Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

30 Locuri de Munca Strabag - Joburi Strabag

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

30 Locuri de Munca Strabag - Joburi Strabag

Cauta printr-o varietate mare de joburi Strabag si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Strabag si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Assistent:in Der Bereichsleitung


Candidatul ideal Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder Berufserfahrung in einer vergleichbaren Position Erfahrung im Personalbereich von Vorteil Sehr gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift, gute Deutschkenntnisse von Vorteil Organisationsfähigkeiten sowie eine strukturierte Arbeitsweise Genaue, verantwortungsvolle und vertrauensvolle Arbeitsweise Kreative und motivierte Persönlichkeit Ausgezeichnete MS-Office 365 Kenntnisse Verständnis für Konzernstrukturen von Vorteil Führerschein Kat. BDescrierea jobului Unterstützung der Bereichsleitung in allen administrativen und organisatorischen Aufgaben Vorbereitung, Koordination und Organisation sowie Nachbereitung von Terminen, Besprechungen und Veranstaltungen Erstellung und Aufbereitung von Präsentationen sowie Protokollführung bei Besprechungen der Bereichsleitung Effizientes Büromanagement sowie selbständige Abwicklung interner und externer Korrespondenz Reisemanagement für die Bereichsleitung Unterstützung in personaladminist
STRABAG SRL

Functionar Economic Domnesti,​ If


Candidatul ideal Studii economice finalizate; Experienta in domeniul economic de minim un an; Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel, aplicatii informatice specifice profesiei); Abilități de comunicare bine dezvoltate, o bună capacitate de analiză; Persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii, atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitate; Permis de conducere auto B.Descrierea jobului Gestionarea contractelor cu beneficiarii din punct de vedere economic/comercial, Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori si verificarea si emiterea facturilor catre clienti Monitorizarea, controlul consumurilor) si urmarirea inregistrarii veniturilor si cheltuilelilor pe centre de cost Prelucrarea si inregistrarea rapoartele lunare de activitate ; Evidenta si prelucrare primara a documentelor de gestiune si stocuri si a documentelor administrative; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii Companiei; Comunicarea cu superior
STRABAG SRL

Economist - Sibiu


Candidatul ideal Pentru proiectele noastre mari de infrastructura, angajam Economist (administrare financiar-contabila de centre de cost) pentru sediul din Sibiu, pentru o perioada determinata de 12 luni cu posibilitatea prelungirii. Studii superioare economice finalizate Experienta in domeniul economic de minim trei ani Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel) Cunostinte de contabilitate Abilitati de comunicare bine dezvoltate, o buna capacitate de analiza Cunostinte avansate de limba engleza (germana avantaj) Disponibilitate pentru deplasari in afara localitatii Persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii, atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitate Permis de conducere cat. B Fara antecedente penale.Descrierea jobului Tine evidentele financiar contabile corecte si la zi Verifica si inregistreaza facturile de la furnizori Activitati de gestiune si stocuri Verifica corectitudinea din punct de vedere contabil si fiscal a int
STRABAG SRL

Sef De Santier /​ Inginer Cfdp - Cluj Napoca


Candidatul ideal ARL anjajeaza Sef de Santier/Inginer CFDP la Cluj Napoca pentru proiectele noastre de infrastructura din centrul Transilvaniei. Studii superioare in domeniul constructiilor- specilizarea Inginer CFDP Experiență in executie (2-3 ani) Abilităţi de organizare, coordonare şi comunicare persuasivă Cunoasterea unei limbi straine (engleza) constituie avantaj Disponibilitate la deplasări Permis de conducere cat. B Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Să gestioneze, să organizeze și să supravegheze lucrările desfășurate pe șantier, fiind direct răspunzător de îndeplinirea în bune condiții a lucrărilor, de calitatea acestora si de respectarea termenelor de execuție Să contribuie cu experiența sa tehnică prin prezentarea de propuneri potrivite ori de cate ori este necesar pentru execuția corespunzătoare a lucrărilor si/sau optimizarea proiectului Să întocmească si sa urmărească/actualizeze graficului de lucrări Să gestioneze actua
STRABAG SRL

Procurement Specialist For Rail Infrastructure Projects


Candidatul ideal Bachelor’s degree in economics or from a technical university (i.e. civil engineering / mechanical engineering or similar) or any other university with at least 4 years of relevant experience. Proven experience in procurement, preferably within rail infrastructure, but it is not mandatory condition. Strong negotiation skills and the ability to build effective relationships with suppliers. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment. Very good writing and communication skills in Romanian and English language. Proficiency in Microsoft Office suite.Descrierea jobului Implement procurement strategies to meet project requirements while optimizing costs. Identify potential suppliers / subcontractors, conduct suppliers’ / subcontractors’ evaluations, and negotiate contracts to secure favorable terms and conditions. Collaborate closely with tender and project management teams to understand requirements and ensure
STRABAG SRL

Inginer Cfdp


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in specialitatea CFDP; Experiența de șantier minim 2 ani; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru relocare in tara pe durata derulării proiectelor de construcții; Cunoștințe de legislație specifică, cunoașterea tehnologiilor de execuție a lucrărilor din cadrul șantierului; Cunoașterea unei limbi străine (engleza mediu), cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC, pachet MS Office, Microsoft Project, AutoCad; Abilitați interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa; Capacitate de coordonare a echipei din subordine; Rigurozitate si atenție la detalii; Seriozitate, punctualitate, responsabilitateDescrierea jobului Coordonarea, controlul si supervizarea execuției lucrărilor de construcții, conform proiectului; Întocmirea înregistrărilor zilnice ale activităților desfășurate pe șantier; Gestionarea si organizarea lucrărilor in șantier; Întocmire documentație de șantier și devizelor de decon
STRABAG SRL

Media netă estimată pe baza celor 766 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Sofer Profesionist Si Operator Freza Wirtgen


Candidatul ideal Șofer B, C, CE profesionist cu cunoștințe operare freza Wirtgen pe șantier Studii medii sau școală profesională; Experiența minim 2 ani; Permis conducere categoriile B, C, CE; Atestate valabile șofer profesionist, transport marfa; Cartela tahograf; Cunoștințe de mecanica auto și minime abilități de calcul matematic; Experiența in transportul agabaritic constituie un avantaj; Cunoașterea proceselor și procedurilor legate de activitatea de transport agabaritic și cunoștințe tehnice și mecanice specifice; Seriozitate, punctualitate, responsabilitate.Descrierea jobului Înțelegerea temeinică a domeniului construcțiilor de drumuri, respectiv a procesului de frezare, inclusiv a lucrărilor de pregătire, a nivelurilor, a drenajului, a specificațiilor de lucru și a altor detalii legate de frezare. Operează/deservește si întreține utilajul (freza tip Wirtgen) și asigură buna funcționare a utilajului prin respectarea graficului de întreținere și gresare, conform instrucțiunilor di
STRABAG SRL

Sef Santier Proiecte Edilitare - Cluj


Candidatul ideal ARL – parte din grupul Strabag, angajeaza doi Sefi de Santier, pentru proiecte edilitare (alimentare cu apa si canalizare) pentru o perioada de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii. Studii superioare in constructii (facultatea / specializarea instalatii pentru constructii si/sau facultatea de constructii, specializarea amenajari si constructii hidrotehnice); Exeprienta de lucru un constructii de minim 5 ani; Experienta in lucrari de alimentare cu apa si canalizare; Experienta in contracte cu Companiile, regiile de apa/canal; Experienta in proiecte POS Mediu, POIM (alimentari cu apa si canalizare); Cunostinte operare calculator: Microsoft Office, Microsoft Project (sau similar pentru intocmire grafice de executie); Permis sofer cat B.Descrierea jobului Este responsabil de preluarea santierului (verifica situatia in teren, se asigura de realizarea masuratorilor preliminare, evidentiaza eventualele probleme tehnice); Gestioneaza, organizeaza si supravegheaza lucrarile de
STRABAG SRL

Inginer Constructor – Cost Controlling,​ Bucuresti


Candidatul ideal Pentru proiectele noastre civile, angajam Inginer Constructor - Cost Controlling pentru echipa din Bucuresti, cu urmatorul profil: Absolvent/a de facultate tehnica (constructii civile / hidrotehnice reprezinta un avantaj); Experienta in domeniul constructii (costuri) minim 3 ani; Cunostinte solide de MS Office (Excel), bune abilitati in folosirea diverselor software-uri cum ar fi ITWO, sisteme ERP; Capacitate de analiza si sinteza a unor volume mari de date, spirit de echipa, responsabilitate, comunicare excelenta oral si scris, abilitate de lucru cu informatii confidentiale; Cunostinte bune de limba engleza; limba romana – nativ / avansat; Persoana loiala, perseverenta, cu capacitate mare de invatare a sistemelor noi de lucru si atenta la detalii; Abilitatea de a gestiona mai multe activitati in paralel; Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu.Descrierea jobului Verificarea permanenta a cantitatilor, preturilor, costurilor si riscurilor la proiectele d
STRABAG SRL

Expert Achiziții Publice - Sibiu - Full-Time


Aufgaben Angajăm la Sibiu un Expert în Achiziții Publice pentru proiectele noastre de infrastructură rutieră din centrul României, pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Monitorizarea anunţurilor de participare la licitaţie publicate în SICAP, identificarea proiectelor de interes pentru companie, descărcarea documentaţiei de atribuire Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerinţele de calificare / atribuire şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentaţia de achiziţie publică împreună cu echipa de licitaţie şi încărcarea acestora în SICAPVerificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerinţelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilităţii cât şi tehnic şi pregătirea documentelor necesare (exper
STRABAG SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 30 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.