Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

130 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

130 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Agent De Vanzari In Cautarea Unei Provocari Antreprenoriale


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Ce cautam :Experienta Abilitati de comunicare si negociereOrientare catre obiective si depasirea targetelor de vanzariCunostinte in limba EnglezaPermis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si atragerea de noi clienti.Mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Prezentarea produselorNegocierea si incheierea vanzarilorMonitorizarea pietei si a competitieiObiective de vanzariFeedback si rapoarteColaborarea cu echipa de marketingParticipare la evenimenteEducatie si formare in domeniul PetfoodCe oferim:Pachet salarial atractivComision din vanzareOportunitate de a creste in cadrul companieiSuntem deschisi la ideei si oportunitatiProgram de lucru 10:00 - 18:00
CASERTYNA STUDIO SRL

Sofer Distributie/​electrician/​service Mobil și Reprezentant Vanzari-callcenter-facturist


Candidatul ideal Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilCandidatul IdealCerințe:- permis categoria B;- experienta in domeniu constiute avantaj;- abilitatea de a asculta;- persoană ambitioasă, organizată, - capacitatea de a rezolva rapid și corect problemeleapărute;- capacitatea de a prioritiza sarcinile;Reprezentant Vanzari-CallCenter-FacturistCandidatul Ideal- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;- Cunostinte facturare in program Saga constituie avantaj- Cunostinte operare PC, Microsoft Office;- Experienta in vanzari constituie avantaj- Atentie la detalii;- Flexibilitate si adaptabilitate;- Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;- Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona.Descrierea jobului Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilDescrierea jobului- sa lucreze conform procedurilor firmei;- sa realizeze livrări, lucrari de mentenanta intretinere si reparatii la pr
MOVE ECO S.​R.​L.​

Asistent Vanzari - Scule,​ Echipamente,​ Utilaje,​ Accesorii


Candidatul ideal Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketingNivel de inteligenta – peste medieInstruire – specifica activitatii de vanzareExperienta ideala – minim 2 aniAbilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbalaAptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.Activitatea se desfasoara la sediul companiei in
CRIANO EXIM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului Lucrul in echipaIntelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMSNegocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cost disp
NOVATEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1663 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari (oradea Si Jud Bihor)


Candidatul ideal Persoana cu experienta in vanzari , segmentul client final persoane juridice (societati comerciale si institutii)Abilitati in organizare, comunicare si coordonare.Descrierea jobului Vanzarea produselor pe care le importam sau pentru care avem distributie, catre firmele si institutiile (primarii, scoli sau licee) din judetul Bihor.Gama de produse este formata din papetarie, birotica, produse de curatenie si igiena, tonere si cartuse, produse pentru ambalare. Ofertele sunt diversificate in functie de profilul fiecarui client.Comenzile se transmit prin terminale mobile cu aplicatia Hermes sau prin platforma online www.ovmpaper.ro printr-un cont online personalizat fiecarui tip de client.
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Consilier Vanzari Proiecte (on-site)


Candidatul ideal Candidatul ideal: Excelente abilități de comunicare, relaționare și persuasiune; Experientă – minim 3 ani iî vânzări/management al produselor; Cunoștinte în domeniul materialelor de construcții/amenajări interioare; Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Studii medii (cu diploma de Bacalaureat) sau superioare de profil industrial/construcții; Abilități de lucru in echipa; AVANTAJ Limba engleza/maghiara nivel mediuDescrierea jobului Descrierea jobului Menține legatura cu clienții existenți și identifică noi clienți potențiali; Crește și îmbunățăteste baza de date a clienților companiei; Prezintă clienților produsele din portofoliu și promoveaza imaginea companiei Implementează strategia de vânzare pentru îndeplinirea target-ului și urmarește fidelizarea clienților Contribuie direct la extinderea business-ului, creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită.Beneficii Pachet salarial motivant Dezvoltare profesională continuă Echip
FOX TOOLS S.​R.​L.​

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Permis de conducere de categoria B;Experienta anterioara in vanzari nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Promovarea si vanzarea produselor prin demonstratii la domiciliu;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează cu program FLEXIBIL, de Luni până Vineri (cu posibilitatea de
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2808 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal -sa aiba experienta in vanzari directe minim 2 ani.-sa fie o persoana sociabila, cu spirit de initiativa, disponibil full time, dispus la colaborare, tenacitate, spirit de echipa,-corectitudine, receptivitate-argumentare si putere de convingere-disponibil la program prelungit.Descrierea jobului -agent de vanzari pentru Divizia Lays.-pachet salarial atractiv - la atingerea obiectivelor setate de companie-masina de serviciu-telefon mobil de serviciu
VANDANA COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 2630 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal Bune abilitati dе comunicare si adaptare. Disponibilitate deplasări pe tot teritoriul României Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii Permis conducere – Categoria B Experientă în operare PC (word/email)Descrierea jobului Descriere job: Agent vânzări MAGSY (contactare clienți, prezentare, ofertare, contractare) Vei promovа companiа și produsеle noastrе. Vei vizita și căuta cliеnți pеntru a prеzenta, propunе și vei oferi prosusele potrivite / soluția de separare magnetică potrivită. Zona vizată: RomâniaBeneficii: Salariu fix + comision din vânzări Tichete de masă / diurne Laptop și telefon de serviciu Mașină de serviciu
MAGSY RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Buyer (with English & German)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, SAP is mandatory; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cu
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Ofertare Achizitii Publice Si Elaborare Devize Constructii


Candidatul ideal Studii tehnice: Constructii, Instalatii;Experienta de lucru minim 2 ani intr-un departament tehnic in cadrul unei companii de constructii;Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;Cunostinte foarte bune privind utilizarea SEAP/ SICAP;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare InternetDescrierea jobului Studierea documentatiilor tehnice, proiectelor si caietelor de sarcini ale procedurilor de achizitii publice din SEAP.Elaborarea de oferte tehnice in cadrul ofertelor de achizitie publicaIntocmirea procedurilor si metodologiilor de lucru in functie de activitatile solicitate in caietele de sarcini.Urmarirea si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificariTransmiterea de solicitari de clarificare la documentatia de atribuireResponsabilități:Elaborarea ofertelor tehnice și comerciale pentru proiecte de construcții ;Colaborarea strânsă cu echipa de proiectar
CRITO PROD SRL

Reprezentant Vanzari Judetele Arad-bihor


Candidatul ideal În calitate de Reprezentant de vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi pe câmp, in vizitele pe care le vei face si prin interacțiunea cu fermierii cu scopul de a oferi soluții personalizate pentru agricultură de precizie.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare și negociere🌟 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🚀 Experiență anterioară în vânzări pe teren, în special în vânzări consultative🌍 Flexibilitate de deplasare în interiorul țării, în special în județele aproape de tine📚 Studii minime liceale – pregătire tehnică sau economică🌐 Cunoștințe de limba engleză cel puțin la un nivel mediu🚗Permis de conducere categoria B valabil🌾Experiența într-o poziție similară în industria agriculturii va fi considerata un avantajDescrierea jobului Ce vei face?🌱Promovarea și vânzarea de echipamente, servicii și soluții te
VANTAGE BALKANS SRL

Reprezentant Comercial Utilaje Caterpillar


Candidatul ideal BERGERAT MONNOYEUR, caută pentru departamentul Comercial :Consilier Comercial Utilaje Caterpillar N-VZona Nord Vest (judetele: Bihor, Satu Mare, Maramures, Salaj)Misiuni principale:Promoveaza si vinde utilaje pentru constructii Caterpillar si concasoare mobile Sandvik avand deplasari pe teren in judetele alocate.Indeplineste obiectivele de vanzare, mentine si dezvolta baza de date si relatiile cu clientii.CERINŢE▪ Studii superioare finalizate în domeniul tehnic;▪ Experiență de minim 2 ani în vânzări business to business, în companii multinaționale;▪ Bune cunoștințe tehnice generale (mecanică, electrică, hidraulică);▪ Capacitatea de a construi o relație productivă cu clienții;▪ Bune abilități de negociere;▪ Abilități de comunicare, de relaționare și de prezentare;▪ Disponibilitate pentru deplasări de peste 50% din programul de lucru;▪ Fire organizată, capabilă să își întocmească și să-și finalizeze planul individual de obiective;▪ Bune cunoștințe de limba engleză;▪ Cuno
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Reprezentant Vanzari Farmacii Bihor


Candidatul ideal De ce competenţe şi abilităţi ai nevoie pentru a te integra în echipa noastră?Foarte bune abilitati dе comunicare si negociereAdaptabilitate si spirit dе echipaCunostinte pachet MS OfficePersoana entuziasta, pozitiva, motivata, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate si deschisa provocarilorBuna planificare si organizare personalaDisponibilitate pentru deplasariExperienta de cel putin 1 an in piata farma reprezinta un avantajDescrierea jobului Ce responsabilitati vei avea?Promovezi produsele catre cliеntii din zona alocata (Bihor)Contactezi tеlefonic clienţii si ii informezi in cеeа ce priveste ofеrtelеAcoperi judetele alocate, identifici clientii cu potential ( farmacii, clinici etc)Sustii si derulezi campanii promotionaleRealizezi rapoarte periodice privind activitatea desfasurataMonitorizezi activitatea concurentei si aduni informatii necesare atingerii obiectivelorUrmaresti atingerea obiectivelor stabilite, mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltar
PHARMA SA

Angajam Agent De Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 130 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.