Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

245 Locuri de Munca Data Analyst in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

245 Locuri de Munca Data Analyst in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data Analyst in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data Analyst in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

System Analyst


Candidatul ideal Let’s talk about you!To become our next colleague, you have to bring to the table the following:Bachelor degree, preferable in IT or Technical field;Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel and PowerPoint);Minimum 3 years of experience in project implementation (lead or expert);Experience with relational databases using SQL;Ability to produce software/system design documentation;Positive approach and a good team player;Open minded and excellent communication skills;Ability to think by yourself and to take the right decision;Strong problem solving and troubleshooting skills;Goal oriented, structured and analytical;Good English language, both written & spoken.We’re even a better match, if you also have:Previous working experience in retail;Knowledge related to Agile methodology;Experience with ERP systems and/or Master Data, Pricing, Promotions and Assortment specific applications and processes.If we’ve just described you, then, we’re a match! 😊Descrierea jo
MEGA IMAGE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

IT Analyst


About our team We are the ones reinventing banking every day through digitization solutions, financial education, and sustainable financing. Annually, 1 in 5 Romanians buy a home using BCR's services and products, and 1 in 6 Romanians access personal loans for personal needs. We are recognized as the best employer in banking according to undelucram.ro platform in 2023, and we hold the Guinness World Record for “The Largest Financial Literacy Lesson”.We are interested to find a team player IT Analyst to work closely with the development and business teams in order to support the bank’s digital-oriented strategy! We are looking for motivated and dynamic employees to join our IT projects. In return we offer an interesting and versatile field of action.How you will contribute Define, review, specify, detail business needs and translate them into actionable functional specifications (use cases, interfaces, workflows); Plan the UAT activities and ensure the successful completion of the testi
BCR

Media netă estimată pe baza celor 771 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Junior Accounts Payable Analyst


Descrierea jobului How would you like to work in the Financial team? Come closer to #LifeAtOrange.Orange Romania Communications is the new subsidiary of Orange Romania, a company with a tradition, which joins the Orange group aiming to become the preferred choice of customers for convergent services on the Romanian market.What we’re looking for:The Accounting&Tax Division is looking for a new colleague to fill the position of Junior AP Analyst.The AP Analyst function will actively be involved in the processing of supplier invoices and accounting.You will be responsible for identifying, analyzing and communicating with vendors, sales managers and suppliers.What you’ll be doing: Processing invoices and credit notes into the appropriate systems and within the agreed time. Apply the accounting and fiscal procedures for booking the invoices, accounts reconciliation, payments; Address ad-hoc requests in a timely, accurate and professional manner. Perform additional daily /weekly / monthly ta
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS S.​A.​

Controlling Analyst (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare economice finalizate; Ai experiență de minimum 3 ani pe un rol de Financial Controlling/Analyst/Business Partner. Constituie avantaj experiența în retail; Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Ai cunoștințe avansate de MS Excel; Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii; Reprezintă avantaj experiența anterioară în lucrul cu SAP FI/ SAP CO/ SAP BW.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău: Vei acționa ca un partener de discutie pentru celela
LIDL DISCOUNT SRL

Junior Purchasing Analyst


Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam Junior Purchasing Analyst!Daca esti o persoana organizata, cu minimul de expertiza in legislatia si in procedurile din domeniul achizitiilor publice, atunci ne-ar placea sa te cunoastem & sa te avem in echipa. Misiunea postului:Organizeaza si planifica activitatile de achizitii publice dedicate echipei spitale.Profil candidatului: Studii superioare; Certificare in domeniul achizitiilor publice - constituie avantaj; Experienta de 1 (un) an in industria farmaceutica; Experienta minima in achizitiile publice si in utilizarea sistemului SEAP; Cunostințe privind legislatia si procedurile privind achizitiile publice in Romania; Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office (cunostinte bune de Microsoft Excel); Cunostinte de limba engleza – constituie avantaj; Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, inclusiv redactarea documentatiei specifice achizitiilor publice; Excelente abilitati de organizare, prioritizare, planificare
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Business Analyst - Ecommerce Fulfillment


Descrierea jobului Dacă ai experiență în analiza de date, foarte bune cunoștințe de MS Excel și vrei să faci parte din noul nostru proiect de eCommerce fulfillment, vino în echipa nostră!Vei avea drept principal scop analiza datelor generate de fluxul de order fulfillment pentru a oferi recomandări valoroase în ceea ce privește îmbunătățirea de procese și menținerea fluxului de fulfillment în parametri normali.În cadrul acestui post vei: Analiza date: colecta, organiza și analiza date pentru a identifica modele, trenduri și oportunități; Segmenta datele de vânzări bazat pe diverși parametri, precum segmente de clienți, solicitări, rambursări de fonduri etc; Realiza forecasturi de vânzări; Realiza, actualiza și automatiza rapoarte; Raporta numărul și tipurile de comenzi, performanța vânzărilor, numărul de reconcilieri, rambursări etc; Colabora cu echipa de proiect pentru a oferi informații necesare pentru luarea de decizii; Colabora cu echipa de proiect pentru e îmbunătăți procesul de o
FIELD STAR SRL

Digital Reporting Analyst


Descrierea jobului We’d love it if you had: 2 years working experience in Business Analysis, Digital Marketing, Operational Reporting, or similar positions; Experience working with Mobile apps or Logistics-Operations departments; Knowledge of Google Analytics, MS Office products (Excel, Word, PowerPoint), Jira, QlikView/Sense; Good analytical, attention to details, and problem-solving experience; Ability to translate business problems into quantitative analyses and produce useful insights; Ability to manage own time to tight deadlines as well as commit and prioritize work duties and tasks; Capable of understanding fast business processes and having a thorough understanding of what is important for business growth; A proactive and constructive approach to problems; Excellent English communication skills (spoken and written). You need to successfully: Manage daily, weekly, monthly analysis; Manage business requirements through a deep understanding of existing functionalities, integration
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Financial Analyst (fp&a)


Candidatul ideal Ce ar trebui să ai? O experiență profesională similară de minim 3-4 ani (preferabil audit financiar, analiză sau controlling financiar); Capacitatea de a te implica în proiecte care presupun dezvoltarea de rapoarte și raportare P&L lunar; Abilități bune de analiză financiară și de business, experiență în procese de previziune, bugetare; Atitudine proactivă, capacitatea de a lucra independent, dar și în echipă; Capacitatea de a utiliza Excel la un nivel avansat; Experiență în utilizarea SAP + QlikView (reprezintă avantaj); Capacitatea de organizare, prioritizare și sintetizare a informațiilor și documentelor etc.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci? Să te implici în activitățile de închidere lunară (managerială și către Group); Să te implici în activitățile de forecastare și bugetare; Să realizezi și să dezvolți diverse raportări in zona de CAPEX - Actual vs. Budget; Să te implici in activitati de verificare si implementare IFRS 16; Să efectuezi analize financiare ad
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Senior Analyst Fp&a


Candidatul ideal To Join Our Team You Will Need1. 2-3 years of experience relevant to FP&A.2.Knowledge of FP&A - previous experience in A role providing numerical analysis and reporting.3.Analytical skills and business acumen4.Experience working with large amounts of data.5.Bachelor's degree in the field of finance or business management (Accounting professional accreditation - nice to have) Descrierea jobului Main Duties And ResponsibilitiesProvide accurate and timely Financial ReportingFinancial Reporting ( First level analysis of financial reporting to identify and explain reasons behind variances to forecast, plan or previous performance, Preparation of standard reporting packs for country management review)Financial Forecasting ( Creation of forecast scenarios based upon provided parameters, Preparing scenarios to achieve targeted results, Preparation of forecast reports to identify assumptions, surplus/gaps to target)
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Cost Control Analyst


Descrierea jobului We’d love it if you had:Minimum 3 years of experience in controlling or reporting analysis;Experience in the commercial/delivery or transportation field would be a plus;Business acumen/ capable to quickly learn and understand the business processes;Time management skills, with the ability to perform multiple tasks in a fast-paced environment, consistently meeting deadlines with accurate and detailed results;Strong analytical and reasoning ability with attention to accuracy;Demonstrated experience in financial/ business analysis and reporting;Strong working knowledge of Excel and financial modeling;Strong communication and interpersonal skills are essential to effectively interact with all stakeholders;Quick learner, able to adapt productively to a new environment. You need to successfully:Participate in the construction of budgets, forecasts, key figure reports, monthly and annual financial reporting;Perform financial forecasting, reporting, and operational metrics t
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Junior Collections Analyst - French


Candidatul ideal The Ideal Person Will Have - ​Knowledge of the French language, and at least good skills in the English language, any other language will be considered as a plus - If possible a background in SAP, and a basic-to-intermediate level in Excel (e.g. knowledge of VLOOKUPS, pivot tables). - The ability to effectively collect while maintaining good customer relationships - A results-oriented mind-set - An ability to build working interpersonal relationships with customers The ability to communicate quickly back & forth with clients The ability to organize own’s job and prioritize Multi-tasking ability An ability to effectively manage time and high volume An ability to learn new computer skills quickly Attention to details Excellent communication skills Readiness to learn fast and eager to grow.Descrierea jobului JUNIOR COLLECTION ANALYST with FRENCH We are looking for a talented person to join our multilingual Collection team!Reporting to Cluster Collections Supervisor for Fr
DIVERSEY

Junior Business Analyst


Candidatul ideal Hoya Lens Romania recruteaza Junior Business Analyst.Tip rol: full time, permanentLocatie: zona Stefan cel MareTip munca: hybridDescriere profil: Persoana inovativa, cu capacitate de organizare, atentie distributiva, spirit analitic, capabila sa lucreze cu termene limita si volume diferite de munca. Excel:nivel mediu spre avansat. Engleză: nivel mediu. Excelente abilități de organizare; Orientat(ă) spre rezultat: capacitatea de a atinge obiectivul într-un timp dat; Adaptabilitate – eficient sub presiune, respectă întotdeauna termenele limită; Abilitatea de a stabili priorități în mod independent; Abilitatea de a înțelege procesele la nivel micro și macro și de a interpreta informații pe baza rapoartelor prelucrate/extrase Atenție la detaliiDescrierea jobului Crearea de diverse rapoarte periodice sau ad-hoc Analize achizitii, vanzari, Suport pentru departamentul Vanzari si Financiar in elaborarea bugetelor Design si implementare de diverse modele de calcul a unor indica
HOYA LENS HUNGARY ZRT,​ BUDAPESTA - SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Commercial Analyst (sql) @emag


Candidatul ideal How we’d like you to be:✅ With 1-4 years of experience in a similar position (commercial & retail controlling, professional services/management consulting);​✅ Computer literate with excellent Excel skills, SQL and database querying hands-on experience and a solid understanding of statistics and business intelligence tools;​✅ With principles knowledge related to profitability, pricing, purchasing, commercial conditions, inventory management, promotional campaigns;​✅ With strong interpersonal skills and effective communication (both verbal and written);​✅ With the ability to plan and prioritize workloads to meet deadlines;​✅ Confident, ambitious, a self-starter, team player with the ability to operate in a dynamic environment;​✅ Fluent in English.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so
EMAG

Business Reporting Analyst


Descrierea jobului We’d love it if you had:Minimum 2 years of working experience in Business Analysis, Operational Reporting or similar positions. Experience in Logistics or Operations departments. Knowledge of MS Office products (Excel, Word, PowerPoint), Jira, QlikView/Sense. Good analytical, attention to details and problem-solving experience. Ability to translate business problems into quantitative analyses and produce useful insights. Ability to manage own time to tight deadlines as well as commit and prioritize work duties and tasks.Capable of understanding fast business processes and having a thorough understanding of what is important for business growth. A proactive and constructive approach to problems.Good English communication skills (spoken and written). Excellent communication skills and a demonstrable ability to communicate with users and management at all levels of the business.You need to successfully:Manage daily, weekly, and monthly reports for the Operational depart
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Sales Support Analyst


Candidatul ideal Competențe de bază și experiență necesare: abilități bune de comunicare; experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office, în special Excel, abilități numerice la un nivel bun; cunoașterea platformei SICAP și a procedurii de achiziții publice - reprezintă un avantaj; atenție la detalii; abilități de organizare și prioritizare a activităților; cunoștințe minime de limbă engleză și/sau germană.Descrierea jobului Descrierea activităților principale: menține legătura cu colegii din departamentul de vânzări directe la nivel național și asigură suport operațional în activitațile zilnice; asigură suport atât în completarea de documente interne precum: oferte de preț, acte adiționale, contracte, cât și în realizarea de analize de rentabilitate; susține echipa de vânzări prin realizarea de analize de piață, identificarea de potențiali clienți și pregătirea de rapoarte; înregistrează informațiile privind clienții în sistemul informatic intern (CRM); asigură controlul contractelor
SALESIANER MIETTEX SRL

Credit Analyst


Candidatul ideal The Credit Analyst is responsible for performing work activities included in the Order to Cash (OTC) process for the Molson Coors organization.SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCE:Required: Language Skills: English C1; Computer skills, including Microsoft Office; Corporate experience;Preferred: Financial analysis skills; Experience with SAP ERP system; Solid time management skillsDescrierea jobului KEY RESPONSIBILITIES: Provide advice and recommendations to sales management regarding customer accounts identified to present high risk for Molson Coors financial loss under credit sales terms; Ensure timely collections of debts and escalation to relevant parties involved (Collection Agencies, Sales, Legal etc.); Bad Debt Management and preparation of relevant documentation; Manage bankruptcies within guidelines established by bankruptcy courts; Perform bad debt and payment trend analysis to reduced write-offs;
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Senior Business Security Analyst


Candidatul ideal Bachelor Degree Five to eight years of relevant experience Must have demonstrable experience in cybersecurity. This includes a wide range of topics from security policy development, to metrics bring together and analysis, and controls implementation Solid understanding of security standard processes including NIST Risk Management Framework, NIST 800-53 controls, ISO 27000 and PCI DSS. Previous experience working with one of these frameworks Good understanding of key security controls. This includes application of the Cyber Kill Chain in large enterprise environments Experience participating in security incident response and coordinating activities is a plus Ability to demonstrate security experience via certifications or significant career accomplishments Broad understanding of ISRM practices, methodologies and technologyDescrierea jobului As a Senior Business Security Analyst you will support the delivery of the global Information Security and Risk Management (ISRM) p
BOOKING HOLDINGS ROMANIA S.​R.​L.​

Analyst,​ Commissions And Incentives


Candidatul ideal Rolul postului: Calculul corect si la timp al comisioanelor pentru canalele de vanzare alocate; Pregateste si prezinta analiza de impact financiar si de fezabilitate tehnica pentru toate modificarile aduse schemei de comisionare; Se asigura ca baza de raportare folosita la comisionare este stabila si consistenta prin implicarea in proiecte tehnice si de lansari de produse care au un impact asupra sistemului de comisionare.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Calculeaza corect, complet si fara intarzieri comisioanele pentru canalele de distributie alocate, mentinand un inalt nivel de profesionalism; Trimite sumele de comision calculate catre parteneri; Raspunde cererilor de reconciliere venite de la parteneri sau de la agentii de vanzari in termenele agreate; Participa activ in cadrul proiectelor care au un potential impact asupra sistemului de comisionare prin identificarea, analizarea si implementarea eficienta a schimbarilor aduse de aceste proiecte; Comun
VODAFONE ROMANIA SA

Business Analyst - Administrarea Riscurilor


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Business Analyst vei avea oportunitea de a face parte din Divizia Administrarea Riscurilor, din Sediul Central Bucuresti, cladirea Phoenix Tower. Rolul presupune activitatea de Business Analyst concentrata pe proiectele ce implica dezvoltari in sistemele informatice. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa inovatia, sa fii creativ(a) si cu initiativa. Salariul de incadrare pentru rolul de Business Analyst - Divizia Administrarea Riscurilor este in intervalul de 10.000 lei brut si 20.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent/a de studii superioare;- Min. 1 an experienta pe o pozitie similara de Business Analyst;- Cunoasti limba engleza la nivel mediu spre avansat (scris si conversational);- Ai o atitudine proactiva si spirit de initiativa;- Ai capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Defi
LIBRA INTERNET BANK SA

Analyste De Cout Outillages (f/​m)


Candidatul ideal Competente necesare:studii superioare – Inginer TCM – constructii masini si unelte;competente lingvistice: Engleza si Franceza, scris si vorbit nivel mediu-avansat ;competente de comunicare si relationare cu echipa si cu clientii; capacitatea de sinteza, gandire analitica, anticipareabilitati de lucru intr-un mediu intercultural - orientare client;utilizare Excel la nivel mediu (tabele, tabele pivot, grafice, import si export fisiere);cunostiinte economice in estimarea investitiilor pentru noile utilajese considera un avantaj experienta in design-ul, conceptia si realizarea de matrite aluminiu gravitational si sub presiune, stante progresive, transfer sau tandem si realizarea de dispozitive specifice pentru prelucrarea pieselor si verificare lor dimensionala, ;Descrierea jobului Ocupantul postului Analyste de cout outillages (F/M) va avea ca responsabilitati:Cifreaza Bottom-Ups din perimetrele sale (Vendor Tooling)Documenteaza lista de riscuri si oportunitati pentru me
AUTOMOBILE-DACIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 245 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.