Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

67 Locuri de Munca Logistica in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

67 Locuri de Munca Logistica in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Logistica


Candidatul ideal -Experienta in domeniu ,sau dorinta de a invata;-Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office;-Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit )la nivel avansat;-Cunoasterea limbii franceze si/sau germane la nivel conversational constituie un avantaj;-Abilitati bune de comunicare,lucru in echipa si organizare;-Capacitate de adaptare la metode de lucru si nevoi specifice ale departamentului si organizatiei;Descrierea jobului -Organizeaza din punct de vedere logistic transporturile de materii prime ,materiale si produse finite;-Mentine contactele cu furnizorii si clientii externi pentru stabilirea rutelor si incarcarilor;-Asigura suportul operational si administrativ in relatia cu partenerii de logistica;-Intocmeste si verifica corectitudinea pentru documentele de miscare ale marfurilor;-Se implica activ in activitati specifice ale departamentului depozitare/aprovizionare/logistica;
MEAT PRODUCT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Logistics Sales Representative Pentru Ungaria


Candidatul ideal Crestem si ne dezvoltam! Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de teren, avem jobulperfect pentru tine: Logistics sales representative pentru UngariaEste un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе teren;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform stand
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Agent Distributie (logistic Representative Oradea) - 6 Luni


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele abilitati si cunostinte: Permis de conducere categoria B cu vechime minimum doi ani; Minim studii medii (diploma de bacalaureat) Abilitati de comunicare, negociere; Spirit de organizare; Spirit de echipa; Orientarea spre nevoile clienților; Onestitate si etica; Fara antecedente penale;Descrierea jobului BAT evoluează continuu – ca nicio altă organizație.Pentru a ne îndeplini misiunea asumată, căutăm colegi care împărtășesc aceleași valori ca noi. Te așteptăm alături de noi în călătoria noastră de transformare!FUNCTIUNE: Marketing – Supply ChainGRILA SALARIALA: salariu competitiv/pachet beneficiiLOCATIE: ORADEA, RomaniaTIPUL JOBULUI: Perioada determinata - 6 luniBritish American Tobacco Romania are în prezent o oportunitate pentru un rol de Logistic Representative Oradea.Obiectivul acestui rol: atributii de gestiune pentru produsele si bunurile BAT si casier/atributii de incasare si predare a banilor si documentelor de plat
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA TRADING SRL

Dispecer /​ Coordonator Logistica /​ Transport Planner


Candidatul ideal • Experienta anterioara intr-un post similar, minim 1 ani;• Studiile superioare /medii;• Cunostinte a legislatiei europene in domeniul transportului rutier de marfuri;• Cunostinte de limba englaza avansat;• Permis de conducere cat. B;• Cunostinte avansate de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel;• Persoana disciplinata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare;• Rezistență la stress, inițiativă proprie, capacitatea de a lua decizii și de a soluționa probleme în mod independent;• Abilități analitice și organizaționale, meticulos, atent la detalii, abilitatea de a comunica și negocia eficient, abilitatea de a lucra in echipa;• Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, orientat catre rezultat cu respectarea termenelor limita;• Disponibiltate pentru program prelungit;Descrierea jobului • Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori;• Optimizeaza rutele pentru maximiza
GRAIN EXPRESS S.​R.​L.​

Receptioner Hotel


Candidatul ideal - Studii de specialitate ,- Cunostinte limba engleza- Experienta minima in domeniu- 1 an- Cunostinte operare PC, operare baza de date- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientiiDescrierea jobului - Primirea, consilierea si cazarea clientilor, intocmirea documentelor necesare cazarii, incasarea contravalorii serviciilor oferite;- Furnizarea de informaţii clienţilor privind natura serviciilor oferite de hotel, precum şi efectuarea de rezervări în contul acestora.- Promovarea serviciilor si a imaginii hotelului, informarea clienţilor, medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.- Asigurarea serviciilor de cazare şi rezevare pentru clienţii hotelului la standardele stabilite;- Preluarea apelurilor telefonice, a rezervarilor venite pe email- Avem nevoie de o persoana care sa lucreze pe tura de noapte.Ne puteti cont
STOKKER LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 622 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Operator Calculator /​ Data Entry Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate pentru introducere date in sistem.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- Training in Olanda;- Posibilitatea de a avansa in cadrul societat
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

Operator Calculator Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate sa invete lucruri noi in domeniul transportului si nu numai.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Cunostiinte in SAP prezinta avantaj;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- T
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Manipulanti Marfa (handleri & Pickeri)


Candidatul ideal - absolvent studii medii;- experienta in lucru cu scanner, calculator;- seriozitate;- angajament pe termen lung;- constituie avantaj atestatul de stivuitorist.Descrierea jobului - alimentarea liniilor de productie cu piesele componente.- participarea la receptia materiilor prime si la inventare.Conditii ale postului:- 3 schimburi, 8 ore/schimb
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa si organizata, orientata catre rezultate si atentie la detalii. Daca esti pasionat de industria digitala, te asteptam cu entuziasm sa faci parte din echipa noastra dinamica. Experienta pe o pozitie similara in cadrul unui magazin online, constituie un avantaj. Organizata, punctuala si constructiva; Cunoasterea platformei Prestashop sau a unei platforme e-commerce asemanatoare; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Capacitate de orientare virtuala – cautarea si gasirea informatiilor relevante din mediu online intr-un timp cat mai scurt ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descurcareata si persistenta; Cu deschidere spre noi oportunitati de invatare, dornica spre dezvoltarea personala si profesionala.Descrierea jobului Crearea si editarea d
MORAMI SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Gestionar Depozit Oradea


Candidatul ideal • Studii medii;• Cunostinte operare PC;• Bune abilitati de organizare a timpului;• Experienta in utilizarea programelor de gestiune;• Da dovada de dinamism, integritate, atentie la detalii, disciplina, politete;• Detinerea unui atestat de motostvuitorist reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit, verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi, procese-verbale de custodie, certificate de calitate, etc); - Intocmeste procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitative in momentul receptiei marfii si in cazul in care se refuza marfa datorita eventualelor vicii calitatative ale acesteia; - Verifica corectitudinea intocmirii comenzilor din sistem; - Depoziteaza marfurile receptionate in conformitate cu procedurile interne, pe categorii, producatori, prioritati, folosind echipamente si utilaje specifice;- Mentine
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Colete Si Gestionar Depozit


Candidatul ideal Să fie dispusă să învețe – în firmă învățăm și ne dezvoltăm continuu! Sa aibe cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail); Sa aibe dexteritate si atentie distributiva; Sa fie o persoana organizata Sa aiba atentie la detalii responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Responsabilitati: - Ambalаreа in mod corespunzator а coletelor si prеgatireа lor pеntru livrаrea prin curiеr - Asamblarеа cutiilor pentru transport; - Verificarea produselor cu probleme - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Evintenta coeltelor trimise - Stocul consumabilelor si cererea de comanda - Mentinerea ordinii in stocul produselorBeneficii: - Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala - Pachet salarial motivant - Mediu placut de lucru, intr-o echipa tanara
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Angajam Pentru Noul Magazin Din Oradea,​ Str.​ Corneliu Coposu


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Sef Magazin


Candidatul ideal Moldovan Carmangerie angajeaza Sef Magazin pentru noua locatie cu Bistro din Oradea (zona comerciala Kaufland Iosia) Strada Stefan Octavian Iosif.Seful dе magazin la Moldovan Carmangerie trebuie sa fie capabil sa isi organizeze lui si oamenilor din subordine sarcinile si responsabilitatile zilnice atat pentru realizarea indicatorilor dе performanta stabiliti, cat si pentru a veni in intampinarea asteptarilor clientilor nostri prin calitatea serviciilor oferite. Minim 1 an experienta anterioara dе conducere a unui departament /magazin. Este orientat catre rezultat. Are cunostinte despre produsele si procesele dе baza din cadrul unui magazin. Anticipeaza eventualele probleme si ia masuri pentru a preveni sau minimiza impactul acestora.Descrierea jobului Indeplinеstе cerintеlе operаtionalе аle magazinului. Acorda o atеntie deosеbita pеrsonаlului din subordine si sustine progrаmul de insеrtie, orientаrе si instruirе adrеsat angajatilor din magazin. Planifica, monitorizeaza
MOLDOVAN CARMANGERIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 275 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Business Developer - Logistics/​Transport Industry - Full-Time


Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedicati
Sales Consulting

Economist


Candidatul ideal Studii economice superioare; Experienta anterioara pe un post similar – minim 1 an; Cunostinte de contabilitate; cunosterea legislatiei financiar-contabile; Cunostinte avansate de utilizare Excel; Cunostinte utilizare SAGA – constituie un avantaj; Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive si activitati ad-hoc; Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor; Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate. Cunoștințe lingvistice: limba engleză Descrierea jobului Inregistrarea la timp si corect a informatiilor contabile, folosind documentele justificative;Efectuarea periodica a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți, furnizori); Asistarea in pregătirea rapoartelor financiare si a altor documente necesare; Participarea la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar extern si organele de control;Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți procesele de facturare si contabilitate primara;
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7417 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sef Magazin/​sef Tura In Oradea,​ Baia Mare Si Zalau


Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?- Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni o
PROFI ROM FOOD SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit, de preferat la o firma de productie.Experienta in manipularea unui stivuitorMinim studii mediiBun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiuneAbilități excelente de organizare și atenție la detaliiCapacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limităAbilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipăCunoștințe de bază în utilizarea computerului și a pachetului MS Office.Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;Descrierea jobului Recepționarea, verificarea și înregistrarea mărfurilor primite în depozitGestionarea și organizarea eficientă a stocurilorPregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora în timp utilMonitorizarea și actualizarea înregistrărilor în sistemul intern.Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura fluxul eficient al mărfurilorParticiparea la inventare și raportarea rezultatelor
VALCRIS SERVICE LIFT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consilier Credite - Magazine Partenere


Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 67 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.