Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Cernica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Cernica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Back Office Specialist - Departament Operational


Candidatul ideal Candidatul de succes va avea urmatorul profil: Studii superioare finalizate; Experienta de minim 3-5 ani pe o pozitie similara; Orientarea spre clienti si rezultate; Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, lucru cu oamenii; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Atentie la detalii, initiativa, tenacitate; Abilitati excelente de organizare; Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat;Descrierea jobului Descrierea roluluiViitorul Back Office Specialist este responsabil de furnizarea de servicii de asistenta clientilor companiei, de monitorizarea stadiului furnizarii serviciilor pentru a putea asigura livrarea comenzilor la timp, de analizarea cererilor si asigurarea fluxului vanzarilor si gestionarea portofoliilor de echipamente pentru clienti.Desfasurarea activitatii se face de la sediul angajatorului.Principalele responsabilitati: Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari
FRESCO EXPERT SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Experienta in domeniu minim 2-3 ani; Cunostinte operare calculator (programe de gestiune); Corectitudine, integritate, abilitati de comunicare si coordonare; Constituie avantaj - autorizatie stivuitorist Cunostinte PC Persoana integra, energica, proactiva si orientata catre rezultate Capacitate de invatare, capacitate de organizare si planificare a activitatii Atentie la detaliiDescrierea jobului Primeste, gestioneaza si elibereaza produsele din gestiune (piese de schimb/echipamente); Participa la receptia cantitativa si calitativa a echipamentelor/pieselor de schimb din cadrul gestiunii, in baza documentelor de intrare; Verifica si aproba intrarile si iesirile din gestiune; Pregatirea coletelor (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii; Urmarirea procesului de retur; Aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor si aranjeaza marfa in depozit conform regulilor intern
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Experienta in domeniu minim 2-3 ani; Cunostinte operare calculator (programe de gestiune); Corectitudine, integritate, abilitati de comunicare si coordonare; Constituie avantaj - autorizatie stivuitorist Cunostinte PC Persoana integra, energica, proactiva si orientata catre rezultate Capacitate de invatare, capacitate de organizare si planificare a activitatii Atentie la detaliiDescrierea jobului Primeste, gestioneaza si elibereaza produsele din gestiune (piese de schimb/echipamente); Participa la receptia cantitativa si calitativa a echipamentelor/pieselor de schimb din cadrul gestiunii, in baza documentelor de intrare; Verifica si aproba intrarile si iesirile din gestiune; Pregatirea coletelor (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii; Urmarirea procesului de retur; Aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor si aranjeaza marfa in depozit conform regulilor intern
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 456 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Analist Vanzari,​ Operator Facturare - Roluri Back-office


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Roluri Back-office: Analist Vânzări,​ Operator Facturare


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Asistent Administrativ in BucurestiCunostinte /Studii solicitate Bacalaureat Cunoasterea programelor de calcul si gestiune baze de date la nivel mediu-avansat. Disponibilitatea pentru a lucra intr-un mod atipic, ajustandu-se la programul de lucru implementat in proiect Limbi straine: spaniola nivel avansat, engleza nivel mediuExperinta solicitata Minimum 3 ani experiență in munca intr-o pozitie similara Experienta la nivel de departament logistica, financiar-contabil, administrativ, reprezinta un plusAbilitati necesare Persoana in special ordonata, disciplinata si cu spirit de organizare Persoana inteligenta si activa Un puternic angajament fata de Companie Persoana serioasa si responsabila Flexibilitate, implicare si transparenta Seriozitate si punctualitate in ceea ce priveste respectarea programului de lucru Capacitatea de a interactiona, comunica si lucra in echipaAltele Carnet de conducere si vehicul personal (de preferat)Descrierea jobului Definirea Postului Depe
TRANS SESE SRL

Media netă estimată pe baza celor 995 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Achizitii


Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca: esti absolvent de studii universitare; ai experienta profesionala minim 1 an; ai experienta pe un rol similar sau in domenii conexe minim 1 an; cunosti limba engleza la nivel mediu utilizezi la nivel mediu/avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook ai abilitate in lucru cu cifrele; ai abilitate de a lucra la multiple proiecte, in conditii de presiune, cu termene precise si stricte; ai constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitateDescrierea jobului Rolul acesta presupune sa: urmaresti gradul de indeplinirea a clauzelor, pe parcursul derularii contractelor; urmaresti gama de produse si respectarea politicii de preturi; te ocupi de organizarea campaniilor promotionale pentru categoria de produse gestionate; contribui la asigurarea unei bune colaborari cu dept. Logistica, zona de receptie marfa, Marketing, furnizori si reteaua de magazineBeneficii: Asigurarea transportului pana la/de la sediul compa
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Asistent medical @Cronos Med HerastrauCRONOS MED. Reteaua de clinici de chirurgie si dermatologie estetica. Grupul CRONOS MED presupune o echipa dinamica, implicata in proiectele de dezvoltare ale clinicilor, in cadrul carora oamenii fac diferenta.CERINTELE POSTULUI: Aviz de libera practica valabil Experienta de minimum 2 ani pe un post similar Cunostinte de operare PC Capacitatea de comunicare si relationare Atentie la detalii Orientare catre nevoile clientilor SeriozitateDescrierea jobului Responsabilități: Primirea pacientilor,cu respectarea normelor de igiena Pregatirea pacientilor pentru procedurile medicale Controlul completarii corecte a fiselor medicale de catre pacienti si arhivarea acestora Controlul materialelor consumabile din punct de vedere al cantitatii si datei de expirare. Pregatire cabinetului medical pentru proceduri Asistarea medicului in timpul procedurilor Recoltarea de probe pentru diverse analize medicale si proceduri​NOI OFERIM:- Training initi
CHRONOS MEDICAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3089 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal 1Descrierea jobului 1
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3643 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam Asistent Vanzari pentru magazinele noastre din Bucuresti! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca: Esti o persoana pozitiva, flexibila si orientata catre clienti; Ai studii medii finalizate; Ai cunoștințe operare PC; Detii abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Ai capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Ai disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea banilor Receptionezi livrarea de marfa; Ar
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 823 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg nou de a se alatura echipei noastre pentru rolul de Consultant / Consilier Vanzari. Absolvent studii superioare; Cunostinte de operare MICROSOFT OFFICE; Permis de conducere categoria B; Cunostinte limba engleza - nivel mediu;Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti in domeniul masei plastice Negocierea si incheierea contractelor de vanzare, urmarind obiectivele stabilite Persoana de legatura intre sectia de productie si departamentul de vanzari Monitorizarea si raportarea activitatilor de vanzari catre conducerea companieiBeneficii: Salariu fix + tichete de masa. Telefon si masina de serviciu.
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa dea dovada de seriozitate, profesionalism, adaptabilitate in echipa.Descrierea jobului Sterilizare si Activitati de asistent/a stomatologic/a descrise in fisa postului!Beneficii: Pachet salarial motivant 4000 ron net; Bonusuri de Performanta; Prime de Sarbatori (Paste si Craciun); Program de lucru 8 ore; Training-uri interne; Programe de formare; Extra zile de concediu; Cafea+apa; Acces la servicii de consiliere si welness.
IMPERIAL DENT INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3099 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Productie


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic. Atent la detalii și preocupat de calitate. Abilitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă cunostinte de microsoft officeDescrierea jobului ERD PLASTIC PRODUCTION SRL cauta un Asistent productie / Asistent managerMONITORIZEAZA CONSUMUL SPECIFIC DE ETICHETE SI SE OCUPA DE TIPARIREA ACESTORA IN FUNCTIE DE COMENZILE IN LUCRU.URMARIREA STOCULUI DE ETICHETE SI ALTE MATERIALE AUXILIARE .
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Veterinar


Candidatul ideal Cu sau fara prea multa experienta, candidatul ideal trebuie sa fie o persoana sociabila, cu abilitati dе comunicare, flexibilitate si aspect profesional.Descrierea jobului Asistent Veterinar:- Participa la activitatile specifice unui cabinet veterinar- Primeste si inregistreaza pacientii- Asista medicul la efectuarea investigatiilor- Administreaza tratamente (doar la indicatiile medicului)- Programeaza pacientii pentru investigatii de specialitate- Asista medicul in situatii de urgenta- Asista medicul la efectuarea interventiilor chirurgicale- Pregateste si alege instrumentarul si materialele necesare tratamentelor- Urmareste evolutia starii pacientului in timpul si dupa aplicarea tratamentului- Completeaza documentele necesare de evidenta a medicamentelor- Completeaza documentele necesare de evidenta a pacientilor- Organizeaza si ajuta la buna functionare a pet-shop-ului aflat in incinta cabinetului- Efectueaza cosmetica felina si canina- Mentine curatenia locului de
GOLD HORSE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 32 de salarii introduse în Salario: 2650 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal 🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Studii finalizate la o Scoala Postliceala / Facultate - Specializare Asistent Medical Generalist Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj Cunoștințe solide în domeniul medical și capacitatea de a aplica protocoalele clinicii Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipăDescrierea jobului Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologicePregătirea materialelor și instrumentelor necesareEfectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinetAsigurarea unei comunicări eficiente cu paciențiiOportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipatSalariu competitiv și pachet de beneficii atractivOportunități de dez
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3206 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.