Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

130 Locuri de Munca Manager Restaurant in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

130 Locuri de Munca Manager Restaurant in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Coordonator Textile/​ÎncĂlȚĂminte Jd Sports - Timișoara


Candidatul ideal COORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - TimisoaraDescrierea jobului SUPERVISOR JD SPORTSCOORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - Timisoara
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Inginer /​ Manager Hvac


Candidatul ideal Peste 3 ani de experiență în Construcții / Instalații, Inginerie, Proiectare, ExecutieEști inginer si ai experienta in instalatii HVAC?. Suntem o companie infiintata in 2007 in Timisoara, aflata în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru diverse proiecte industriale si rezidentiale. Vino în echipa HVAC MANAGEMENT, parte din grupul HQLEVEL pentru a creste impreuna!Cerinte:· Studii superioare tehnice - absolvent facultatea termice / instalatii;· Cunostinte dimensionare sectiuni tubulaturi, VRV, etc- Cunoștințe de baza în Autocad/Camduct/Autodesk Inventor- Cunoștințe de MS Office- Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata- Abilități de leadership (planificare, organizare, capacitate decizionala, conducere și control) si abilitati tehnice- Experiență anterioară de coordonare a lucrarilor unui santier de minim 3 ani- Abilități de citire și interpretare a schemelor și desenelor tehnice- Abilități de comunicare și co
HVAC MANAGEMENT S.​R.​L.​

Project Manager SAP S/​4HANA Deploy Expert


Job Description As team member within one of the S4 deployment projects you are responsible to coordinate all FI,CO SD - S/4HANA implementation activities. You are ensuring that S4 FI CO projects and process standards are considered and ensured within the S4 implementation depending on the scope of the implemented entity. Close alignment with the standards need to be ensured as well as the coverage of local legal requirements. The S4 deployment teams consist out of an international, cross-functional team where colleagues from each service line are participating. Cross-functional collaboration and alignment is therefore needed to ensure the success of the project. Within this team you are responsible to steer and implement all project related FI-CO activities, from the discovery workshops to the requirements definition as well as testing and project/process documentation. Your main activities are: S/4 deploy expert Deploying the new standard S4/HANA solution template for projects worldw
Bosch Timisoara

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Sibiu, Alba, Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specific
ROOFART SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Departament Vanzari (domeniul Constructiilor Pe Baza Lemn) Sediul Remetea Mare


Candidatul ideal Profilul candidatului:Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;Experienta de minim 3 ani intr-un post similar in vanzari;Studiile (medii sau superioare) in industria lemnului, constituie avantaj;Cunostintele de limbi straine: engleza si/sau germana constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;Capacitate de organizare si planificare;Capacitate rapida de decizie si atentie distributiva;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;Domiciliul stabil in Timisoara.Descrierea jobului Responsabilitati:Gestioneaza grupele de clienti cu obiect de activitate in domeniul constructiilor si a revanzatorilor de materiale constructii;Coordoneaza si organizeaza activitatile de vanzari pe grupele de produse alocate in scopul realizarii planului de vanzari;Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii angajatilor din subordine, astfel incat
HOLVER SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- să aibă inițiativă- cunoască limba engleză nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- capacitatea de a luca sub presiune- capacitatea de a lua decizii fără supraveghere Descrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea flotei- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu restul partenerilor de business- Gestionarea lead-urilor
CRIS RACING DELIVERY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Commercial & Sme Relationship Manager


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 130 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.