Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Facturare in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Facturare in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare (Facultatea de Stiinte Economice) Cunoștințe de utilizare a programului Saga; Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat; Personalitate deschisă și dornică să imbunătățească permanent pregătirii sale profesionale și de specialitate Persoană responsabilă, proactive, organizată, cu abilități de comunicare și autodidactăDescrierea jobului Realizeaza contabilitatea de la inregistrarea documentelor primare pana la bilant Realizeaza productia in baza documentele primite de la magazie ; Monitorizeaza si verifica acuratetea datelor contabile inregistrate; Opereaza zilnic facturilor emise: Contabilizează încasările și plățile; Întocmește situațiile și rapoartele financiar-contabile și verificară corelărea acestora; Se asigura ca respectarea terrmenelor aferente tranzactiilor din contabilitate sunt in concordantа cu politicile companiei si a rеglеmentarilor lеgаle contаbilе si fiscale; Gestioneaza si coordoneaza activitatile de inchidere lunara
SARAMOB DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 5578 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoart
PAJURCA METAL GROUP SRL

Cautam Contabil/​a


Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta in domeniul contabil,Descrierea jobului evidenta contabila - primara
CARIERA URVIS COM PROD SRL

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui/ei coleg/e pentru departamentul contabil cu principalele responsabilitati:Descrierea jobului receptia tuturor documentelor contabile in softul de contabilitate utilizat: Asisria3plata facturilor catre furnizori, a salariilor catre angajati, darile catre stat, etc.transmiterea declaratiilor INTRASTATsi AFMefectuarea pontajului si comanda tichetelor de masa si apoi transmiterea lor catre departamentul de resurse umanetransmiterea E-facturii in termenul legalverificarea jurnalelor de TVA inainte de inchiderea lunara pe care o va face expert contabilulasistenta pentru celelalte departamente la nevoiediverse raportari catre managementul firmeiverificarea lunara a realizarii bugetuluiplanificarea bugetara si diverse analize financiareOferta salariala se va negocia la interviu si va fi in functie de cunostintele si abilitatile viitorului/viitoarei coleg/e.Oferim un mediu placut de lucru, program de la ora 8:00 la 16:30 cu jumatate de ora pauza de la 12
COLUMBOVET SRL

Media netă estimată pe baza celor 1290 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana serioasa , responsabila , cu o fire comunicativa si amabila, pentru munca in echipa. Cunostinte de operare Office ( Word, Excel, ) de utilizare PC , e-mail, Cunostinte de baza in contabilitate este obligatorie. Cunoasterea programului de gestiune Winmentor constituie avantaj.Descrierea jobului Operаtiuni de intоcmirе si inrеgistrare a dоcumentеlor dе cоntabilitate primara.Operatiuni de casierie.( incasari plati )Inregistrare deconturi de cheltuieli, delegatii, diverse situatii in Excel.Orice alte operatiuni de evidenta contabila.
AGRISORG SRL

Media netă estimată pe baza celor 74 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, preferabil specializare în contabilitate;Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă;Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită.Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office, in special ExcelExperienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabilAbilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpuluiAtentie la detalii, responsabilitate, rezistenta la stres, gandire analitica si sinteticaFire dinamica, flexibila, bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipaDescrierea jobului Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil;Calcularea și înregistrarea TVA-ului conform legislației în vigoare;Participarea la întocmirea situațiilor financiare lunare și anuale;Asigurarea conformității cu reglementările contabile și fiscale.Intocmirea si inregistrarea in ordine cronologica si sistematica a documentelor contabile;Prelucrarea si pre
NEW LINE DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5641 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Contabil & Economist


Candidatul ideal *Angajam SENIOR 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de specialitate;- Experie
GAMINVEST CONTAB S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.​R.​L.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: VICONTARIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
VICONTARIA SRL

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.​R.​L.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: DYACONT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
DYACONT SRL

Societate Comerciala Cauta Persoana Pentru Contabilitate .​


Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru : evidenta primara, intocmire balanta si bilant.Activitatea se desfasoara in municipiul Oradea. Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
SC CHINTOFLORCONSTRUCT SRL

Angajam Contabil


Firma de contabilitate angajeaza contabil cu experienta
Klaribo SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAutorizatie de stivuitoristAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operatori productie in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Operatori suport productie!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate.Oferim:Venit lunar 3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Instruire la locul de muncă;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul);Bonus anual vechime;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt neces
Exact Systems SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL

Operatori mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii:- Pachet salarial atractiv- Transport asigurat din Oradea- Formare profesionala la locul de munca;- Tichete de masa in valoare de 35 lei zi;- Spor de noapte si de weekend;- Bonus lunar de prezenta 600 lei brut;- Bonus de performanta;- Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net- Abonament medical la clinica privata;- Mediu de lucru placut Cerinte:Disponibilitate de a lucra in ture, program 12/24, 12/48Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
Vernicolor SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.