Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

179 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

179 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Merchandiser /​ Lucrător Comercial


Descrierea jobului Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , supermarket, magazine de proximitate și Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă:Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare;Ai experiență pe o poziție similară - constituie avantaj;Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților;Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Responsabilități:Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități;Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei;Vei implementa standardele de mercandizare;Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.Salarizare și beneficii:Pachet salari
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Salut, exploratorule al carierei! Îți place să jonglezi cu cuvintele și să faci afaceri la telefon cât alții își așteaptă cafeaua să se răcească? Ei bine, haide să ne întâlnim!Echipa de expansiune BLITZ e plină de energie, și căutăm pe cineva ca tine, dar mai bine. Candidatul Ideal? Hai să vedem... Trebuie să fii ca un erou al vânzărilor, să ai abilități de organizare mai bune decât o aplicație de calendar și să fii la fel de rapid ca un meme viral pe internet. Experiență în vânzări B2B? Check! Abilități de vorbit la telefon? Obligatoriu! Și dacă ai și experiență în a crește afaceri mai repede decât un videoclip de dans pe TikTok, ești ca un unicorn într-o lume plină de ponei obișnuiți. Responsabilitățile? Hai să le luăm pe rând: creșterea numărului de parteneri francizați, vânzarea pachetelor de franciză Blitz și negocierea contractelor. Și nu uita de participarea la toate întâlnirile, de la cele zilnice până la cele trimestriale - când spui „ședință”, noi suntem deja
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari / Agent VanzariAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: trebuie să îți placă să comunici cu cei din jur, să ai spirit de echipă și să ajuți clienții cu sfaturi în vederea alegerii echipamentului sportiv cel mai potrivit. nu este esențial să ai experiență în domeniu, însă este important să fii dornic să înveți ceva nou în fiecare zi, să fii curios și creativ. studiile superioare reprezintă un avantaj, însă nu sunt obligatorii. Pentru noi este foarte important să fii o persoană responsabilă, sinceră și organizată.Descrierea jobului Cе trebuiе sа fаci:În Dеcathlon vei face partе dintr-o еchipă de lа care poți învățа în permanenț
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2946 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Vânzări Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Cerintele postului:1. Cunostinte aprofundate si experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarii materialelor și echipamentelor electrice2. Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara – manager comercial/vanzari3. Competente aprofundate in tehnici de vanzare si tehnici de negociere comerciala4. Experienta relevanta in planificarea-organizarea activitatii5. Experienta relevanta in formarea unei echipe si gestionarea performantelor echipei6. Abilitati de interactiune si comunicare la orice nivel7. Orientare spre rezultate, initiativa, tenacitate Gandire pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii8. Disponibilitate de deplasare in tara, la clienti si furnizori MS Office (Excel, Word, Power Point)9. Limba engleza – minimum nivel mediu10. Permis auto11. Studii superioare12. Constituie avantaj : experienta de lucru cu soft-uri ERPDescrierea jobului Descriere post:1. Realizarea indicatorilor de performanta ai postului.2. Asigurarea realizarii BVC (Bugetul de venitu
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 655 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Reprezentant Regional De Vanzari


Candidatul ideal Pe lanag orasele enumerate in campul Oraș lucru* poate fi si din : Pitesti, Constanta, Galati, Bacau si Oradea. Experienta in lucrul cu distribuitorii, in vanzari B2B, familiarizat cu KPI-uri, abilitati foarte bune de comunicare si inter-relationare, persoana proactiva, orinetat spre rezultate, dinamic si cu disponibilitate pentru deplasari .● Determinare in obtinerea celor mai bune rezultate● Abilitati de evaluare piata ;● Atentie la detalii;● Abilitati in gestionarea timpului pentru respectarea termenelor;● Cunostinte operare MS Office● Permis conducere categoria B si disponibilitate de deplasare in teritoriul alocat;● Cunostinte financiare de baza pentru domeniul vanzariTe consideri un candidat capabil pentru aceasta provocare?Te aspteptam in noua noastra echipa pentru a face deschide noi clienti , pentru a evalua si urmari activitatea distribuitorilor actuali si pentru implementarea actiunilor promotionale in modern trade.Descrierea jobului Responsabilitati : Urmar
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2699 de salarii introduse în Salario: 3744 RON/Luna

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; training de specialitate indiferent
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 2940 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Medical Regional De Vanzari


Candidatul ideal - Locat in IASI / TARGU MURES / BRASOV / PLOIESTI / TARGOVISTE / CLUJ.- Experienta de minim 3 ani in vanzari de echipamente medicale in spitale.- Interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale pentru BLOCUL OPERATOR (mese operatie, lampi dе operatie, instrumentar chirurgical, echipamente si instrumentar pentru MIS, containre pentru instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, injectomate/infuzomate , etc.) si MOBILER MEDICAL (paturi cu si fara motor, furnituri penru spitale, mobilier din inox pentru bloc operator si sterilizare).- Calitati bune dе comunicare;- Bun negociator;- Organizat, perseverent;- Studii superioare: medic, inginer aparatura medicala, electrotehnica, etc , dar cu bune cunostinge privind vanzarea - promovarea instrumentarului chirurgical, a echipamentelor medicale ;- Buna cunoastere a sistemului sanitar;- Experienta in vanzarea instrumentarului chirurgical si al echipamentelor medicale reprezinta un avantaj;- Bune cunosti
EVO HEALTHCARE CONSULTING SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 179 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.