Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1047 Locuri de Munca in Mures - Joburi in Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1047 Locuri de Munca in Mures - Joburi in Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Experienta minim 2 ani in telecomunicatii; -Permis cat. B reprezinta un avantaj.-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran -Interventii/service fibra optica -Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant&nbs
Clarismart Consulting

Agent vanzari teren Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Targu Mures Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Operator Productie


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Operator Productie cu sau fara experienta in domeniul asamblarii si montarii cablajelor auto Ce oferim? Posibilitatea unui castig mediu lunar cuprins intre 3800 - 4400 Ron brut, compus din: Salariu de incadrare;Tichete de masa: 25 ron / zi lucrata;Spor de noapteOre suplimentare platite dublu;Bonus de productivitate, in functie de performanta, cuprins intre 350 - 400 ron brut;Bonus de flux continuu: 400 ron brut;Bonus de recomandare: 1000 ron brut;Transport asigurat.Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi ;( program de munca de noapte redus, se lucreaza DOAR de la 11:00 la 06:00, cu o jumatate de ora pauza de masa inclusa ) Minimum 8 clase
Lugera - The People Republic

Electrician in Constructii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiRealizeaza instalatiile interioare pentru proiecte de blocuri noi construite, conform planurilor si a normelor aflate in vigoare Cerințele postuluiPregatire specifica: certificat de calificare - electricianAestare ANRE consitutie un avantaj, dar nu este obligatorie.Minim 1-2 ani experiență în domeniuCapacitatea de a lucra independentExperienta minim 1 an ca electrician.Permis cat. B constituie avantaj
ELCO ENERGY VOLT

Assistant manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 4000 LEI pe lună
Are you looking for a new step in your career? Are you passionate about leadership and management?Then join our team at Lynx Solutions as an Assistant Manager. You would have the opportunity to work closely with managers, help them with day-to-day operations and learn what it means to drive success. What would you have to do?Keeping office building supplied and in good aesthetical and functional shape;Providing support to various departments across the company in fulfilling their duties;Participating in the organization of company events; Keeping track of various calendars and deadlines; Tending to company guests;Solving various administrative issues as they appear.  What do we expect from you?Living in Târgu Mureș or a close area;Baccalaureat;Experience working in a team; Experience organizing events, working with suppliers, contractors; Excellent verbal and written communication skills;Ability to communicate effectively in English, Romanian, Hungarian; S
Lynx Solutions SRL

Operator Industria Chimica


Descrierea jobului Suntem în permanență în căutare de noi colegi, dornici să se alăture echipei operatorilor în industrie.​Pentru ca tu să devii specialistul de mâine, chiar dacă nu ai pregătirea necesară, noi îți punem la dispoziție un formator intern cu experiență îndelungată, care să contribuie la pregătirea ta și un curs, în vederea obținerii certificatului de calificare. Ulterior, vei obține un loc de muncă, în cadrul uneia dintre cele 7 instalații de pe platforma Azomureș.​Dacă ești absolvent de studii medii, inclusiv fără susținerea examenului de bacalaureat, școală profesională, postliceală, indiferent de specialitate și îți dorești un loc de muncă stabil, așteptăm cu nerăbdare aplicația ta.
AZOMURES

Inginer Calitate Clienti- Departament Calitate Targu-mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Ne dorim in echipa noastra persoane care sa intruneasca urmatoarele competente: Orientare spre client si spre rezultate Spirit de echipa Abilitatea de a analiza si organizare Deprinderi de comunicare Cunostinte Office, SAP- avantajPentru acest rol este necesar sa detii: Studii: Tehnice – Superioare Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Experienta: 1 an in campul muncii.Beneficiile pe care le oferim sunt: Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament la sala de sport Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitate Mediu de lucru tanar si dinamic Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Responsabilitatile unui Inginer calitate clienti sunt urmatoarele: Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, fiind responsabil cu satisfacerea cerintelo
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM

Office Specialist


Candidatul ideal Experienta min 6 luni Studii medii sau superioare Buna utilizare a MS Office – excel, word, PPT, outlook Engleza nivel mediu Atitudine pozitiva Orientare spre rezultate Pro-activitate, initiativa Acuratete pe cifre si atent la detalii Problem solving person Permis cat BDescrierea jobului Gestionarea flotei auto proprii si inchiriate Intocmeste documentele necesare in verederea predarii respectiv preluarii autovehiculelor Intocmeste rapoarte de audit pentru flota proprie si inchiriata Urmareste si tine evidenta km parcursi in interes personal prin aplicatia GPS Pastreaza legatura cu firma de leasing cu care compania are incheiata relatie contractuala Se preocupa permanent de obtinerea celor mai bune costuri pentru exploatarea flotei proprii si/sau a autoturismelor in leasing Deruleaza toate formalitatile necesare pentru inscrierea masinilor noi in circulatie si radierea celor vandute, inclusiv scoaterea din evidenta la serviciul taxe si impozite al Primariei Coordoneaza
RENANIA TRADE

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Marketing Digital


Candidatul ideal Asistent Marketing DigitalEști la început de carieră sau în curs de finalizare a studiilor superioare (licență/ master) în domeniul: comunicare, marketing, studii socio-umane sau științe politice? Dorești să te dezvolți în plan profesional în domeniul marketing? Atunci te încurajăm să aplici la poziția de Asistent Marketing Digital.Dacă ai abilități bune de scriere creativă, ești o persoană entuziastă, proactivă și dornică să-ți începi cariera într-un domeniu captivant, locul tău este la Fomco Trade.Responsabilitățile tale în calitate de Asistent Marketing Digital vor include administrarea webshop-ului și a platformelor de e-commerce, urmărirea comenzilor și verificarea listării produselor, precum și crearea sau modificarea de imagini și texte relevante.Ți se pare o provocare căreia îi poți face față? Aplică acum cu încredere!Descrierea jobului Asistent Marketing DigitalEști la început de carieră sau în curs de finalizare a studiilor superioare (licență/ master) în dom
FOMCO WOOD

Operator Introducere,​ Validare Date


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare- Experiența în programul ERP (constituie avantaj)- Cunoştinţe bune de operare MS Office- Proactivitate și atenție la detalii- Abilități de lucru și spirit de echipă. Descrierea jobului - Derularea proceselor privind proiectele MRP aferente mişcărilor de stoc: creeare şi validare avize,note de transfer între gestiuni, bonuri de consum, în baza comezilor date în producţie.- Propunerea de îmbunătăţiri privind modul de lucru operaţional în sistemul informatic MRP.- Introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor.- Verificarea corectitudinii introducerii datelor.- Respectarea pașilor aferenți proceselor pentru proiectele MRP pentru fiecare comandă scriptic și fizic până la livrare.- Întocmirea și transmiterea de rapoarte solicitate de către superior/management.
GLOBAL ART PRODUCTION

Media netă estimată pe baza celor 1554 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Agent Vanzari Mures


Candidatul ideal Responsabilitatile tale vor include activitati din domeniul vanzarilor cum ar fi prospectarea, contactarea clientilor, vanzare si oferire suport post vanzare.Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati excelente de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect.Descrierea jobului RESPONSABILITAȚI :- prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);- dezvoltarea portofoliului actual de clienți,- identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;- evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;- furnizarea de feedback organizației din piață în mod activ,- participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;- îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.CERINȚE:- Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,- Experienta in domeniul vanzari
PayPoint

Hr Business Partner Targu Mures


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești:Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles;Cu spirit analitic –
Leroy Merlin

Coordonator Tehnic


Candidatul ideal Studii superioare tehnice, automatizări Prezintă avantaj experiența anterioară în domeniu Bun organizator, abilități tehniceOperare PC, MS OfficeDescrierea jobului Coordonează activitatea de mentenanță preventivă și corectivă pentru unitatea de producție Asigură buna funcţionare a tuturor echipamentelor şi a utilităților Asigură buna funcționare a echipamentelor care asigură condițiile de mediu în producție, precum și monitorizarea condițiilor, conform cerințelor Elaborează și implementează planul de mentenanță periodică și calificare a echipamentelor astfel încât să funcționeze la parametri optimi Întocmește proceduri de lucru cu privire la descrierea, exploatarea, revizia, mentenanța, montarea și demontarea, calificarea echipamentelor din dotare Asigură documentarea tuturor activităților conform cerințelor GMP Realizează investigarea cauzelor și înlăturarea defecțiunilor echipamentelor
BIO EEL

Media netă estimată pe baza celor 18 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Personal De Serviciu Mures Str.​ Livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL ROMANIA

Analist Servicii Client Lb.​ Poloneza Si Ceha/​slovaca


Candidatul ideal O persoana smart, hotarata, care vede oportunitati, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus. Vorbitor de limba cehă/slovacă nivel avansat (un post); Vorbitor de limba poloneză nivel avansat (un post); Studii superioare, preferabil profil economic sau tehnic Cunoştinţe de marketing, juridice, economice, de tehnica a negocierilor şi de business, protocol Sociabilitate, limbaj şi conduită adecvate, diplomaţie Spirit antreprenorial, dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare Cunoştinţe avansate de operare Microsoft OfficeDescrierea jobului susţinerea activităţii directorilor de vânzări, identificarea informaţiilor relevante în procesul de asistare a acestora, furnizarea tuturor informaţiilor referitoare la clienţii pe care ȋi gestionează; întocmirea de diverse situaţii si rapoarte bazate pe datele activitatii comerciale, statistici, baze de date; prospectarea, studiul pieţ
ROMCAB

Casier Targu Mures,​ Strada Voinicerilor


Candidatul ideal Casier Targu Mures, Strada VoinicerilorDescrierea jobului Casier Targu Mures, Strada Voinicerilor
PEPCO RETAIL

Personal Birou /​ Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal • Limba engleză + maghiară scris/vorbit• Studii medii sau superioare• Experiență de min. 6-12 luni într-o poziție similară. Constituie un avantaj experiența în domeniul industrial;• Abilități foarte bune de organizare și planificare;• Abilități de vânzare și negociere;• Cunoștiințe bune operare PC MSOffice / WORD, EXCEL, navigare internet.• Constituie un avantaj cunoașterea programului SeniorERP.Descrierea jobului • Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor și serviciilor companiei pentru clienții alocați;• Contactează clienții actuali și potențiali în vederea vânzării produselor și serviciilor conform campaniilor planificate• Folosește și actualizează baza de date clienți cu informații și cerințe despre clienții vechi/noi sau potențiali, comunicate de aceștia• Utilizează programele de calculator: Word, Excel, Microsoft Outlook, SeniorERP, miniCRM, etc.• Utilizează fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, eMail, internet, softuri firme partenere/co
FASTENER LIMITED

Accounting Associate Targu Mures


Candidatul ideal Studii medii economice; studiile superioare reprezinta un avantaj; Minim 2 ani experienta in Contabilitate; Cunostinte de operare PC: MS Office, SAP; Engleza: nivel mediu; Bune abilităti de comunicare, de organizare si de prioritizare; Proactivitate; Atentie la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati financiar-contabile legate de clienti; Monitorizarea bazei de date a clientilor; Inregistrarea incasarilor si alocarea acestora pe pe clienti; Verificarea corectitudinii inregistrarilor automate generate din aplicatiile de vanzari; Verificarea retururilor si emiterea documentelor aferente, conform procedurilor interne; Reconcilierea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor, conform procedurilor interne; Intocmirea si rularea rapoartelor specifice.Va oferim: Oportunitatea de a acumula experienta intr-o companie multinationala de prestigiu; Lucrul intr-o echipa de profesionisti; Un pachet salarial atractiv.Toate profilele
JTI Romania

Curier Pedestru /​ Auto - Postas Livrare Corespondenta


Candidatul ideal ​permis auto categoria B dexteritate manuala foarte buna organizare rezistenta fizica constintiozitate, seriozitateDescrierea jobului Pink Post isi mareste echipa operationala:Suntem in cautarea unui coleg / colege, care sa ocupe functia de curier pedestru / auto (postas). Zone de interes: Sangeorgiu de Padure, Ungheni, Santana de Mures, Miercurea Mirajului.Activitatile principale se rezuma la:• Sortarea corespondentei in functie de o serie de criterii prestabilite (ex. nume strazi, numar imobil, etc);• Livrarea zilnica de plicuri pe zona alocata;• Respectarea termenelor de livrare conform proiectelor in desfasurare;• Returnarea catre oficiul postal a corespondentei nelivrate in ziua respectiva;• Colectarea de informatii din teren la solicitarea superiorului direct.
ILRA PINK POST OPERATIONS

Brand Marketing Coordinator


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare Experiența în domeniul Marketing constituie avantaj Cunoștințe medii spre avansate de limba engleză, în conversație și în scris Abilități foarte bune de comunicare, atitudine pozitivă și deschisă către clienți și colegi, spirit de echipă Permis de conducere categoria B Cunoasterea pachetului de operare MS Office Foarte multă creativitate, implicare și inițiativă Punctualitate și atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati: Participă alături de managerul de marketing la crearea de strategii de marketing și media plan Coordonează și implementează activitățile specifice de marketing și comunicare (mai ales în mediile de comunicare în masă precum TV, radio, social media etc.) Coordonează și implementează campaniile naționale de brand Coordonează și implementează planurile de marketing pentru fiecare categoriile din portofoliul companiei alături de manager de marketing Elaborează rapoarte periodice privind activitatea de marketing desfăș
HELL ENERGY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1047 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.