Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

611 Locuri de Munca in Arges - Joburi in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

611 Locuri de Munca in Arges - Joburi in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Personal Serviciu Curtea De Arges Part Time(f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat,
LIDL ROMANIA

Analist Recrutare Integrare Personal


Candidatul ideal Cautam un nou coleg sau colega care sa se regaseasca in cele de mai jos: Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Spirit de initiativa, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei; Team Spirit, atitudine pozitivă, deschisă la idei; Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate; Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică;Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura necesarul de soferi autocamion necesar desfasurarii activitatii de transport din cadrul companiei; Asigura necesarul zilnic de soferi solicitat de dispecerii din cadrul companiei Asigura schimburile de soferi conform procedurii interne in vederea functioanarii corecte a activitatii de transport; Intocmeste si completeaza tabelele necesare schimburilor de soferi periodice - conform procedurii; Intocmeste lista cu soferi
ELITON TRANS SRL

Inginer Cercetare&dezvoltare


Candidatul ideal Esti pasionat de tehnologie?Gasesti mereu solutii in situatii complexe?Ai tot timpul idei de imbunatatire?Iti place sa fi autonom si sa lucrezi pe proiecte cu diferiti colegi?Te simti bine la birou, dar vrei sa ai grija si de familie?Te asteptam in echipa departamentului de Cercetare & Dezvoltare, care se ocupa de proiectarea, testarea si dezvoltarea produselor grupului Karcher.- Studii superioare tehnice (profil mecanic sau electric - electronic);- Bune cunostinte mecanice si electrice;- Experienta in lucrul cu software CAD 3D (abilitatile CATIA sunt un avantaj);- Experienta in programarea in Python, Labview sau SPS - sunt un avantanj;- Experienta in prelucrarea maselor plastice este un avantaj;- Auto-motivat, orientat spre detalii si bine organizat;- Cunoasterea limbii Engleze nivel avansat.Descrierea jobului Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra de Cercetare & Dezvoltare, in functie de rolul care se potriveste profilului tau, vei realiza activitati speci
CER CLEANING EQUIPMENT SRL

Tehnician Prototipare


Scurta descriere a companiei CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș. Cerinte - Liceu sau Scoala Profesionala cu profil tehnic, mecanic; - Cunostinte/experienta in domeniul prelucrarilor mecanice prin aschiere (strunjire, frezare); - Cunostinte in domeniul electric - reprezinta un avantaj; Competențe: - Cunostinte de electrotehnica elementara – reprezinta un avantaj; - Cunostinte legate de echipamente de masura si control - reprezinta un avantaj; - Cunostinte desen tehnic; - Atentie la detalii; - Dorinta de invatare; - Spirit de echipă; Responsabilitati - Realizarea de prototipuri electromecanice (motoare electrice, dispozitive); - Testarea prototipurilor.
CER CLEANING EQUIPMENT

Project Buyer


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte • Studii superioare tehnice sau economice; • Experiență într-o poziție similară de minimum 2-3 ani constituie un avantaj; • Limba Engleză - nivel avansat; • MS Office, SAP, SLC; • Capacitate de a lucra în echipă; • Bune abilități de prioritizare, planificare și comunicare; • Abilități de coordonare echipa; • Spirit analitic eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate. Responsabilitati • Este responsabil pentru gestionarea proiectului din punct de vedere Sourcing, asigurandu-se ca sunt respectate etapele proiectului si targeturile de cost, calitate, termene si timp de livrare; • Urmareste activ proiectele noilor produse pana la implementarea in productie + 6 luni du
LEOHR

Media netă estimată pe baza celor 3069 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Commodity/​Technology buyer


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte • Studii superioare tehnice sau economice; • Experiență într-o poziție similară de minim 3 ani constituie un avantaj; • Limba Engleză - nivel avansat; • MS Office, SAP, SLC; • Capacitate de a lucra în echipă; • Bune abilități de prioritizare, planificare și comunicare; • Abilități de coordonare; • Spirit analitic eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate. Responsabilitati • Responsabil pentru gestionarea perimetrului de responsabilitate și a furnizorilor asociați din punct de vedere Sourcing, asigurându-se că sunt respectate etapele și modul de lucru în fiecare demers specific, în vederea asigurării targeturilor de cost, calitate, termene și timp de livrare; • Ut
LEOHR

Consilier Creditare PF - Agentia Curtea de Arges


Scurta descriere a companiei Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate. Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank! Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel. Cerinte 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: • Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii. • Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte. • Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. • Îți place să vorbești în limba engleză. Responsabilitati 📅 O zi normală în rolul acesta: • Ai grijă de actualii tăi clienți din portofoliu și cauți activ ș
RAIFFEISEN BANK

Plant Section Responsible


Scurta descriere a companiei CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș. Cerinte Studii superioare tehnice sau economice; Experienta intr-o pozitie similara, de minim 4 ani ; Competente in domeniul proceselor de fabricatie, programarii şi organizarii productiei, calculului de capacitati, fluxuri logistice, controlului calitatii produselor, sistemelor de management şi tehnicilor specifice acestora; Experienta relevanta in coordonarea echipelor si abilitati excelente de gestionare a oamenilor; Experienta in optimizarea proceselor , in implementarea si optimizarea ERP; Foarte bune abilitati de organizare si planificare. Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor; Limba engleza nivel avansat; cerinta obligatorie; Abilitati avansate : SAP sau orice alt ERP, pachetul MS-Office; Bune abilitati de comunicare; Conducere, proactivitate și concentrare pe îm
CER CLEANING EQUIPMENT

Partener Clienti Retail - Giurgiu,​ Arges


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Minim 1 an experienta relevanta in institutii financiar-bancare/vanzari/relatii cu clientii/call center;Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem echipa care sustine dezvoltarea si sanatatea financiara prin tehnologie si care face posibil ca peste 500.000 conturi sa fie deschise digital.Cum vei contribui Identifici nevoile clientilor persoane fizice si le recomanzi cele mai potrivite solutii de economisire, investitii si creditare; Promov
BCR

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari + bonus de “bun venit in echipa” oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; tr
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL

Medic De Familie/​ Medic Generalist/​ Medic Speicalist (toate Specialitatile)


Candidatul ideal Diploma de medic specialist sau primar; Certificat de apartenenta la Colegiul Medicilor vizat pe anul in curs; Asigurare Malpraxis valabila; Integritate; Capacitatea dе a lucra in echipa; Inteligenta sociala; DiscretieDescrierea jobului Responsabilitati: Consultatii in cabinet de specialitate medicina de familie in relatie contractuala cu CASMB Consultatii in cabinet de specialitate clinica medicala Raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic; Efectueaza examenul clinic al pacientului, stabileste diagnosticul si tratamentul corespunzator; Efectueaza investigatiile functionale specifice; Explica procedurile si/sau tratamentele prescrise pacientilor; Evalueaza si planifica cerintele de tratament; Completeaza fisa medicala a pacientului.
DIAB MED CONSULT

Inginer Calitate Client


Candidatul ideal - Cunoștințe FMEA, CP, MSA, SPC, 5Why;- Cunoștințe PPAP și 8D;- Cunoștințe avansate Microsoft Office;- Limba engleză (obligatoriu);- Capacitatea de înțelegere a desenelor tehnice;- Experiența pe un post similar (constituie un avantaj);- Capacitate de analiză și sinteză, organizare și rigurozitate;- Capacitate de adaptare la situații noi, abilitați de comunicare – flexibilitate, dinamism, rapiditate în adaptarea la cerințele companiei.Descrierea jobului Responsabilități:- Persona de contact în relația cu clienții pe linie de Calitate;- Completează și trimite rapoartele 8D către clienți și urmărește implementarea acțiunilor corective stabilite în urma ședințelor 8D;- Menține actualizată lista reclamațiilor și a pieselor retur iar la final de lună înaintează raportul de calitate;- Asigură suport pentru întocmirea documentelor PPAP și menține lista PPAP-urilor actualizată;- Participă la elaborare FMEA, Control Plan și Flow Chart pentru articolele noi și actualizează în per
GF CASTING SOLUTIONS

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5070 RON/Luna

Freight Forwarder Coordinator


Candidatul ideal Recrutam un Coordonator transporturi pentru unul dintre clientii nostri, ce activeaza in industria Tranporturilor si ofera servicii inovative pe aceasta piata.Candidatul ideal este o persoana cu experienta vasta in colaborarea cu transportatori rutieri pentru angajarea de curse de transport rutier intern si internaitonal.Cerinte: Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Cunostinte generale si specifice pietei dе transport rutier (cunostinte limbaj specific de transport); Cunostiinte de utilizare a programelor si instrumentelor software specifice activitatii dе transport (burse dе transport, sisteme dе monitorizare); Experienta intr-o Casa de expeditii reprezinta un avantaj; Cunostinte dе limba engleza nivel mediu / avansat;Descrierea jobului Responsabilitati: Identificarea Transportatorilor optimi pentru necesarul de marfa existent in cadrul companiei de la contractele de expeditii de marfa existente de la clientii companiei si concretizarea colaborarii directe d
ManpowerGroup România

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Electrician


Candidatul ideal Companie de recrutare la nivel internațional caută electricieni cu experiență dar și la început de carieră . Dacă vrei să lucrezi în străinătate full-time, part-time sau temporar anunță-ne.Postul pe care-l vei ocupa va reflecta dorința ta, experiența ta sau nevoia de asimilare cunoștințeCe așteptăm de la tine:* Ești fascinat de tehnologie și vrei să înveți mai multe.* Îți place să lucrezi în echipă, dar poți să lucrezi si independent.* Ai calificare de electrician (sau alte cursuri electrice);* Ai absolvit 12 clase sau un liceu Tehnologic* Permis de conducere categoria B;* Disponibilitate la deplasari.;Descrierea jobului * Realizarea de instalații electrice noi pentru hale industriale, fabrici sau cladiri rezidențiale* Instalarea de panouri de distribuție, întrerupătoare de circuit, prize și alte dispozitive electrice;* Repararea și recondiționarea instalațiilor electrice.* Tras de cabluri* Montat trasee de cabluri
TECH.RECOIN S.R.L.-D.

Media netă estimată pe baza celor 1189 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Inginer Metode


Candidatul ideal Candidatul ar trebui să aibă o experiență profesională solidă într-o poziție de conducere într-o activitate de producție industrială, în mod ideal în industria auto.Fluența în franceză sau engleză este esențialăCandidatul ar trebui să aibă :- Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 5 ani- Studii tehnice superioare- Tehnici de comunicare- Tehnici de conducere a echipei- Instrumente de planificareDescrierea jobului - monitorizeaza si raspunde de respectarea standardelor de consum de materii prime, materiale si energie- instruirea angajatilor prin instruire periodica legata de Clipper- asigura implementarea si imbunatatirea continua a sistemului Clipper- realizeaza planificarea productiei in colaborare cu managerii de ateliere prin utilizarea eficienta a fortei de munca si a utilajelor- identifica responsabilitatile si sarcinile salariatilor aflati sub subordinea sa- intocmeste programul zilnica de productie- să urmeze structura Clipper a modelelor în producție- s
CARL MANUFACTURING

Media netă estimată pe baza celor 1476 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Call Center Pitesti


Candidatul ideal Ne dorim sa faci parte din echipa noastra, daca bifezi urmatoarele: Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student; Esti atras dе o cariera in relatia cu clientii; Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor; Esti o persoana determinata, calma si pozitiva; Detii cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel).Descrierea jobului Cum va аrаta o zi din viаtа ta lа Telеkom: Vei asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; Vei promova si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, Vei furniza informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ulti
Telekom Romania

Cofetar/​patiser


Candidatul ideal • Dacă ești o persoană pasionată, cu dorința de a învăța mai multe despre dulce și frumos.• O persoană dinamică, energică, bine organizată și punctuală.• Ești candidatul perfect și te asteptăm în echipa noastră; daca ai o experiență minimă în laborator.Descrierea jobului • În funcție de noțiunile știute de candidat se poate negocia salariul.• Program flexibil (nu este musai un program fix).• Dorința și implicarea de a lucra într-un laborator modern de patiserie.• Atenție la detalii și imaginatie.• Realizarea produselor de patiserie conform rețetelor și respectarea standardelor de finisare a produselor.• Verificarea și depozitarea corectă a materiilor prime în timpul producției.
ISABELLE INTERNATIONAL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ar trebui să aibă o experiență profesională solidă într-o activitate similara, în mod ideal în industria auto.Fluența în franceză sau engleză este esențialăCandidatul ar trebui să aibă :- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL,- limba franceza (engleză) scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariatDescrierea jobului - mentine legatura cu clientii- mentine legatura cu furnizorii- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și a
CARL MANUFACTURING

Media netă estimată pe baza celor 6940 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Calculator Ofertare - Sisteme De Acoperisuri


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI:* Cunostinte pachet MS Office Excel* Cunostinte bune de geometrie plana* Abilitati dе planificare, organizare a activitatilor;* Competențe bune dе comunicare;* Persoană organizată, atentă la detaliiDescrierea jobului RESPONSABILITATI:* Elaborеazа ofertа tеhnica si financiаrа si o trimite in format pdf responsabililor de vanzari ;* Tine legatura cu agentii de vanzarii pentru clarificarea eventulalelor neconcordante intre cotele masurate si cele ce reies din calculul matematic (geometric ) ;* Consiliaza in alegerea solutiei si oferteaza clientii ce vin la showroomBENEFICII:* Pachet salarial motivant corelat cu performanta;* Mediu de lucru profesionist.
MARCOS ROOFS EXPERT

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ar trebui să aibă abilitati foarte bune de analiza, comunicare si negociere, abilitati de planificare si prioritizare pentru atingerea termenelor limita;Limbi straine: franceză / engleză;Candidatul ar trebui să aibă :- Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 3 ani- Studii superioare tehnice/economic- Bune abilitati interpersonale, personalitate puternica fiind capabila sa influenteze si sa motiveze echipa, sa respecte termenele limita si sa atinga obiectivele.- Tehnici de comunicare- Tehnici de conducere a echipei- Instrumente de planificareDescrierea jobului DescriereConstruirea, asigurarea si intretinerea unei bune relatii comerciale cu furnizorii si identificarea de noi furnizori potentiali de materiale si servicii;Intocmirea necesarului de aprovizionare pentru materiale in baza planului de productie sau ori de cate ori este necesar;Intocmirea. plasarea, confirmarea si urmarirea comenzilor de aprovizionat pentru materiale si servicii in cantitatea
CARL MANUFACTURING

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 611 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.