Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1091 Locuri de Munca Limba Spaniola - Joburi Limba Spaniola

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1091 Locuri de Munca Limba Spaniola - Joburi Limba Spaniola

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Spaniola si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Spaniola si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative- Italian With English-remote


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Italian and English;Very good knowledge of MS Office Applications;Basic knowledge of computer hardware and software;Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization;Excellent written and verbal communication skills;Ability to work in a team;Willingness to work in shiftsPunctuality and attention to details;Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer.Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration tha
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Consulente Relazioni Clienti Lingua Italiana | Bucarest


Candidatul ideal Con un nuovo progetto avviato nell’ambito dell’Alleanza Intelcia, stiamo cercando ora persone con madrelingua italiana. Svolgeranno la loro attività presso la sede di Valoris Center a Bucarest, supportando i clienti per uno dei principali player dell’e-commerce, attraverso la sua piattaforma di e-commerce B2C mondiale, che attira 450 milioni di visite mensili in tutto il mondo.IL CANDIDATO IDEALE: L’esperienza nel supporto clienti è un vantaggio. La volontà di acquisire esperienza: va bene anche se è il tuo primo lavoro; imparerai con noi. Conoscenza della lingua italiana a un livello avanzato, comprendente abilità scritte, orali e di lettura, equivalenti al livello C1. Conoscenza di base della lingua inglese (livello B1). Forte senso di integrità e impegno per la soddisfazione del cliente. Risoluzione delle difficoltà incontrate dai clienti. Atteggiamento piacevole, paziente e amichevole. Abilità di comunicare chiaramente, correttamente grammaticalmente e professional
VALORIS CENTER SRL

Personal Hotelier - Supervizor Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 1 an experiență în curățenie/menaj, limba germană la nivel conversațional obligatoriu (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), permis de conducere, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea calității curățeniei apartamentelor și a caselor din resort. La nevoie, participarea la procesul de curățenie.Beneficii: aproximativ 1700-1950 € net, în funcție de experiență (pentru un salariu brut de 2300€), locuințe subvenționate care includ utilități, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă (costurile călătoriei trebuie să fie aprobate înainte de călătorie), bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, discounturi la anumite magazine din resort, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Accounts Payable Specialist With German Remote


Candidatul ideal Required Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Main responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Customer Care /​ Lb.​ Italiana - Craiova


Candidatul ideal Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca:Ai cunostinte minime de operare PC;Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil;Ai bune abilitati de comunicare, organizare si analiza;Iti este usor sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni;Esti o persoana orientata spre solutii si atingerea rezultatelor;Iti place sa lucrezi in echipa si ai o atitudine pozitiva.Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;-te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;-îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;-deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-comunici eficient cu clienții pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;-oferi sprijin clienților pentru a folosi toate canalele alternative prin care se pot efectua operațiuni într-un mod mult mai f
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Back Office Moderator- German With English- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Germana- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Content Reviewer (bilingual: German/​english) - On-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in German and English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Have availability to work from our office Bucharest* Have availability to work in shiftsIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content moderation for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly u
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Contact Center Associate With German (work From Office)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in German (C1/C2 level) and English – fluency in speaking and writing correctly and at ease - mandatory Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willing to work in a contact center environment with rotational shiftsDescrierea jobului Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, manage phone calls /email / social media customer’s requests and handle queries about new reservations, changes to existing bookings and other aspects of hotels, services, baggage q
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support Agent With German: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Game Presenter - Cu/​fara Experienta - Engleza


Candidatul ideal Candidatul IdealManpower recruteaza Dealer Casino Online, pentru unul dintre clientii sai, un furnizor de jocuri online de tip casino. Locatia jobului este in Bucuresti, sector 5, iar activitatea se desfasoara de la sediu.Candidatul ideal: Excelente abilitati de prezentare; Limba engleza la un nivel mediu sau avansat; Experienta nu este necesara, se ofera training platit; Atitudine pozitiva si entuziasta; Atentie la detalii; Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre client.Descrierea jobului Descrierea jobului: Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live ( ex Black Jack, Baccarat, Ruleta); Prezentarea jocurilor intr-o maniera profesionala, aratand excelente abilitati de prezentare; Oferirea cunostintelor de specialitate si o calitate superioara a jocurilor; Mentinerea unui nivel profesional de competenta tehnica in cadrul tuturor jocurilor, respectand regulile companiei; Programul de lucru se desfasoara in 3 ture (Luni-Duminica), prin rotat
MANPOWER

Profesor Educație Fizică și Sport


Candidatul ideal Avenor College angajează Profesor Educație fizica și sport, începând cu august 2024.Cerinţe pentru postul de Profesor Educație fizica și sport:• studii de specialitate;• minimum 2 ani de experienţă (constituie avantaj experienţa într-o şcoală particulară sau internaţională);• cunoaşterea foarte bună a limbii engleze;• persoană deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie;• cunoştinţe de operare pe calculator; Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de Profesor Educație fizica si sport:- susținerea activităților instructiv-educative;- pregătirea planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;- managementul clasei în activitățile desfășurate;- participare la evenimentele sportive ale școlii (competiții, excursii, tabere, etc).Oferim:- oportunitatea de a vă perfecţiona neîncetat, prin traininguri de specialitate, alături de cei mai buni;- oportunitatea de a munci într-o echipă entuziastă, tânără, într-o şcoală modernă, cu colec
FUNDATIA ,​,​AVENOR

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Agent Vanzari In Aeroportul Frankfurt,​ Germania


Candidatul ideal Dacă te definești prin entuziasm, ai o atitudine proactivă și adori să interacționezi cu oamenii, acest job este pe măsura ta!Responsabilitățile tale vor include prezentarea și promovarea produselor noastre cosmetice de lux, oferind clienților consultanță personalizată și creându-le o experiență de cumpărături memorabilă. Vei gestiona stocurile și vei menține un mediu de lucru ordonat și atrăgător, contribuind la atingerea obiectivelor noastre de vânzări și la dezvoltarea unei baze solide de clienți fideli.Ce căutăm: Experiență anterioară în vânzări directe sau în industria cosmeticelor (preferabil) Abilități excelente de comunicare și prezentare Cunoștințe minime de limba engleză sau germană la nivel A2 Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Atitudine pozitivă, orientată spre client și abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individualDescrierea jobului Responsabilități pentru rolul de Agent de Vânzări Directe: Prezentarea și promovarea produselor
GRESSI GROUP GMBH

Lucratori In Aeroport - Frankfurt,​ Germania (gn)


Descrierea jobului Lucratori in aeroport - Frankfurt, Germania (gn)Gi Group Germania va ofera locuri de munca in Germania cu acordarea serviciilor complete si cazarei la necesititate.Sarcina dvs. ca si lucrator in aeroport sortarea pachetelor/bagajelor mari și grele conducerea vehiculelor catre avion organizarea bagajelor in avionProfilul dvs. ca si lucrator in aeroport Germana nivel mediu conversational (B1) Permis de conducere (B) conditie fizica buna continuitate in ultimii 5 ani pentru verificarile efectuate de autoritatile aeriene din GermaniaOferta noastra pentru dumnevoastra contract pe perioada nelimitata 17,00 €/ora bonus de start in valoare de 1000€. Posibilitate de a fi preluat direct de clientul nostru 155 de ore lucratoare pe luna /doar tura de ziCererea dvs.Pentru aplicarea la locul de munca ca si lucrator in aeroport accesati cu un click „ Aplica acum“. Este nevoie sa introduceti datele dvs. de contact, incarcati CV-ul dvs., precum si celelalte documente necesare. Aveti
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH

Trainer Educational Robotica


Candidatul ideal Academia de Robotica Timisoara angajeaza TRAINER educational - Part-Time 4h (program flexibil).Esti potrivit(a) pentru acest rol, daca:- iti doresti sa evoluezi in domeniul educational;- iti face placere sa lucrezi cu copiii, ai multa rabdare si atentie la detalii;- dai dovada de responsabilitate, punctualitate, seriozitate si initiativa- esti o persoana zambitoare, pozitiva si energica;- ai o atitudine calma si joviala in munca cu copiii;- arati motivatie si rabdare cand ajuti copiii in procesul de invatare;- esti organizat (a) in mediul de lucru si in aranjarea materialelor didactice;- iti place sa petreci timp alături de copii si creezi rapid conexiune cu ei- Experienta de munca cu copiii si carnetul de sofer (cat.B) reprezinta un plus, dar nu sunt obligatorii.Descrierea jobului ​Ce vei face mai exact?Vei sustine ateliere de robotica, pentru grupe de 5-15 copii (scolari si prescolari).Cursurile se desfasoara atat in sala de clasa la sediul Academiei de Robotica Timi
ROBOACADY S.​R.​L.​

Educator/​asistent Educator Pentru Grupele De Gradinita


Candidatul ideal Scoala Primara Springfield angajeaza educator/asistent educator pentru grupele de gradinita, nivel varsta 3-6 ani.Educator:• absolvent al Liceului Pedagogic/Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei(studii finalizate sau in curs de finalizare)• cunostinte avansate de limba engleza• cunoasterea dezvoltarii psiho-motrice a copiilor cu varste cuprinse intre 2 - 6 ani• cunostinte de operare PC• axat pe dezvoltarea personala si profesionala continua, personalitate calda, creativa, cu pasiune pentru cariera didactica, cu dorinta de colaborare pe termen lung• experienta anterioara in implementarea obiectivelor Early Years British Curriculum si Jolly Phonics reprezinta un avantajAsistent educator:• student/absolvent al Liceului pedagogic/Facultatea de psihologie si stiintele educatiei (fara experienta) sau fara studii de specialitate dar cu potential si dorinta de a-si complete studiile ulterior.• cunoasterea limbii engleze• interesat de cunoasterea si implementarea dezv
S.​C.​ SPRINGFIELD CENTER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1091 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.