Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

329 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

329 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Senior


Candidatul ideal Intersport România este în căutarea unui profesionist cu experiență relevanță pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă aveți o expertiză solidă în domeniul contabilității, managementului financiar și sunteți dedicat îmbunătățirii proceselor va invităm să aplicați.În poziția de Contabil Senior, veți avea responsabilitatea gestionării cu precizie și eficiență a tranzacțiilor financiare și a raportărilor din cadrul organizației noastre.Calificări și competențe necesare: Studii superioare economice; Minim 5 ani de experiență în contabilitate/ finanțe și cel puţin 2 ani într-o poziție de senior sau de supervizare. Cunoștințe de contabilitate și legislație economică. Experiență în Microsoft Excel și software de contabilitate; experiența cu sistemele ERP reprezintă avantaj Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor, cu capacitatea de a interpreta datele financiare și de a oferi soluții eficiente. Abilități excelente de comunicare și interrelaționare l
SC GENCO TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 184 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Compania noastra, lider de piață, angajează un contabil dedicat și profesionist pentru a se alătura echipei noastre talentate. Experienta in cadrul contabilității de producție si notiunile de liba italiana vor constitui un plus in procesul de selectie.Cerințe:Experiență solidă în contabilitate, de preferat într-un mediu industrial sau de manufactură;Abilități de comunicare în limba engleza si/sau italiana.Diploma de licență în contabilitate sau domenii conexe.Descrierea jobului Responsabilități:Realizarea partiala a procesului contabil, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt înregistrate corect și la timp;Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a oferi rapoarte și recomandări precise și relevante;Implementarea și gestionarea eficientă a sistemelor contabile pentru a optimiza procesele contabile și pentru a oferi suport operațional departamentelor relevante;Comunicarea activă și eficientă cu părțile implicate, rezolvând problemele și întrebările în timp uti
HIPAC ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 206 de salarii introduse în Salario: 5450 RON/Luna

Contabil - Entry Level


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:Super echipa Credius isi asteapta cu nerabdare colegul/colega, pentru a da impreuna startul unei experiente profesionale inedite, ce va avea un rol important in dezvoltarea profesionala a acestuia/acesteia. Iar pentru ca deviza "Sharing is caring!" ne ghideaza in cea mai mare parte a timpului, suntem pregatiti si entuziasmati sa oferim din experienta si informatiile noastre celui/celei ce ne va calca pragul si va arata dorinta si deschidere spre invatare si cunoastere.CERINTE:Vrei sa cunosti mai multe detalii? Vei afla mai jos ce este important pentru noi: Esti proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic in domeniile: contabilitate, finante-banci sau management; Experienta de minimum 1 an si jumatate in contabilitate reprezinta avantaj Iti doresti dezvoltarea competentelor in cadrul unei echipe tinere; Iti place sa lucrezi in Excel; Esti pasionat de cifre si ai o atentie sporita la detalii.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Daca te regases
CREDIUS IFN S.​A.​

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Compania WESTACO recruteaza Economist / Supervizor retea.Cautam profesionisti care vor sa se dezvolte profesional si personal, alaturi de intreaga noastra echipa.Cerinte:- Studii superioare;- Cunostinte bune de operare MSOffice (Word, Excel);- Seriozitate, spirit de echipa, flexibilitate;- Foarte bune abilitati de comunicare;Constituie un avantaj:- Experienta anterioara in oricare din domeniile: financiar bancar / asigurari / call centre;- Cunostinte financiar - contabilitate;- Experienta in analiza financiara / vanzari;- Limba engleza nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitati (in functie de calificare si pozitie):- Supervizare si autorizare tranzactii realizate in retea;- Preluare, prelucrare, transmitere si urmarire comenzi, intr-un mod prompt si precis, prin diferite canale de comunicare (telefon, email);- Monitorizare si analiza a operatiunilor efectuate;- Monitorizare limite de credit, stabilire a necesarului de aprovizionat si lansare comenzi catre furniz
WESTACO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Economist/​contabil


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate- experienta minim 10 ani in contabilitate- bune cunostinte de contabilitate (inclusiv bilant)- abilitatea de a intelege, interpreta si prezenta clientilor balanta- experienta in utilizarea programului SAGA- abilitati foarte bune de organizare si planificare- orientare spre obiective si respectarea deadline-urilor primite- fire proactivaDescrierea jobului - contabilitate de la inregistrare acte contabile la intocmire declaratii si bilant (contabilitate completa)- salariu motivant, bonus-uri de performanta, colectiv si management placut si mediu atractiv de lucru.
ARM CONTEXPERT FINANCIAL CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil - Perioada Determinata 2 Ani


Candidatul ideal - Studii universitare (economice) finalizate;- Certificari in contabilitate – reprezinta un avantaj;- Experienta anterioara pe un post similar – minim 2 ani;- Cunostinte operare MS Office;- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;- Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);- Capacitate de adaptare si relationare;- Experienta in utilizarea softul contabil Navision;- Atitudine pozitiva si proactiva.Descrierea jobului Responsabilitati:- Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a disponibilitatilor banesti ale companiei;- Inregistreaza si verifica incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont;- Inregistreaza facturi (furnizori interni/externi);- Intocmeste ordine de plata aferente facturilor aprobate;- Intocmeste rapoarte de reconciliere a datelor furnizori, clienti, disponibilitati bancare;- Inregistreaza note contabile de estimare;- Arhiveaza fizi
SPHERA FRANCHISE GROUP S.​A.​

Senior Accountant | Contabil Senior


Candidatul ideal As Senior Accountant you will be responsible as part of a team to carry out that all records, transactions, reports, operating practices, and documentation are in compliance with Romanian regulations under the supervision of managers or senior managers.We are looking for a new colleague with: willingness to continue with success a career path in accounting and the ability to fit in and adapt to the team; excellent knowledge of Romanian Accounting Standards and Fiscal Code; open personality, customer-orientated behavior; ability to quickly adapt to changing client and business dynamics; the ability to manage his/her own time effectively; written and verbal communication skills necessary (in both Romanian and English) to effectively interface with all levels of firm management and staff, clients, and other external business contacts; more than 4 years of working experience in accounting outsourced service; bachelor’s/ master’s degree in Accounting, Finance, or other rele
TPA ADMIN SRL

Contabil Senior /​ Junior


Candidatul ideal - experienta relevanta intr-un post similar 5 ani sau intr-o alta companie de contabilitate- cunoastinte temeinice in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (MS Office, internet), SAGA- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalaCandidatul ideal pentru pozitia de Contabil junior:- cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (MS Office, internet), SAGA- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalaDescrierea jobului - gestionarea unui portofoliu de soc
ACTIV CONTA DRD S.​R.​L.​

Contabil Senior


Candidatul ideal Experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;Studii superioare: Economice;Cunoştinte: operare Microsoft Office, legislatie fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor.Descrierea jobului preluarea unui portofoliu de clienti pana la stadiul de bilant.Trimite CV la adresa: [email protected], 0720770600
CORAL COMPANIES UNION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Economist/​contabil


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul financiar/contabil/economic;- Experienta solida in Departamentul Financiar-Contabil;- Cunostinte temeinice de legislatie din domeniu;- Cunostinte avansate ale pachetului Office (in special Excel) si ale ERP-ului (SAP- prezinta un avantaj)- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;- Persoana responsabila, organizata, autonoma si proactive;Descrierea jobului -Activitatea se desfasoara doar de la sediul companiei, situat in zona P-ta Romana;- Verifica/ inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp, in conformitate cu contractele existente;-Urmarirea scadentelor facturilor si intocmirea OP-urilor pentru initierea platilor;- Asigura inregistarea documentelor financiar - contabile ale societatii in programul de evidenta contabila;- Efectueaza plati si opereaza extrase bancare;-Mentine evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a tre
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2462 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Trezorier - Economist /​ Departament Contabilitate- Financiar


Candidatul ideal -Experienta intr-un departament financiar in special in cash-flow si sisteme de plati - min.2ani-Abilitati in utilizarea calculatorului si a unui soft de contabilitate ( PREFERABIL WIZCOUNT )-Atent(a) la detalii si capacitate de sinteza/analiza-Abilitati de comunicare si lucru in echipa-Persoana responsabila pe activitatile pe care le va indepliniDescrierea jobului -inregistrarea zilnica a tranzactiilor contabile ( in special registrul de casa ,biletele la ordin , extrasele bancare)- verificarea tuturor documentelor inaintea introducerii in sistemul de contabilitate- actualizarea situatiei de plati pentru furnizori pentru tot grupul de societati- evidentieaza si pregateste instrumentele de plata pentru depunerea lor la banci pentru tot grupul de societati- efectuarea platilor interne/ externe si a schimburilor valutare in sistemul de plati on-line pentru tot grupul de societati- mentine legatura cu bancile cu care lucram pentru tot grupul de societati- rapoarte contabi
SOPRES S.​R.​L.​

Account Receivable (referent Financiar - Contabilitate)


Candidatul ideal JW Marriott Bucharest Grand Hotel is looking for its next ACCOUNTS RECEIVABLE CLERK!Explore our endless world!Co-workers who feel like family. An environment that says welcome. A place of work that has far more to offer. Together, we’re living life to the fullest. Join the #1 leader in hospitality worldwide and be inspired every day.Our most successful Accounts Receivable Clerk is someone who has: Finance and Accounting studies Attention to details and good organization skills; Advanced English level; Customer oriented; Advanced computer skills; Previous experience in an accounts receivable position is considered a plus.Descrierea jobului As an Accounts Receivable Clerk you will: Prepare advance payment invoices and close them at the end and dispatch them; Audit and clean all C/L accounts; Post bank statements to Fidelio on a daily bases; Prepare on monthly bases the invoices for contract’s companies; Charge the monthly revenue charges.Would you like a place that offer
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Economist/​ Contabil Trezorerie


Candidatul ideal Criteriile pe care trebuie sa le indeplinesti sunt: Sa fii o persoana organizata, atenta la detalii care da dovada de acuratete si precizie in executie si orientata catre rezultat Sa ai studii Universitare in domeniul financiar-contabil, absolvite Experienta de 2-3 ani ca economist/ contabil, in zona de productie reprezinta avantaj Cunostinte de contabilitate si fiscalitate Sa ai cunostinte foarte bune de Microsoft Office : Outlook, Excel, Word si alte système de lucru ERP Cunostinte de programe de contabilitate Sa ai dorinta si disponibilitatea de a invata si a te dezvolta profesional Bune abilitati de organizare si coordonare de proiecte multiple si finalizarea acestora respectand deadline-urile agreate Descrierea jobului Responsabilitatile principale vor fi: Inregistrari contabile :facturi, extrase de cont, deconturi de cheltuieli, registrul de casa; Operatiuni de trezorerie : calcul si inregistrare dobanzi, propuneri de optimizare a costurilor financiare Întocmire
DVI PRODUCTION S.​R.​L.​

Contabil Senior


Candidatul ideal absolvent studii economice superioare (contabilitate);experienta de 5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;abilitati de planificare, organizare si comunicare;abilitati de analiza si sinteza;atentie la detalii si acuratete in lucru;persoana analitica, ordonata si responsabila;cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale;capabil de a lucra la termene si date limita.persoana dinamica, pozitivaDescrierea jobului intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora; (emitere facturi, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, registru de casa, etc);efectueaza inregistrari contabile în softul de contabilitate WinMentor;efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;tine evidenta stocurilor și a mijloacelor fixe;intocmeste state de plata salarii și declaratii;indeplineste diverse sarcini primite de la Dir
ASISOFT SRL

Media netă estimată pe baza celor 182 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Facturare


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Responsabil Facturare, muncitor si ambitios, care sa ofere suport administrativ departamentului de Contabilitate. Daca esti o persoana analitica, bine organizata si structurata in activitate, responsabila si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa care ofera suport, asteptam cu interes sa te cunoastem!Cerinte: Studii medii/superioare economice; Minim 3-6 luni experienta pe un rol administrativ cu responsabilitati in facturare; Experienta intr-o companie de servicii constituie un avantaj; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Persoana sociabila, atenta la detalii, muncitoare si analitica; Bune abilitati de relationare si orientare catre rezultate.Descrierea jobului Gestionarea facturilor, chitantelor, bonurilor de consum; Verificarea zilnica a solicitarilor de factuare primite din partea departamentului Front Office; Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; Responsabil pentru efectuarea in termen a c
Confidenţial

Contabil Junior + Contabil Mediu /​ Senior


Descrierea jobului Firma de contabilitate din Bucuresti, sector 6, cautam coleg/colega, pentru posturile de Contabil junior si Contabil senior.Clientii pe care ii avem in portofoliu, au activitati din diverse domenii: servicii, comert, contructii, productieCandidatul ideal:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil (student / licenta / master);- Cunostinte operare Office bune (Word, Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj- Persoana sociabila, descurcareata, responsabila, organizata.Responsabilitati contabil junior:- Inregistrare documente contabile in softul de contabilitate Saga Software (note contabile privind furnizorii, clienţii, registrul de bancă, de casă, deconturi de cheltuieli, etc.).- Verificare jurnale de TVA, registre de casa, registre de banca.- Alte activitati de contabilitate.- Program de lucru: 8 h/zi sau negociabilResponsbilitati contabil senior:- Inregistrare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Softw
AUDIT EXPERT S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC;- Experinta in domeniul finaciar;- Experienta de lucru in SAP constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate in domeniul economic;- Abilitati de lucru cu documente si sisteme informatice;- Abilitati organizatorice.Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile in soft-ul de contabilitate -facturi cumparare, imobilizari, proforme, avansuri pe centre de cost;- Verifică corectitudinea documentelor primare și efectuează verificări de solduri cu furnizorii și alți parteneri de afaceri;- Întocmește săptămânal lista facturilor de furnizori neachitate;- Participarea la inchiderea de luna, intocmirea de rapoarte;- Deplasarea la organizatiile statului cand este necesar;- Monitorizarea permanentă a încărcării/descărcării facturilor emise/primite în secțiunea e-Factura din SPV, de pe platformele electronice ale furnizorilor, cu respectarea legislației în vigoare și a normelor interne;- Prelucrarea datelor și întocmirea de rapoarte și situaț
IDL BUCHAREST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5372 de salarii introduse în Salario: 4044 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniu (cu licenta)Experienta in domeniu peste 5 ani;Cunostinte solide de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Excel);Experienta in operarea ERP CharismaCapacitatea de a lucra individual dar si in echipa;Gandire analitica, seriozitate, punctualitate, responsabilitate,atentie la detalii;Disponibilitate de a finaliza lucrarile repartizate la termenele stabiliteDescrierea jobului Intocmeste zilnic situatia cash-flow-ului si initiaza plati in sistem ebankingIntocmeste si inainteaza spre analiza si aprobare situatia furnizorilor scadenti la plataintocmeste confirmarile de solduri cu furnizorii si client si reconciliaza soldul acestoraverifica si inregistreaza zilnic documentele contabile – facturi furnizori, facturi clienti,inregistreaza si tine evidenta imobilizarilor corporale, inclusiv a amortizariiparticipa la lucrarile de inchidere lunara si acorda suport
AIS CLINICS HOSPITAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Contabil/​ Accountant


Candidatul ideal Diplomă de licență în Contabilitate, Finanțe sau domeniu similar. ​Experiență de minim 5 ani într-un post similar. Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate și a instrumentelor Microsoft Excel. Excelente abilități de comunicare în limba engleză, atât scris, cât și vorbit. Permis de conducere valabil. Abilități analitice și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități: Evidența facturilor interne și externe, asigurând acuratețea și corectitudinea acestora. Emiterea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor. Elaborarea rapoartelor în Excel privind stocurile de marfă, plățile și alte activități financiare. Gestionarea plăților și verificarea acestora cu extrasele bancare. Gestionarea documentelor vamale conform reglementărilor în vigoare. Asigurarea conformității cu normele și reglementările fiscale (AFM).Beneficii: Salariu competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele tale. Mașină de serviciu pentru deplasări profesional
YOUR JOB CONSULTING RECRUITING S.​R.​L.​

Clerk Support (operator Facturare) - Zona Cernica


Candidatul ideal Absolvent studii superioare - constituie avantaj;Experienta pe un post similar;Experienta in utilizarea unui ERP – constituie avantaj;Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office;Capacitate de concentrare, organizare, calitate si atentie la detalii;Orientare catre clienti, bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala si lucru in echipa;Bune abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan, capabila sa respecte termenele limita;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Descrierea jobului Emite facturi in baza documentelor emise in depozit (note de colectare); Emite facturi de retur conform procedurilor si circuitului informational implementat; Inregistreaza reclamatiile in ERP / dupa implementare CRM preia reclamatiile si le rezolva conform procedurilor implementate; Mentine evidenta facturilor pentru verificarea confirmarii acestora la client/depozit; Introduce in baza de date, in nomenclatorul clienti, toti clientii noi pe baza fis
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 329 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.