Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

52 Locuri de Munca Profesor in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

52 Locuri de Munca Profesor in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Profesor in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Junior Back Office with Italian


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -Good Italian & English skills -Researching skills and ability to be a person of action -Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Personal D
UniCredit

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Junior Back Office with German


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -German & English skills-Researching skills and ability to be a person of action-Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day back office tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in German on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Persona
UniCredit

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Agent Servicii Clienti Iasi (limba Italiana)


Candidatul ideal studii medii; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj; disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in intervalul 09:00-23:00, Luni - Sambata .Descrierea jobului Responsabilitati: oferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound; preluare apeluri si solutionare situatii.Oferta: contract perioada nedeterminata; training intern 4 saptamani; tichete de masa si tichete cadou; bonus de performanța în funcție de rezultate; diverse sporuri; asigurare medicala privata; program hybrid dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA SRL

Operatori Con Conoscenza Lingua Italiana (call Center Iasi)


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 10 Consulenti per attività in sede a Iasi (Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Un ambiente di lavoro sereno e non stressanteFormazione retribuitaContratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione Medlife;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Lucratori In Aeroport - Frankfurt,​ Germania (gn)


Descrierea jobului Lucratori in aeroport - Frankfurt, Germania (gn)Gi Group Germania va ofera locuri de munca in Germania cu acordarea serviciilor complete si cazarei la necesititate.Sarcina dvs. ca si lucrator in aeroport sortarea pachetelor/bagajelor mari și grele conducerea vehiculelor catre avion organizarea bagajelor in avionProfilul dvs. ca si lucrator in aeroport Germana nivel mediu conversational (B1) Permis de conducere (B) conditie fizica buna continuitate in ultimii 5 ani pentru verificarile efectuate de autoritatile aeriene din GermaniaOferta noastra pentru dumnevoastra contract pe perioada nelimitata 17,00 €/ora bonus de start in valoare de 1000€. Posibilitate de a fi preluat direct de clientul nostru 155 de ore lucratoare pe luna /doar tura de ziCererea dvs.Pentru aplicarea la locul de munca ca si lucrator in aeroport accesati cu un click „ Aplica acum“. Este nevoie sa introduceti datele dvs. de contact, incarcati CV-ul dvs., precum si celelalte documente necesare. Aveti
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH

Lucrator In Depozit La Aeroportul Din Leipzig,​ Germania - Tura De Noapte (gn)


Descrierea jobului Clientul nostru lucreaza la extinderea business-ului si are nevoie de 500 de angajatiCauti un loc de munca stabil, orientat viitorului si evident bine platit?Atunci nu mai pierde timpul si aplica acum ca sa poti incepe lucrul cat mai curand pentru a-ti garanta un venit sigur tie si familiei tale!SARCINILE TALE:Te concentrezi pe inspectia calitatii si sortarea coletelor.Scanezi pachete folosind scanerul manual si te asiguri ca ele vor ajunge la destinatia corecta.Ulterior vei pregati containerul de transport aerian incarcand pachetele.CERINTE:Stapanesti limba engleza SAU germana la nivel mediu conversatinal (B1, scris, citit, vorbit).Poti dovedi prin acte activitatiile tale din ultimii 5 ani, fara o intrerupere mai lunga de 28 de zile intre 2 sau mai multe activitati.Esti dispus(a) sa te muti in Leipzig, Germania.Disponibilitatea de a lucra doar in tura de noapteBeneficii:Cazare gratuita pentru primele 6 luniUn salariu atractiv de €16.50/ora, in mediu de 1.800 net pe
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH

Lucrator In Depozit La Aeroportul Din Frankfurt,​ Germania (gn) – 3 Schimburi


Descrierea jobului Lucrator in depozit la aeroportul din Frankfurt, Germania (gn) – 3 schimburiGi Group este un furnizor internațional de servicii de personal cu peste 500 de locații în 40 de țări.Responsabilitati principale: Sortarea și depozitarea pachetelor de orice dimensiune. Asigurarea manipularii eficiente si corecte a pachetelor in depozit conform procedurilor stabilite Încărcarea și descărcarea containerelor de marfă, a paleților și a vehiculelorCerinte: Limba engleza sau germana la nivel mediu conversational (B1, scris, citit, vorbit). Dovada prin acte a activitatiilor din ultimii 5 ani, fara o intrerupere mai lunga de 28 de zile intre 2 sau mai multe activitati. Relocare in Frankfurt, Germania. Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburiBeneficii: Cazare oferita de catre compania noastra pentru primele 9 luni Salariul 14,75€/ora plus sporuri de 25% noapte, 100% duminica si 125% zi de sarbatoare Contract de munca german pe termen nedeterminat Posibilitatea de a face ore suplim
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Content Moderator With Italian (office In Bucharest)


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speechQualifications:Minimum qualificationsProficient level of ItalianProficient level of English Min C1• Previous experience in content moderation would be an asset.• High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities· Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client.· Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance.· Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily.· Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action.·Give feedback for policies/tools/processes improvements.· Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Educatori,​ Psihologi,​ Asistent Social- Dgaspc Iași- Css Bogdanesti - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi Expira in 2024-05-17 LocatieIasi NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt - educatori ( studii medii -fara/cu diploma bacalaureat) -19 posturi -psiholog (studii superioare- specializarea psihologie, membru Colegiul Psihologilor din Romania) -2 posturi -asistent social- (studii superioare- specializarea asistenta sociala, membru Colegiul Asistentilor Sociali din Romania) -1 postEtapele stabilite pentru concurs : - data limita depunere dosare- 17.05.2024, ora 13.00 - selectia dosarelor - in data de 21.05.2024 - afisarea rezultatelor selectiei dosarelor- 22.05.2024 - depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor- 23.05.2024 - afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor la selectia dosarelor- 24.05.2024 - proba scrisa - in data de 27.05.2024, ora 10,00 la sediul D.G.A.S.P.C. Iasi, str. Ateneului , nr. 1C - afisarea rezultatelor probei scr
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Customer Care Support Cu Cu Limba Italiana Bacau


Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba ita
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 52 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.