Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

362 Locuri de Munca Contabilitate in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

362 Locuri de Munca Contabilitate in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist/​ Contabil Trezorerie


Candidatul ideal Criteriile pe care trebuie sa le indeplinesti sunt: Sa fii o persoana organizata, atenta la detalii care da dovada de acuratete si precizie in executie si orientata catre rezultat Sa ai studii Universitare in domeniul financiar-contabil, absolvite Experienta de 2-3 ani ca economist/ contabil, in zona de productie reprezinta avantaj Cunostinte de contabilitate si fiscalitate Sa ai cunostinte foarte bune de Microsoft Office : Outlook, Excel, Word si alte système de lucru ERP Cunostinte de programe de contabilitate Sa ai dorinta si disponibilitatea de a invata si a te dezvolta profesional Bune abilitati de organizare si coordonare de proiecte multiple si finalizarea acestora respectand deadline-urile agreate Descrierea jobului Responsabilitatile principale vor fi: Inregistrari contabile :facturi, extrase de cont, deconturi de cheltuieli, registrul de casa; Operatiuni de trezorerie : calcul si inregistrare dobanzi, propuneri de optimizare a costurilor financiare Întocmire
DVI PRODUCTION S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal - Experiență în domeniul contabilității de cel puțin 2 ani;- Foarte bune cunoștințe MS Excel;- Cunoștințe de nivel mediu de limba engleză;- Capacitate de analiză, atenție la detalii, precizie și acuratețe în realizarea operațiilor contabile;- Comportament etic și confidențialitate;- Persoană independentă, responsabilă, cu atitudine pozitivă și cu excelente abilități de comunicare.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigurarea suportului și a consilierii financiare pentru clienții din portofoliu;- Întocmirea evidenței contabile complete;- Întocmirea si verificarea balanței contabile, a declarațiilor lunare și a bilanțului contabil.Îți oferim:- Un mediu de lucru profesionist și plăcut;- Un pachet salarial atractiv în funcție de experiență.
FISCONT EXPERT CONSULTING SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil Sef Adjunct


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, lider national in domeniul sau de activitate, cautam Contabil Sef Adjunct, cu urmatorul profil:Notiuni solide de contabilitate si fiscalitateStudii Superioare economice/de contabilitateCunostinte calculator: Excel-nivel avansatCunoasterea softului de contabilitate Microsoft Business Central (Navision)/Oracle/Charisma constituie un avantajPersoana organizata, atenta la detalii, procaticva si implicata, disponibil/a pentru lucru la sediul firmei Descrierea jobului Reconcilierea balantei de verificare si rapoartele specifice de verificare:registrul jurnal, jurnale TVAReconcilierea jurnalelor de TVA si intocmirea declaratiilor de TVA lunarIntocmirea declaratiilor lunare si a situatiilor financiare statutare, a declaratiilor anualePregatirea documentelor suport pentru auditorii externi si urmarirea transmiterii acestoraDeclararea schimbarilor privind mutarea Punctelor de lucruVerificarea rapoartelor specifice e-factura, urmarirea corectarii erorilor
PSYHUB CONSULTING S.​R.​L.​

Introducere Documente - Facturare - Contabilitate


Candidatul ideal -Studii medii/superioare;- Experienta pe un post similar;- Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Outlook);- Persoana energica, atenta la detalii;- Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;- Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri.Descrierea jobului Pentru pozitia de operator introducere date - facturare:-efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;-inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;-colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa;-verificare e-mail, introducere
BMF TOTAL SERV SRL

Economist - Contabil /​ Administrativ - Operational


Candidatul ideal Economist / Contabil cu experienta in asigurari in BucurestiCerinte profesionale Studii superioare finalizate; Detinator al codului RAF (este un avantaj); Experienta in piata asigurarilor – minimum 2 ani; Studiile si experienta de munca intr-un departament administrativ sau financiar - contabil reprezinta un avantaj; Abilitati / Cunostinte operare PC – Microsoft Office; Experienta dobandita intr-un departament de IT poate constitui un avantaj; Limba engleza – minim nivel mediu; Capacitatea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme pentru ofertare si gestiune.Cerinte personale Personalitate pro-activa, orientata catre actiune/obtinere de rezultate; Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; Abilitatea de a analiza informatii si de a le prezenta sistematic, logic; Capacitate de atentie concentrata/distributiva; interes pentru detalii, rigurozitate; Abilitati de auto-organizare si time management.Descrierea jobului Responsabilitati principa
OBSIDIAN BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.​R.​L.​

Junior Contabil


Candidatul ideal CERINȚE:Licenţă studii contabilitate;Cunoştinţe foarte bune MS Office;Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate;Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;Descrierea jobului Asigura relatia cu clienti si terti (autoritati, institutii, banci, clienti, furnizori, etc);Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile;Intocmeste documentele contabile;Introducerea in programul de contabilitate a tuturor ducumentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrumente de plata )Inregistrarea zilnica a extraselor de contDispozitii de plata, dispozitii incasare, intocmire deconturi de cheltuieliInregistrarea in programul de contabilitate a incasarilor de la clienti si a platilor catre furnizoriIntocmirea registrului de casa in lei ( incasari
SUPER CONTABILITATE 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 382 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Junior Contabil - Ey Express


Candidatul ideal Get interviewed now, START your role in SEPTEMBERLocations: Bucharest, Cluj, Iași, TimișoaraSchedule: hybrid, full-timeImportant: No previous work experience necessary. Looking for a job in the TAX team that allows you to be yourself?Look no further! Join the Yellow Generation and access the training, guidance and skillset necessary to find your true color. Ready to start your career journey?Do you have a university degree in Finance or Economics?Are you driven and motivated to start a career in professional services?Are you curious in understanding client needs?Are you also friendly with Word, Power Point and Excel and have some basic accounting knowledge?Then join the EY Express recruitment campaign! Apply today. Then, keep in touch with us online, ace our tests and get ready to impress a senior Transactions colleague in a final interview!We can’t wait to have you on board after your Summer holiday! What’s in it for you?At EY, you’ll learn A LOT through experience, o
ERNST YOUNG SRL

Contabil /​ Economist - Militari Shopping Centre


Candidatul ideal Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara in contabilitate nu este obligatorie dar este de preferat Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS Excel Cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Gestiunea clienților: Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune. Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client. Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților. Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor: Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru. Pregătești săp
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil - Perioada Determinata 2 Ani


Candidatul ideal - Studii universitare (economice) finalizate;- Certificari in contabilitate – reprezinta un avantaj;- Experienta anterioara pe un post similar – minim 2 ani;- Cunostinte operare MS Office;- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;- Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);- Capacitate de adaptare si relationare;- Experienta in utilizarea softul contabil Navision;- Atitudine pozitiva si proactiva.Descrierea jobului Responsabilitati:- Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a disponibilitatilor banesti ale companiei;- Inregistreaza si verifica incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont;- Inregistreaza facturi (furnizori interni/externi);- Intocmeste ordine de plata aferente facturilor aprobate;- Intocmeste rapoarte de reconciliere a datelor furnizori, clienti, disponibilitati bancare;- Inregistreaza note contabile de estimare;- Arhiveaza fizi
SPHERA FRANCHISE GROUP S.​A.​

Economist (in Cadrul Compartimentului Financiar Contabil)


Candidatul ideal Cunostințe de operare PCExperienta in domeniuCunostinte limba englezaPersoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata spre rezultateAbilități de comunicare, flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitivă, spirit de echipăCapacitatea de a evalua si a lua decizii prompteRezistenta ridicata la stresDescrierea jobului - Certificat CECCAR- Cineva cu cel puțin 2-3 ani experiență în domeniul financiar (de preferat cu un set complet de cunostinte contabile)- Pachet salarial bun (13 luni salariu pe an - bonus annual echivalentul al unei luni de salariu)
GLOBELINK INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Account Receivable (referent Financiar - Contabilitate)


Candidatul ideal JW Marriott Bucharest Grand Hotel is looking for its next ACCOUNTS RECEIVABLE CLERK!Explore our endless world!Co-workers who feel like family. An environment that says welcome. A place of work that has far more to offer. Together, we’re living life to the fullest. Join the #1 leader in hospitality worldwide and be inspired every day.Our most successful Accounts Receivable Clerk is someone who has: Finance and Accounting studies Attention to details and good organization skills; Advanced English level; Customer oriented; Advanced computer skills; Previous experience in an accounts receivable position is considered a plus.Descrierea jobului As an Accounts Receivable Clerk you will: Prepare advance payment invoices and close them at the end and dispatch them; Audit and clean all C/L accounts; Post bank statements to Fidelio on a daily bases; Prepare on monthly bases the invoices for contract’s companies; Charge the monthly revenue charges.Would you like a place that offer
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Contabil | Part Time


Candidatul ideal Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)Cerinte: Studii medii / de specialitate (cursuri) / superioare finalizate in domeniul economic; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel minim pentru utilizarea softurilor, programelor si identificarea corecta a documentelor; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil, preferabil baza de date tip SQL; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri) Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania. Locatie: Bucuresti,
GABTEO CONSULT SRL

Contabil Senior (birou Zona Dorobanti)


Candidatul ideal Contabil Senior / Contabil Junior (Birou zona Dorobanti)• Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil;• Experienta de minim 4 ani pe un post similar – experienta intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj;• Bune cunostinte utilizare PC, viteza la inregistrarea documentelor;• Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala;• Persoana ordonata, comunicativa, obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii, rezistenta la stres;Descrierea jobului • Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti• Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile;• Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;• Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare;• Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu le
UNIONCONT EXPERT SRL

Contabil De Gestiune Si Controlling


Candidatul ideal Pregatirea necesara a postului -asumarea responsabilitatilor;-rezistenta la sarcini repetitive;-capacitate de relationare interumana;-echilibru emotional;- capacitatea de organizare a muncii;- organizare şi coordonare;- dinamism, perseverenţă, preocupare pentru calitatea muncii, creativitate, rezistenţă la muncă, adaptabilitate, iniţiativă;- planificare şi acţiune strategică;- control şi depistare a deficienţelor;- rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor;- excelentă comunicare orală şi scrisă;- lucru eficient în echipă;- bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii;- capacitate de consiliere şi îndrumare;- abilităţi de mediere şi negociere;- abilitatea de a lucra sistematic:- precizie;- îndemânare de lucru cu cifrele;- capacitate de organizare si conducere a activitatii;- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;- corectitud
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Contabil Xxxlutz Mobilier - Militari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul economic Experienta in domeniul contabilitate de minim 2 ani Bune cunostinte de operare in Excel/Word Experiență sau familiaritate cu programul SAP reprezintă un avantaj Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu Abilitatea de a gestiona eficient timpul și de a prioritiza sarcinile Atenție la detalii Dorința de a învăța și de a se dezvolta continuuDescrierea jobului Verificarea si inregistrarea a facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli si a extraselor de banca Verificarea registrului de casa Intocmirea facturilor catre clienti Verificarea componentei soldurilor conturilor din balanta analitica care ii sunt repartizate Participare la procesul de audit financiar si alte procese financiare si contabile Intocmire de rapoarte diverse
XXXLUTZ MOBILIER S.​R.​L.​

Senior Accountant (contabil - Senior Level)


Candidatul ideal Persoana autonoma, cu abilitati foarte bune de organizare si atentie la detalii pentru a se alatura echipei noastre de contabili si experti contabili.SeriozitateProfesionalismOnestitatePerseverentaColegialitateAbsolvent al Facultatii de Contabilitate si Informatica de GestiuneDescrierea jobului Pentru a reusi ai nevoie de:Studii superioare, în domeniul contabilitate/finante;Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate;Experienta in domeniul financiar-contabil (operare documente contabile completa, intcmire declaratii fiscale, intocmire bilanturi) de minim 5 ani;Cunoasterea unui program de contabilitate/ERP ( de ex : Win Mentor, MentorEnterprise, Ciel, SAP, Navision) si MS Office (excel/word) ;Capacitate de analiza si atentie la detalii;Capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;Rigurozitate, perseverenta si organizare;Atitudine pozitiva, capacitatea de a lucra în echipa, sociabilitate si, dinamism;Certifica
SIGMA ACCOUNTING CONSULTING SRL

Economist Departament Contabilitate


Candidatul ideal ECONOMIST DEPARTAMENT CONTABILITATE-absolvent de studii superioare economice-minim 3 ani vechime in departament export, banci-cunoscator al limbii engleze nivel avansat (scris,citit,vorbit)- OBLIGATORIU-cunostinte de operare PC( excel, word, etc.)Descrierea jobului LUCRARI DE CONTABILITATE
FERCO CAPITAL S.​A.​

Economist contabil


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii: Superioare econom
ABC HUMAN CAPITAL

Media netă estimată pe baza celor 5054 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Expert contabil


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte • Peste 2 ani de experien
ABC HUMAN CAPITAL

Media netă estimată pe baza celor 661 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Contabil senior


Scurta descriere a companiei PKF FINCONTA este membra a PKF International, o retea internationala cu 214 firme independente in peste 150 tari, cu peste 21000 profesionisti care ofera consultanta financiara de cea mai inalta clasa. Suntem una dintre principalele 10 firme de pe piața de profil din România, cu linii de servicii complete pentru asistenta si consultanta financiara: audit, contabilitate, taxe, preturi de transfer, operatiuni de HR si, mai nou, ESG. Crestem mereu, business-uri si oameni, inca din anul 1994. Cerinte Studii universitare in domeniul economic si financiar-contabil (ASE reprezinta un avantaj).Stagiar sau membru CECCAR.Bune cunostinte ale legislatiei fiscale nationale.Experienta de minim 5 ani in pozitia de senior-contabil.Fluenta in limba engleza atat scris cat si vorbit.Excelente abilitati de utilizare a pachetului MSOffice.Capacitati excelente de analiza si atentie la detalii.Proactiv, cu initiativa si putere de convingere.Capacitatea de a munci in conditii de s
PKF Finconta

Media netă estimată pe baza celor 267 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 362 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.