Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

83 Locuri de Munca Back Office in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

83 Locuri de Munca Back Office in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Gestionar Materiale De Constructii


Candidatul ideal Candidatul IdealStudii medii absolvite;Cunostinte tehnice si cunostinte medii de operare programe de gestiune;Persoana atenta la detalii si cu abilitati bune de organizare;Persoană responsabilă, ordonată, corectă;Cunostinte de operare PC (MS Office);Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;Descrierea jobului Descrierea jobuluiOfera informatii despre stocurile existente altor departamente ale societatii;Preda serviciului contabilitate: facturile de achizitie insotite de NIR-ul aferent, facturile emise catre clienti precum si alte documete de evidenta contabila in mod regulat insotite de un borederou de predare documente;Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului;Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;Efectueaza lunar/anual sau la cerere inventarul stocurilor existente si raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stoc
GEPROCON SA

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Gestionar Depozit - Showroom Iasi


Candidatul ideal Gestionar depozitAi studii medii sau superioare și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Gestionar depozitCalificări, competențe și abilități necesare Experiență anterioară de lucru într-un depozit sau showroom (constituie avantaj); Cunoștințe de operare PC; Abilități de organizare, comunicare și relaționare; Studii medii absolvite (diplomă de bacalaureat); Ordonat și atent la detalii; Abilitatea de a lucra în echipă; Motivație, curiozitate, proactivitate.Responsabilități Recepție marfă și repartizare în zonele de depozitare conform procedurilor interne; Participare activă la operațiunile de încărcare/descărcare; Participare la inventarele organizate în cadrul depozitului; Aprovizionare și aranjare
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Asistent Farmacist - Dr.​max Iasi


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Iasi!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperir
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent/​a de Proiect - Iasi


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. CerinteAbsolvent/ă studii superioare; Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj; Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj. Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc); Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct; Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor şi rapoartelor din
Eptisa Romania

Asistent Manager Oradea Si Iasi


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Registrator Medical


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Astfel, in rolul de Registrator Laborator vei sustine bunul mers al activitatii medicale prin gestionarea cu atentie a informatiilor si probelor din laboratorul din care faci parte. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi in acest rol?· Primesti probe de la clinici pe baza borderoului;· Identifici si procesezi probe in regim de urgenta;· Identifici neconformitati si corectezi borderoul;· Sortezi probele pe produs biologic;· Scanezi si prelucrezi probele. Ca sa te integrezi usor in
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 138 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Farmacist/​asistent Farmacist


Candidatul ideal Ne mărim echipa și căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru locațiile noastre din Iași.În farmaciile LARA FARM, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fii tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice.Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului Farmacist/Asistent de farmacie : Studii superioare dе specialitate - Facultatea dе Farmacie / Absolvent al Școlii postliceale de farmacie. Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs. Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia. Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi. Creativitate, inițiativă și spirit de echipă.Descrierea jobului RE
LARA FARM SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ține evidența corectă a stocurilor din depozit;Organizează periodic, conform procedurilor interne, inventarul stocurilor in depozit;Elaborează la cerere rapoarte de activitate;Asigura recepția cantitativă și calitativă a produselor care intră în depozit;Colectează prompt și corect comenzile pentru livrare;Verifică din punct de vedere calitativ și cantitativ produsele care ies din depozit;Asigură repartizarea și ordonarea corectă a produselor din depozit, conform cu prevederile legale în domeniu și cu standardele
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei sa inveti totul despre acte contabile, juridice si cum sa administrezi o firma? Vino la noi!Firma cu 26 de ani vechime , cu activitate in domeniul tehnic si reprezentanta Bosch angajeaza Asistent manager .Cerinte: cunostinte de contabilitate primara; spirit de lucru in echipa, spirit de initiativa , permis de conducere auto categ B;Descrierea jobului Asiguram: salarizare motivanta; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; iar dupa caz putem asigura apartament sau masina de serviciu.
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Laborator


Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Laborator, vei face echipa buna cu tehnologia de ultima generatie, iar prin grija si dedicare, vei reusi sa le oferi pacientilor rezultate prompte si increderea de care au nevoie. Astfel, alaturi de noua echipa, vei folosi toate resursele necesare, intr-un cadru multidisciplinar, pentru prelucrarea corecta a probelor, contribuind la realizarea medicinei extraordinare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Medical - Dental


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Ne marim echipa de Asistenti Medicali Stomatologie in Clinicile Dr. Leahu din Bucuresti! Avand alaturi tehnologie de ultima generatie, colegii nostri ofera ingrijire medicala de calitate pentru sanatatea dentara a pacientilor, oferindu-l
Regina Maria

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 83 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.