80 Locuri de Munca Gestionar in Iasi
80 Locuri de Munca Gestionar in Iasi
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Farmacist - Dr.max Iasi |
Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Iasi!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperir
DR.MAX S.R.L.
Asistent Manager |
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL
Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
ALTEX ROMANIA SRL
Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: SIDE GRUP SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
SIDE GRUP SRL
Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
SOCAR PETROLEUM S.A.
Asistent Relatii Clienti |
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, capabila sa lucreze in echipa.Candidatul ideal are: cunostinte de limba engleza de nivel mediu (scris + conversational) se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului; stie sa centreze discutia pe nevoile clientului; are bune abilitati de comunicare si negociere; are cunostiinte medii de utilizare a computerului (Word, Excel, Email).Ai un avantaj daca: ai experienta anterioara in domeniul vanzarilor, e-commerce, comunicare, call-center, suport clientiDescrierea jobului Responsabilitatile postului: preluarea telefonica a comenzilor prezentarea intr-un mod atractiv si profesional al produselor companiei gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti realizarea relatiilor de colaborare cu clientii noi sau existentiBeneficii: Salariu motivant si politica de bonusare baza pe realizari Lucrul intr-o echipa tinara
MAKEUP SHOP SRL
Back-office Analyst With French |
Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL
Asistent/a de Proiect - Iasi |
Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. CerinteAbsolvent/ă studii superioare; Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj; Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj. Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc); Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct; Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor şi rapoartelor din
Eptisa Romania
Asistent Farmacist In Iasi |
Candidatul ideal Ce profil cautam: Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie; Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva; Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor; Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor/operatiilor;Descrierea jobului Ce oferim: Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale; Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite; Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme; Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire; Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului; Activități de t
S.I.E.P.C.O.F.A.R. SA
Asistent Executiv - Operational - Administrativ |
Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL
Operations Back-office Internship Program |
Descrierea jobului Învățarea nu se oprește odată cu finalizarea programelor de studiu universitare, ci continuă la job. Iar teoria și practica se îmbină perfect în programele de internship pe care UniCredit ți le-a pregătit.Vei avea acces direct la o experiență bancară autentică, într-una dintre băncile de top din România și din Europa, alături de cei mai buni profesioniști în domeniu. Și oricât de mare ți s-ar părea pasul de la școală la job, te ajutăm să-l faci cu încredere prin programele noastre de internship, prin care ne propunem să dezvoltăm viitorii bacheri ai României.DE CE SĂ APLICI Vei descoperi ce se află în spatele proceselor bancare și vei participa la realizarea și transformarea activităților de back-office Vei pune în practică teoria din facultate, dar cel mai mult vei învăța teoria desprinsă din practica bancară Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată către performanță și mereu atentă la nevoile clienților și ale colegilor Programul este plătit, astfel că vei
UNICREDIT BANK S.A.
Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis |
Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL
Asistent Medical Generalist |
Candidatul ideal Să dețină competențe specifice postului de asistent medical generalist și cunoștințe bune pentru utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Post de asistent medical generalist în cadrul unui cabinet medical de oftalmologie.Responsabilități specifice postului de asistent medical generalist.
OFTALMOLOOK S.R.L.
Junior Back Office with Italian |
Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -Good Italian & English skills -Researching skills and ability to be a person of action -Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Personal D
UniCredit
Medic Veterinar / Asistent Veterinar |
Candidatul ideal In prezent cautam persoane dinamice , dedicate si motivate pentru pozitiile de : Medic veterinar / asistent veterinar.Beneficii:Va oferim posibilitatea de a va dezvolta intr-o companie cu experinta si de a beneficia de un pachet salarial motivant , locuinta si masina de serviciu.Descrierea jobului Activitatea se va desfasura in localitatea Tarzii , jud Vaslui.
PLANTAGRO-COM SRL
Asistent Medical Generalist - Debutant/cu Experienta |
Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA
Specialist Customer Service/back Office |
Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL
Asistent Medical Laborator |
Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Laborator, vei face echipa buna cu tehnologia de ultima generatie, iar prin grija si dedicare, vei reusi sa le oferi pacientilor rezultate prompte si increderea de care au nevoie. Astfel, alaturi de noua echipa, vei folosi toate resursele necesare, intr-un cadru multidisciplinar, pentru prelucrarea corecta a probelor, contribuind la realizarea medicinei extraordinare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Secretar Centru Formare Profesionala |
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.R.L.
Asistent Medical - Dental |
Descrierea jobului Ne marim echipa de Asistenti Medicali Stomatologie in Clinicile Dr. Leahu din Bucuresti! Avand alaturi tehnologie de ultima generatie, colegii nostri ofera ingrijire medicala de calitate pentru sanatatea dentara a pacientilor, oferindu-le siguranta si increderea ca sunt pe maini bune. Si mai multa incredere in zambetul lor. Sa-ti povestim pe scurt despre rolul de Asistent Medical Stomatologie:· Asiguri o atmosfera potrivita desfasurarii actului medical in cabinet;· Oferi suport pentru activitateа medicаla;· Asiguri pregatirea instrumentelor stomatologice, a materialelor necesare tratamentelor dentare si reаlizеzi toate procedurile necesare sterilizarii acestora;· Pregatesti cabinеtul, instrumentаrul si te asiguri ca stocul dе mаterialе estе complеt;· Asisti medicul stomatolog in timpul consultatiilor si tratamentelor medicale. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si colaborezi efici
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 80 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: