Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Business Developer in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Business Developer in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal - Experienta de minim 5 ani in activitate de birou- Cunostinte de operare PC (pachet Office)- Persoana organizata, punctuala, receptiva, cu spirit de echipa.- Persoana pozitivaDescrierea jobului - Mentinerea legaturilor cu clientii- Verificarea si arhivarea documentelor specifice firmei- Organizarea si actualizarea registrelor de intrari/iesiri documente- Tehnoredactarea contractelor si urmarirea arhivarii lor- Răspunsuri la solicitări pe email și telefon- Suport operațional și sarcini administrative- Transmitere oferte pe email- Prelucrare comenzi client ( verificare comenzi, avizare, facturare )- Transmitere comenzi catre furnizori- Bonuri de masa - Comision de succes- Posibilitate lucru remote 1 zi pe saptamana
STARDORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 231 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Business Development Manager - Full-Time


Job Description - Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaz
PROFESSIONAL

Business Development Manager - Full-Time


- Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaza regulat rezult
PROFESSIONAL

Coordonator Transporturi


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu și externalizat); - Experiență în domeniul FMCG este un avantaj; - Experiență și bună colaborare cu platformele logistice IKA;- Cunoașterea prevederilor legale aferente domeniului transporturi; - Curs ARR coordonator transport - reprezintă un avantaj; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - Permis de conducere fără evenimente rutiere; - Seriozitate, dinamism, implicare, comunicare, meticulozitate și adaptabilitate; - Persoană fermă, organizată, structurată, orientată către identifica
Compania Indiilor Orientale CIO

FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee


Graduated or finishing up last leads? Excited to finally make an impact 🤞 and work with fantastic and tasty brands? Totally in the mood for the kickoff of your career within the most dynamic and vibrant sector: FMCG?! Join our FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee Program.Starting this year, PepsiCo Romania is looking for YOU – the greatest young potential leader. What is it exactly? From Sales to Marketing, on-the-job learning but we will also develop you into a true professional leader. The successful FirstGen PepsiCo Graduates will get the opportunity to develop their commercial awareness by spending time in each of the PepsiCo commercial functions, ultimately progressing their careers in an area of expertise that best suits their attributes and those of the business. Whoever you are (sparkly, salty, spicy, the dip to our Doritos or the bubbles for our SodaStream), you are more than welcome within our international, diverse and inclusive culture! We are looking for enthusi
PepsiCo

Business Development Manager (German Speaking) - Full-Time


Job Description - Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaz
PROFESSIONAL

Business Development Manager (German Speaking) - Full-Time


- Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaza regulat rezult
PROFESSIONAL

Business Development Manager (German Speaking) - Full-Time


Job Description - Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaz
PROFESSIONAL

Product Manager - Private Label


Candidatul ideal Cautam pentru firma noastra un Product Manager - in sistem Private Label, dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru amb
GINZA INVEST SRL

Asistent Manager /​ Receptie


Candidatul ideal Echipa Morad Foods isi mareste echipa si este in cautare de 1 persoana pentru postul de Asistent Manager/ Receptie.Esti o persoana care isi doreste sa faca parte dintr-o echipa dinamica si in continua ascensiune? Te asteptam alaturi de noi!Descrierea jobului Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
MORAD FOODS S.​R.​L.​

It Manager /​ Director It


Candidatul ideal Experienta in dezvoltarea sau coordonarea unui e-commerceCunostinte avansate ITCunostinte de baza in majoritatea categoriilor care tin de domeniul IT: software web, hardware, retele, e-commerce etc.Atentie la detalii - nu este doar o cerinta "de duzina", este foarte importanta aceasta cerintaExperienta in project management si lucrul cu programe de organizare a task-urilor (Asana, Basecamp, Trello sau similare)Constituie un avantaj experienta in vanzari si dezvoltarea de business (exista posibilitatea de avansare pe postul de Director General)Descrierea jobului Planifica si dezvolta sisteme si proceduriCoordoneaza departamentul de IT, ajuta si la organizarea altor departamenteCreeaza si urmareste indeplinirea task-urilorCoordoneaza colaboratorii pe partea de IT (dezvoltare web, design, sysadmin)Stransa colaborare cu CEO-ul pentru dezvoltarea departamentului IT dar si a intreg business-uluiPosibilitatea de avansare, dupa cativa ani, in functie de rezultatele obtinute si
MARELE PESCAR TRADE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Front Line Manager - Full-Time


OverviewCand spunem PepsiCo, ne gandim la mărci emblematice, care sunt în fruntea industriei de bauturi racoritoare. Cu pasiune pentru inovație și angajament puternic, punem zambete pe fetele consumatorilor cu un portofoliu captivant care include marci precum Pepsi, Mirinda, Lipton, 7Up etc.Promovam o cultura incluziva si etica, de aceea PepsiCo este recunoscut încă din 2013 ca angajator de top, ridicand standardele in intreaga industrie prin incurajarea talentului si a diversitatii, avand ca obiectiv proiecte de sustenabilitate, pentru protejarea mediului.Daca ti-am atras atentia si esti interesat pentru un rol de Inginer Productie de schimb, suntem dornici să te cunoaștem! ResponsibilitiesCoordonează proiectele de producție și asigura standardele calitative impuse;Asigura indeplinirea indicatorilor de performanta pentru realizarea obiectivelor stabilite;Responsabil de încheierea proiectelor la timp și încadrarea în buget;Se asigură de respectarea standardelor de siguranță și sănătate
PepsiCo

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SC EUREX ALIMENTARE SRLEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
SC EUREX ALIMENTARE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.