Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

743 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

743 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Creditare Pf - Cluj,​suceava,​salonta,​baia Mare,​gherla


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai minimum 2 ani experiență în sectorul bancar, cu abilități de vânzare de produse destinate persoanelor fizice (ne dorim să ai cunoștințe anterioare cu privire la discuțiile despre credite ipotecare, asigurări, produse de economisire și fonduri de investiții). Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului, ai grijă de actualii tăi clienți din portofoliu și cauți activ și să-l extinzi. Timpul e
RAIFFEISEN BANK SA

Responsabil Instalare Sisteme Fotovoltaice


Descrierea jobului Candidatul IdealStudii superioare (licentiat), specializare inginer profil electric;Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu energetic. Constituie avantaj experienţa în project management și/sau în proiectarea sistemelor de panouri fotovoltaice și în domeniul vânzărilor;Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei;Autorizare ANRE minim grad IIB.Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), AUTOCAD; Altele:Capacitate de planificare, de decizie și sinteză, tact, discernământ;Abilități de vânzare;Grad înalt de responsabilitate, gândire strategică, capacitate de a stabili priorități și de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă;Abilități de comunicare și interrelaționare;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului (lucru în afara programului normal de lucru, în program prelungit);Detinator permis de conducere cat.
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Web Developer


Candidatul ideal Îți dorești o cariera de succes în domeniul IT ca și programator?Ei bine este sanșa ta să te dezvolți în cadrul echipei noastre și să îți depășești condiția.Ești pasionat de programare și iți dorești să te dezvolți profesional , ai o atenție deosebită pentru detalii, mai ales în adoptarea noilor tehnologii ?Căutăm oameni cărora le place programarea, sunt buni la asta și nu sunt prinși în conflicte ideologice cu privire la tehnologie.Deviza noastră după care ne ghidăm:,,Meseria e brațară de aur’’.În acest moment folosim un amestec de Javascript, NodeJs si SQL Dar mâine? Cine știe?Dacă doresti să te alaturi echipei noastre și ești pregătit să aflii cum este să construiești aplicații web rapide și funcționale te invităm să ni te alături. Am fi bucuroși să te avem printre noi și de asemenea să învățam și noi de la tine diferite tehnici.Descrierea jobului Cerințe:Ce ne dorim de la tine? Ne dorim să evoluezi, ne dorim să te dezvolți profesional și să iți depașești limitele,
YOUR CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 745 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Project Manager/​ Coordonator Proiect Cu Experientata


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Cu experienta de min. 5 ani pe un post similar;* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Ospatar/​ajutor & Bucatar/​ajutor Continental Hotels


Candidatul ideal Suntem in cautare de Ospatari si Bucatri pasionati pentru a se alatura echipei noastre, reteaua Continental Hotels!Pentru ca cine se aseamana se aduna, ne-ar placea fii o persoana cu: Atitudine pozitivă, prietenoasa si atentie la detalii în raport cu oaspetii; Bune abilitati de comunicare, punctualitate, abilitati de organizare si gestionare a timpului; Bune abilitati de multitasking; Disponibilitate de a lucra in ture si/sau in weekend.Experienta e binevenita, dar daca nu ai experienta apreciem dorinta de a invata si atitudinea pozitivă orientată către client.Pentru ce orase recrutam:Bucuresti: Bucatar si Ospatar (sau Ajutor)Constanta: OspatarTurnu Severin: Ajutor Ospatar (Picol)Daca iti doerst alta pozitie in domeniul ospitalitatitii, trimite CV-ul tau pe adresa [email protected] spune-ne ce job e de interes pentru tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei prelua comenzile, fiind raspunzator pentru calitatea serviciilor oferite; Vei cunoaste meniul, astfe
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Area Sales Manager Klingspor Romania - Iasi,​ Suceava,​ Botosani,​ Bacau,​ Piatra Neamt


Candidatul ideal experienţă anterioară ȋn domeniul vȃnzărilor de minim 2 ani; domiciliul stabil in Botosani, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Vaslui, Bacau, Galati sau Vrancea; cunostinţe de limba engleză – nivel mediu; permis de conducere categoria B; disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu; abilități de comunicare și negociere; capacitate de planificare și organizare a activităților; deprinderea de a lucra ȋn echipă; competente de operare PC (Microsoft Office); pasionat de procesul de vanzari si dorinta de a avea o cariera pe termen lung in domeniu; fire proactiva, determinata in gasirea de solutii pentru atingerea obiectivelor.Descrierea jobului administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata; indeplinirea obiectivului de vanzari stabilit de comun acord impreuna cu conducerea companiei; cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor; prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale al
KLINGSPOR ROMANIA SRL

Agent Vanzari POS Part Time Bacau/​Suceava/​Iasi


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Area Sales Representative


Candidatul ideal Cu o experiență vastă în domeniul expedițiilor, dar și din nevoia continuă de creștere și dezvoltare, echipa noastră se extinde în mod constant pentru a putea raspunde cu profesionalism la cerințele pieței.Prin urmare, obiectivul companiei ORIENT pentru anul 2024 este să NE MĂRIM ECHIPA atât la sediul din Rădăuți-Suceava, cât și la sediile secundare din Arad, Constanța, Cluj și Iași. Dorești să pui bazele unei cariere în Vânzări sau să-ți dezvolți cunoștințele și abilitățile dobândite până acum în acest domeniu? Ești o persoană comunicativă, dinamică și sociabilă? Cunoști o limbă străină la nivel mediu? Ai stofă de bun negociator? Cauți un mediu de lucru în care să ai un rol proactiv și să te dezvolți personal și profesional?Atunci, te așteptăm sa te alaturi echipei noastre de profesioniști!Descrierea jobului Care sunt atribuțiile tale? Identificarea de noi clienți și lărgirea portofoliului de clienți; Preluarea comenzilor de la clienți și găsirea soluțiilor profitabil
ORIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:418


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS

Universal Teller


Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Bună organizare și atenție la detalii Atitudine orientată spre client și servicii de calitateDescrierea jobului Principalele responsabili
UNICREDIT BANK S.​A.​

Reprezentant Medical


Candidatul ideal Profilul candidatilor:- diploma universitara-conditie impusa de legislatia romana;- cunostinte de limba engleza;- permis auto;- disponibilitate de angajare cu functia de baza la KRKA;- experienta in domeniu reprezinta un avantaj;Candidatii selectati :- vor promova medicamentele KRKA profesionistilor din domeniul medical;- vor organiza intalniri cu profesionistii din domeniul medical;- oferim salariu si bonusuri stimulative, masina companiei si educatie pentru a asigura succesul.Descrierea jobului Daca doresti o munca interesanta, plina de provocari si dinamism, o atmosfera optimista si prietenoasa intr-o companie internationala, o dezvoltare profesionala si personala continua, inseamna ca esti persoana pe care Krka si-o doreste.
KRKA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 319 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Tehnician Service Electromecanic,​ Electrician


Candidatul ideal - cunostinte si experienta in domeniul electric de joasa tensiune (interpretare scheme electrice de forta si de comanda);- experienţa în reparaţia si intretinerea de grupuri electrogene (constituie avantaj);- cunostinte de automatizari sau motoare termice (constituie avantaj);- autorizatie ANRE grad IIB (avantaj);- permis de conducere – categoria B (obligatoriu);- disponibilitate pentru deplasari la clienti in zona alocata (obligatoriu);- persoana riguroasa, organizata, capabila sa isi desfasoare activitatea cu supervizare minima si sa respecte timpii de interventie contractuali si termenele limita angajate si asumate;- cunostinte basic de operare PC – Word, Excel, Outlook;- capacitate si dorinta de a invata lucruri noi;CERINTE:Studii medii finalizate – profil electric/mecanic/energetic;Cunostinte despre generatoare, alternatoare, reparatii motoare auto, lucru dupa scheme electrice;Abilitati de lucru atat in echipa cat si singur;Seriozitate, responsabilitate, precizie
UMEB POWER S.​R.​L.​

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 532 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Locatie


Candidatul ideal Experienta anterioara in alimentatie publica/productie alimentara min. 3-5 ani Experienta anterioara in coordonarea unei echipe Studii medii finalizate Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare Orientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitate Responsabilitate si corectitudine Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucruDescrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: Vei atribui sarcini si vei organiza activitatile angajatilor din cadrul punctului de lucru Te vei implica in mod direct in activitatea punctului de lucru Vei acorda suportul echipei in indeplinirea sarcinilor Vei respecta termenele limita pentru raportari, comenzi furnizori, etc Vei receptiona materiile prime si vei fi raspunzator pentru stocul punctului de lucru Te vei asigura ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru Vei motiva echipa reprezentand cultura si
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operator Introducere,​ Prelucrare Si Validare Date


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Operatori Masini - Linia De Productie


Candidatul ideal Punctul de lucru: Son, Olanda!!𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐍𝐎𝐈, 𝐂𝐀𝐍𝐃𝐈𝐃𝐀𝐓𝐔𝐋 𝐈𝐃𝐄𝐀𝐋:• Vorbeste limba engleza la un nivel conversational• Este dispus sa conduca / sa se deplaseze cu bicicleta electrica (oferita de catre agentie)• Este motivat sa progreseze profesional si financiarDescrierea jobului 𝐕𝐀 𝐎𝐅𝐄𝐑𝐈𝐌:• Tarif: 13.27 € + 0.17 € brut/h (timp de 11 saptamani, ulterior angajatii vor creste salarial)• Masina de serviciu / bicicleta electrica• Cazare (contra cost)• Suport din partea agentiei pentru a te integra si avansa in cariera intr-un termen cat mai scurt𝐀𝐥𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐢:• Program: 2 schimburi, luni-sambata• Angajatii vor munci in productie timp de ~14 zile pentru a se familiariza cu spatiul de lucru si a demonstra ca sunt motivati si dornici sa evolueze, ulterior vor incepe training-ul pentru operator etichetare, training-ul are o durata de 9 saptamani
EUROSERVICES BRASOV S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Produse Tehnice


Candidatul ideal Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre de vanzari, cu urmatoarele abilitati:- stabilitate, dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in domeniul vanzarilor de produse tehnice- perseverenta, capacitate de organizare a activitatii zilnice- initiativa si abilitati de comunicare - negociere - relationare- cunostinte tehnice in domeniul mecanicDescrierea jobului Activitatea consta in:- promovarea si vanzarea produselor din portofoliul de distributie al firmei catre clienti industriali si auto, pe zona alocata- identificare aplicatii, initiere proiecte- urmarirea incasarilor, raportare saptamanalaOferim urmatoarele beneficii:- salariu fix + bonusuri din vanzari si prime de sarbatori- tichete de masa- masina full time- laptop, smartphone- abonament de sananate la retea clinica privata- training la angajare si instruiri periodice
ASPAD COM SRL

Reprezentant De Vanzari (tuburi Canalizare)suceava,​ Botosani


Candidatul ideal Suntem cei care construiesc pentru viitorSuceava/Botosani/Neamt/BistritaSymmetrica ofera solutii tehnice pentru amenajarea spațiilor de interes public (piațete, parcuri, grădini publice, căi de acces pietonale si auto) dar si a spatiilor domestice (curti, gradini, alei) creand ambiente armonizate cu spațiul înconjurător, contribuind astfel la imbunatatirea calitatii vietii romanilor si la transformarea imaginii localitatilor urbane / rurale din Romania.Asadar un candidat potrivit pentru noi : studii superioare, Facultatea de Constructii /Instalatii/ Hidro/ Drumuri-Poduri constituie un avantaj cunostinte de oprare in sistemul licitati publice SEAP/SICAP are minim 2 ani experienta in vanzarea elementelor de beton prefabricate (tuburi de canalizare, pavele, elemente de mobilier urban) demonstreaza o buna intelegere a specificului vanzarilor cu ciclu mediu-lung de inchidere detine cunostinte specifice privind executia lucrarilor de constructii/ instalatii / amenajari "jong
SYMMETRICA SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Suceava?

Salariul mediu net in Suceava este de 3 000 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Suceava?

In prezent avem disponibille 743 locuri de munca in Suceava.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.