Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Baicoi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Baicoi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Baicoi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - să fie absolvent de studii superioare (preferabil în domeniul economic);- să aibă experiență în HR/salarizare și activitatea financiar – contabilă minim 12 luni;- să aibă cunoștințe de lucru în MS Office (Excel, Word), Outlook; ușor adaptabil în lucrul cu programe noi;- persoană dispusă să învețe;- bune abilitați de organizare, comunicare, relaționare;- să lucreze în echipă;Descrierea jobului - întocmirea CIM-urilor, actelor adiționale, decizii, etc;- transmiterea informațiilor de începere activitate, prelungiri, încetări, etc firmei colaboratoare în vederea înregistrării in REVISAL;- întocmirea pontajului și a situațiilor lunare și transmiterea lor către firma colaboratoare în vederea întocmirii statului de plată;- organizarea dosarelor de personal și arhivarea lor, centralizarea listelor cu angajați și întocmirea diverselor situații solicitate;- întocmire și înregistrare registru de casă;- înregistrarea foilor de parcurs, calcularea și înregistrarea deconturilor;-
LUBBERS ROMANIA
Candidatul ideal - experienta minim 1 an in calculul de costuri;- cunoasterea limbii engleze sau italiene constituie avantaj;- abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului - inregistreaza facturi de materii prime;- intocmeste rapoarte cu evidenta consumurilor pe proiecte;- calculeaza valoarea orei de lucru pe unitate/proiect;- calculeaza valoarea inventarului la sfarsit de luna (productia neterminata, productia finalizata)- calculeaza costul pentru produsele si serviciile firmei;- verifica si actualizeaza periodic preturile;- analizeaza documente economice;- intocmeste rapoarte preturi vs vanzari pe proiecte;- participa la inventarele lunare, anuale.
ALUBĂICOI
Candidatul ideal ♦ ECONOMIST Conditii:Studii superioare economice;Experiența min. 6 ani în activități de contabilitate şi economico–financiare;Cunoștinte avansate de operare MS Office (Excel, Word) – cunoaștere soft PriTo / Mentor reprezintă un avantaj major;Rutină în operațiuni de închidere bilanț și balanță, inclusiv operare;Bună cunoaștere a legislației financiar – contabile și preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Persoana flexibila, comunicativa;Spirit de echipă;Descrierea jobului Rutină în operațiuni de închidere bilanț și balanță, inclusiv operare;Bună cunoaștere a legislației financiar – contabile și preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Persoana flexibila, comunicativa;Spirit de echipă; Se ofera:- Salarizare motivanta,- Masa calda gratuita, tichete de masa, transport gratuit pe ruta Campina – Baicoi,- Sansa unei cariere intr-o companie performanta.Persoanele interesate vor trimite cererea si/sau CV- ul la sediul societatii, Baicoi, str.
FORJA NEPTUN
Candidatul ideal ERPA HR recruteaza Manipulant Marfa pentru clientul sau, lider in logistica si depozitare pentru sectoarele de FMCG si retail.Candidatul ideal:- responsabil, ordonat, capacitate dе organizare la locul dе munca,atent, punctual, implicat;- lucrul in echipa;- abilitati dе comunicare si relationare;- persoаna cu dorintа dе muncaDescrierea jobului Responsabilitati:- Manipularea marfurilor manual, cu liza manuala sau electrica, in conditii de pastrare a integritatii acesteia- Efectueaza operatiuni de incarcare sau descarcare din camion asigurand integritatea produselor manipulate.- Pregateste comenzile pentru incarcare in conformitate cu Picking – listul primit.- Responsabil de calitatea paletilor incarcati- Responsabili pentru taierea foliilor de pe paleti- Responsabil de numarul paletilor incarcati conform comenzilor comunicate de catre coordinator- Foloseste liza electrica sau liza mecanica atunci cand este necesar.- Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice
ERPA PREMIUM VISION
Candidatul ideal - Studii: minim 8 clase;- Cunostinte in operarea si intretinerea echipamentelor industriale reprezinta un avantaj- Cunostinte de operare masini si utilaje reprezinta avantaj;- Experienta minim 1 luna in productie/fabrica;- Experienta in domeniul alimentar reprezinta un avantaj;- Cursuri de Igiena, HACCP - reprezinta un avantaj;- Disponibilitate pentru a lucra in schimburi (de tipul tura continua 12-24 (12 ore lucrate zi-24 ore libere-12 ore lucrate noapte-48 ore libere) sau de tipul 8-16 (schimbul I, II si III)).Descrierea jobului - Operarea instalatiilor specifice departamentului- Supravegherea tuturor operatiilor legate de procesul de productie conform specificatiilor prin intermediul sistemelor controlate de calculator in vederea mentinerii parametrilor de calitate conform standardelor- Identificarea si raportarea tuturor neconformitatilor;- Raportarea aparitiei unei probleme majore care poate afecta parametrii de calitate ai produsului sau planul de productie;- Asi
ERPA PREMIUM VISION
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Licent in finanțe, contabilitate, economie. (CECCAR)Cel puțin 3 ani de experienta in domeniul contabilitii; Cunoștinte bune de principii si practici contabile & financiare; Cunoașterea buna a pachetului MS Office (Word, Excel) și a oricărui sistem financiar ERP;Bine organizat și capabil să stabileasca prioritati si sa respecte termenele limita; Cunostinte medii de limba engleza.Responsabilitati-organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrim
Gi Group Professional
Candidatul ideal - cunostinte sau aptitudini utilizare program contabilitate ERP - WinMentor constituie un avantaj- cunostinte PC, Excell, Word;- persoana analitica si ordonata- foarte important - atenta la detalii, cu dorinta dе a invata;- capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;- responsabilitate- punctuala si ii place sa lucreze in echipaDescrierea jobului Operarea in softul contabil WinMentor:- a facturilor emise catre clientii din magazin si incasarea acestora cu cash sau POS- inregistrarea monetarelor si evidenta Registrului zilnic de casa- evidenta deplasarilor si a deconturilor salariatilor- intocmirea devizelor de service pentru clienti- intocmirea dispozitiilor de plata in cazul retururilor catre clienti- ordonarea si arhivarea in ordine sistematica si cronologica a documentelor primareBeneficii:- Salariul net: 1800 + bonus lunar 400 ron net- transport gratuit,- bonuri de masa 450 ron / luna -> 20 lei / zi,- conditii de lucru bune- oportunintat
KEIRON LOGISTICS
Candidatul ideal - Absolvent studii medii / superioare economice;- Experienta in domeniu constituie un avantaj;- Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi;- Meticulozitate si atentie la detalii;- Lucrul in echipa;- Abilitati bune de comunicare;- Orientarea spre rezultat;- Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor;- Implicare si spirit de initiativa;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;- Cunostinte in operare calculator si echipamentele de birou specifice si Microsoft OfficeDescrierea jobului - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase de banca etc.- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.- Diverse activitati de secretariatBENEFICII:-Mediu
EUROROM ART
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar (medic/tehnician veterinar), în nutriție animală sau acvaristica. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa Zoomania și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tiche
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar (medic/tehnician veterinar), în nutriție animală sau acvaristica. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa Zoomania și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tiche
VABRO RETAIL
CERINTE:- Absolvent al invatamantului superior economic;- Cursuri de pregatire: operatiuni financiar-bancare;- Instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;- Experienta de minim 3 ani pe un post similar, de preferat intr-o companie industriala, cuprinzand toate aspectele activitatii economice ;- Notiuni generale de contabilitate;- Legislatie financiar-bancara;- Cunostinte operarea datelor in Revisal;- Cunostine solide de legislatia muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal);- Cunoasterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc;- Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook);- Cunosterea limbii engleze (scris, vorbit);- Atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional, placere pentru lucrul cu cifre;- Atentie la detalii, seriozitate, capacitate buna de comunicare scrisa si orala, rezistenta la stres;- Abilitati de calcul, coordonare, plani
EDGE ROUND DESIGN SRL
SOCIETATE ANGAJEAZA PERSOANA PTR CONTABULITATE PRIMARA PART TIME
Ad garaje MOTORMANIA
Candidatul ideal Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti; Capacitate de invatare rapida si adaptare; Cunostinte de Microsoft Office, nivel mediu.Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service; Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail; Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului; Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare; Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului.Ce îți oferim? Sesiuni constante de training specializat; Discounturi pentru produsele companiei; Competiții interne cu premii; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în companie; Servicii medicale la o clinică privată; Plan de carieră prin formare continuă; Vei face parte dintr-o echipă pozitivă și foarte bine pregătită; Vei
STUDIO MODERNA
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai: • Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora; • Abilitati excelente dе comunicare si relationare; • Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta; • Acuratete si atentie la detalii; • Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei
CREDIT CARD BROKER
Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă: Ai experiență de minim 1 an în gestionarea unui magazin/unei echipe; Ai excelente abilități interpersonale și de comunicare; Ești atent la detalii; Te caracterizează dorinţa permanentă de autodepăşire şi de a rămâne conectat la noutăţile din domeniu; Ai cunoștințe minime de contabilitate primară; Știi limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Rolul tau: Ești responsabil de toate aspectele operaționale și rentabilitatea magazinului desemnat; Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei; Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit standardelor companiei; Monitorizezi, evaluezi și raportezi către managerul de zonă indicatorii de vânzari; Asiguri și efectuezi evaluarea, instruirea și perfecționarea personalului; Gestionezi operațiunile casei de marcat; Organizezi și participi la inventarierea stocului de marfă; ​Ce îți oferim: Sesiuni con
STUDIO MODERNA
Scurta descriere a companieiCerinte Esti candidatul ideal daca ai:Studii superioare finalizate (avantaj) /in curs dе finalizare; Experienta in operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; Cunostinte operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj); ​Experienta intr-un post similar? (avantaj)Esti o persoana:Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor;Atenta la nevoile clientului, amabila si flexibila;Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu de lucru elegant ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de:Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare etc)! Toate acestea te vor ajuta sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal; Pachet salarial competitiv & diferite bonusuri; Program de lucru flexibil, in ture.ResponsabilitatiCe vei face ?Vei consilia clientii prin recomandari individualizate; Vei efectua activitati administ
TEILOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.