Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Cunostinte medii de operare PC: Excel, Word, Outlook;- Limba romana scris, vorbit (fara greseli gramaticale);- Persoana dispusa sa invețe cu placere lucruri noi, firma ofera posibilitatea de perfecționare la locul de munca;- Persoana cu bune abilitati de organizare, de comunicare si relationare cu clientii, cu colegii si managerii, limbaj diplomat si politicos;- Persoana cu incredere in sine, cu atitudine pozitiva, punctuala, ordonata, dinamica, clara si coerenta in exprimarea verbala si scrisa, cu capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate, cu putere de concentrare si distributivitate, de gestionare corecta a situatiilor dificile.Descrierea jobului Contabilitate primara, suport HR. Detalii la interviu
AVATTI INDUSTRIES
Candidatul ideal Studii economice contabile; Experienta minim 1 an in domeniu; Cunostinte de utilizare soft contabilitate Nexus; Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, Word); Abilitati de planificare si organizare; Atitudine pozitiva; Abilitate de lucru in echipa.Descrierea jobului Introducerea datelor, prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri), arhivarea documentelor; Inregistrarea facturilor de la furnizori; Emitererea facturilor catre clienti; Intocmirea bonurilor de Consum; Solicita asistenta de specialitate (daca este cazul) Contabilului Financiar; Activitati legate direct sau indirect de contabilitatea primara; Respecta toate procedurile si instructiunile de lucru in activitatea pe care o desfasoara; Respecta confidentialitatea sarcinilor de serviciu si a tuturor datelor si informatiilor de care a luat la cunostinta in timpul executarii contractului individual de munca si a prezentei fise de post. Verificare documente contabile; Intocmirea
COTA ZERO CONSTRUCT
Candidatul ideal Ne adresăm strict persoanelor cu experiență pe partea de contabilitate și resurse umane.Descrierea jobului Ne dorim ca noii colegi: să fie absolvenți de studii superioare în domeniul economic; să aibă experiență în activitatea financiar – contabilă, minim 1 an; să aibă cunoștințe de lucru în NEXUS și în MS Office (Excel, Word); să fie dispuși să învețe; să fie organizați; să lucreze în echipă; să întrebe, să ia notițe și să-și dorească să devină tot mai buni în activitatea pe care o desfășoară; să aibă abilități foarte bune de planificare și prioritizare a sarcinilor.Activitățile principalele ale noilor colegi: întocmirea CIM-urilor, a detașărilor și operarea eventualelor modificări ce pot interveni; asigurarea evidenței corecte și în termen a înregistrarilor în Registrul General de Evidență a Salariaților (transmiterea noilor contracte de muncă, a modificărilor punctuale privind norma de lucru, funcție, majorări de salarii, încetări de activitate, suspendări contractu
RC BETON BAU
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, WinMentor, Nexus;Abilitati de planificare, analiza si organizare;Aptitudini bune de comunicare cu clientii si cu colegii.Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate WinMentor/Nexus in conformitate cu principiile contabile;Intocmire declaratii fiscale;Întocmire bilanț contabil.
ALGORA GRUP EXPERT
Candidatul ideal Contabil EconomistCandidatul idealStudii economice superioare;Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel;Cunoșterea programului SAGA;Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabilAbilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului;Cunostinte de limba engleza nivel mediuFire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă;BeneficiiGrilă salarială motivantăTichete de masăOportunitatea de dezvoltareBirouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bunăResponsabilitățiGestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții;Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației;Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile;Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client;Întocmește balanța de verificare;Asigură suport și consiliere financiară pentru clienții din portofoliu;Descri
GP-TAX & ACCOUNTING
Candidatul ideal studii în domeniul financiar contabil; bune cunoştinţe teoretice şi practice de contabilitate; bun cunoscător al programului de contabilitate WinMentor (constituie un avantaj); cunoştinţe de operare pc (Word, Excel); abilităţi de planificare şi comunicare; experienţă de lucru în domeniul financiar-contabil minim 2 ani; abilităţi de comunicare şi capacitate de a lucra cu oamenii; experienţa în domeniul resurselor umane constituie un avantaj; persoană punctuală, organizată şi precisă.Descrierea jobului activităţi de contabilitate financiară; contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate WinMentor; contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate companiei; contabilizează şi înregistrează registru de casă şi bancă; emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei; verifică solduri de plată/încasare cu colaboratorii şi ţine evidenţa acest
ABI GRUP
Candidatul ideal Ne marim echipa! Companie locala cauta coleg nou pentru postul de Economist / ContabilNu aplicati daca nu indepliniti cele de mai jos:Cerinte de baza:- studii superioare economice;- cunoscator Asscon si Revisal;- cunoasterea programului Softone, partea de contabilitate, reprezinta un avantaj;- experiență specifică privind contabilitatea de gestiune;- bune abilități de comunicare și relaționare;- cunostințe de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.);- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Confidenţial
Candidatul ideal Cunostinte si calificari necesare: Studii tehnice finalizate (minim scoala profesionala sau curs calificare); Cunostintele tehnice cu privire la modul de functionare si operare a masinilor cu comanda numerica – reprezinta avantaj cunoasterea unui limbaj de programare echipament CNC; Cunostinte de citire a desenului tehnic; Cunostinte solide de utilizare a aparatelor de masura si control dimensional (subler, micrometru, etc.).Descrierea jobului Operarea si configurarea masinilor CNC in functie de documentatia tehnica primita; Interpretarea si utilizarea desenelor tehnice pentru: pregatirea partilor care urmeaza sa fie prelucrate si pentru configurarea echipamentelor de lucru; Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice; Verificarea calitatii produselor prelucrate; Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca.
IG WATTEEUW ROMANIA
Candidatul ideal Cerinte: Experienta de minim 3 ani pe o pozitie cu responsabilitati similare Studii de specialitate in domeniu O buna cunoastere a principiilor si conceptelor contabile si fiscale Limba engleza la nivel incepator Experienta in utilizarea sistemelor de natura ERP (SAP, Microsoft Dynamics Navision etc.) constituie un avantaj.Descrierea jobului Atributii: Contabilitate primara: inregistrare facturi, mijloace fixe, obiecte de inventor, estimari lunare etc. Gestiune deconturi angajati, inclusiv delegatii si calcul diurna Intocmire declaratii lunare D300, D390, D394 Gestiune caserie Comunicare cu autoritatile in ceea ce priveste transmiterea si obtinerea de documente Lucru in Microsoft Dynamics Navision Consultarea periodica a modificarilor legislative in domeniul taxelor si impozitelor
SCC SERVICES ROMANIA
Candidatul ideal Daca te regasesti in descrierea de mai jos, vei veni cu siguranta in echipa Optima!Ai experienta in vanzare, sau vrei sa incepi o cariera in vânzariAi capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga/mentine interesul pentru produsul promovat;Esti bun în comunicare si negociere;Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte;Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii;Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua;Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa;Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face. Atunci esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci la Optima?Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate solicitate de catre Client;Vinzi servicii bancare clientilor;Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate;Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa;Castigi concursurile din cadrul echipei din care faci parte:)Ce iti garantam?C
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES
Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana care sa detina urmatoarele calitati. Persoana analitica, Proactiv, Responsonbil, Capacitate de rezistenta la stres si termene limita Diponibila la deplasarea in diferite locatii. Dornic de dezvoltare Implicat Sa aibs cunostinte operare PC, Microsoft Office, in special Excel Permis de conducere categoria BConstituie un avanataj: Cunostinte si experienta in sistemul Saga Cunostinte de baza in domeniul legislatiei fiscale in viogoareDescrierea jobului Responsabilitati: Intocmirea cash flow-ului lunar si a bugetului previzionat de incasari si plati Intocmirea de receptii, bonuri de consum, registru de stocuri, rapoarte de gestiune, urmarirea si evidenta analitica a procesului de productie Urmarirea si evidenta soldurilor pe furnizori/client, intocmirea de situatii si rapoarte necesare in vederea evidentierii corecte si la termen a veniturilor si cheltuielilor Depunere dosare la institutii, etc.Beneficii: Tichete de masa Bonus de performanta
RONIS ONIAD
Candidatul ideal OMCO Romania, lider european in productia de matrite pentru industria sticlei isi mareste echipa si angajeaza colegi in productie pentru fabrica din IASI.Cautam operatori, cu sau fara experienta, pentru realizarea de operatii de frezare/strunjire/gravare pe utilaje CNC.Candidatul ideal:- Absolvent de liceu tehnic/ scoala profesionala- Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajareCompetentele postului:- Cunostinte de desen tehnic si utilizare de instrumente de masura - reprezinta un avantaj- Disponibilitatea de a lucra in 2 sau 3 ture in functie de departament, program de L-V: 6-14, 14-22, 22-6- Seriozitate, stabilitate la locul de munca si dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Responsabilitati:- Opereaza masina conform instructiunilor de lucru si normelor de securitate;- Efectueaza set-up-ul masinii cu comanda numerica (CNC);
OMCO ROMANIA
Candidatul ideal Adecco Resurse Umane recrutează pentru unul dintre clienții săi, un important producator de confectii, un Contabil Sef in judetul Covasna.Profilul candidatului: Studii superioare în domeniul economic; Titlul de expert contabil – constituie avantaj; Cunoștințe solide de contabilitate, financiare, bugetare, de raportare complexă; Cunostinte excelente de Microsoft Office; Cunostinte de limbă engleză (nivel avansat).Descrierea jobului Profilul postului: Asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a patrimoniului societății; Coordonarea departamentului financiar-contabil al societătii; Asigurarea implementării procedurilor de lucru, prin delegarea responsabilităților specifice departamentului; Oferă consultanță în management financiar – contabil – controlling pentru bordul director al companiei Efectuarea de înregistrări contabile când este cazul și răspunde de claritatea si corectitudinea înregistrărilor; Participarea la auditurile efectuate în cadrul activităților
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal - ABSOLVENT AL STUDIILOR SUPERIOARE -SPECIALIZAREA CONTABILITATE/FINANTE;- PERSOANA RESPONSABILA, SERIOASA, COMUNICATIVA;- CUNOASTEREA PROGRAMULUI WINMENTOR CONSTITUIE UN AVANTAJ.Descrierea jobului - VERIFICARE CORECTITUDINE, CONTINUT SI FORMA DOCUMENTE PRIMARE; INTOCMIRE, VERIFICARE DECONTURI DE CHELTUIELI;
EUROTEX COMPANY
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Recrutăm în echipa departamentului financiar din Termoplast★ Economist responsabil pentru controlul costurilor de producție și a serviciilor prestate, precum și de monitorizare a respectării bugetelor alocate în cadrul societățiiUna dintre pozițiile cheie în companie, rolul economistului responsabil de controlul costurilor și a bugetelor este de a asigura prin acțiunile sale menținerea unui model de business competitiv pe piața de profil, în cele mai bune condiții de profitabilitate.Cerințe studii superioare economice experiență de lucru în activități de bugetare și monitorizare a rezultatului, de urmărire a indicatorilor de profitabilitate și control a costurilor, raportare abilități foarte bune de lucru cu Excel și cu programe de contabilitate cunoștinte de legislație financiar-contabilă capacitate de analiză, organizare, integritate, comunicare și spirit de echipă atenție la detalii și flexibilitate în gândire gândire critică și înclinație spre rezolvarea de problem
TERMOPLAST
Candidatul ideal Reprezentanta Bosch angajeaza Operator calculator pentru intocmire devize si facturi in domeniul auto.Descrierea jobului Cerinte: cunostinte de contabilitate permis auto cunostinte limba engleza
SERMECOM
Candidatul ideal Firma productie industriala, cu sediul in Iasi, angajeaza contabil cu experienta atit in contabilitatea productiei, dar si pe toate celelalte clase si grupe de conturi.Reprezinta un plus:lucrul anterior in programe ERP, gen Nexus, Senior, etc.Salariu brut initial 5,200 Ron, la care se adauga tichete de masa.
Confidenţial
Candidatul ideal Ai 2 sau mai mulți ani experiență în departamentul financiar - contabil?Știi să completezi declarațiile 112, 300?Îți dorești să lucrezi într-un cabinet de contabilitate?Îți asumi responsabilitatea pentru proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICII Salariu de bază motivant; Bonusuri de performanță; Prime de Paște, Sf. Nicolae și Crăciun; Prime de 8 și 9 martie; Telefon și laptop; Cursuri de formare profesională; Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 2 ani experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe pentru a completa declarațiile ANAF, 112, 300; Abilitatea de a întocmi o balanță, un bilanț; Un ideal de creștere profesională; Lucrat într-un cabinet de expertiză contabilă; Studii superioare finalizate de profil economic; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsa
PREMIAN SERVICES CONSULT
Candidatul ideal Experiență în Microsoft Excel.Atenție la detalii.Abilități in lucrul cu cifrele.Rigurozitate.ImplicareLimba Engleză/FrancezăDescrierea jobului Identificarea și analizarea diferențelor apărute între marfă recepționată, vândută si stocul rămas.Determinarea cauzelor apariției acestor diferențe.Sintetizarea diferențelor de stoc.Beneficii financiare:Salariu avantajos;Benefit - platforma online pentru beneficii – tichete de masă, asigurări medicale, vouchere, reduceri magazine, activități sportive etc. Beneficii non-financiare:Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări. Alte Beneficii:Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;Free coffee and tea.
DARE TALENT DEVELOPMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.