Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

55 Locuri de Munca Consultant in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

55 Locuri de Munca Consultant in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Turism /​ Consultant Turism Iasi


Candidatul ideal Ce trebuie sa ai:• studii superioare;• experiență ca și agent de turism într-o agenție de turism și experiență în utilizarea sistemelor de rezervări specifice industriei de travel;• cunoștințe solide operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);• cunoștințe foarte bune de geografie și cultură generală;• cunoștințe bune de limba engleză;Ce fel de persoana cautam:• pasionată de călătorii, geografie și turism;• cu spirit de echipă;• dornică să învețe;• orientată spre client;• cu abilităţi bune de comunicare şi vȃnzare.Descrierea jobului Ce vei face:• preluarea solicitărilor de la clienți și întocmirea ofertelor pentru aceștia;• rezervarea/vânzarea serviciilor turistice, a biletelor de avion și a asigurărilor de călătorie către clienți;• păstrarea legăturii cu clienții;• întocmirea documentelor fiscale și de călătorie;• acordarea de consultanță înainte, în timpul și după încheierea călătoriei;• implicarea in constructia şi realizarea ofertelor turistice.Ce oferim:• Un loc
TRAVEL TODAY CONSULTING SRL

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Consultant Vanzari Zoocenter Iasi Niciman Si Galata


Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tic
SC VABRO RETAIL SRL

Reprezentant/​consultant Vanzari - Cunostinte Tehnice De Baza


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei colege sau coleg cu spirit de echipa, sa aiba capacitatea de a-si gasi motive de implicare,un bun vorbitor cu capacitatea sa-si duca lucrurile la bun sfarsit, entuziasm, tenacitate, perseverenta, vointa si dorinta de a reusi. Este importanta mentalitatea omului care gaseste solutii la probleme si nu probleme la solutii, de aceea la noi in companie se pune pret pe competente si invatare continua.Descrierea jobului Suport si Dezvoltare:La CA TERRAPARTS, nu ne asteptam ca noii nostri colegi sa stie totul de la inceput. Intelegem importanta integrarii si dezvoltarii continue, motiv pentru care vei fi sprijinit de un mentor dedicat in prima ta luna. Acesta te va ghida prin cultura si procedurile noastre, ajutandu-te sa iti dezvolti abilitatile necesare pentru a excela in rolul tau.Despre noi:De 9 ani in piata din Romania, cel mai mare depozit Regional din Moldova cu stocuri de peste 3500 repere ale brandului JCB, si peste 1500000 lei investiti in sto
CA TERRAPARTS S.​R.​L.​

Consultant Platforme It Si Suport Proiect (227029)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT/ tehnice Cunoștințe de bază privind: Sisteme specifice centrelor de date Sistemele de operare Windows, Linux Medii virtualizate VMWARE Mediu de lucru Cloud Descrierea jobului Realizezi activităţi de consultanţă şi suport, implementare şi configurare pentru platforma Call Center cu toate subcomponentele şi interfeţele sistemului șu activități de project support pentru proiectele cu impact în ariile ce alcătuiesc departamentul de Servicii Operaționale IT: NOC, Platforme HW și Service Management & End User Support Participi la implementarea soluţiilor prin activităţi supervizate de manager/ manager proiect senior TI/ consultant/ consultant senior Coordonezi implementarea soluţiile din aria de responsabilitate Realizezi sau participă la realizarea modificărilor de sistem (CR-uri) Monitorizezi sistemele din aria ta de responsabilitateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilit
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vânzări - Consumer Electronics - Samsung RomÂnia


Candidatul ideal Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Descrierea jobului Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmp
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Casier /​ Consultant Vanzari----d's Damat Palas Iasi


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Casier /​ Consultant Vanzari----d's Damat Iasi /​ Timisoara


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Consultant Vanzari Gsm Braila,​ Baia Mare,​ Tg-mures,​ Iasi,​ Pitesti


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Casier/​consultant Vanzari-d's Damat Iasi/​timisoara/​bucuresti


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne dorim să devii colegul nostru dacă:- ești pasionat de vânzări;- ai o atitudine proactivă;- ești orientat spre performanță și dezvoltare personală;- ești comunicativ, ambițios, persuasiv, diplomat;- îți place să lucrezi în echipă- ai o capacitate rapidă de integrare;- deții auto + carnet de conducere categoria B - OBLIGATORIU;Experiența de lucru în domeniul imobiliar poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- prospecteaza leadurile din baza de date, califica clientii si propune pachetele de servicii FideliaCasa;-evalueaza proprietati , negociaza si incheie contracte cu proprietarii imobilelor oferite la vanzare;-follow up cu clientii companiei pe tot parcursul procesului de vanzare;-califica clientii cumparatori existenti si propune solutii imobiliare/creditare calibrate pe nevoile lor;-dezvolta baza de clienti din portofoliu;-participa la incheierea antecontractelor/contractelor in notariat;-participa la sedintele si training-urile companiei.Ce
FIDELIA CASA SRL

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Telesales Consultant


Candidatul ideal Dezvoltare, diversitate și colaborare într-un mediu de lucru prietenos. Aceste lucruri le vei găsi în cadrul echipei noastre din departamentul de Call Center.Vei lucra într-un mediu în care vei avea posbilitatea să accesezi informatii din mai multe domenii de activitate, precum: domeniul economic, financiar, resurse umane, juridic, fonduri europene, audit, inventariere.O abilitate cheie pe care ne-ar plăcea să o ai este o foarte bună comunicare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții noștri, iar in completarea acesteia să ai și: Experiență de minim 1 an în Customer Support/ Customer Service/ Customer Care; Excelente abilități de negociere; Capacitate de concentrare, analiză și sinteză; Orientare către client și către calitatea serviciilor prestate; Atitudine proactivă și spirit de inițiativă.Descrierea jobului Iată cum va arăta activitatea ta propriu-zisă în cadrul echipei noastre de call center: vei începe cu o perioadă de training având acces la informații în ve
WEM ACCOUNTING AUDIT S.​R.​L.​

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultant Ofertare Tehnica


Candidatul ideal -> Persoană cu orientare către rezolvarea problemelor, organizată și sociabilă.-> Bună cunoaștere a detaliilor tehnice în ceea ce privește produsele care trebuie aprovizionate și ofertate.-> Minim 1 an experiență în domeniul Instalații HVAC, Termice, Sanitare;-> Abilitatea de a acorda atenție la detalii.-> Abilitatea dе a lucra în mod independent si sub presiunea termenelor.-> Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) și într-un sistem de ERP. Descrierea jobului Responsabilități :-> Asigură suport comercial / tehnic pentru echipa de vânzări proiecte.-> Ofertează Instalații HVAC, termice, sanitare pentru clădiri de tip residențial, comercial, industrial, office etc. ;-> Intocmește oferta pe baza cerințelor clientului si a documentației tehnice, cu respectarea normativelor in vigoare ;-> Sustine ofertele și soluțiile tehnice alese in discuțiile cu beneficiarul (client)Beneficii :-> Pachet salarial competitive + bonusari trimestriale + tichete de masa (30
UNIPREST INSTAL SRL

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Receptionera Clinica Medicala,​ Iasi


Candidatul ideal Consideri că ai abilități bune de comunicare?Îți place să gestionezi situații multiple simultan? Ești o persoană cu atitudine pozitivă?Atunci ești un(o) bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă și cadou;Decont transport;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență într-un post similar; Calități excelente de comunicare necesare pentru lucrul cu pacienții; Abilități de observare și orientare către nevoile pacienților; Bune abilităţi organizatorice; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitatea și ești proactiv(ă) în a-ți sprijini pacienții/colegii; Capacitatea de a duce acțiunile la bun sfârșit în termenii stabiliți și de a depăși obstacolele întâlnite.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmărilоr; Comunicarea eficientă și deschisă c
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 55 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.