Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

12 Locuri de Munca Juridic in Simeria

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

12 Locuri de Munca Juridic in Simeria

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Simeria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Spitalul Municipal Lupeni, judeţul Hunedoara, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic, gradul IA.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz,
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal studii superioare ( reprezinta un avantaj )-experienta minim 6 luni in domeniul resurselor umane-capacitatea de a lucra cu termene limita-cunostinte in domeniul economic / financiar/ juridic-cunostinte de operare Word/Excel/ Outlook/SAPDescrierea jobului -intocmeste si gestioneaza dosarele de personal-recrutare personal-gestioneaza si intocmeste pontajele-gestioneaza dosare contracte clienti
ARABESQUE
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Ce cautam? Energie, atitudine pozitiva si experienta de minim 2 ani in coordonarea unei agentii.Simtul umorului. Obligatoriu. Ne ajuta sa ne facem munca mai cu spor, sa trecem peste orice si ne leaga mai mult ca echipa.E necesar sa ai studii superioare, in domeniul economic sau juridic, finalizate cu diploma de licenta obtinuta.E important sa fi interactionat cu clienti IMM/ Microbusiness si le intelegi nevoile gasind solutiile potrivite.Daca prietenii spun despre tine ca sti sa te faci inteles atunci sigur ai abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva.Descrierea jobului Pana reusim sa ne vedem, fa-ti o idee despre noul job:Vei avea ocazia sa cresti o echipa la fel ca tine: ambitioasa, curajoasa, cu idei noi.Impreuna veti gestiona activitatea curenta a agentiei (vanzari, operatiuni creditare, risc si management de oameni), veti contribui la implementarea strategiei bancii si la realizarea bugetului.Pe langa sarcinile zilnice vei avea ocazia sa iti doved
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal A. Pregatirea si experienta:Studii superioare finalizate;Experienta de min 1 an in domeniul achizitiilor publice.Experienta in utilizarea platformei SICAP;Cunostinte avansate de operare PC – Word, Excel, Power Point, etc;Cunostinte limbi straine: Engleza (nivel mediu). B. Competenţele postului:Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză;Capacitate de a stabili relaţii, toleranţă, perseverenţă, abilitatea de a lucra in echipa;Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres;Abilitati de comunicare, orientare catre solutii;Rapiditate, management al timpului, creativ si inovativ;Atentie la detalii;Descrierea jobului C. Responsabilitatile/Atributiile postului:Elaborarea documentatiilor pentru licitatii (propuneri tehnice, propuneri financiare, etc.) conform normativelor si legislatiei in domeniu;Elaborarea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de licitații;Elaborarea dosarelor de achizitii publice pentru proiectele aflate in implementare;Consultanta t
MAZEC SERV
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane juridice; Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite; Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj; Limba engleză – min. nivel mediu; Bun utilizator al MS Office.CĂUTĂM Persoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă; Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței; Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii. Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii; O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor; Bune abilități de comunicare ve
Alpha Bank
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari, detii permis dе conducere categoria B si doresti sa progresezi in mod continuu, atunci ai atributele principale necesare pentru a fi parte din echipa noastra. Ideal ar fi sa indeplinesti si cerintele de mai jos:- experienta in vanzarile dе teren catre revanzatori si clienti finali (persoane juridice);- abilitati dе comunicare, relationare, negociere;- abilitati dе planificare si organizare;- orientare catre client si rezultate;- experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;- disponibilitate dе deplasare pe unul-doua judete.Descrierea jobului - prezintа si promoveаza produsеlе companiei prin contactаrea clientilor аctuali si atrаgеrеа dе noi pаrtеneri;- vinde produselе compаniei cаtre rеvanzatori si clienti finali (experienta in vanzarile B2B reprezinta un avantaj);- incaseaza facturile emise la termenele stabilite;- raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zon
Confidenţial
Societate comerciala din Hunedoara, angajam personal pentru ambalare produse alimentare.Locul de munca este in Hunedoara si este de 4 ore pe zi, nu se lucreaza sambata, duminica si nici schimb de noapte.Cerinte: Fara cazier juridic, atentie la detalii, persoana onesta. Pregatire la locul de munca. Munca usoara, necesita atentie si indemanare.Informatii la .
Executie Control Logistica
LOCURI DE MUNCA IN GERMANIA, POST CA NECALIFICAT IN ABATOR. COMISION 0. Firma Germana angajează persoane că necalificați pentru lucru în abator.Contract de munca direct cu fabrica.Angajam doar persoane serioase (bărbați, femei, cupluri), pentru a lucra în Germania, in industria cărnii, la abatorSe lucrează 8 ore in doua schimburi, cu posibilitatea de a se face ore suplimentare plătite.Nu este necesara experiența și nici cunoașterea limbii germane.NU se percepe niciun comision de angajare.SE OFERĂ:- contract de muncă încheiat direct cu angajatorul in Germania.- asigurare medicala- cazare in condiții decente- concediu platit, 2 zile/luna lucrata- alocație pentru copiii minori- instruire și formare profesionala la locul de munca - se asigura gratuit echipament de lucru Firma se ocupa de toate actele necesare angajării.CERINȚE:- seriozitate- punctualitate- persoane fără cazier juridic - limita de vârstă 18-55 ani.Se asigura transportul Romania-Germania, cu posibilitatea de a opri costul tr
Abc
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 12 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.