Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

113 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

113 Locuri de Munca Reprezentant Comercial in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Comercial in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Abilitati de comunicare si negociere, Orientare catre rezultate, Capacitatea de a atinge si depasi obiectivele de vanzari, Abilitati organizatorice si planificare eficiente, Permis de conducere categori B si disponibilitate pentru deplasari in teritoriu.Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti, Promovarea si vanzarea serviciilor noastre, Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite produse in functie de nevoile si cerintele lor, Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor si oportunitatilor de crestere, Colaborarea stransa cu echipa pentru a dezvolta si implementa strategii de promovare.Beneficii: Sansa de a avanza pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organizarea muncii Posibilitatea de a dezvolta si de a-ti pune in valoare abilitatile de vanzari Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri in functie de performante
ANT PRO DETAIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata catre client si rezultate pozitive;- Initiativa, ambitie, capacitatea de analiza si sinteza;- Experienta anterioara pe un post similar prezinta un avantaj;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasari in regiunea alocata;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea retelei de distributie si a partenerilor din constructii;- Prospectarea permanenta a pietei si identificarea potentialilor clienti – cresterea portofoliului de clienti;- Promovarea portofoliul de produse;- Organizarea activitatatii zilnice in vederea realizarii planului de vanzari si incasari;- Colaborarea foarte buna cu alte departamente ale firmei (logistica, achizitii) si schimbul permanent de informatii.Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix Comision din vanzari Tichete de masa Instrumente de lucru: Ma
SC PANTANO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2815 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Consultant Vânzări – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Agent De Vanzari In Cautarea Unei Provocari Antreprenoriale


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Ce cautam :Experienta Abilitati de comunicare si negociereOrientare catre obiective si depasirea targetelor de vanzariCunostinte in limba EnglezaPermis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si atragerea de noi clienti.Mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Prezentarea produselorNegocierea si incheierea vanzarilorMonitorizarea pietei si a competitieiObiective de vanzariFeedback si rapoarteColaborarea cu echipa de marketingParticipare la evenimenteEducatie si formare in domeniul PetfoodCe oferim:Pachet salarial atractivComision din vanzareOportunitate de a creste in cadrul companieiSuntem deschisi la ideei si oportunitatiProgram de lucru 10:00 - 18:00
CASERTYNA STUDIO SRL

Consultant Vanzari Super - Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Sofer Distributie/​electrician/​service Mobil și Reprezentant Vanzari-callcenter-facturist


Candidatul ideal Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilCandidatul IdealCerințe:- permis categoria B;- experienta in domeniu constiute avantaj;- abilitatea de a asculta;- persoană ambitioasă, organizată, - capacitatea de a rezolva rapid și corect problemeleapărute;- capacitatea de a prioritiza sarcinile;Reprezentant Vanzari-CallCenter-FacturistCandidatul Ideal- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;- Cunostinte facturare in program Saga constituie avantaj- Cunostinte operare PC, Microsoft Office;- Experienta in vanzari constituie avantaj- Atentie la detalii;- Flexibilitate si adaptabilitate;- Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;- Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona.Descrierea jobului Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilDescrierea jobului- sa lucreze conform procedurilor firmei;- sa realizeze livrări, lucrari de mentenanta intretinere si reparatii la pr
MOVE ECO S.​R.​L.​

Director Vanzari - Judetele Satu Mare Si Bihor


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientilor Realizarea de vizit
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Ofertare Achizitii Publice Si Elaborare Devize Constructii


Candidatul ideal Studii tehnice: Constructii, Instalatii;Experienta de lucru minim 2 ani intr-un departament tehnic in cadrul unei companii de constructii;Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;Cunostinte foarte bune privind utilizarea SEAP/ SICAP;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare InternetDescrierea jobului Studierea documentatiilor tehnice, proiectelor si caietelor de sarcini ale procedurilor de achizitii publice din SEAP.Elaborarea de oferte tehnice in cadrul ofertelor de achizitie publicaIntocmirea procedurilor si metodologiilor de lucru in functie de activitatile solicitate in caietele de sarcini.Urmarirea si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificariTransmiterea de solicitari de clarificare la documentatia de atribuireResponsabilități:Elaborarea ofertelor tehnice și comerciale pentru proiecte de construcții ;Colaborarea strânsă cu echipa de proiectar
CRITO PROD SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal -Cunostinte dе limba engleza nivel mediu / avansat – prezinta un avantaj-Aptitudini dе comunicare in relatia cu clientii;-Capacitate dе lucru in conditii dе stress / rezistenta la stres;-Capacitate dе acumulare rapida a cunoştinţelor noi;-Capacitate dе munca in echipa;-Comportament adecvat;-Bune abilitati de negociere;-Capabil sa respecte termenele limita;-Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii;Descrierea jobului -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;-Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu;-Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor;-Contаctаreа cliеntilor, ofertarеа, negocierеа prеturilor, particularizarеa ofеrtеi de produse si sеrvicii pentru fiecаrе potentiаl beneficiаr;-Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati;-Accesar
LUGASI TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Judetele Arad-bihor


Candidatul ideal În calitate de Reprezentant de vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi pe câmp, in vizitele pe care le vei face si prin interacțiunea cu fermierii cu scopul de a oferi soluții personalizate pentru agricultură de precizie.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare și negociere🌟 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🚀 Experiență anterioară în vânzări pe teren, în special în vânzări consultative🌍 Flexibilitate de deplasare în interiorul țării, în special în județele aproape de tine📚 Studii minime liceale – pregătire tehnică sau economică🌐 Cunoștințe de limba engleză cel puțin la un nivel mediu🚗Permis de conducere categoria B valabil🌾Experiența într-o poziție similară în industria agriculturii va fi considerata un avantajDescrierea jobului Ce vei face?🌱Promovarea și vânzarea de echipamente, servicii și soluții te
VANTAGE BALKANS SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 647 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari - Il Passo


Candidatul ideal Consilier Vanzari - Il Passo Minim studii medii; Experienta profesionala in Fashion Retail; Experienta intr-un magazin dе incaltaminte constituie un avantaj Cunostinte medii dе limba engleza; Cunostinte aplicatii Microsoft Office.Daca esti in cautarea unei cariere in Fashion Retail, Iti doresti oportunitati dе promovare si noi provocari, atunci Il Passo este locul potrivit.Descrierea jobului Consilier Vanzari - Il Passo Rеalizаrеа obiеctivelor de target alе mаgazinului si plаnul de visuаl merchаndising in conformitate cu instuctiunilе sediului; Oriеntаrе cаtrе cliеnt; Activitаti dе depozit: stocаre, aranjare, verificare, receptie, transfer de marfa; Activitati la casa de maracat: incasare, intocmirea actelor contabile.Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu fix si Comision din vanzari; Bonus de vechime; Bonusuri sezoniere si de performanta; Reducere de angajat pentru produsele Il Pa
PESTOS SRL

Reprezentant Vanzari- Piese Auto


Candidatul ideal ​Oportunitate de angajare: Reprezentanți Vânzări de Piese Auto pentru București, Constanța, Pitești și OradeaSuntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de industria auto pentru a se alătura echipei în calitate de Reprezentanți Vânzări de Piese Auto. Această poziție implică interacțiuni directe cu clienții, oferind consultanță și soluții pentru nevoile lor legate de piese auto. Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic; Minimum 3 ani experienta in vanzari de piese auto; Cunostinte operare pachet MS Office, programe de identificare piese; Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere; Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate; ​Posesor carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata; Promoveaza oferta companiei; Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale; Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza po
MANPOWER

Reprezentant Vanzari Piese Pentru Utilaje Agricole


Candidatul ideal calitati excelente de comunicare si negociere; ideal cunosterea sectorului agricol experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; ideal cunostinte in domeniul pieselor de schimb sau a utilajelor agricole; cunostinte de limba engleza - nivel mediu; permis de conducere cat. B; disponibilitate la deplasari; persoana organizataAvantaj: Ideal experienta in vanzarea pieselor/utilajelor cunostinte tehnice si de identificare pieseDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata (Prahova si adiacent) prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; stabileste si participa la intalnirile cu clientii; participa la negocieri, monitorizeaza derularea contractelor; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari propune, participa si se implica activ in actiuni de promovare (ex: organizarea de demonstratii in teren, exp
MUNAX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 113 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.