Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Administrativ


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Coordonator administrativ - Satu Mare.Sunt necesare studii tehnice superioare sau studii tehnice medii cu minimum 2 ani experienta in domenii reglementate de ISCIR.Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.Ne dorim sa fii orientat spre dezvoltare, responsabil, harnic si onest.Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/ managementul deseurilor.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate,
DEDEMAN SRL

Property Manager-administrare Imobile


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Property Manager, pentru compania noastra imobiliara cu renume pe piata din Romania. Daca consideri ca experienta ta este una relevanta pentru domeniul specificat, asteptam sa discutam mai multe.Cerinte:Abilitati excelente de comunicare si relationare.Atitudine proactiva si orientata catre solutionarea problemelor.Permis de conducere.Descrierea jobului Responsabilitati:Gestionarea portofoliului de proprietati.Creare anunturi pentru inchiriere sau vanzare.Promovarea proprietatilor disponibile pe internet. Consultanta chiriasilor dar si a proprietarilor pe intreg parcursul colaborarii. Responsabil pentru gestionarea contractelor de închiriere, colectarea chiriilor la timp si solutionarea prompta a problemelor. Gestionarea relatiilor cu furnizori si subcontractantii. Responsabil pentru promovarea activa a proprietatilor, organizarea vizitelor si evaluarea constanta a pietei. Beneficii:- Salariu NET : 4000lei-6000lei (se negociaza la interviu)+ tich
CA DOMER INVEST SRL

Administrative Legal Assistant


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Administrator Parc Auto


Candidatul ideal Eşti o persoană comunicativă?Vrei un job dinamic?Îţi doreşti independenţă financiară?Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un parcurs frumos pentru cariera ta profesională?Alătură-te echipei WEST Credit!Descrierea jobului Cerinte:Studii superioare (constituie un avantaj);Cunostine operare PC;Spirit antreprenorial, initiativa, dinamism, flexibilitate;Capacitate de organizare şi prioritizare a activităţilor;Integritate morală, conştiinciozitate;Persoană dinamică, entuziastă, perseverentă;Simt analitic;Abilitati de comunicare si relationareBune abilitati de comunicare, rezolvare a problemelor si inovare;Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;Experienta in domeniul auto- reprezinta un avantaj;Descrierea jobuluiActivitati administrative si logistice cu privire la parcul auto;Evaluari auto;Intretinerea relatiei cu serviceurile auto;Asigura suportul colegilor cu privire la parcul auto;Test drive cu autovehiculele;Livrarea masinii catre client dup
RV FINANCIAL SERVICES IFN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 74 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Hr Administrator


Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Despre rol: In Medicover, HR Administrator are in raspundere 4 arii principale: administrare (de date si documente), control (de date si documente, nivelul I si nivelul II), raportare si comunicare (interna si externa). In mod specifi
MEDICOVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrative Assistant (operations Coordinator)


Candidatul ideal The U.S. Mission in Bucharest, Romania is looking for qualified candidates for the Admin Assistant (FMO Operations Coordinator) position. This positions also requires at least 1 year of supervisory experience.Interested candidates must apply on the Embassy's Electronic Recruitment Application, in order to be considered. You can do this by clicking the APPLY button which will take you to the job posting, or by vising our website:https://ro.usembassy.gov/embassy/jobs/Position Requirements:EXPERIENCE: A minimum 2 years of administrative or office support experience. 1 year of supervisory experience.JOB KNOWLEDGE: A good knowledge of documentation, managing budgets and office operations; Knowledge of preparation and completion of forms/documents (both on paper and electronic); Knowledge of basic accounting procedures, Good working knowledge of Microsoft Office: Word processing, Excel..EDUCATION: 2 years of College or University education required. LANGUAGE: Good workin
U.​S.​ EMBASSY BUCHAREST

IT Administrator


Scurta descriere a companiei Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets. Cerinte Minimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie;Cunoașterea sistemului de Barecode (imprimante si scannere mobile);Cunoasterea sistemului Linux reprezinta un avantaj;Minim 2 ani experienta in Instalarea si configurarea sistemelor de operare intr-o
Frigoglass

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Data Administrator


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Administrator


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 11356 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrative Assistant


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Graduated from economic studies;Proficient
Lugera Makler

INTERNSHIP - Export Administration


Short company description La nivel global, JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco.În România, JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local. De atunci, am continuat să investim în oameni, în mărci și în fabrica din București, recunoscută în grupul JTI pentru eficiență și excelența în execuție. Circa 70% din producția fabricii merge la export. Requirements Student in final year(s) of study. Preferably, but not mandatory – studies in EconomicsStrong and effective communicator, both written and verbalStrong attention to detailVery good English language knowledgeMS Office (Excel – basic/intermediate level)Available for working full time (Monday-Friday, 08:00-16:30), from April 1 until Septe
JTI Romania

LoA Tool Administrator


A Snapshot of Your Day:As a LoA Tool Administrator, you will be responsible for guiding and supporting the project teams in terms of any requests regarding LoA@Salesforce. You should have a strong ability to understand the sales team requirements, while keeping the bigger picture in mind to ensure tool governance and finding potential synergies. You implement changes in the LoA questionnaires as a basis for risk management at GT and develop appropriate training sessions, documents and communication (e.g. Yammer, Sharepoint) for the users. How You'll Make an Impact:User consulting on tool issues: Troubleshooting and Support User and Permission Management: Managing user accounts and permissions/roles to control access to LoA@Salesforce and ensure proper authorization levels. Collaboration with PE and first point of contact regarding change requests in coordination with GT LoA Coordinator Data actualization, including creation/upload/update of Important Documents in the Tool, like Questio
Siemens Energy

Junior System Expert Administrator


Short company description We’re part of one of the largest banking groups in the world and we’re conducting its best IT projects!Central Europe Technologies (CET) is an expertise Shared Service Center for BNP Paribas Group, subsidiaries serving 19 countries and we are continuously expanding.Our offices are located in Romania, in Bucharest, Brasov and Cluj. The company brings together over 300 employees, with expertise in various technologies (Java, .Net, COBOL) and other operational roles (credit analysts, collection officers, System Expert administrators). Requirements Your Experience:-University graduate with technical profile (e.g. Polytechnic, Computer Science, Mathematics, Cybernetics);-Experience in any programming language is an advantage;-Knowledge of Microsoft Office package (Word, Excel-advanced level);-English – advanced level;-Communication skills;-Capacity for analysis and synthesis;-Proactivity Responsibilities Key Responsibilities:-Administration of automatic decision-ma
CENTRAL EUROPE TECHNOLOGIES

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă. Responsabilitati - Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și alte servere de aplicații critice.- Administrarea bazelor de date pentru a asigura performanța și securitatea datelor.- Implementarea și gestionarea politicilor și măsurilor de securitate pentru protejarea infrastructurii IT și a datelor.- Planificarea și implementar
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Database Administrator (m/​f/​d)


Short company description bitExpert - Our pulse is cross-technology software development that beats with every line of code.Join our international team of more than 40 colleagues. As different as we are, we all have one thing in common – the curiosity about technology and knowledge. We are an experienced, motivated, purposeful, and cheerful team that is always looking forward to new challenges. Requirements We are looking for a DB Admin who will collaborate with multiple teams and provide technical leadership to others on the support team.Start date: ASAPWorking hours & location:- Monday to Friday: 9:00 - 18:00 (EU TIME ZONE)- On-siteRequirements:A minimum of 5 years experience in the administration of DB2 UDB V10.x and V11.x, Partitioning and HA for databasesA minimum of 5 years experience in Instance, DB creation and setting up backup utility, troubleshooting DB2 UDB issues in Development / Test / Production environments (analyzing db2diag.log/notification log/memory tracker/db2p
bitExpert

Executive Administrator


Short company description Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do. Requirements Working at Honeywell isn’t just about developing cool things. That’s why all of our employees enjoy access to dynamic career opportunities across different fields and industries.​You will support coordination of activities for an organization of 1600 team of professionals in a complex matrix organiaation for the global Industrial Automation Customer Experience strategic functional unit of Honeywell.Works with the global IA Customer Experience Vice President and leadership team but also with stakeholders across the globe to support organizational strategy and priorities, as wel
Honeywell

Payroll Administrator


Short company description Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do. Requirements We are currently seeking a Lead Payroll Administrator to join our CORP HRS Payroll team in our Bucharest office . Reporting to the Payroll Manager, your focus will be to provide payroll support, and ensure employees get paid on time, every time by verifying data accuracy and meeting compliance. You will apply your creativity and problem-solving techniques to resolve critical employee issues. You will utilise your payroll functional expertise to align critical human resources principles with Honeywell business objectives.Key ResponsibilitiesData Entry and VerificationPayroll In
Honeywell

Media netă estimată pe baza celor 300 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Asistent Administrativ


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza cu profesionalism, dedicare si pasiune, cu scopul de a asigura suportul managementului in activitatile cotidiene, prin gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei. Cerinte:• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare• Cunostinte operare PC: pachetul MS Office, Outlook• Limba engleza - nivel conversational• Aptitudini de
Professional

Media netă estimată pe baza celor 927 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 454 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.