Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1322 Locuri de Munca Networking engineer - Joburi Networking engineer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1322 Locuri de Munca Networking engineer - Joburi Networking engineer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Software Programator


Candidatul ideal Căutăm Specialist Software Programator care să ne ajute să dezvoltăm tehnologii de tip Machine Learning și Artificial Intelligence pe care le vom folosi pentru interpretarea informațiilor financiare, fiscale și juridice despre companii.Astfel, aceste date publice devin cu adevărat utile clienților noștri în procesul de analiză a partenerilor de afaceri, la stabilirea riscului de creditare și nu numai.Aptitudini tehnice: Formare/experienţă relevant in cel putin una din urmatoarele domenii: front-end design, front- end/back-end development, mobile app development IOS / android; cunostinte avansate in cel putin una din urmatoarele limbaje C/C++, PHP, MYSQL, Javascript/AJAX, PythonReprezintă avantaje: Cunoștințele NodeJs, RabbitMQ, Solr, Elasticsearch, Docker Deținerea unei diplome universitareDescrierea jobului Responsabil de implementarea activităților de cercetare industrială și în ceea ce privește programarea; Responsabil de etapele specifice programării aplicației, te
TERMENE JUST SRL

Credit Collection Specialist With German


Candidatul ideal The Credit Collection Specialist is a key member of the Finance Shared Services team, who will optimize cash inflows and resolution of invoice queries/disputes, carrying out the collection of accounts receivable and monitor accounts receivable until they are cleared.What You Will Bring Into The Role German language level C1 or above. English language level B2 or above. Ability to perform under pressure and meet tight deadlines. Good command of standard and company IT tools. Good knowledge of dunning process. Excellent written and verbal skills, with a professional telephone manner. Analyze with rigor the customer ledger, including over several periods. Know the group rules for provisions in order to target reminder actions. Good organisational and time management skills with the ability to deal with multiple demands on time and resource. Experience within a large-value commercial Credit Control environment. Proven track record in chasing historical debt and resolving p
IRON MOUNTAIN SRL

Seller Development Specialist


Candidatul ideal Cerinte: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoană dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunoștinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listat
EMAG

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Technical Support Specialist,​ French


Candidatul ideal About You French and English at C1/C2 Level Excellent oral and verbal communication skills are a must A Bachelor's degree in Computer Science and/or equivalent work experience. At least 2 years prior experience in a customer service/support-related position. Proficient in Windows (Windows registry, services, etc), working knowledge of MacOS, and a general understanding of Linux distributions a plus. Previous experience with Zendesk is a plus! Able to exercise good judgment of priority based on customer impact. Adaptable to new technologies and processes. Strong interpersonal skills so as to be able to work in a team-oriented environment. Understanding of any virtualization platform, basic networking. Previous experience with RMM software is helpful, but not required. A good sense of humor You enjoy the technical support environment. You enjoy taking ownership and watching your efforts make a difference! German / Italian / Spanish / Dutch is a plusDescrierea jobului
NINJAONE GMBH

Specialist Marketing


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui candidat pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre ca Marketing Specialist. Dacă ești dornic să aduci inovație și energie în industria auto și să te implici în strategiile noastre de marketing, te încurajăm să aplici.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova gama noastră de produse într-un mod inovator și eficient. Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online și offline, inclusiv publicitatea pe social media și organizarea de evenimente. Analiza datelor de piață și a comportamentului consumatorului pentru a identifica oportunități de creștere și a influența deciziile strategice. Colaborarea strânsă cu departamentele de vânzări și de produs pentru a asigura alinierea strategiilor și a obiectivelor. Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor de marketing și ajustarea strategiilor în consecință.Cerințe: Experiență anterioară în marketing, preferabil
BEN RESOURCES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1219 de salarii introduse în Salario: 4085 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare, preferabil cu specializarea în Marketing. Experiență în marketing de minim 5 ani. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, iar cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj. Cunoștințe solide de business și marketing. Permis de conducere categoria B. Viziune de business și abilități de coordonare a proiectelor și oamenilor. Capacitatea de a dezvolta strategii de marketing adecvate business-ului. Abilități excelente de negociere, coordonare și planificare. Abilitatea de a lucra în echipă și de a construi relații interumane.Descrierea jobului Responsabilități și atribuții: Coordonarea întregii activități și echipei de marketing (inclusiv marketing online). Elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale companiei în funcție de obiectivele generale ale managementului și asigurarea implementării acestora. Menținerea relațiilor cu celelalte departamente ale companiei. Responsabil pentru producția materialelor de marketing: ședin
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1216 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cautam Specialist marketing entuziast/a, organizat/a si dornic/a de o noua provocare profesionala. In acest rol vei lucra autonom si te vei ocupa de promovarea unei game largi de produse prin utilizarea strategica a canalelor digitale si a altor activitati promotionale.Profilul pe care il cautam: Experienta de minim 1-2 ani in marketing; Cunostinte de cercetare de piață și analiză de date; Cunoștințe de Photoshop - reprezinta un avantaj; Experiență în planificarea și coordonarea campaniilor de promovare; Cunostinte in distributia de materiale publicitare/flyere (stradal/cutii postale/“door hanger”) - reprezinta un avantaj; Atenție sporita la detalii și acuratețea informațiilor; Deschidere pentru feedback și generarea modificărilor; Respectarea termenelor limită; Flexibilitate si adaptare in functie de circumstantele mediului de afaceri; Autonomie in organizarea sarcinilor specifice;Valorile noastre: Frugalitate, Responsabilitate, Proactivitate, Imbunatatire continua, I
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1156 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master-institutie de invatamant superior de profil biologie, chimie, biochimie recunoscuta de OBBCSSR Drept de libera practica- certificate de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala Experienta intr-un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale Cunostinte de operare PC Capacitate analitica-stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor procedure si instructiuni complexe de lucru Bun organizator al muncii proprii, capabil sa se incadreze in programe si sa isi planifice activitatile Responsabil, profesionist, cu dorinta de perfectionare continuaDescrierea jobului Responsabilitati: Urmareste consumurile de materiale(reactivi, controale, calibratori, etc) utilizate in procesul de lucru Realizeaza mentenantele (zilnice, saptamanale, lunare) echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice Verifica starea de functionare a echipamentelor
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Forwarder Specialist


Candidatul ideal Higher educationTeamwork skillsProficiency in English or Bulgarian language.Long-term intentionsBusiness skillsComputer literacyFlexibility, resourcefulness, and focus on assigned tasksAbility to make optimal decisions independently in a dynamic environmentInitiative, organized, motivated, communicative, responsible, and loyalDescrierea jobului Organizes international transportEnsures compliance with contractsMonitors client paymentsCollects documents from subcontractorsThe working place is in area of Voluntari 077190!
NOVA PLOVDIV SRL

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/directiile implicate din Centrala; Intocme
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Seo Specialist


Candidatul ideal Your experience should include... •1+ years of experience as an SEO Specialist or similar role •Proficient working knowledge of various SEO tools: SEMRush, SearchMetrics, Ahrefs, Botify, Majestic SEO, Screaming Frog, Google Search Console, speed monitoring tools •Up-to-date knowledge with the latest SEO trends •Proficient knowledge of Excel •Analytical skills and the ability to interpret data to drive actionable insights and recommendations. •Ability to work collaboratively in a team and communicate efficiently •A positive, can-do attitude and a strong desire to learn •Good English skills – both verbal and written You might also have... •AI prompt experience is considered a plusDescrierea jobului SEO Specialist Location Details: Romania, Remote At GoDaddy the future of work looks different for each team. Some teams work in the office full-time; others have a hybrid arrangement (they work remotely some days and in the office some days) and some work entirely remotely.​
GODADDY

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2662 RON/Luna

Specialist Dezvoltare Produse Marca Proprie


Candidatul ideal • Studii superioare in Industria alimentara;• Experienta minim 3 - 5ani domeniul comert alimentar/retail (etichetare produse alimentare sinealimentare)• Cunoasterea legislatiei locale si europene in domeniul alimentar (etichetare produse alimentaresi nealimentare, informarea consumatorului)• Abilitati de comunicare ,prezentare si relationare cu ceilalţi angajati/ furnizori si autoritati;• Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;• Cunostiinte PC: MS Office• Limbi straine: engleza minim B2;• Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, monitorizare si control.• Nivel ridicat de implicare si responsabilitate;• Automotivat si flexibil;• Proactiv, apt de a lucra in echipa, dar si in mod independent.• Responsabilitate si corectitudine.Descrierea jobului • Coordoneaza procesul de etichetare pentru produsele marca proprie dezvoltate local si regional.• Gestioneaza procesul de implementare a proiectelor de sustenabilitate alocate
MEGA IMAGE SRL

Customer Support Specialist With Italian &english


Candidatul ideal Wanted: One amazing human being; Strong in making magic happen; generous in spirit, daring and unafraid.Do you love being around people and making them happy? Are you a good listener, a bit of a problem solver with great communication skills? Then, this job is for you!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction gives you the opportunity to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service.Descrierea jobului Requirements Advanced level of Italian At least medium level of English Ability to provide high levels of customer support at all times on multiple products Strong interpersonal and communication skills Problem solving oriented Ability to work well in a team as well as on your own Basic IT skills, including using multiple operating systemsJob description Solving client's requests via email, chat and phone call Working with internal and client provided ticketing system Ensuring all communication is han
KONECTA GLOBAL CLIENTS DIVISION

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1322 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.