Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Popesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Popesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Abilitati personale dе comunicare, spirit energetic si punctualitate;- Abilitati de organizare;- Efort fizic minim solicitat in cadrul zilei dе lucru pentru receptie marfa si picking;- Bun spirit organizational;- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Seriozitate si initiativa;- Atentie la detalii;Descrierea jobului - Receptie marfа;- Inventariere importuri si stocuri folosind un program de gestiune intern;- Aranjarea produselor conform categoriei in gestiune;- Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare);- Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa- Posibilitatea avansare pe diferite posturi in cadrul firmei;Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de mas
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: FABRYO CORPORATION SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
FABRYO CORPORATION SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pal
Regina Maria

Analist Vanzari,​ Operator Facturare - Roluri Back-office


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Roluri Back-office: Analist Vânzări,​ Operator Facturare


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Descrierea jobului Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pallady.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu; Sa prezinti lejeritate in interactiunea cu ceilalti si atentie la nevoile celor din ju
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Calculator /​ Asistent Productie


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Beneficii:- salariu in functie de experienta intre 3000 si 4000 RON NET- prime de sarbatori- masina de serviciu- telefon mobil, laptop, birou dedicat- abonament la World ClassProgram : L-V intre 8 si 17Responsabilitati:Coordonare flux productie si livrariSe documenteaza permanent despre client
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Sef Magazin /​ Asistent Sef Magazin /​ Casier


Candidatul ideal SEF MAGAZIN / ASISTENT SEF MAGAZIN / CASIERAcest anunt este disponibil pentru 2 pozitii:Sef Magazin si Casier.Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor si cu casa de marcat reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de organizare; Descrierea jobului Responsabilitati Casier:- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Responsabilitati Sef Magazin:-Organizare magazin;-Coordonare angajati;-Orientare catre vanzari si atingerea targetului- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Oferta noastra:- Salariul minim net cuprins intre 2700 lei - 3500 lei + 600 lei bonuri de masa +
GERMAG TREND SRL

Office Manager


Candidatul ideal - Experienta de minim 5 ani in activitate de birou- Cunostinte de operare PC (pachet Office)- Persoana organizata, punctuala, receptiva, cu spirit de echipa.- Persoana pozitivaDescrierea jobului - Mentinerea legaturilor cu clientii- Verificarea si arhivarea documentelor specifice firmei- Organizarea si actualizarea registrelor de intrari/iesiri documente- Tehnoredactarea contractelor si urmarirea arhivarii lor- Răspunsuri la solicitări pe email și telefon- Suport operațional și sarcini administrative- Transmitere oferte pe email- Prelucrare comenzi client ( verificare comenzi, avizare, facturare )- Transmitere comenzi catre furnizori- Bonuri de masa- Comision de succes- Posibilitate lucru remote 1 zi pe saptamana
STARDORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 231 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSEExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSE

Angajam Gestionar - Lucrator Depozit - Agricultura


ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fiz
ITC

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Coordonator Transporturi


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu și externalizat); - Experiență în domeniul FMCG este un avantaj; - Experiență și bună colaborare cu platformele logistice IKA;- Cunoașterea prevederilor legale aferente domeniului transporturi; - Curs ARR coordonator transport - reprezintă un avantaj; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - Permis de conducere fără evenimente rutiere; - Seriozitate, dinamism, implicare, comunicare, meticulozitate și adaptabilitate; - Persoană fermă, organizată, structurată, orientată către identifica
Compania Indiilor Orientale CIO

Arhivar Si Arhivisti Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea a 10 arhivari/ arhivisti dedicati și organizati pentru a se alătura echipei noastre.Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.Abilități de organizare: Organizarea și gestionarea documentelor într-un mod eficient și accesibil, pentru a le gasi rapid si gestionarea activitatii . Crearea unui sistem de arhivare bine structurat conform nomenclatorului. Colaborarea cu colegii si clientii intr-un mod clar si concis, pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor. Abilități de analiză: Arhivarii trebuie să poată analiza documentele și să identifice informațiile importante. Abilități de cercetare: Arhivarii trebuie să poată căuta informații relevante într-un mod eficient. Abilități de gestionare a timpului: Arhivarii trebuie să poată gestiona timpul în mod eficient pentru a îndeplini sarcinile în termenele limită.Cerințe: Experiență în domeniul arhivării sa
IDEAL COMPANY S.​R.​L.​

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

KPI Administrator Snacks - Full-Time


Overview Your consistent efforts maintain precision in raw material tracking, while your insightful KPI reports offer valuable perspectives. Your reliability and expertise shine through in your month-end duties. Your dedication is truly valued. ResponsibilitiesChecks every day the SAP recordings versus the production reports regarding raw materials usages.Creates and send daily, weekly and monthly KPI reports results.Creates and send Raw materials productivity reports in weekly basis.Completes the process of month closing: calculate potato efficiency and introducing the values in SAP, introducing the direct hours in SAP and make distribution of RM; send all the reports needed internally and externally.Analyses and report plant’s performance on a daily-weekly-monthly basis: weekly & monthly raw materials consumption for all production lines, daily potato yield, labour usage reports, promotional consumption reports, etc.Checks every day the SAP records versus the shop floor reports.P
PepsiCo
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.