Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

37 Locuri de Munca Manager Restaurant in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

37 Locuri de Munca Manager Restaurant in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Regional Vânzări (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Manager Regional Vanzari (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Proiecte Irigatii


Candidatul ideal AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie din sectorul agribusiness cu activitate pe segmentul de servicii producere seminte si proiecte irigatii, aflata in plina expansiune in Romania, o pozitie de Manager Proiecte Irigatii, cu locatie in Braila.Profilul Candidatului Studii universitare agronomice sau tehnice/inginerie Experiență profesionala in segmentul de irigatii Capabil să înțeleagă, să instaleze și să opereze sisteme de irigare prin picurare, inclusiv pompe diesel și electrice, supape automate, conducte principale, automatizare și sisteme de raportare Disponibilitate la deplasari Cunostinte limba engleza Permis conducereAptitudini & Abilitati Bune abilitati de comunicare si relationare Abilitati de coordonare echipa Deschis, receptiv, cu abilități de lucru în echipă Bune abilitati de organizare si prioritizareDescrierea jobului Coordonarea proiectării, implementării și exploatării soluțiilor de irigare prin picurare Gestionarea relatiei cu clien
ALIRA RECRUITMENT SRL

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager De Produs - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE PRODUS - AJOFM | ANOFMAngajator: TIMAC AGRO ROMANIAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
TIMAC AGRO ROMANIA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
Online Touroperator

Media netă estimată pe baza celor 7415 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Icredit Galati Angajeaza Manager Relatii Clienti


Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si de
Icredit

Consultant Accesare Fonduri Europene Cu Experienta,​ Asistent Manager,​ Contabil Economist


Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua
FRUMAR TRAININGCONSULTING SRL

Artesana Isi Mareste Echipa - Manager Logistica


Cerinte: - studii medii superioare; - experienta de minim 3 ani in departamentul de logistica depozit ; - cunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logistica; - abilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; - capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritati; - cunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logistica. Responsabilitati: - Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta; - Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic; - Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica; - Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclu
Artesana International SA

Angajare Project Manager - Constructii Amenajari


Angajăm pt. partenerul nostru din Belgia, PROJECT MANAGER: Necesar: - Lb. engleză, franceză sau netherlands, nivel mediu, scris vorbit; - Experiență construcții amenajări interioare; - Permis conducere categ. B. Se oferă: - Salariu net: 13-15 h; - Cazare achitata de firmă; - Taxe achitate integral de firmă; - Mașină de serviciu. - Bonusuri în funcție de realizări; - Prime de Sărbători;
COS CONSTRUCTIONS BV
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 37 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.