Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

892 Locuri de Munca Limba Engleza - Joburi Limba Engleza

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

892 Locuri de Munca Limba Engleza - Joburi Limba Engleza

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Italian Speaker - Work At Home Customer Support Specialist


Candidatul ideal ITALIAN SPEAKER - Work At Home Customer Support SpecialistTeleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Work AT HOME Customer Support SpecialistTeleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent ITALIAN speaking skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!Descrierea jobului ITALIAN SPEAKER - Work At Home Customer Support SpecialistIn your role as Customer Support Specialist for a multinational company,you will handle incoming calls and emails and provide the best possible servi
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Service Representative- Italian With English-remote


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Italian and English;Very good knowledge of MS Office Applications;Basic knowledge of computer hardware and software;Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization;Excellent written and verbal communication skills;Ability to work in a team;Willingness to work in shiftsPunctuality and attention to details;Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer.Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration tha
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Specialist Comert International – Limba Spaniola


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba spaniolă; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1-B2; Abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența,iar formarea este asigurată pe o perioadă de 3 luni.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare m
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Sofer De Camion In Germania


Candidatul ideal Experienta anterioara in distributie sau livrare constituie un avantaj. Permis de conducere categoria C, C+E Abilitati de comunicare si interactiune placuta cu clientii. Atestat de transport marfa Code 95 Card tahograf valabil Fiabilitate, capacitatea de a lucra in echipa si angajament, entuziasm si motivatie in manipularea camionului Capacitatea de a lucra independent si in echipa Cunoasterea limbii germane constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Distribuirea bauturilor alcoolice si nealcoolice catre clienti conform rutelor stabilite. Program de lucru de luni pana vineri, cu ore flexibile intre 8 si 10 ore pe zi. Operare intr-o raza de distributie maxima de 150 km - 200 km in jurul punctului de lucru. Preluarea si conducerea camionului incarcat de la depozit catre destinatiile clientilor. Descarcarea marfurii la clienti si incarcarea paletelor cu ambalaje goale. Completarea corecta a documentelor de livrare pentru marfurile descarcate si incarcate la
FINISH PACK SERVICE DIENSTLEISTUNGS GMBH

Technical Support Specialist,​ German


Candidatul ideal Über dich Deutsch und Englisch auf C1/C2 Niveau Ausgezeichnete mündliche und verbale Kommunikationsfähigkeiten sind ein Muss Ein Bachelor-Abschluss in Informatik und/oder gleichwertige Berufserfahrung. Mindestens 2 Jahre Erfahrung in einer Position im Bereich Kundenservice/Support. Windows-Kenntnisse (Windows Registry, Windows-Dienste usw.), MacOS-Kenntnisse und ein allgemeines Verständnis von Linux-Distributionen sind von Vorteil. Frühere Erfahrungen mit Zendesk sind ein Plus! Fähigkeit, Aufgaben auf Grundlage der Auswirkungen auf den Kunden korrekt zu priorisieren. Anpassungsfähigkeit an neue Technologien und Prozesse. Starke zwischenmenschliche Fähigkeiten, um in einem teamorientierten Umfeld arbeiten zu können. Kenntnisse einer beliebigen Virtualisierungsplattform, grundlegende Netzwerkkenntnisse. Frühere Erfahrungen mit RMM-Software sind hilfreich, aber nicht erforderlich. Einen guten Sinn für Humor Du hast Spaß am technischen Support. Du hast Spaß daran, Verantwo
NINJAONE GMBH

Supply Chain Officer With German


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Demonstrated competency evaluating operational performance, formulating actionable tactics and strategies, developing business cases for change, and managing change in a supply chain context; Ability to work creatively and analytically, both independently and in a problem-solving
ACCENTURE SERVICES SRL

Game Presenter - Cu/​fara Experienta - Engleza


Candidatul ideal Candidatul IdealManpower recruteaza Dealer Casino Online, pentru unul dintre clientii sai, un furnizor de jocuri online de tip casino. Locatia jobului este in Bucuresti, sector 5, iar activitatea se desfasoara de la sediu.Candidatul ideal: Excelente abilitati de prezentare; Limba engleza la un nivel mediu sau avansat; Experienta nu este necesara, se ofera training platit; Atitudine pozitiva si entuziasta; Atentie la detalii; Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre client.Descrierea jobului Descrierea jobului: Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live ( ex Black Jack, Baccarat, Ruleta); Prezentarea jocurilor intr-o maniera profesionala, aratand excelente abilitati de prezentare; Oferirea cunostintelor de specialitate si o calitate superioara a jocurilor; Mentinerea unui nivel profesional de competenta tehnica in cadrul tuturor jocurilor, respectand regulile companiei; Programul de lucru se desfasoara in 3 ture (Luni-Duminica), prin rotat
MANPOWER

General Ledger Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid setup.Skills that make your work successful: You have C1 Italian and B2 English language knowledge; You have at least 1 year experience in Finance area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professionals; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters;Descrierea jobului How you
ACCENTURE SERVICES SRL

Banking Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Respond to various requests for information, as needed. Escalate to supervisor as appropriate; Comply with Accenture standards, procedures and policies, as well as regulatory requirements (e.g., regulations related to recoveries of debit balances); Execute transactions with minimal direction
ACCENTURE SERVICES SRL

Supply Chain Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Delivering various Supply Chain initiatives majorly focused on delivery assurance, exception management & inventory management; Determine the required materials and generating purchase orders; Scheduling and overseeing the supply and delivery of materials and products; Liaising with customer
ACCENTURE SERVICES SRL

Procurement Senior With German-remote Romania


Candidatul ideal Qualifications we seek in you!Minimum Qualifications / Skills• C1 German• B2 English• Good communication skillsPreferred Qualifications/ Skills• Previous experience in a multinational company• Similar experience in positions requiring interaction with end customers• Work experience with an ERP system Descrierea jobului ResponsibilitiesThis role is a key link between your clients and their providers, as you will monitor the process of supplies’ delivery. In this role, you will be responsible for all the activities related to transactional procurement which include: • Performing compliance checks on purchase requisitions & analyzing completeness of RFQ packages and technical specifications• Purchase order preparation, issuance and transmission• Preparation of RFQ packages, forwarding and follow up, answering supplier questions and advising on RFQ response required; consolidation of RFQ responses• Assist in or recommend suppliers based on both price and non-price factors•
GENPACT ROMANIA SRL

Client Advisor With German - Remote Job


Candidatul ideal Client Advisor with German- Remote JobDescrierea jobului Client Advisor with German- Remote Job
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Manual Test Engineer (german - Intermediate)


Candidatul ideal Mandatory Skills Description:- Experience (also practical) in requirements engineering for large-scale IT solutions.- Experience and expert knowledge (also practical) in detailing and creation of User Stories as well as test cases in agile delivery teams.- Advanced knowledge of test case definition and documentation, and usage of Test Mgmt. software like HP ALM.- Strong hands-on experience in Web Application testing using Selenium with Java (Serenity is nice to have).- Advanced analytical and communication skills, independence and initiative, ability to work in agile delivery teams.- Ability to continuously coach junior Requirements Engineers and QA-Specialists.- Knowledge of Retail Banking IT, mainly the core domain Frontends & Channels.- Willingness to continuously learn and familiarize with topics and technologies previously unknown.- Independent way of work to gather the required information from the stakeholders.- Fluency in spoken and written English.- German lan
LUXOFT PROFESSIONAL ROMANIA SRL

Director Dezvoltare & Expansiune Retea Magazine


Candidatul ideal Experienta solida in dezvoltarea unei retele comerciale (lanturi de magazine) in malluri si magazine stradale Cunoașterea detaliată a zonei noastre de operare și a tendințelor locale în domeniul Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi relații de încredere cu clienții. Orientare către rezultate și capacitatea de a gestiona eficient multiplele tranzacții simultan. Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu de lucru dinamic și în schimbare.Descrierea jobului Analizeaza piata si concurenta pentru a identifica oportunitatile de crestere ale companiei Dezvolta reteaua de magazine Organizează vizionarea proprietăților Negociază prețuri, termeni și condiții avantajoase pentru companie in vederea semnarii contractelor de inchiriereBENEFICII:- echipa tanara de lucru;- posibilitatea promovarii in cadrul societatii;
TEZAUR INVESTMENT GROUP SRL

Trainer Program Educational


Candidatul ideal Trainer Program EducaţionalDespre programŢi-ar plăcea să le vorbeşti fetiţelor din clasele a V-a şi a VI-a lucruri pe care tu nu ai avut cu cine să le discuţi?Avem nevoie de tine să le prezinţi acestor fetiţe schimbările fizice şi emoţionale prin care trec în perioada pubertăţii. Tu le poţi ajuta să facă faţă mai uşor acestor schimbări şi să se simtă pregătite pentru noua etapă din viaţa lor.Nu îţi face griji, prezentarea şi PowerPoint-ul sunt deja făcute de noi. Tu trebuie să vii doar cu energia pozitivă!CerinţeSă te încadrezi în una din categoriile de mai jos:•Studentă sau absoventă de studii superioare în unul dintre domeniile: medical, pedagogic, biologie, psihologie, sociologie sau orice alt domeniu ce implică şi modul de pedagogie;•Voluntariat în lucrul cu copiii sau implicare anterioară în proiecte de educaţie, sănătate pentru copii şi tineret;Dorinţa de a lua parte la educarea noilor generaţii;Plăcere de a vorbi în public, în faţa fetiţelor din clasele a V-a şi
CAREGIVERS SRL

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Vanzari Tamplarie Pvc Vorbitor Limba Italiana,​franceza


Candidatul ideal Studii mediiExperiență relevantă în vânzari/ ofertare tamplarie PVCBune abilităti de comunicare, vânzare și negociereOrientare către client și spre atingerea obiectivelorCunoștințe MS Office- nivel mediuAVANTAJE CONSTITUIEExperiență în vânzarea tâmplăriei PVC (Ferestre și uși)Utilizare soft ofertare WinarhiDescrierea jobului Promovarea și vânzarea produselor companiei în zona alocatăMenținerea relației cu clienții, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de cliențiÎndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea și propunerea de acțiuni pentru creșterea vânzăriloMonitorizarea derulării contractelor încheiate până la finalizarea acestora, inclusiv încasarea facturilor primiteProspectare de piata, cautare de noi clientiColaborarea cu toate departamentele implicate pentru realizarea obiectivelor de vânzăriBeneficiile oferite:Salariu motivationalBonusuri de Paste si CraciunComision din vanzariBonuri de masa
PLAST TECHNIK SRL

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 892 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.