Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

393 Locuri de Munca Consultant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

393 Locuri de Munca Consultant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Turism - Bucuresti


Candidatul ideal Consultant turism Bucuresti Travel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare s
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Turism


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Minimum 6 luni de experienta in domeniu;Cu
Lugera Makler

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Product Consultant


What you'll doAs a Product Consultant, you will be part of the agile development cycle in the Regnology area during the introduction/extension of our Abacus software product Abacus Banking with the main focus on client facing support activities. This entails: Answering/solving, routing and following up client requests via telephone, mail or ticket system Understanding regulations and/or business/client specific requirements of the national and international Banking Authorities, e. g. regarding liquidity, own funds, credit risk, AnaCredit, FinRep, loan and statistical reporting. Collecting all required data for a ticket to verify, analyze and reproduce of errors Understanding the applications, modules and components in order to find the quickest way to solve issues Identifying critical tickets and escalating these to the responsible teams Define, create and report ticket statistics according to SLAs Maintaining the FAQ page Close collaboration with national and international colleagues
Regnology

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal Persoane ambițioase și motivate, căutăm colegi care se vor alătura echipei din București.Dorim o persoana loiala, care sa invete repede, dedicata locului in care munceste, cuatitudine pozitiva, orientata catre rezultate.- Cunostinte de operare PC, MS Office- Vorbirea corectă a limbii române, fără greșeli de exprimare- Abilități de negociere și vânzare prin telefon- Excelente abilități de comunicare si relaționare interumană- Comportament etic si aderare la valorile companie- Orientare spre client- Dorinta de a invata- Atitudine pozitivă, proactivitate.- Realizarea indicatorilor de performanță specifici;- Experiența anterioară într-un contact center – constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- Contactarea telefonica a clientilor sau a posibililor clienti in vederea ofertarii acestora- Indeplinirea obiectivelor de vanzari specifice pentru zona alocata- Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu toti clientii existenti cat si cu cei potentialiBeneficii:- Oferim u
ART KLETT SRL

Consultant Turism - Bucuresti


Candidatul ideal - Recomandata experienta minim 6 luni pe pozitia de agent turism;- Cunoasterea sistemului ETrip reprezinta un avantaj;- Studii superioare - specializarea turism reprezinta un avantaj;- Cunostinte generale de turism, destinatii/ produse;- Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala;- Abilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientul- Pasiune pentru calatorii si dorinta pentru o cariera in domeniul turismului;- Disponibil pentru deplasari in Teambuilding-uri si InfoTrip-uri in vederea cunoasterii destinatiilor;- Dorinta de a lucra in echipa.Descrierea jobului - Prezentarea ofertelor turistice, in functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor;- Consilierea si asistarea clientilor pre si post vanzare;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare (factura, chitanta, contract, voucher, etc
HELLO HOLIDAYS S.​R.​L.​

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Beneficii: Salariu motivant, cu posibilitatea de crestere in functie de performante; Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației; Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe. Biroul este amplasat in zona centrala - Piata UniriiDescrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Kiehl's Park Lake


Candidatul ideal Esti pasionat/ă de frumusețe și de tot ceea ce creează frumusețe?Notiunile de tipul skincare, rutină zilnică, serum, SPF sunt ca și a doua ta limbă ?`Iți doresti să faci parte dintr-o echipă energică care creează frumusețea ce miscă lumea și să devii expertul de frumusețe pentru toți oamenii din jurul tău experimentand și recomandand produse inspirate din natură și știință?Inseamnă că esti la locul potrivit. 😊Aplică si vino să aflii toate tainele frumuseții, alături de cea mai diversă și faină echipă!La L’Oreal ne place sa fim diversi, creativi, pasionați, curioși și sa lucrăm in echipă.Vei avea nenumărate oportunități de invătare și de dezvoltare alături de noi, vei putea sa îți creezi propria personalitate și să îți gasesti propria cale de a face lucrurile.Aici vei avea ocazia sa devii ceea ce vrei sa devii.Ne dorim un coleg/ă: deschis/ă oricand să îi ajute pe ceilalti, cu zambetul pe buze de mediul de lucru cu clienții si deschis/ă sa transforme orice provocare int
LOREAL ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Kiehl's Mega Mall


Candidatul ideal Consultant Vanzari Kiehl's Mega MallEsti pasionat/ă de frumusețe și de tot ceea ce creează frumusețe?Notiunile de tipul skincare, rutină zilnică, serum, SPF sunt ca și a doua ta limbă ?`Iți doresti să faci parte dintr-o echipă energică care creează frumusețea ce miscă lumea și să devii expertul de frumusețe pentru toți oamenii din jurul tău experimentand și recomandand produse inspirate din natură și știință?Inseamnă că esti la locul potrivit. 😊Aplică si vino să aflii toate tainele frumuseții, alături de cea mai diversă și faină echipă!La L’Oreal ne place sa fim diversi, creativi, pasionați, curioși și sa lucrăm in echipă.Vei avea nenumărate oportunități de invătare și de dezvoltare alături de noi, vei putea sa îți creezi propria personalitate și să îți gasesti propria cale de a face lucrurile.Aici vei avea ocazia sa devii ceea ce vrei sa devii.Ne dorim un coleg/ă: deschis/ă oricand să îi ajute pe ceilalti, cu zambetul pe buze de mediul de lucru cu clienții si des
LOREAL ROMANIA S.​R.​L.​

Lucrator Comercial /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cautam lucrător comercial (vanzator / vânzătoare cofetarie). Experienta de minim 6 luna pe un post similar sau de vanzare directa. Studii medii. Orientarea catre client si rezolvarea problemelor. Munca in echipa, Luarea deciziilor si deschiderea catre noutati.Descrierea jobului Asistență și consultanță clienților în selectarea și achiziționarea produselor noastre; Pregătirea și etichetarea produselor în magazin; Menținerea ordinei și a aspectului general al magazinului; Gestionarea tranzacțiilor și a proceselor de plată;Avantaje:Contract de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminataSalariu platit la termen de 3500 RON + alte beneficii zilnice si lunareBonus din vanzari din a 2-a lunaPrime de Pasti si Craciun, cadouri de 1 si 8 martie, tort la ziua de nastere.Mesele, apa, suc cafea sunt asigurate de noi.Discount de angajat de 35% la produsele noastre.Dezvoltare profesionala si oportunitati de promovare
MĂDĂMYR SRL

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Consultant Dreptul Muncii - Per.​ Det.​ (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare absolvite în domeniul juridic; Ai cel puțin 3 ani de experiență în domeniul juridic, preferabil Dreptul Muncii; Cunoști limba engleză la nivel avansat; Ai abilități excelente de relaționare și comunicare, inițiativă proprie și atenție sporită la detalii; Ai capacitate de analiză, prioritizare si un mod de lucru orientat spre performanță; Îți place să lucrezi atât în echipă, cât și independent. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Colegii din departamentul de Dreptul Muncii și HR Compliance contează pe tine șă oferi consultanța și instruire managerilor cu privire la identificarea și implementarea măsurilo
LIDL DISCOUNT SRL

Consultant monitorizare


Short company description Created for people, LearnShift is an HR consultancy company that aims to coach and advise all the candidates involved in the process. We are constantly searching for the best place for you to work and to develop. We love what we are doing and we believe in the magic of the human connection. Requirements ● Studii superioare finalizate in domeniul financiar/economic● Experienta anterioara de minim 2 ani intr-un rol similar in mediul bancar sau economic● Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii● Capacitatea de a asimila si prelucra un volum insemnat de informatii● Buna capacitate de organizare, planificare şi prioritizare● Cunostinte avansate pachet Office, in special Excel● Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu scris/vorbit Responsibilities ● Analizarea documentelor si informatiilor financiare specifice sectorului public● Realizarea rapoartelor financiare periodice pentru clientii existenti, utilizand modele financiare specifice dezvolt
LearnShift

Consultant Protectia Mediului,​ Inginer De Mediu


Candidatul ideal -organizat, dinamic, promt, perseverent;-sincer, discret, onest, de incredere;-diplomat (tact in lucru cu oamenii), politicos, comunicativ;-sa aplice cunostintele acumulate prin educatie si experienta profesionala;-concentrate pe indeplinirea obiectivelor;-increzator, echilibrat;-cu o minte deschisa – sa aiba capacitatea de a lua in considerare idei alternative sau puncte de vedere;-adaptabil la situatii diverse, receptiv la schimbare;-capacitatea de a face fata unor sarcini multiple;-implicare in rezolvarea sarcinilor trasate si respectarea dispozitiilor sefilor ierarhici;-sa-l caracterizeze spiritual de echipa;-seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);-sa nu aiba antecedente penale;-sa fie apt din punct de vedere medical.Descrierea jobului - Primeste informati
THINK GREEN SRL

Consultant Vanzari Servicii Property Management


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca:- Ai interes pentru invatarea de tehnici de vanzare si negociere;- Ai abilitati excelente de comunicare si persuasiune;- Ai cunostinte de operare PC: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) – avansat;- Ai interes pentru cunoasterea pietei;- Cunosti limba engleza la nivel mediu/avansat, scris si vorbit;- Ai capacitate de organizare si de gestionare a timpului de lucru, precum si de prioritizare a sarcinilor (finalizarea sarcinilor pentru indeplinirea termenelor, capacitate de a dezvolta mai multe proiecte simultan)- Te caracterizeaza corectitudinea si tenacitatea, ai atitudine principiala in relatiile cu clientii si colegii.Iti place sa lucrezi in echipaDescrierea jobului Pe postul de Consultant Vanzari vei fi responsabil de 12 obiective importante:- Vei cunoaste perfect serviciile vandute, cu toate detaliile de pret si specificatii- Vei realiza planul de vanzari si planul de actiuni zilnice- Vei utiliza corect CRM-ul in activitatea zilnica-
VICONCEPT PROPERTIES S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Parfumerie Si Cosmetica De Lux


Candidatul ideal Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCandidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta de vanzari intr-un magazin, sa cunoasca limba engleza si desigur limba romana, sa iubeasca parfumurile si sa-si doreasca o cariera in domeniu.Descrierea jobului Consultant Vanzari Parfumerie si Cosmetica de LuxCionsultantul de vanzari lucreaza intr-unul dintre magazinele Elysee si din postura de expert in parfumerie isi ajuta clientii in alegerea produsului care li se potriveste. Mediul de lucru este exceptional, elegant, foarte curat si linistit.Beneficile includ pe langa salariul peste medie si bonuri de masa, bonuri cadou, abonament medical, produse gratuite.
ELYSEE CONCEPT SRL

Consultant Financiar Nn Asigurări S.​a.​


Candidatul ideal • Ești sociabil, responsabil și îți place să cunoști oameni noi?• Știi ca rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, pereseverenta și determinare?• Ești orientat către rezultat și succes?• Ai abilități de leadership și comunicare?• Îți dorești o carieră de succes?Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- Învață cum să identifici nevoile financiare ale oamenilor;- Oferă consiliere personalizată despre produsele noastre, cum ar fi asigurările de viață și pensiile private;- Fii creativ și găsește moduri noi de a ajunge la potențiali clienți;- Construiește relații puternice cu oamenii și ajută-i să ia decizii financiare înțelepte;Ce obții?- O echipă prietenoasă și sprijin constant în dezvoltarea ta;- Oportunități de formare specializată pentru a-ți perfecționa abilitățile;- Bonusuri și comisioane atractive pentru eforturile tale. Să fii Consultant Financiar la NN înseamnă să fii parte din ceva mai mare, să înveți și să crești în fiecare zi și să aduci o schimb
BURLACU M.​ MARIUS - AGENT DE ASIGURARI

Consultant Vanzari - Smartphones & Tablets - Samsung Romania


Candidatul ideal SAMSUNG este lider global în tehnologie, deschizând noi posibilități pentru oamenii de pretutindeni. De peste 50 de ani, Samsung a devenit una dintre cele mai importante companii de tehnologie la nivel mondial și a devenit recunoscută ca una dintre cele mai importante mărci globale.Diversitatea, creativitatea și pasiunea celor care lucrează la Samsung ne-au făcut să fim una dintre cele mai inovatoare companii din lume, iar angajații noștri continuă să conducă inovația spre viitor. Lucrăm împreună într-un mediu deschis și colaborativ, care promovează partajarea cunoștințelor și experienței unice pe care fiecare le are. În Samsung poți lucra cu oameni minunați și ideile tale pot prinde viață prin produse și soluții noi care schimbă chipul viitorului.Viitorul coleg va contribui la creșterea volumului de vânzări, la realizarea implementărilor de produs, la activități de merchandising și va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții companiei și magazinului de retail.Te in
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari/​designer - Galeriile Mobexpert Baneasa


Candidatul ideal Consultant Vanzari designer pentru magazinul Galeriile Mobexpert BăneasaDescrierea jobului Consultant Vanzari/Designer - Galeriile Mobexpert BaneasaCandidatul Ideal- studii medii/superioare- constituie avantaj absolvirea unui curs de design interior/ocuparea unui post similar anterior- o persoană dinamică, sociabilă, proactivă și responsabilă.Descrierea jobului:-identificarea nevoilor clienților și prezentarea soluțiilor optime;- realizarea targetului;- întocmirea ofertelor de preț conform cerințelor;- urmărirea comenzilor până în momentul livrării.Salariu fix + bonus din vanzariExperienta in domeniu reprezinta un avantaj
MOBEXPERT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 393 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.