Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

149 Locuri de Munca Coordonator in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

149 Locuri de Munca Coordonator in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Marketing


Candidatul ideal Experiență minim 2 ani pe un post similar (de preferat în managementul campaniilor, marketing digital/marketing direct); Studii superioare (în domeniul marketing-reprezinta avantaj); Cunoștințe vânzări & management de proiect - abilitate de a gestiona multiple proiecte concomitent; Pasionat de social Media și mediul online, la curent cu cele mai noi metode și trend-uri în domeniu; Cunostințe de marketing online, Google Analytics (Facebook Ads, Google AdWords), Content Marketing, Email Marketing, Social Media; Experiență in Suita Adobe: Photoshop, Illustrator etc; Cunoștințe de limba engleză (scris, vorbit); Excelente abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de analiză și sinteză, dinamic, creativ, flexibil și organizat; Abilități artistice și de design (atenție la detalii, formă, culoare, literă și text).Descrierea jobului Implementează campaniile de marketing stabilite la nivelul întregii companii urmărind realizarea obiectivelor companiei; Urmărește creșter
IRINIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 416 de salarii introduse în Salario: 6725 RON/Luna

Manager - New Opening Lefties Timisoara


Candidatul ideal NEW OPENING TIMISOARA leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in tur
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Departament Categorii Management


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Business Development


Candidatul ideal Persoana comunicativa, sociabila si focusata spre dezvoltare si cooperare. Se poate exprima usor in limba engleza. Cunoasterea altei limbi dе circulatie internationala reprezinta un avantaj. Ai capacitate dе persuasiune si experienta sau abilitati in negociere. Esti bine organizat, rezistent la stres si te vezi avand o pozitie dе management pentru a putea coordona in viitor o echipa. Creativ in a gasi noi clienti si puternic orientat spre dezvoltare business nou. Experienta in transporturi reprezinta un avantaj. Disponibil pentru deplasari. Necesar cunostiinte generale MSOffice suita si alte aplicatii utile pentru a face o prezentare comerciala. Necesar carnet dе conducere categoria B.Descrierea jobului Contаctarе dе noi potentiali cliеnti si vizite rеgulate la аcestiа. Dezvoltarеа portofoliului de clienti pe zona dedicata. Promovаrеa sеrviciilor de trаnsport ofеrite si dezvoltarea imaginii firmei in zona. Mentinerea si dezvoltarea clientilor din portofoliu. Detectarea
ANASTASIA SPEDITION SRL

Media netă estimată pe baza celor 536 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Event Manager


Candidatul ideal În calitate de Event Manager, vei avea responsabilitatea de a atinge următoarele obiective cheie:1. Creșterea satisfacției absolvenților în ceea ce privește experiența petrecută în evenimentele noastre.2. Planificarea, organizarea și implementarea fără cusur a evenimentelor din portofoliul aniversez.ro3. Îmbunătățirea comunicării în echipă prin transmiterea și monitorizarea sarcinilor.Descrierea jobului În plus față de aceste obiective, vei avea un set de responsabilități pe care să le îndeplinești: 1. Achiziții materie primă pentru Graduation Box2. Plasare comenzi Graduation Box pentru toți clienții 3. Quality management: controlul calității produselor și a servicilor4. Stabilirea și respectarea termenelor de livrare pentru Graduation Box5. Booking furnizori pentru toate evenimentele din portofoliul aniversez.ro6. Planificarea și stabilirea calendarului tuturor activităților pentru furnizori7. Implementarea și monitorizarea comenzilor de lucru pe toată durata procesul
360 EVENT MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent de Studii Superioare Tehnice;- Experienta anterioara in departamentul Calitate;- Cunostinte ale standardelor de calitate ; HACCP, IFS, ASC, BRC, etc- Competente: orientare catre rezultat, rezolvare de probleme; atentie la detalii;- Analizarea datelor si propunerea proceselor de imbunatatire a calitatii;- Gestioneaza nemultumirile si neconformitatile venite din partea clientului;- Gestioneaza problemele interne conform procedurilor.Descrierea jobului - monitorizarea și verificarea respectării planului HACCP;- participarea la audituri;- controlarea stării de igienă a ariei de producție si a mijloacelor de transport;- calcularea raportului zilnic de producție;- reactualizarea zilnică a fișelor de produs (lot, dată expirare etc.);- completarea zilnică a documentelor (Plan de igienizare, Fișă monitorizare temperaturi, Puncte critice de control, etc.);- supravegherea și verificarea stării secției și coordonarea lucrărilor de curățare și igienizare a secției, util
FABRICA DE PESTE TIMISOARA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 7769 RON/Luna

Manager Servicii Clienti Key Account (227030)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare în domeniul management/ economie/ inginerie Experienţă practică necesară: Minim 3 ani într-o poziție de relații clienți (clienți din sectorul public constituie un avantaj) Cunoștințe despre piața de energie din România (constituie un avantaj) Experienţă de lucru într-un mediu în schimbare constantă, cu ţinte strategice Experiență în domenii cu modificări rapide privind structurile/ procesele/ legislația Descrierea jobului Ești responsabil de gestionarea relației de distribuție duală (acolo unde există prezența DEGR) de gaz şi electricitate pentru toate nevoile legate sau derivate din aceasta, serviciile și produsele oferite de Delgaz Grid în limitele reglementate, de complexitate adaptată la profilul de clienți din sectorul public Ești responsabil pentru respectarea rutinelor desemnate ca parte din procesul de sustenabilitate a activității de relaționare cu acești clienți, efectuând în mod concertat și structurat activități de prosp
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Large Corporate Relationship Manager - Timisoara


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Order Management Analyst


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.Work #LikeABoschQualificationsHi
Bosch Timisoara

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Project Manager Expert in Controlling


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsUniversity Degree in Business, Economics, IT or similar;At least 5 years of relevant experience;Language: English B2 in writing and speech;Expertise in SAP S/4HANA and R/3 Systems: I
Bosch Timisoara

Demand Manager


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsSuccessfully completed studies in the field of business administration, business informatics or similar subjects;Minimum 2 years of experience in consulting, supply chain or logistic
Bosch Timisoara

SAP Warehouse Management Specialist - German


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsGood Knowledge of
Bosch Timisoara

Web Manager (CRO)


Scurta descriere a companiei The Access Group is one of the leading providers of business management software to small and mid-sized organizations in the UK, Ireland, and Asia Pacific. Over the past years, we’ve gone from almost 1,000 to 6,000 people. We help over 60,000 customers across commercial and not-for-profit sectors become more productive and efficient.Our Global Operations Center in Romania is on a journey of continuous growth and want to engage with top talent around the country. Headquartered in Timisoara, we offer you the possibility to work remote and join our offices at your choice.Helping everyone at Access Love work and Love life is at the heart of everything we do. It shapes how we do things and allows us to create a place where people want to be and can be at their best.We’re passionate about our values, which guide how we all make decisions and get things done. We love to make our customers lives easier so our value to ‘Make Access better every day’ is one we’re obs
The Access Group

Junior Managers Program (Commercial),​ Timisoara


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. QualificationsPersonality:You are well organized, focused and able to meet strict deadlines ;Your mindset is based on improvement and growth;You have self-initiative;You bring positive attitude;Y
Bosch Timisoara

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Junior IT Solution Manager GaaS


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives.Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more.Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsEducation: university
Bosch Timisoara

Project Manager Expert in Controlling


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsUniversity Degree in Business, Economics, IT or similar;At least 5 years of relevant experience;Language: English B2 in writing and speech;Expertise in SAP S/4HANA and R/3 Systems: I
Bosch Timisoara

Junior Managers Program (Commercial),​ Timisoara


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsPersonality:You are well organized, focused and able to meet strict deadlines ;Your mindset is based on improvement and growth;You have self-initiative;You bring posi
Bosch Timisoara

Demand Manager


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsSuccessfully completed studies in the field of business administration, business informatics or similar subjects;Minimum 2 years of experience in consulting, supply c
Bosch Timisoara

Key Account Manager - Tires


Job DescriptionResponsible for developing sales to direct and indirect customers (wholesalers, retailers, networks, etc.) and for systematically improving customer portfolio and product profitability (according to company goals), while developing long term relationships with them;Monitors assigned customer activity / from assigned area, in terms of volumes, Share of Business (SOB), stock level, credit risk and makes proposals for concrete actions from these reviews;Responsible for estimation of the stock size dedicated to assigned clients/ from assigned area to cover their real needs, and that at the end of the season the remaining volumes to fit in the maximum level communicated by the sales department management;Prepares and periodically submits activity, sales, market reports, etc. in accordance with the requirements of the sales department management;Collects data and prepares reports about the market (customers - existing and potential sellout, marketing, competitors, etc.) that w
Continental
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 149 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.