Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

95 Locuri de Munca Registrator Medical in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

95 Locuri de Munca Registrator Medical in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Registrator Medical in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Farmacist - Dr.​max Iasi


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Iasi!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperir
DR.​MAX S.​R.​L.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica - Iasi


Candidatul ideal Candidatul ideal:• Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Asigura suport consilierilor juridici/avocatilor din cadr
EOS KSI ROMANIA SRL

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și fiabile pentru a se alătura echipei noastre într-un rol de manipulare a mărfii și de șofer în cadrul depozitului nostru. Dacă ești o persoană cu atitudine pozitivă, motivată și organizată, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine să te alături echipei noastre.Candidatul ideal pentru noi:-deține permis de conducere cat.B, fără antecedente în cazierul auto-are experiență in distribuție de min.1 an-are experiență în activități gestionare-cunoaște bine orașul și împrejurimile-are orientare către client-are disponibilitate la efort fizicApreciem seriozitatea și implicarea, dorința de a face lucrurile bine și dorința de a învăta repede.Descrierea jobului Obiectivul principal al activității este recepția și depozitarea mărfii cât și livrarea comenzilor la client:-pregătirea comenzilor-încarcarea coletelor de marfă pentru livrare-identificarea traseului optim, transport și livrare comenzi la client-gestionarea și înto
VERLA SRL

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Back Office Sales Assistant On Site Iasi


Candidatul ideal Must Have:At least 1 year of previous experience in a sales support role or customer service role, preferably in the software/Saas/IT industry.Fluent in English, both verbal and written.Excellent organisational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and manage multiple deadlines effectively.Strong communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and relationships with customers and colleagues.Detailed oriented, excellent planning skills.Nice to have:Good business sense and the ability to work with budgets.Understanding of sales performance metrics.Proficiency in CRM software (e.g., Salesforce, Pipedrive).Flexibility to adapt to changing priorities and responsibilities as needed.Innovative, optimistic and persistent.Descrierea jobului THE CHALLENGEIntelligentBee is looking for an enthusiastic, and successful Sales Assistant to join our B2B sales growing team! In this role, you will spend your day performing support duti
INTELLIGENT BEE WEB SRL

Asistent/​a de Proiect - Iasi


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. CerinteAbsolvent/ă studii superioare; Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj; Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj. Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc); Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct; Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor şi rapoartelor din
Eptisa Romania

Asistent Farmacist In Iasi


Candidatul ideal Ce profil cautam: Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie; Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva; Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor; Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor/operatiilor;Descrierea jobului Ce oferim: Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale; Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite; Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme; Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire; Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului; Activități de t
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Operations Back-office Internship Program


Descrierea jobului Învățarea nu se oprește odată cu finalizarea programelor de studiu universitare, ci continuă la job. Iar teoria și practica se îmbină perfect în programele de internship pe care UniCredit ți le-a pregătit.Vei avea acces direct la o experiență bancară autentică, într-una dintre băncile de top din România și din Europa, alături de cei mai buni profesioniști în domeniu. Și oricât de mare ți s-ar părea pasul de la școală la job, te ajutăm să-l faci cu încredere prin programele noastre de internship, prin care ne propunem să dezvoltăm viitorii bacheri ai României.DE CE SĂ APLICI Vei descoperi ce se află în spatele proceselor bancare și vei participa la realizarea și transformarea activităților de back-office Vei pune în practică teoria din facultate, dar cel mai mult vei învăța teoria desprinsă din practica bancară Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată către performanță și mereu atentă la nevoile clienților și ale colegilor Programul este plătit, astfel că vei
UNICREDIT BANK S.​A.​

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Farmacist/​asistent Farmacist


Candidatul ideal Ne mărim echipa și căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru locațiile noastre din Iași.În farmaciile LARA FARM, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fii tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice.Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului Farmacist/Asistent de farmacie : Studii superioare dе specialitate - Facultatea dе Farmacie / Absolvent al Școlii postliceale de farmacie. Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs. Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia. Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi. Creativitate, inițiativă și spirit de echipă.Descrierea jobului RE
LARA FARM SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis


Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ține evidența corectă a stocurilor din depozit;Organizează periodic, conform procedurilor interne, inventarul stocurilor in depozit;Elaborează la cerere rapoarte de activitate;Asigura recepția cantitativă și calitativă a produselor care intră în depozit;Colectează prompt și corect comenzile pentru livrare;Verifică din punct de vedere calitativ și cantitativ produsele care ies din depozit;Asigură repartizarea și ordonarea corectă a produselor din depozit, conform cu prevederile legale în domeniu și cu standardele
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Laborator


Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Laborator, vei face echipa buna cu tehnologia de ultima generatie, iar prin grija si dedicare, vei reusi sa le oferi pacientilor rezultate prompte si increderea de care au nevoie. Astfel, alaturi de noua echipa, vei folosi toate resursele necesare, intr-un cadru multidisciplinar, pentru prelucrarea corecta a probelor, contribuind la realizarea medicinei extraordinare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Back Office with Italian


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -Good Italian & English skills -Researching skills and ability to be a person of action -Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Personal D
UniCredit

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei sa inveti totul despre acte contabile, juridice si cum sa administrezi o firma? Vino la noi!Firma cu 26 de ani vechime , cu activitate in domeniul tehnic si reprezentanta Bosch angajeaza Asistent manager .Cerinte: cunostinte de contabilitate primara; spirit de lucru in echipa, spirit de initiativa , permis de conducere auto categ B;Descrierea jobului Asiguram: salarizare motivanta; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; iar dupa caz putem asigura apartament sau masina de serviciu.
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Back Office with German


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -German & English skills-Researching skills and ability to be a person of action-Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day back office tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in German on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Persona
UniCredit

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, capabila sa lucreze in echipa.Candidatul ideal are: cunostinte de limba engleza de nivel mediu (scris + conversational) se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului; stie sa centreze discutia pe nevoile clientului; are bune abilitati de comunicare si negociere; are cunostiinte medii de utilizare a computerului (Word, Excel, Email).Ai un avantaj daca: ai experienta anterioara in domeniul vanzarilor, e-commerce, comunicare, call-center, suport clientiDescrierea jobului Responsabilitatile postului: preluarea telefonica a comenzilor prezentarea intr-un mod atractiv si profesional al produselor companiei gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti realizarea relatiilor de colaborare cu clientii noi sau existentiBeneficii: Salariu motivant si politica de bonusare baza pe realizari Lucrul intr-o echipa tinara
MAKEUP SHOP SRL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 95 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.