Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Slanic Moldova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Slanic Moldova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Slanic Moldova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Slanic Moldova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Vezi alte joburi relevante

Consultant vânzări showroom Bilka


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii si să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare si persuasiune . Sunt necesare cunostinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii si cunostiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. 𝐃𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐣𝐨𝐛𝐮𝐥𝐮𝐢 - 𝐀𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭̧𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐞 : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă si identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii si vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă
SC Duomax Edil Roof SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Business


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferii soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizate, speci
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultant Piese Schimb | Valea Seaca,​ Bacau


Candidatul ideal Ne cautam coleg sau colega pentru postul de Consultant Piese Schimb | Valea Seaca, Bacau.Misiunea postului:Asigură identificarea pieselor de schimb, desfășurarea normală a fluxurilor de marfă din depozit, precum și integritatea stocului de marfă, fiind totodată responsabil cu activități de aprovizionare și livrare a pieselor de schimbCunoștințe cerute:Obligatorii:• Studii medii• Cunoștinte tehnice mecanice• Cunoștinte operare calculatorConstituie avantaj:• Experiență anterioară în domeniul tehnic/agricol și cunoștinte tehnice mecanice puternice• Engleză și / sau germană (termeni tehnici)Experiența cerută:Obligatorie:• Minim 1 an de experiență relevantă• Experiență în gestionare stoc de marfă• Experiență în demeniul tehnic mecanicCompetențe cerute:• Orientat spre rezultate, spre acțiune (proactiv)• Adaptabilitate și capacitate de învățare• Flexibil, deschis, doritor să învețe, adaptabil• Capabil să lucreze în echipă• Abilități de comunicare• Conștiinciozitate, punctuali
AGRITEHNICA SERVICE SRL

Consultant Vanzari - Cluj,​ Brasov,​ Bacau,​ Sibiu,​ Timisoara


Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului;La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu fix in functie de experienta in domeniu (optica medicala);2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Abonament medical clinica privata;5. Extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;6. Bonus recoma
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Specialist Vânzări Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Experienta nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:- Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii- Ai o atitudine pozitiva- Fii un bun coleg- Ai abilitati de lucru cu cifreDescrierea jobului Ce vei face?· Vei efectua tichete de pariere in sistemul informatic al companiei;· Vei intocmi zilnic documentele de contabilitate primara;· Vei informa clientii cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;· Vei crea un mediu agreabil pentru clienti.Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture
HATTRICK BET SRL

Operatori Back Office - con italiano,​ BACAU


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU! Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata. Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie. Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat. Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate orar de m
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator Siloz


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului- abilități tehnice;- atenție la detalii;- abilități de organizare, comunicare, lucru în echipă. Responsabilitățile postului- organizează activitatea de depozitare, condiționare și livrare a cerealelor;- execută și supraveghează operațiunile de pornire și oprire a utilajelor din siloz în vederea depozitării, livrării și conditionării cerealelor;- efectuează operațiile de igienizare în cadrul silozului. Ce îți oferim?- plan personalizat de integrare;- un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi;- posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Pambac SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3830 RON/Luna

Operator depozit Bacau | Caroli Foods


Companie verificată
Aplica rapid
Caroli Foods Group angajeaza lucrator pentru depozitul din Bacau-Letea Veche. Oferim:- contract de munca pe perioada nedeterminata- tichete de masa- pachet lunar cu produsele companiei- echipament special pentru lucru la temperaturi controlate (0-4 gradeC)- acces la servicii medicale gratuite- posibilitati de promovare. Cerinte:-sa ai minim 10 clase;-sa fii disponibil sa lucrezi in ture (inclusiv schimb de noapte).Responsabilitati: descarcarea masinilor, asezarea pe rafturi a marfii, alcatuirea comenzilor cu ajutorul scanner-ului si incarcarea lor in masinile de distributie. Lasa-ne datele de contact si te vom suna noi!Data postare anunt 22.04.2024Valabilitate anunt: 15 zile
Caroli Foods Group SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.