Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

58 Locuri de Munca Gestionar in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

58 Locuri de Munca Gestionar in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Recruiter /​ Asistent Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii;Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1)Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și sele
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Recruiter /​ Asistente Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii; Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1) Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și se
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Piese Auto


Candidatul ideal Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice)Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate.Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie.Cunostinte avansate operare PC.Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate.Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu cliențiiProcesare pe calculator a comenzilor sau cererilor pret primite online sau telefonicVerificarea produselor dintr-o comanda si efectuarea disponibilitatii produselor dintr-o comandaReceptie marfa, ambalare colete si emitere si incasare facturiIntocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei.Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacți
CALVET PROD SRL

Asistent Departament Aprovizionare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Angajam Medic Veterinar,​ Asistent Veterinar Si Groomer Canin


Candidatul ideal Punctualitate, amabilitate fata de clienti, posesor permis de conducere, eficienta si abilități de comunicare, spirit de initiativa, convingator si devotat muncii de echipa.Descrierea jobuluiNe marim ecchipa!!! Cautam coleg pentru cabinet veterinar in Paulesti, Jud. Prahova.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci? Activitati specifice unui cabinet veterinar:1. Medic veterinarEfectuarea activitatilor uzuale specifice unui cabinet veterinar: vaccinari, consultații, tratamente, mica chirurgie, analize, comercializarea produselor din farmacie, etc. Experienta cu animalele mici și mari, precum și abilități in ceea ce priveste cosmetica animalelor de companie, reprezintă plusuri.2. Asistent veterinarEfectuarea activităților uzuale, specifice unui cabinet veterinar: asistarea medicului la vaccinari, consultații, tratamente, mica chirurgie, analize, comercializarea produselor din farmacie etc. Experienta cu animalele mici si mari, precum și abilități in ceea ce priveste cosmetic
DOG HUNT VET SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari / Consilier VanzariSe cauta consilier vanzari cu:* Atitudine pozitiva si personalitate placuta* Abilitati de comunicare si relationare* Spirit de echipa* Seriozitate, corectitudine, punctualitate* Creativitate, simt estetic, dinamismDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier Vanzari* Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul* Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor* Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)* Indeplinirea obiectivelor stabilite de seful direct* Completarea produselor la raftSe ofera:* Oportunitati reale de dezvoltare a carierei* Salariu fix + tichete de masa + bonus din vanzari* Garantia ca se lucreaza intr-un mediu prietenos si dinamic
INTERTOY ZONE SRL

Secretara


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Draganesti, jud.Prahova_Punct de lucru Uni-recyclingSuntem in cautarea unei persoane dinamice, cu spirit de initiativa si cu experienta solida in zona de secretariat. Mediul nostru de lucru este pe langa pozitiv si motivant si provocator si antrenant astfel ca managementul timpului si capacitatea de a raspunde proactiv provocarilor sunt abilitati pe care dorim sa le intruneasca viitoarea noastra colega.Candidatul ideal:- Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa;- Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate;- Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora; Managementul timpului;- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, email) si de lucur cu echipamente IT (PC, imprimanta, cititor card, etc).- Responsabilitate, seriozitate, corectitudine;- Cunostinte minime de contabilit
UNI - RECYCLING SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar/​jurist/​grefier Birou Executor Judecatoresc Ploiesti


Candidatul ideal ​ABSOLVENT FACULTATE DE DREPT SAU STUDENT/STUDENTA; PERSOANA CU UN STIL DE LUCRU ORGANIZAT, ATENTIE DISTRIBUTIVA, PERSOANA ECHILIBRATA, CU CAPACITATE DE INVATARE RAPIDA, COMUNICATIVA. EXPERIENTA OPERARII CU APLICATIILE ZENIC SI/SAU EXEC SOFT CONSTITUIE UN AVANTAJ.. Descrierea jobului REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE EXECUTARII SILITE; CORESPONDENTA; ARHIVA; COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA; COMUNICARE PRIN E-MAIL, FAX SI TELEFON; CUNOSTINTE P.C, PACHETUL OFFICE: LA NEVOIE VIRAMENTE BANCARE, INTOCMIRE O.P.;SALARIZARE DIFERITA IN FUNCTIE DE EXPERIENTA SI EXPERTIZA, INCEPAND DE LA 2200 LEI + TICHETE DE MASA, PANA LA 3500 LEI
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC LICĂ N.​ IONEL

Asistent Manager Sizeer - Ploiești Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Absolvent al unei scoli postliceale cu profil farmaceutic;Aviz dе libera practica, avizat pe anul in curs;Cunostinte operare calculator;Aptitudini dе comunicare si relationare interpersonala;Aptitudinea dе a lucra cu documente, capacitatea dе a gestiona informatii.Experienta dе minimum 1 an, intr-o farmacie dе circuit deschis;Empatie si orientare spre nevoile pacientilor;Abilitati dе invatare si dorinta dе dezvoltare in plan profesional.POSTUL VACANT SE AFLA IN JUDETUL PRAHOVA - ORASELE BAICOI, PLOIESTI SI COMUNA CIORANI.Descrierea jobului -Eliberеazа medicamеnte si rеtеte compеnsate si gratuite;- Informеaza si consiliazа pacientii despre modul de аdministrаrе аl medicаmеntelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Verifica si stocurile farmaciei si termenele de valabilitate ale aces
PROFESSIONAL FARMA LINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 354 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC COMANDOR NEW PIPE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
SC COMANDOR NEW PIPE SRL

Asistent Farmacist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT FARMACIST - AJOFM | ANOFMAngajator: DR. MAX ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 4Adresa locului de munca: PLOIESTI
DR.​ MAX ROMANIA

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: OFFICE DENT RO SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
OFFICE DENT RO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 58 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.