Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

865 Locuri de Munca gradinita - Joburi gradinita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

865 Locuri de Munca gradinita - Joburi gradinita

Cauta printr-o varietate mare de joburi gradinita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi gradinita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Back-office Cu Limba Germana


Candidatul ideal ​Suntem in cautarea unui coleg dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Sibiu!Daca esti o persoana organizata, cunosti limba germana (nivel B1-B2) si ai experienta in pachetul Microsoft Office, atunci acest post este pentru tine!Descrierea jobului Te asteptam alaturi de noi pentru: Verificarea si corectarea facturilor Prelucrarea datelor referitoare la consumul de energie Monitorizarea si procesarea cererilor de schimbare furnizorCe vei primi in schimb? Un salariu atractiv pentru a-ti rasplati abilitatile magice Asigurare privata de sanatate Bonusuri de performanta pentru a-ti recunoaste eforturile si rezultatele Prime de Paste si Craciun pentru a aduce bucurie in viata ta Tichete de masa in valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustari delicioase Program de lucru hibrid, cu posibilitate de lucru atat de la birou, cat si de acasa Oportunitati de training si dezvoltare pentru a-ti perfectiona abilitatile si cunostintele Acces exclusiv la platforma 7Card pentru
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Reprezentant Tehnic – Comercial Export – Limba Germana


Candidatul ideal Cerinţe necesare ocupării postului: Cunostinte solide de limba germana. Studii superioare – de preferat tehnice sau economice. Capacitate foarte buna de comunicare si relationare, orientat catre client.Aptitudini necesare ocupării postului: Flexibilitate, excelente abilitaţi de comunicare şi de lucru în echipă. Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere. Cunostintele din domeniul arhitecturii, design-ului sau constructiilor constituie un avantaj. Proactiv, dinamic, orientat spre solutii. Cunoştinţe de operare PC: Ms OfficeDescrierea jobului Responsabilităţi: Realizeaza oferte de pret si urmareste comenzile de la ofertare si pana la livrarea sau montajul acestora. Acorda consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate. Mentine si gestioneaza relatia cu clientii ce implica urmarirea stadiului comenzilor acestora, urmarirea situatiei financiare si a livrarii comenzilor. Rаspunde dе аdministrarea si dеzvoltаrеа portofo
MADRUGADA COM SRL

Educator/​ Invatator,​ Profesor Invatamant Prescolar Si Primar


Candidatul ideal ARKEDO International School isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in domeniul educational, blanda, energica, care isi doreste sa lucreze intr-un mediu in care nevoile copiilor sunt in prim plan. Metodele noastre educationale sunt unele moderne, folosind ca baza explorarea si educatia experientiala.Descrierea jobului Planificarea si realizarea activitatilor zilnice pentru copiii prescolari si scolari.Desfasurarea activitatilor optionale.Ingrijirea zilnica a copiilor.Realizarea documentelor specifice pentru gradinita.Oferirea suportului emotional pentru copii.
ARKEDO SRL

Educatoare Calificata/​ Profesor Invatamant Prescolar


Candidatul ideal Căutăm o persoană de echipă, care să se alinieze la viziunea și misiunea noastră și care să aibă următorul profil:Calități fundamentale:- blândețea ca fundament al atașamentului sigur- plăcerea de a lucra cu copii mici- curiozitatea față de fiecare copil, procesul său de explorare, învățare și dezvoltare- dorința de a învăța în mod constant- personalitate ludică- creativitateStudii:- Facultatea de Psihologie și Știinte ale Educației - Liceu PedagogicDescrierea jobului Responsabilități:- susținerea activităților instructiv- educative- pregătirea planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;- managementul clasei;- evaluarea preșcolarilor;- managementul relației cu părinții;- participarea la organizarea evenimentelor sezoniere/anuale;Beneficii:- până la 50 zile de vacanță pe an- salariu motivant- contract de muncă- stabilitate- program 08:00 - 16:00 sau 09:00 -17:00- oportunități de dezvoltare personală și profesională- cultura organizaționa
EDUCARIUM LABS S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Educator/​invatator Scoala De Vara


Candidatul ideal 1.Pasiune pentru educație și copii: Este fundamental ca persoana selectată să aibă o dragoste autentică pentru lucrul cu copiii și să fie motivată de dorința de a contribui la dezvoltarea lor.2. Creativitate și inovație: Școala de vară este adesea mai puțin formală decât curriculumul regulat, oferind astfel oportunitatea de a integra metode de învățare mai creative și interdisciplinare. Candidatul ideal ar trebui să fie capabil să implementeze lecții care sunt captivante, interactive și memorabile.3. Capacitatea de a comunica și de a colabora: Comunicarea eficientă este esențială, atât cu copiii, cât și cu părinții sau colegii.4. Răbdare și flexibilitate: Lucrul cu copiii, mai ales într-un mediu de vară mai relaxat, necesită o doză mare de răbdare și capacitatea de a adapta rapid planurile de lecții sau activitățile în funcție de dinamica grupului sau de evenimentele neașteptate.5. Calificări și experiență: Ideal ar fi ca persoana să aibă o pregătire formală în educați
IZI APP S.​R.​L.​

Content Moderator With Italian-bucharest


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speech.Qualifications:Minimum qualifications Proficient level of Italian Proficient level of English Min C1 • Previous experience in content moderation would be an asset. • High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client. Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance. Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily. Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action. Give feedback for policies/tools/processes improvements. Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL

Data Entry Operator (italian)


Candidatul ideal Vuoi far parte del nostro gruppo? Ecco i requisiti fondamentali:• ITALIANO – livello avanzato• Massima attenzione ai dettagli• Determinazione ad imparare nuove informazioni• Capacità di eseguire compiti ripetitivi con un elevato grado di precisione• A team player che mostra la capacità di adattamento, la flessibilità e la perseveranza nella gestione di un buon rapporto di lavoro con i colleghi;• Forti capacità di comunicazione scritta;• Autonomia gestionale, versatilità e serietà• L'esperienza in data entry puo' essere un vantaggioDescrierea jobului Responsabilita':• La verifica e la validazione delle consuntivazioni degli interventi eseguiti• Esaminare i dati per individuare carenze o errori, correggere eventuali incompatibilità• Verifficare che i documenti siano completi, ricercare e ottenere ulteriori informazioni per documenti incompletiOffriamo:• Un training gratuito, specifico per il settore d'attività• Stipendio fisso in base all'esperienza e
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Customer Care Advisor With Italian & English


Candidatul ideal Join our newest support team in Romania as a Customer Care Advisor with Italian & English!What we expect from the ideal candidate: Advanced (C1) level of Italian, Medium (B2) level of English Availability for a full-time schedule: Monday-Sunday, 09:00-21:00 Availability to work from home, anywhere in Romania Education level: minimum BAC degreeDesired skills, competencies and knowledge: Technical knowledge and expertise: Professional and/or personal technical troubleshooting experience Familiarity with iOS and/or macOS, or comparable technology, is preferred Deep curiosity for understanding technology, passion for learning more and sharing knowledge with others Uses analytical skills to isolate and resolve complex technical issues through appropriate troubleshooting methodology Confident navigating through multiple systems and tools to research, comprehend and deliver solutions to customer in real timeCustomer service focus: Experience in customer facing environments (p
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Content Moderator Internship With Italian


Candidatul ideal Are you ready to take the first step towards a rewarding career in customer service?📊 This summer, seize the opportunity to join us for an unforgettable internship experience in our Bucharest and Cluj-Napoca offices!💼 As an intern at Genpact Romania, you will gain invaluable hands-on experience working for a leading player in the automotive industry, all while immersing yourself in a diverse, multinational environment. Descrierea jobului 🌍 Plus, you'll have the unique opportunity to play with the latest AI tools, giving you a competitive edge in the industry. In addition to this, you will benefit from mentorship support and exclusive access to our award-winning learning platform, equipping you with all the necessary tools for your professional development.Don't let this chance slip away – apply now and embark on a journey towards a successful career!
GENPACT ROMANIA SRL

Customer Support Representative With Italian


Candidatul ideal A C1 level of Italian (both written & spoken); A B2 level of English (both written & spoken); Experience in Contact Center could be an advantage; Curiosity, always looking for solutions; Attention to detail and “willing-to-help” attitude; Excellent computer skills; Willingness to work from the office.Descrierea jobului Are you friendly and positive? Is Italian your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat; Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate sol
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Agent Suport Franceza/​germana/​spaniola/​olandeza/​ Poloneza


Candidatul ideal Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba engleza si franceza sau engleza si germana,spaniola , olandeza, ceha nivel avansat.Activitatea se poate desfasurata atat de acasa cat si in sistem hibrid ( si de acasa si de la birou).Cerinte:- cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza sau engleza si germana, spaniola, olandeza, ceha- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativaDescrierea jobului Responsabilitati:-raspunde la apelurile clientilor-rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail-ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei-ofera supot tehnic-cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie.Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala
CLARISMART CONSULTING SRL

Operator Dispatch-companie Minicab - Limba Engleza


Candidatul ideal 247 Airport Transfer, a fast-growing minicab company, is hiring minicab controllers:PROFILE OF THE CANDIDATEThe successful candidate is a self-confident good English speaker, with high adaptability and meticulosity, structured and organized with a keen eye on details and speed in making decisions.Must have requirements:EXPERIENCE: 1 year as a controllerSKILLS:medium spoken and written Englishable to sustain attention to detailgood digital skillsable to react fast in identifying solutionsATTITUDES: meticulous, organized, adaptable under stress, reliable, flexible, solution orientedNice to have requirements:EXPERIENCE: other experiences in working with customers and coordinating peopleSKILLS: customer service communication techniquesATTITUDES: patient, friendly, inquisitive, driven to learnOTHER:Willing to work 5 days/week in morning, afternoon and night shifts (we provide flexibility and can negotiate the terms)Location: Iași officeBONUS for recommendations: €400 payabl
ROEN CONNECTION SRL

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Operator Call Center – Lb.​ Italiana


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi / Customer support specialist ,Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Quality Analyst - Sibiu - Italian- Hybrid


Candidatul ideal Requirements: Excellent written and verbal in Italian and English; Minimum 6 months of work experience in call center; Understanding of quality processes, tools and measures to evaluate and improve individual/team and overall performance, including quality monitoring processes, CSAT, output metrics; Understand monitoring form attributes; Coaching board / coaching plan understanding; Understand KPIs, charts, tables and targets; Calibration process (including basic understanding of Coach shadowing and individual calibration); targets and tools; Strong feedback and evaluation skills; ability to motivate, support and engage; ability to drive individual improvement through feedback; Motivational skills; Soft skills Ability to communicate clearly (precise, easy to understand, to the point), adapt communication content to the audience; Ability to collect feedback from the team and deliver back to the management after adapting level of detail etc. Verbatim / case category cali
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Support- Operator Call Center (engleza)


Candidatul ideal interviul si activitatea va avea loc exclusiv de la birou studii superioare cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, vorbit, citit) atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking. experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj; abilitati de coordonare, control si organizare a unei echipe; atentie la detalii si capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;Descrierea jobului să contacteze clienții alocați conform procedurilor și standardelor interne ale companiei; pregateste rapoarte si monitorizeaza strategiile agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de catre acestia; ofera support clientilor interesati de serviciile oferite de companie introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia i
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 865 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.