Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

122 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

122 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari Magazin Vodafone /​ Sibiu


Candidatul ideal Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă serioasă și motivată, orientată către rezultate, aici suntem!Căutăm personal pentru magazinele noastre din Sibiu.✔️ Cerințe :- Abilitați bune de operare PC, suita MS Office- Abilitați bune de comunicare orală și scrisă- Adaptabilitate și capacitatea de a găsi rapid soluții, pentru a ajuta clientul în timpul apelului.✅️ Ce oferim?- Contractul de muncă este pe perioadă nedeterminată- Program de lucru 9-18 (1 ora pauza) / 10-14 - Sambata- Pachet salarial atractiv (salar fix + comisioane + bonuri de masă)- Asigurare medicală privată- Cursuri de dezvoltare personală și profesională- Colegi tineri, superiori direcți pregatiti, alte beneficii (posibilitatea solicitării a unei părți din salariu oricând, abonament telemedicina pentru întreaga familie)🔍 Dacă sunteți o persoană orientată spre rezultate, motivată și aveți dorința de a vă autodepășii cu disponibilitatea deplasării la birou, contactează-ne 📲Aplică cu CV-ul tau pe email job
CONSILO WEB SRL

Consultant Vanzari - Mobexpert Sibiu


Candidatul ideal Căutăm o persoană ambițioasă și comunicativă, care să se alăture echipei Mobexpert Sibiu.Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Descrierea jobului Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
MOBEXPERT

Consultant Vanzari Auto - Autoklass Sibiu


Candidatul ideal AUTOKLASS SIBIU cauta coleg/a in echipa de consilieri vanzari auto noi - Mercedes-Benz Turisme , Mercedes-Benz Utilitare , Honda!Ce ne dorim de la tine: - Experienta in vanzari auto sau in domeniul Customer Service – constituie un avantaj;- Permis auto categoria B cu experienta in condus;- Cunostinte despre domeniul auto;- Persoana dornica sa invete si sa performeze, determinată, flexibila, cu un bun spirit comercial, optimista, sociabila;- Excelente abilitati de comunicare;- Absolvent studii superioare;Descrierea jobului -Prospectarea si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei;-Prezentarea in mod profesional a autovehiculelor catre clientii sositi in Sucursala, dand dovada de disponibilitate, suportivitate si experienta tehnico-comerciala;-Cunoasterea si informarea clientilor privind configuratiile tehnice ale autovehiculelor.Ce iti oferim:- Pachet salarial atr
AUTOKLASS CENTER SRL

Sef Vanzari Departament Pal Sibiu


Candidatul ideal Minimum 2 ani experienta in vanzari B2B; Monitorizarea pietei si a concurentei; Abilitati de comunicare si relationare cu clientii; Abilitati de vanzare si negociere; Persoana activa, orientata spre rezultate; Cunostinte operare calculator (Word, Excell); Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Prezentarea, promovarea si negocierea ofertelor catre clientii potentiali si cei existenti; Identificarea nevoilor clientilor si mentinerea legaturii cu acestia; Urmarirea realizarii planului de vanzari; Urmarirea si coordonarea implementarii politicilor comerciale ale companiei; Propunerea si implementarea de strategii pentru dezvoltarea si consolidarea vanzarilor la nivel zonal. Beneficii: Cursuri periodice si suport tehnic de specialitate; Oportunitate de dezvoltare in cadrul companiei; Tichet de masa; Servicii medicale.
ARABESQUE SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Sibiu


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Store Manager/​director Magazin Tommy Hilfiger Sibiu


Candidatul ideal QUALIFICATIONS:• University or College Certificate• A minimum of 2 years’ experience as Store Manager in the Apparel industry is essential• PC literate and Microsoft Office user• Good knowledge of cash register systems will be an advantage• Excellent knowledge of English language (verbal & writing)• Ability to understand and analyze Key Performance Indicators• Customer Service Oriented• Strong communication skills• Team management skills• Ability to motivate teams and drive for success• Taking Initiative and working efficiently• Passion for delivering results and exceeding expectations• Responsible and trustworthy.Descrierea jobului RESPONSIBILITIES:• Ensuring that qualitative and quantitative targets of the store are reached;• Serving customers in a highly professional manner and creating a trust relationship with the customer;• Being a customer oriented role model and leader for the whole team;• Managing performance;• Controlling costs and following audit requirement
SARKKROM TRADING SRL

Project Buyer


Candidatul ideal experienta intr-un post similar; studii superioare - profil tehnic reprezinta un avantaj; cunostinte de tehnica negocierii; capacitati analitice ridicate, atentie la detalii si acuratete; capacitatea de a derula proiecte pe cont propriu; initiativa; cunostinte de operare PC; cunostinte operare SAP reprezinta un avantaj.Descrierea jobului studierea pietei de profil, identificarea potentialilor furnizori si dezvoltarea lor; solicitarea si analiza ofertelor pentru produsele din portofoliu/investitii echipamente si utilaje; emiterea comenzilor de prime mostre/ loturi pilot pentru omologare; negocierea preturilor si tarifelor in limitele stabilite; incheierea contractelor; monitorizarea derularii contractelor cu furnizorii; elaborarea de analize/ rapoarte specifice domeniului de activitate; mentinerea corespondentei externe cu furnizorii grupului si furnizorii interni; solutionarea oricaror probleme cu furnizorii de care raspunde.
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Strategic Buyer /​ Specialist Achizitii - Eastern Europe


Candidatul ideal Your profile : You have university degree in technical or commercial areas or comparable; You have several years of professional experience in the Eastern European region, preferable in an international manufacturing company; You have knowledge in specific manufacturing technologies; You have an ERP systems knowledge (e.g. SAP); You have good MS Office programs and Outlook; You are business fluent in English and German skills are an advantage; You have ability to work on complex tasks; You assume responsability for the achievement of the objectives; You have quick comprehension skills; You are creative and flexible; You have willingness to travel.Descrierea jobului Your job :In this role, you will contribute significantly to the success of the company, our delivery performance and the resulting customer satisfaction.As a Strategic Buyer you are responsabile for : Procurement market analyses and supplier qualification in Eastern Europe including support of supplier audi
WITTENSTEIN S.​R.​L.​

Buyer For Machinery/​equipment


Candidatul ideal •Higher education - technical profile is an advantage;•High analytical capabilities, attention to detail and accuracy;•The ability to run projects on their own;•Initiative;•PC knowledge;•Knowledge of the negotiation techniques;•SAP operating knowledge is an advantage;•Knowledge of English and German - advanced levelDescrierea jobului •Development of analyses / reports specific to the field of activity•Preparing presentations•Data processing in SAP•Studying the market, identifying potential suppliers and developing them;•Requesting and analysing bids for portfolio / investment products and equipment;•Negotiating prices and tariffs within the established limits;•Monitoring the performance of contracts with suppliers;•Solving any problems with the providers they are responsible for
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, interactionezi usor cu cei din jurul tau, esti orientat/a spre performanta si te regasesti printre cerintele dе mai jos, avem exact ce-ti trebuie!Descrierea jobului Firma dе distributie еchipamentе pentru instаlații de încălzire si climаtizare аngajam:Agent de vanzariCеrințe:- minim 2 ani еxpеriеnta in vanzari;- experiеntа in vanzare de produse tehnice reprezintă un avantaj;- bune abilitați de vanzare si negociere;- orientare spre rezultate si spirit de echipa;- orientare spre client.Se oferă salariu motivant + comision din vânzări, telefon.Locație: SibiuTe asteptam in echipa noastra!
DIODOR COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Telesales (limba Romana)


Candidatul ideal Căutăm un Reprezentant Vânzări Telesales pasionat și motivat să se alăture echipei noastre din departamentul de vânzări la telefon. În acest rol, vei fi responsabil pentru contactarea clienților potențiali, prezentarea produselor/serviciilor noastre și încheierea vânzărilor prin intermediul apelurilor telefonice.Este ideal daca ai: Experiență anterioară în vânzări si telesales. Abilități excelente de comunicare verbală și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și orientat către rezultate. Atitudine pozitivă, orientată către client și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Ce faci la noi? Inițieziși gestionezi apeluri către clienți potențiali pentru a promova produsele/serviciile noastre. Prezinti clar și persuasiv caracteristicile și avantajele produselor/serviciilor noastre. Identifici și exploatezi oportunități de vânzare, abordând obiecțiile și încheind cu succes vânzările. Îndeplinesti și depășesti obiectivele de vânzări lunar
FLYERALARM S.​R.​L.​

Agent Vanzari Retail Sibiu


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplin
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Reprezentant Vanzari - Supeco Hunedoara Si Supeco Sibiu


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:•Sa cresti numarul de clienti B2B in portofoliul Supeco pe regiunea arondata;•Sa coordonezi si sa controlezi procesul de vanzare de produse in magazinele Supeco catre Revanzatori, pentru a asigura satisfactia clientilor externi;•Sa urmaresti continuu nivelul pretului de vanzare pentru fiecare articol, avand ca obiectiv respectarea profitabilitatii pentru Supeco si corectitudinea fata de client;•Sa intocmesti si sa transmiti rapoarte periodice superiorului ierahic;Profilul candidatului:•Detinator permis de conducere categoria B•Cunostinte de suita Microsoft Office (PowerPoinxt, Excel, Word)•Experienta in vanzari business – reprezinta avantajDescrierea jobului Principalele tale responsabilități:•Sa cresti numarul de clienti B2B in portofoliul Supeco pe regiunea arondata;•Sa coordonezi si sa controlezi procesul de vanzare de produse in magazinele Supeco catre Revanzatori, pentru a asigura satisfactia clientilor externi;•Sa urmaresti cont
SUPECO INVESTMENT SRL

Specialist Achizitii Publice In Sistemul Seap


Candidatul ideal Electric Servcom caută să își extindă echipa cu un Expert in achizitii publice, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Minim 4 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Analizarea specificatiilor tehnice/cerinte de business in vederea demararii procesului de achizitiiIntocmirea documentatiei necesara procesului de achizitii conform legislatiei achizitiilor publice in vigoareDemararea si derularea procesului de achizitii pana la semnarea contractului (selectie furnizori, cerere de oferta, calificare, analiza oferte, contract)Descrierea jobului Gestionarea achizițiilor si coordonarea procesului de achiziții publice conform legislației
ELECTRIC SERVCOM SRL

Asistent Vanzari /​ Identificare Piese Auto - Sibiu și Timis


Candidatul ideal Acest anunț se referă la postul de Asistent vanzari / identificare piese camioane, două poziții disponibile, pentru birourile noastre comerciale din Sibiu și Timișoara:Cerinte: Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei. Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacție a cliențil
MEC - DIESEL SEE SRL

Buyer ( 2 Posturi)


Descrierea jobului Responsabilități principale: Aprovizionarea cu bunuri (materii prime, materiale de ambalare, piese de schimb, lucrări sau servicii) la nivel local, în conformitate cu specificațiile tehnice primite și cu obiectivele de cost, calitate și livrare specificate;Realizează studii de piață în domeniul achizițiilor;Acționează ca interfață între furnizori și alte departamente relevante în ceea ce privește procesele de achiziții și noile proiecte și activități;Furnizează analize privind costurile, noi și existente și analizează activitățile de reducere a costurilor;Negociază contracte, îmbunătățește prețurile și condițiile de afaceri cu furnizorii și analizează oportunitățile de a face cost - saving, utilizând instrumente și metode de negociere și bune practici în materie de achiziții;Construirește, menține și gestionează relațiile cu furnizorii și în vederea menținerii unei bune comunicări;Se asigură că se adoptă o abordare profesională și coerentă în toate relațiile cu furni
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Operator Vanzari Prin Telefon Divizia Pharma


Candidatul ideal -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.-Atitudine pozitiva, spirit de echipa, proactivitate.-Orientare catre rezultate si catre client.-Capacitate de prioritizare, capacitate de analiza si sinteza.-Promptitudine in rezolvarea sarcinilor.-Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan.-Seriozitate si o buna etica morala.-Bune cunostinte de operare PC, Word, ExcelDescrierea jobului - Dezvolta si mentine portofoliului de clienti din zona alocata,conform procedurilor interne ale Companiei.- Promoveaza produsele companiei si prezinta ofertele comerciale clientilor alocati.- Raspunde solicitarilor de comanda primite de la client.- Gestioneaza documentelor de interes general ale firmei.- Intocmeste situatii periodice necesare departamentelor din cadrul firmei.- Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei.- Ordonarea si arhivarea documentelor gestionate.
FILDAS SRL

Agent Vanzari Igiena Profesionala Si Consumabile


Candidatul ideal Valtec caută un/o coleg/ă dedicat/ă și activ/ă, cu experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile, care să dezvolte o bună înțelegere a produselor noastre pe piața de profil și să pună în practică abilitățile dobândite, cunoştinţele profesionale și politica noastră de distribuție.Dacă ai experiența în domeniile igienă profesională și consumabile ca Agent Vanzari și te consideri a fi o persoană cu abilități bune în domeniul vânzărilor, focus asupra afacerii, capabil/ă să construiești relații personale, să fii creativ/ă și persistent/ă în atingerea obiectivelor, atunci te aşteptăm în echipa Valtec.PROFILUL CANDIDATULUI Minim 3 ani experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile; Să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare şi negociere, fiind o persoană orientată către rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă, capabilă să poată privi o situaţie atât de ansamblu, cât şi în detaliu; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţi
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Buyer


Candidatul ideal Bachelor's or comparable Degree in a Technical Discipline/Engineering; Preferably professional experience that covers one or more of the following areas: purchasing, supplier quality/development/management, cost estimation/analysis or manufacturing environment; Knowledge of SAP and Microsoft Office (e.g. Excel, Word, PowerPoint, Project etc.); Deep knowledge and understanding of technical drawings and manufacturing process of parts; Knowledge of negotiation methods, and business processes/communications; Knowledge of purchasing tools – optional; High affinity towards technical side; Good knowledge of English (or Ensures a good communication with the suppliers and internal departments); Results orientated with the ability to plan and deliver against project deadlines; Commercially and financially aware; Strong negotiation, communication, interpersonal and influencing skills; Ability/Willingness to travel. Driving license; Goal and result oriented, team plazer, strat
KUKA AUTOMATIZARE ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2590 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Vanzari Agentii Partenere


Candidatul ideal Aptitudini, Abilitati si Competente: Studii superioare. Utilizare computer pachet Microsoft Office, Experienta in lucrul cu Sisteme specifice Agentiilor de turism reprezinta un avantaj. Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat reprezinta un avantaj. Experienta pe postul de Agent de Turism sau in departamentul operational al unei Agentii reprezinta un avantaj. Este de preferat ca aplicantul sa inteleaga mediul de afaceri si zona in care isi va desfasura activitatea. Experienta in vanzari directe, experienta relevanta in zona B2B. Permis de conducere auto, categoria B. Proactivitate si orientare catre solutii. Sunt necesare abilitati de comunicare, vanzare si negociere. Aplicantul trebuie sa fie capabil sa lucreze in echipa si sa colaboreze cu alte echipe din interiorul grupului Aerotravel.. Orientare către evoluție și dezvoltare personală/profesională. Persoana dinamica, orientata catre rezultat, care sa aiba disponibilitate la deplasari in tara si in strain
AEROTRAVEL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.