Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

41 Locuri de Munca Coordonator in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

41 Locuri de Munca Coordonator in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Regional Sales Manager


Candidatul ideal Pentru acest rol avem nevoie de o persoana care are experienta si performanta dovedita intr-un mediu de vanzare specializat cu mai multe locatii, cu o abordare puternica axata pe oameni, stiind cum sa obtina cele mai bune rezultate de la echipele sale prin intermediul unui stil eficient de management.In plus, la fel de importante sunt urmatoarele criterii de selectie:- Studii superioare finalizate;- Focus pe rezultate (dorinta de a actiona si de a fi neobosit in ceea ce priveste atingerea targhetelor);- Abilitatea de a crea si conduce echipe performante;- Initiativa si perseverenta;- Pasiune, optimism (cine nu are vrea sa lucreze alaturi de cineva care emana energie pozitiva?);- Abilitatea de a interpreta datele si de a lua decizii adecvate;- Abilitatea de a recunoaste performantele deosebite si a le incuraja, creand un mediu de lucru pozitiv;- Dorinta de a purta conversatii provocatoare la toate nivelurile si de a isi exprima cu usurinta punctul de vedere.Descrierea j
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Zonal De Vânzări - Proiecte Electrice


Candidatul ideal • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj);• Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Zona acoperită: Moldova • Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali);• Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri• Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI;• Elaborarea programului de vizite la clienți;• D
SC PROMELEK XXI SA

Brand/​ Category Manager Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a te alatura echipei noastre in pozitia de Brand Manager Instalatii termice si sanitare.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:- studii superioare tehnice (studiile in domeniul instalatiilor reprezinta un avantaj)- experienta relevanta in achizitii si vanzari (experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi reprezinta un avantaj);- cunoasterea limbii engleze - scris si vorbit;- cunostinte avansate de operare PC/ experienta in lucrul cu baze de date.- abilitati manageriale. Abilitati avansate de comunicare si negociere- inalt simt al responsabilitatii- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;- permis de conducere categoria B;- domiciliul stabil in unul dintre judetele Neamt
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Manager Zonal De Vanzari - Proiecte Electrice


Candidatul ideal • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj);• Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Zona acoperită: Moldova• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali);• Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri• Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI;• Elaborarea programului de vizite la clienți;• De
SC PROMELEK XXI SA

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: Provident Financial RomaniaExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: BACAU
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Angajam Coordonator Sectie De Productie


Firma profil industrial angajeaza coordonator sectie productie. CERINTE: Abilități de management și leadership, cu capacitatea de a motiva și a ghida echipele de lucru către atingerea obiectivelor stabilite. Cunoștințe în utilizarea echipamentelor și uneltelor specifice prelucrării metalului. Capacitatea de a lucra eficient și de a gestiona multiple sarcini simultan. Excelente abilități de comunicare și colaborare în echipă. Studii tehnice Cunostinte operare PC Flexibilitate Abilitati de comunicare Seriozitate (experienta in domeniu constituie un avantaj) Spirit de organizare si comnunicare Competente digitale Aptitudini de conducere,coordonare si gestionare a lantului de productie Responsabilitati: -coordonarea si planificarea procesului de productie -coordonarea,realizarea si punerea in functiune a capacitatilor de productie -lucru in echipa
MESON SRL

Moinesti-bc - Firma De Proiectare Angajeaza Devizieri Si Coordonator Tehnic -monitorizare Proiecte


Firma de proiectare - constructii cladiri civile si industriale cu sediul in orasul Moinesti, judetul Bacau angajeaza: - DEVIZIERI si - INGINER cu studii superioare tehnice - absolvent al unei Facultati de Constructii - Monitorizeaza si raporteaza activitatile privind proiectele aflate in derulare (calendar, stadiu, proceduri, verificare interna) Oferim salariu atractiv. Mediu de lucru placut in colectiv prietenos:) Relatii la numerele de telefon: sau
CGE

Oferta De Colaborare In Domeniul Marketing/​management


Oferim posibilitate de munca in domeniul marketin, persoanelor interesate sa aiba statut de independent. Beneficii: -program full-time/part-time (dumneavoastra stabiliti cum si cat timp alocati activitatii) -training profesionist -posibilitati de dezvoltare si evolutie rapida -grup de lucru activ si placut -venituri in functie de timpul alocat activitatii. Prezinta interes persoanele serioase, cu studii ,familisti si abilitati de lucru pe computer. Pentru detalii ne puteti contacta la nr. .
sc diamant srl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 41 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.