Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Tehnician It in Mogosoaia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Tehnician It in Mogosoaia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician It in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician It in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Junior It System Engineer (m/​f/​d),​ Joysonquin Automotive


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior IT System Engineer (m/f/d), JoysonQuin Automotive Systems in Rutesheim near Stuttgart#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #IT #Digitalisation #Projectmanagement #Infrastructur #QualityManagement #Product-Lifecycle #SAP #Consulting #Cloud #Technologies #Rutesheim #Stuttgart #JoysonQuin #AutomotiveYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:JoysonQuin Automotive Systems is a globally operating, rapidly growing, medium-sized Tier1 supplier specializing in the development and production of high-end interior decorative parts in the premium automotive segment. Their headqu
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Spezialist (w/​m/​d) Für Product Engineering Prozesse


Descrierea jobului Permanent Position: Project Manager (m/f/d) for Product Engineering Processes in the Automotive Aftermarket Sector at Bosch in Karlsruhe, Germany#Engineering #Automotive #ProjectManagement #ProductEngineering #PEP #ProductDevelopment #Processes #Aftermarket #Bosch #LikeABoschCompany:At Bosch, we shape the future with high-quality technologies and services that inspire enthusiasm and improve people's lives. Our commitment to employees is unwavering: we grow together, find joy in our work, and inspire each other. Welcome to Bosch. (gerne den Link einfügen: (https://www.bosch.de/en/company/bosch-in-germany/)Benefits: Remote work possibilities Various part-time models and job sharing options Company health insurance Company pension scheme Sports facilities and courses at locations, employee sports groups, and financial support for your sporting hobbyResponsibilities: Further development of the Product Engineering Process (PEP) with a focus on automotive requirements
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Process Engineer (m/​f/​d) For Product Engineering Processes


Descrierea jobului Permanent Position: Project Manager (m/f/d) for Product Engineering Processes in the Automotive Aftermarket Sector at Bosch in Karlsruhe, Germany#Engineering #Automotive #ProjectManagement #ProductEngineering #PEP #ProductDevelopment #Processes #Aftermarket #Bosch #LikeABoschCompany:At Bosch, we shape the future with high-quality technologies and services that inspire enthusiasm and improve people's lives. Our commitment to employees is unwavering: we grow together, find joy in our work, and inspire each other. Welcome to Bosch. (gerne den Link einfügen: (https://www.bosch.de/en/company/bosch-in-germany/)Benefits: Remote work possibilities Various part-time models and job sharing options Company health insurance Company pension scheme Sports facilities and courses at locations, employee sports groups, and financial support for your sporting hobbyResponsibilities: Further development of the Product Engineering Process (PEP) with a focus on automotive requirements
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH
Vezi alte joburi relevante

Operator Calculator – Depozit E-commerce Mogosoaia


Candidatul ideal Profesioniști în tot ceea ce facem!Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia – Depozit Buiacului.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau universitare; Să cunoști limba engleză la nivel mediu; Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; Să ai orientare către rezultate și performanță; Să ai o bună organizare, planificare și coordonare;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; Vei opera facturile, avizele de transfer si credi
DR.​MAX S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare de licenta finalizate in domeniul vanzari, management- Experienta minima de 3 ani pe o pozitie similara- Competente digitale avansate de Office (Word, Excel, etc.)- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala in limba engleza- Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor- Atentie distributiva si buna observatie a detaliilor- Abilitate de lucru cu termene limita- Persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa- Aptitudine de comunicare si negociereDescrierea jobului - Coordonarea operatiunilor logistice , interactiunea cu furnizorii externi- Verificarea comenzilor sub aspectul corectitudinii lor si operarea in sistemul de gestiune- Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare-
NOVO HARDWARE DOORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Logistica - Raportare


Candidatul ideal - excelent simt analitic- proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor recurente- capacitatea de comunicare- spirit de echipa,integritate,responsabilitate si corectitudine- experienta in zona de transport costituie avantaj- limba engleza - minim nivel mediu- cunostinte avansate ExcelDescrierea jobului Oferire suport clienti DPD(atat pe e-mail cat si telefonic) pentru generarea codurilor UIT de catre Expeditor/Beneficiar, Rapoarte LHL Mentine legatura cu hub-urile si depozitele Alte sarcini primite de la superiorul direct
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator.Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei.Cerinte:Studii superioareCunostinte legislative in domeniuCurs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 orePermis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasariCunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in muncaCunostinte PC (World, Excel)Limba engleza nivel mediuCurs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj)ISO 45001 (prezinta un avantaj)CompetenteBuna capacitate organizatoricaFoarte buna comunicare si capacitate de formareResponsabilitate, seriozitate, spirit de echipaDescrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei;Colaborarea cu terte parti (colaborato
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic Specialist - Intre 2500 - 5000 Euro Net


Candidatul ideal Absolvent al facultății dе medicină; Abilităţi foarte bune dе comunicare şi relaţionare; Abilităţi dе organizare, coordonare şi atenţie la detalii; Abilitatea dе a lucra în echipă; Integritate şi profesionalism; Medici specialisti / Pimari care ingrijesc pacienti in regim de ambulatoriu clinic, in program full time in contract cu CASMBLista specialitati: ORL; Oftalmologie; Endocrinologiel Psihiatrie; Medicina Interna.Descrierea jobului Stabilеște planul dе trаtаment în bazа propriеi consultații; Cunoaște şi aplică responsabilităţile de etică şi deontologie profesională; Comunică eficient cu celelalte departamente şi stabileşte o relaţie armonioasă cu pacienţii prin crearea unei atmosfere de încredere şi respect;
CENTRUL MEDICAL NICOMED SRL

Product Manager


Candidatul ideal Cautam persoane motivate pentru a ocupa postul de Product Manager.Ce iti oferim: Pachet salarial negociabil, in functie de experienta si cunostinte; Tichete de masă – la valoarea max. de 40 RON/zi lucrata (800 RON/luna); Laptop, Telefon de serviciu; Abonament medical OPTIMUM Acces la programe de training si dezvoltareCandidatul ideal: Cunoștințe generale de afaceri. Studii superioare finalizate (de preferat in domeniu) Limba Engleza scris si vorbit, Experienta minima 2 ani in domeniul electro IT(distributie sau integratori IT) Cunostinte tehnici de vanzare, tehnici de negociere, tehnici de prezentare. Cunoștințe primare de operațiuni și documente financiar-contabile . Cunoașterea generală a mediului de afaceri din România, cunoștințele pieței de copiatoare, imprimante, calculatoare, software, precum și principalii concurenți vor constitui un plus. Abilități de comunicare la toate nivelurile, abilități de organizare și planificare. Cunostinte PC - MS Office. Ușurință, c
ATLAS CORPORATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 199 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Specialist Import-export (mogosoaia)


Candidatul ideal Abilitati utilizare PC (MS Office) Excelente abilitati de planificare si organizare, atentie la detaliu Limba engleza nivel mediu Abilitati de rezolvare a problemelor si atitudine proactiva pentru identificarea si abordarea provocarilor operationale Capacitate de adaptare la prioritati si termenele in schimbareDescrierea jobului Intocmeste si trimite catre comsionarii vamali documentele necesare efecturaii formatiunilor vamale Pastreaza legatura cu comisionarii vamali implicati in procesul de import export Tine evidenta importurilor si exporturilor si se asigura ca nu se depasesc termenele de lichidare ale importurilor temporare Depunerea documentelor necesare in vederea obtinerii autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii de import Gestioneaza si monitorizeaza operatiunile de import export Mentine corespondenta cu partenerii interni si externi Colaboreaza cu departamentele financiar, warehouse, dispatch, book-in in vederea derularii procedurilor de import export
CTDI ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Marketing Data Analyst (m/​f/​d),​ Zeiss


Candidatul ideal You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE in Oberkochen or München!PROFIL Bachelor’s degree in business informatics, computer science or related will be highly regarded. Alternatively proven experience in the field of Data&Analytics would be necessary. You are enthusiastic about analyzing data, eager to learn more about it to help guide marketing strategies and decisions. Good knowledge in SQL, various data visualization tools and the capability to learn fast is necessary – experience in Python is a plus. You have strong communication and presentation skills and are capable of translating data into clear, actionable insights. You have firs
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Sales Team Leader


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.