Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Director Economic in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Director Economic in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist/​a


Candidatul ideal - studii superioare economice- experienta in programul de contabilitate Mentor constitue avantaj- cunoasterea pachetului Microsoft Office- abilitati de comunicare interpersonale- abilitate de a lucra in mod structurat si organizat- bune abilitati de planificareDescrierea jobului - Contabilizarea si inregistrarea registrului de casa si a conturilor de trezorerie;- Contabilizarea si inregistrarea deconturilor;- Mentinerea legaturii cu agentii din santier pentru verificarea deconturilor;- Contabilizarea si inregistrarea facturilor furnizorilor si clientilor si arhivarea documentelor;- Verificarea si corectarea jurnalului de cumparari si vanzari- Efectuarea componentelor soldurilor conturilor si efectuarea de reglari pe baza acestora;- Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului;- Tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;- Urmarirea soldurilor lunare;- Intocmirea situatiilor solicitate.
CONART STRUCTURI SRL

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal -studii economice;-cunostinte de operare Microsoft Word si Excel;-cunostinte legislatie;-persoana organizata, atenta la detalii;-constituie avantaj cunostiinte a sistemului SeniorERPDescrierea jobului ·-Inregistrari operatiuni diverse- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa,- Introducere facturi Furnizori: consumabile, obiecte de inventar, utilitati, servicii- Operare in Casa Centrala: deconturi, dispozitii de plata/incasare- Verificarea jurnalelor de vanzari pentru gestiunile alocate- Verificarea jurnalelor de achizitii impreuna cu superiorul direct- Verificarea diverslor rulaje ale conturilor- Introducerea diverselor note contabile solicitate de fiecare situatie in parte
ADAMS VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 2508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist (contabilitate Primară)


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul financiar-contabil? Hai în echipa noastră în calitate de Economist 👇Cerințele jobului: Studii superioare absolvite în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe, Economie etc.). Cunoașterea legislației fiscale și a normelor contabile din România. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Capacitate de analiză și gândire analitică. Atitudine proactivă, capacitate de lucru în echipă și orientare către rezultate. Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, aplicații de contabilitate etc.). Capacitatea de a fi o persoană organizată și cu atenție distributivă, cu un mediu de lucru ordonat și curat.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea înregistrărilor financiare, asigurându-te că acestea sunt exacte, complete și conforme cu normele legale și reglementările în vigoare. Operarea plăților și încasărilor în sistemul electronic bancar și sistemele informatice interne. Gestionarea și arhivarea documentelor contabile. Gestionare
GOLDRING SA

Economist (financiar - Mures)


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Economist - Contabil Onesti


Candidatul ideal Candidatul IdealDaca esti o persoana entuziasta, organizata, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!CERINTE:- Studii superioare economice - specializarea contabilitate- Experienta: min. 3 ani pe un post similar- Cunoasterea foarte bună a legislatiei in domeniu- Cunostinte solide de fiscalitate- Cunostinte solide de operare PC și MS Office (Word si Excel)- Abilitati de comunicare si relationare- Atentie la detaliiNe intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei alesi vor fi contactati în vederea stabilirii unui interviu.Descrierea jobului ATRIBUTII:- Inregistreaza facturile de la furnizori si societatile afiliate, deconturile salariatilor si tine evidenta conturilor de furnizori si avansuri nedecontate la sfarsit de luna- Intocmeste facturile de servicii, bonusuri, chirii si refacturari- Inregistreaza si tine e
BARLINEK ROMÂNIA SA

Economist - Contabil Onești


Candidatul ideal Candidatul IdealDaca esti o persoana entuziasta, organizata, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!CERINTE:- Studii superioare economice - specializarea contabilitate- Experienta: min. 3 ani pe un post similar- Cunoasterea foarte bună a legislatiei in domeniu- Cunostinte solide de fiscalitate- Cunostinte solide de operare PC și MS Office (Word si Excel)- Abilitati de comunicare si relationare- Atentie la detaliiNe intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei alesi vor fi contactati în vederea stabilirii unui interviu.Descrierea jobului ATRIBUTII:- Inregistreaza facturile de la furnizori si societatile afiliate, deconturile salariatilor si tine evidenta conturilor de furnizori si avansuri nedecontate la sfarsit de luna- Intocmeste facturile de servicii, bonusuri, chirii si refacturari- Inregistreaza si tine e
BARLINEK ROMÂNIA SA

Economist - Contabilitate Analitica Si De Gestiune


Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX SRL

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (227021)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: G T P D SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
G T P D SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADMIN BAZINALA DE APA MURESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ADMIN BAZINALA DE APA MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ecolect MuresExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECOLECT MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DARCOM SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
DARCOM SRL

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: CRESCENDO SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
CRESCENDO SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL

Consultant Vanzari Magazin Orange Store - Incinta Kaufland


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Sap Inhouse Consultant - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Utilizarea si personalizarea modulelor SAP, cum ar fi de exemplu FI/CO, EWM, PPDS, QM, PM, MM, IBP sau alteleIntelegere solida a proceselor din business si abilitatea de a traduce cerintele businessului in solutii eficienteCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.