Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1146 Locuri de Munca Limba Turca - Joburi Limba Turca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1146 Locuri de Munca Limba Turca - Joburi Limba Turca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Turca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Turca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari In Aeroportul Frankfurt,​ Germania


Candidatul ideal Dacă te definești prin entuziasm, ai o atitudine proactivă și adori să interacționezi cu oamenii, acest job este pe măsura ta!Responsabilitățile tale vor include prezentarea și promovarea produselor noastre cosmetice de lux, oferind clienților consultanță personalizată și creându-le o experiență de cumpărături memorabilă. Vei gestiona stocurile și vei menține un mediu de lucru ordonat și atrăgător, contribuind la atingerea obiectivelor noastre de vânzări și la dezvoltarea unei baze solide de clienți fideli.Ce căutăm: Experiență anterioară în vânzări directe sau în industria cosmeticelor (preferabil) Abilități excelente de comunicare și prezentare Cunoștințe minime de limba engleză sau germană la nivel A2 Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Atitudine pozitivă, orientată spre client și abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individualDescrierea jobului Responsabilități pentru rolul de Agent Vanzari Directe / Consultant vanzari / Consilier vanzari
GRESSI GROUP GMBH

Educatoare /​ Educator


Candidatul ideal - Absolvent/ă de liceu pedagogic / absolvent/ă al Facultății de Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar/ Facultatea de Psihologie și Știintele Educației- Iubeste natura și are dorința de a o explora alături de oamenii mici- Dispune de creativitate, energie și entuziasm- Se raporteaza cu respect și înțelegere la oamenii mici și mari din comunitate- Capacitatea de a comunica eficient cu familiile copiilor- Îngrijirea la nevoie a copiilor.Descrierea jobului Descriere job: Gradinita Bergman iși mărește echipa. Daca ești o persoana blândă și răbdătoare, ești creativă, iubești copiii și îți place să petreci cât mai mult timp în natura, te așteptăm în echipa noastra.Responsabilitati: Educatorul(area) potrivit echipei noastre iubeste natura, ii sustine si ii incurajeaza pe copii sa o exploreze si sa-si asume riscuri potrivite etapei de dezvoltare si totodata le ofera sprijin in cresterea nivelului de rezilienta; ii ajuta sa construiasca relatii pozitive cu ceilalti copii
BERGMAN EDUCATION S.​R.​L.​

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00 AM - 18:00 PM in a remote way.How you’ll make an impact: Provide individual employee coaching and guidance on skill development and growth, connecting people to projects keeping both personal and key practice strategy and priorities at the forefront; Work closely with HR colleagues to understand talent priorities and talent programs to make emp
ACCENTURE SERVICES SRL

Ml Data Associate - German


Descrierea jobului BASIC QUALIFICATIONS - Fluent proficiency in German language, including grammar and spelling (both written and verbal).- Comfortable working with speech from various dialects and accents of one or more of the following regional languages: German- Business proficiency (B1+) in English language.- High-School or equivalent diploma.- Excellent computer skills, including MS Office and web interfaces.DESCRIPTION Have you always wanted to be a part of something bigger? Something that charts a course to the future? Do you want to see the work you do make a change in the world of tomorrow? Do you thrive on solving problems, spotting patterns and working in an ever-changing environment?AI is the most transformational technology of our time, capable of tackling some of humanity’s most challenging problems. That is why, Amazon is investing in generative AI and the responsible development and deployment of large language models (LLMs) across all of our businesses.We are looking f
AMAZON AGI DATA SERVICES

Financial Analyst With German


Candidatul ideal Personable and trustworthy communicator at all business levels. Excellent analytical, numerical and problem-solving skills Ability to work on own initiative Ability to create good working relationships with other employees Experience working with Excel, Powerpoint Ability to manipulate data and present as Business Information Ability to prioritize and work to deadlines Good verbal and written communication skills – including English and German to a fluent level Able to communicate effectively with internal Customers Ability to work across a variety of departments and functions to achieve objectives Process improvement skills and an understanding of business processesDescrierea jobului Key tasks include completing monthly financial validations on account P&L’s, driving improvements in profit generation, ensuring contractual obligations are met and liaising with many teams across the company. Support the month end activities, ensure P&L’s are accurate and propose journal
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Accounts Payable Specialist With German


Candidatul ideal Accounts Payable Specialist with GermanRequired Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Accounts Payable Specialist with GermanMain responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

Asistent Medical Generalist în Germania


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 13 mai 2024, iar următorul în 22 iulie 2024! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermedier
IUVARE ACADEMY

Social Media Manager - Italian /​ English


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:- un minim de cunostinta de social media (instagram + Tiktok)- Limba italiana si Engleza- capacitate de problem solving- Vointa de a invata in domeniul Social media, vanzari online si inteligenta artificiala- Motivatia de a creste intro companie in mare crestere in domeniul Social media si Inteligenta artificiala- Capacitatea de a Vorbii cu persoanele (in cazul nostru SMMul va vorbii cu influenceri )Descrierea jobului Jobul consta in a fii:- social media manager in compania noastra si a gestiona cu influenceri nostri pe partea de social mediaResponsabilitati:- influencer management pe instagram si tiktok- Research de trenduri tiktok / instagram- Coordonarea cu alte departamente si manageri din companie- Setup de strategii de marketing si de crestere onlineBeneficii:- posibilitatea de a creste ca manager in departamentul marketing al companiei- Posibilitatea de a invata ce le mai eficiente strategii de marketing din lume pe partea de soc
ECOMVIRT S.​R.​L.​

Fizio- /​kinetoterapeut în Germania


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs intensiv de limba germană în 22 iulie 2024! 🎓Învață limba germană timp de 4 luni și câștigă până la 770 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca fizio- /kinetoterapeut în Germania 😍.Asigurăm angajare directă către partenerii noștri după finalizarea celor 4 luni de curs.Precalificare:✅ Transport gratuit cu avionul către Germania✅ Transfer gratuit de la aeroport la centrul lingvistic Iuvare✅ Curs intensiv gratuit de limba germană, timp de 4 luni (A1-B2)✅ Cazare de până la 30€ pe lună, timp de 4 luni✅ Câștigi până la 770€ pe lună (250€ bonus de motivare pentru cursurile de limba germană și până la 520€ printr-un mini-job)✅ Examen gratuit Nivel B2Plasament:✅ Plasament la unul dintre partenerii noştri certificați din domeniul asistenței medicale pentru persoanele în vârstă ca fizioterapeut în proces de recunoaștere✅ Salariu lunar între 2.300 - 2.600 € brut✅ Cazare la preț redus oferită de co
IUVARE ACADEMY

Spaniola Operator Vanzari Telesales /​ Spanish Kam 3550- 6000 Lei + Bonusuri Bucuresti


Candidatul ideal Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Descrierea jobului Ce va presupune activitatea ta? te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu vei analiza modificarile din piata de capital vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, energic iar locatia este excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m.Se lucreaza de la birou, in Bucuresti.Beneficii Transport asigurat - taxi Bonusuri garantate Concursuri interne cu castiguri generoasePentru fiecare prieten pe care il vei aduce sa lucreze cu noi vei fi recompensat cu un bonus de 200 EUR (brut).Ti-am starnit curiozitatea?Aplica acum!
CR EURO SERVICES S.​R.​L.​

Director Gradinita Autorizata Zona De Nord (pipera)


Candidatul ideal Gradinita particulara autorizata ARACIP cu sediul in Ilfov (Pipera) cauta un membru al echipei de management, care alaturi de fondatori sa coordoneze activitatea gradinitelor. Persoana cautata trebuie in primul rand sa fie un om de echipa. De asemenea, trebuie sa fie orientate catre rezultate si eficienta.CERINTE OBLIGATORII:-minim 5 ani in invatamantul prescolar si examenul de definitivat absolvit SAU grad 2 didactic -Absolvent al PIPP Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI-asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare-intocmeste documentele si rapoartele tematice cerute de inspectoratul scolar, Ministerul Educatiei si autoritatile locale-reprezinta unitatea in relatiile cu autoritatile: inspectii scolare, diverse controale etc.-asigura activitatea de indrumare si control asupra activitatii intregului personal salariat-gestioneaza relatiile cu parintii-gestioneaza relatia cu furnizori
Confidenţial

Electrician Cu Germana - Germania,​ 2900-5500€ Net


Candidatul ideal Electrician certificat, Cunoștințe bune de germană (minim A2/B1) sau în unele cazuri engleză (B1), Permis de conducere (ideal, dar nu obligatoriu), Simț al responsabilității, flexibilitate și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilități: Efectuarea de instalări electrice, Citiea corespunzătoare a unei scheme electrice, Executarea diverselor atribuții care țin de electricitate, conform instrucțiunilor, Alte atribuții care țin de activitatea unui electrician.Beneficii: 2900-5500 € net (în funcție de experiență și competențe), Cazare asigurată, Costurile de transport până în Germania sunt decontate, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Contract de muncă permanent, Securitate ridicată a locului de muncă, Îmbrăcăminte de lucru modernă și unelte profesionale oferite de companie, Pensie finanțată de angajator (extra față de cea obligatorie, după 6 luni de la angajare), Bonusuri de sărbători, Oportunități de formare, Posibilitate de avans
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Profesor Invatamant Primar


Candidatul ideal Care sunt cerințele? Studii universitare de Predare în Învățământul Primar; Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (nivelul B2, minimum); Disponibilitate pentru a participa la sesiunile noastre de formare, pentru că întotdeauna vom încuraja conceptul de lifelong learning; Experiența cu copii având cerințe educaționale speciale constituie un avantaj; Interes dovedit pentru activități extracurriculare; Cunoștințe în operarea calculatorului și abilități de utilizare a resurselor și a instrumentelor digitale.Descrierea jobului Cum vei facilita învățarea cu sens și bucurie? Creezi contexte de învățare experiențială și interactivă; Stimulezi curiozitatea copiilor pentru a descoperi lumea ce îi înconjoară; Dezvolți competențe cu răbdare și în ritmul fiecărui copil în parte; Creezi relații de lucru sigure din punct de vedere emoțional pentru copii; Acționezi conștient de rolul tău de model comportamental pentru copii (și nu numai); Ești conștient(ă) că în centrul procesul
FUNDATIA DIDACTICA

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Profesor Asistent Invatamant Primar


Candidatul ideal Cerinţe pentru postul de Profesor asistent învățământ primar:- profesor debutant sau în curs de finalizare studii superioare în pedagogie/ psihologie;- cunoaşterea foarte bună a limbii engleze;- minimum 2 ani de experienţă în muncă (constituie avantaj experienţa într-o şcoală particulară sau internaţională); - persoană deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie, preocupată de pedagogia modernă; - cunoştinţe de operare calculator.Descrierea jobului Avenor College angajează Asistent profesor învățământ primar - august 2024.Responsabilități Profesor asistent învățământ primar:- colaborarea cu profesorii în vederea pregătirii planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;- sprijin constant în managementul clasei;- supravegherea elevilor în activități;- organizarea si sustinerea unor activități;- preluarea responsabilităților profesorilor în caz de suplinire in mediul online sau în clasă;- sprijin în organizarea evenimentelor la care partici
FUNDATIA ,​,​AVENOR

Asistent Manager Cunostinte Limba Italiana


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane gata să întregească echipa noastră, de aceea solicităm să ai:-Cunoștințe de limba de italiană-Obligatoriu-Experiența în domeniu (reprezintă un avantaj)-Abilități de organizare, coordonare și prioritizare a responsabilitățilorDescrierea jobului Ca asistent manager vei ține legătura directă cu managerul companiei și vei îndeplini activități de secretariat precum:- Primirea, gestionarea, îndosarierea și arhivarea documentelor- Pregătirea programărilor pentru organizarea deplasărilor personalului- Recepție- Emiterea comenzilor pentru produsele necesare companiei- Responsabilitate logistica- Întocmirea de rapoarte, analize și prezentări
PERSONNEL SELECT SRL

Personal Hotelier - Supervizor Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 1 an experiență în curățenie/menaj, limba germană la nivel conversațional obligatoriu (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), permis de conducere, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea calității curățeniei apartamentelor și a caselor din resort. La nevoie, participarea la procesul de curățenie.Beneficii: aproximativ 1700-1950 € net, în funcție de experiență (pentru un salariu brut de 2300€), locuințe subvenționate care includ utilități, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă (costurile călătoriei trebuie să fie aprobate înainte de călătorie), bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, discounturi la anumite magazine din resort, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Work & Life Events Advisor Dach (german Speaker)


Candidatul ideal What You Will Bring •Fluent in English and German (must have) •Attention to detail & high level of prioritization skills •Hands on attitude with focus on solving problems •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders Nice to have: •Previous relevant experience in Human Resources, Customer Service or Administrative field in a SSC/BPO set up.Descrierea jobului What you need to know about this position: My Work and Life Events Advisor sits within our HR shared Service Center and forms part of the BU squad and provides generalist HR advice and guidance on HR policies, processes, and general colleague queries, acting as the first point of contact for MDLZ employees where self-service is either unavailable or where the query cannot be resolved through self-service channels available. The Advisor also executes all (non-self-service) work and life changes in Workday to ensure employee data is accurate and up-to-date. Ke
MONDELEZ

Stivuitorist + Picker - Concern Auto Celebru - Germania


Candidatul ideal Cerinte:- limba germana sau engleza la nivel de conversatie- Experienta de 1 an sau cel putin 3 luni cu motostivuitor - lame frontale- permis/ certificat de stivuitorist- seriozitate- flexibilitate- punctualitate- masina personala pentru naveta constituie avantajdaca nu aveti masina, naveta cu mijloace in comuncosturi lunare: 49€Descrierea jobului Pentru unul dintre cele mai renumite concerne Auto din Germania (zone de est diferite orase)cautam StivuitoristiMunca:- 70% Munca cu motostivuitor - lame frontale + 30% Picker/ Ajutor in depozit- in 2 si 3 schimburi (25% spor de noapte)Conditii de salarizare/ beneficii:- Salariu 14,50 € brut/ora + ajutor pentru plata cazarii 9€/ ziua lucratanivelul 1 de impozitare (daca nu ati lucrat deloc de noapte) = ca.1770-1800 € net/ lunarnivelul 1 de impozitare (daca ati lucrat si de noapte) = ca.1870-2000 € net/ lunar- contract de munca cu angajator german, perioada nedeterminata- program schimbul 1,2 si 3- cazare asigurata 380€/ lunar
BANUTA-ZEILER PERSONALSERVICE - SUCURSALAZEILER RECRUITING

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1146 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.