20 Locuri de Munca Gestionar in Arges
20 Locuri de Munca Gestionar in Arges
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: JMG INSTAL GAZ CONFORT SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-SCOALA SPECIALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CURTEA DE ARGES
JMG INSTAL GAZ CONFORT SRL
Vanzator Gestionar |
Benzinaria Mol Bascov angajeaza vanzator gestionar.Detalii la tel. CV se pot trimite pe adresa de mail
MOL
Angajăm Gestionar Fabrică Pâine |
Societate comerciala angajeaza gestionar fabrica pâine. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.
Standard Mondopan Group S.R.L.
Angajam Lucrator-gestionar Depozit Sudura |
Cerinte: - Prezenta agreabila, abilitati de comunicare si prezentare; - Atitudine pozitiva, persoana organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa; - Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii. Permis de conducere cat B Responsabilitati: Persoana responsabila, meticuloasa, muncitoare si cu o capacitate buna de organizare: Cunostinte de operare PC; Receptioneaza cantitativ si calitativ marfa pe baza documentelor; elibereaza marfa conform documentelor; Raspunde de organizarea marfurilor si pastreaza curatenie in zona de lucru si in spatiile comune; Realizeaza inventare periodice. Program de lucru Luni - Vineri : 8.00 - 16.00 . Zona Auchan Bradu - Pitesti Salariu intre 2500- 3500 in functie de aptitudini . Cunostintele tehnice minime de sudura , gaze tehnice reprezinta un avantaj.
Weld Profesional
Lucrator Gestionar Benzinaria Mol Bascov(vis-a-vis De Renault) Angajeaza!!! |
Statia Peco Mol Bascov (vis-a-vis de Renault) angajeaza lucratori gestionari. Pentru detalii va asteptam cu Cv sau contact
Peco Mol Bascov
Angajam Asistenti In Germania |
Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17
HBM GMBH
Asistant Manager Secretara |
Cerintele Postului: Cunostinte PC, Excel, Word, Outlook, etc. Organizare conferinte, audiente, etc. Comunicare telefonica cu potentiali clienti. Cunostinte limba engleza avansat scris si vorbit. Studii superioare de preferat juridice.
COMEFIN S.A.
Secretara |
Angajez asistent manager Munca de birou , cunostiinte PC Excel-World ,programe interne Mai multe detalii la numarul de telefon
SC SMART BUSINESS DENA SRL
Angajez Asistenta Manager |
Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
PDNG
AngajĂm Asistent Manager |
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport
Angajez Asistent Farmacie Mioveni |
Drogherie angajează asistent farmacie cu experiență in Mioveni cu domiciliul în Mioveni. C.V. ul la : Informații la tel
Elixirul Plantelor Srl
Angajez Asistent Medical |
Clinica Medicala Pitesti, angajeaza full time Asistent Medical Generalist cu experienta.
Minoiu Clinic SRL
Angajez Asistenta Pentru Salon De Infrumusetare De Lux |
Salonul de lux boutique de infrumusetare Marius Mizdran din Pitesti angajeaza Asistenta Hair-Stilist si Administrativa Jobul implica sarcini precum: - primirea si acomodarea clientilor in salon - pregatirea clientilor pentru tuns (spalat pe cap) - preluarea apelurior telefonice - mentinearea agendei cu programarile clientilor Acest job implica interactiunea cu clienti cu standarde ridicate intr-o locatie de lux care ofera servicii premium. Eticheta este o conditie obligatorie. Pachetul salarial este unul atractiv. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr de tel
Marius Mizdran
Angajez Asistent Medical Pitesti |
Clinica Medscan angajează asistent medical generalist cu norma întreaga . CV se pot transmite la adresa:; Tel:
Medscan
Vezi alte joburi relevante
Administrator De Retea De Calculatoare On Site |
Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL
Key Account Coordonator Transport |
Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL
Reprezentant Coordonator Vanzari |
Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA
Angajez Personal Administrativ |
Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
Pontwest Srl
Administrator Parc Distractii |
Parcul de Distractii Alex & Emma's Land din com Pietrosani, jud Arges angajeaza manager pentru parc si pensiunea din incinta acestuia. Candidatul ideal are: - calități pronunțate de leadership (încredere în sine, rezistență la stres, ambiție, orientare către rezultate, onestitate, profesionalitate, lucru in echipa) - dorinta si disponibilitatea pentru auto-invatare si dezvoltare - prietenos, harnic, pozitiv si educat - Permis categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: - Un post cu program de lucru full time 8h/zi (se ofera cazare si masa pentru candidatul care nu locuieste in zona) satul Pietrosani, judetul Arges. - Organizarea si impartirea sarcinilor angajatilor pentru primirea excursiilor si taberelor scolare in parc si intretinerea aspectului parcului.. - Intretinerea relatiei bune si remedierea conflictelor cu clientii parcului (cadre didactice si clienti individuali) - Lucrul cu casa de marcat (notiuni de baza) - Managementul si instruirea personalului (uneori cautarea si angajarea for
Rolans Com Impex
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: