Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1323 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta - Joburi Tehnician Mentenanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1323 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta - Joburi Tehnician Mentenanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Social Media Specialist


Candidatul ideal -Studii superioare in domeniul Marketing, Comunicare sau similar-Experienta anterioara de cel putin 2 ani intr-un rol similar-Cunostinte de utilizare Facebook, Instagram, YouTube, TikTok-Excelente competente de planificare, creare si implementare a strategiilor de marketing-Persoana atenta la detalii-Creativitate si capacitate de organizare;Descrierea jobului -Analizeaza trendurile de pe piata-Planifica si realizeaza campaniile de social media marketing-Realizeaza planul de comunicare si realizează postari-Analizează angajamentul/fidelizarea urmaritorilor-Analizeaza datele campaniilor-Analizeaza datele colectate privind comportamentul concurenteiOferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Asigurarea Calitatii


Candidatul ideal Candidatul ideal are o atitudine pozitiva, doreste sa lucreze intr-un mediu profesionist si sa se dezvolte continuu.Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare de lunga durata in farmacie, chimie, biochimie sau domenii asimilate- o experienta minima de 3 ani de lucru in productia farmaceutica (departament productie, calitate)- cunostinte specifice legate de buna practica de fabricatie- este o persoana responsabila, corecta, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie de importanta lor.Descrierea jobului Specialistul Asigurarea Caltatii are urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza prevederile procedurilor referitoare la instruirea personalului si propune revizuirea acestora in vederea imbunatatirii continue a sistemului de management al calitatii produsului si mediului;- Sustine i
QUALICAPS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 404 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Finance And Administration Specialist


Candidatul ideal Consider applying if you have: A minimum of 2 years of experience in accounting and business administration; Experience utilizing an ERP system (knowledge of SAP is a plus); Bachelor’s Degree or a above; Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului On this position you will be responsible for: Managing the company's financial work, including but not limited to review and reimbursement of daily expenses, accounting, tax declaration, fund management, business changes and other accounting work such as financial statements; Establishing and improving the company's accounting supervision mechanism, supervising the establishment of corresponding financial management systems and guaranteeing the safety and integrity of the company's assets; Coordinating with the headquarters' Finance Department and carrying out work in accordance with the requirements made by the headquarters' Finance Department; Completing audit coordination work when the compan
HUMANGEST GROUP SRL

Business Support Specialist


Candidatul ideal Required Skills/Abilities Have good planning, organizing and problem-solving skills; Know the Microsoft Office package and have very good PC skills; Problem Solver; You love tackling the most difficult of challenges and know how to get to the best solution; Detail Oriented. Nothing gets overlooked when it comes to you; Strong multi-tasking skills with an ability to adapt to change;Descrierea jobului Position Summary Creating credentials and details for the signed accounts, presenting them on the platform with the related settings (product categories, specifications, prices, pictures, logo); Related account changes: price, addition / deletion of products, delivery rate, login details; Implementation of marketing campaigns; Solving problems related to the connection / functionality of the application for user accounts; xDelivery Maps – drawing separately the delivery areas for each restaurant; Providing support to our partners by phone and e-mail; Ensure the quality of t
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Specialist Recuperare Debite


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent sau student în domeniul economic sau financiar (contabilitate, economie etc.) sau cu interes în acest domeniu. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Abilități de negociere și persuasiune. Dorința de a învăța și de dezvoltare. Experiență similară de min. 2 aniDescrierea jobului Echipa noastră se extinde, așadar suntem în căutarea unui/unei coleg/e care să ocupe rolul de Specialist Recuperare Debite. Dacă te consideri o persoană proactivă, orientată către rezultate și cu abilități excelente de negociere, te încurajăm să aplici pentru acest rol.Te vei ocupa de: Interogarea bazelor de date pentru a identifica informații relevante despre creantele restante din fișele clienților și ale afiliaților. Identificarea debitorilor cu facturi restante care au depășit termenul de plata si contactarea lor prin diverse mijloace de comunicare: email, telefon, etc in vederea recuperarii soldurilor restante. Redactarea notificărilor, som
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Finance&controlling Specialist


Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul financiar; Studii finalizate sau în curs de finalizare; Cunostințe contabile și economice; Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală; Capacitatea de a lucra cu oameni; Spirit de observație și atenție la detalii; Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate; Cunoștințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel mediu); Cunostințe medii de limbă engleză.Descrierea jobului Recepția, verificarea și arhivarea electronică/fizică a documentelor (contracte furnizori, facturi furnizori etc); Pregătirea documentelor ce urmează a fi refacturate către clienți și verificarea refacturării acestora; Emitere și transmitere facturi; Verificare solduri clienți/furnizori; Administrare numerar și Registru de Casă; Obținere aprobări costuri și urmărire buget companie; Efectuare plăți prin internet banking (parteneri interni si externi, avansuri și bonusuri salariale, taxe către instituții ale statului) ; Verificarea, prelua
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Corporate Banking Specialist


Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare Cunostinte in domeniul financiar Cunostinte operare PC Limba engleza - nivel mediu/avansatAlte competențe necesare: Aptitudini de vanzari Spirit analitic si structurat Capacitatea de a administra relatia cu clientii Capacitatea de a lucra independent dar si in echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități: Asigura suport in colectarea tuturor documentelor si informatiilor necesare in vederea determinarii profilului de risc al clientului, precum si in procesul de revizuire periodica al acestuia, conform prevederilor normelor de cunoastere a clientelei; Urmareste pro-activ in scop preventiv evolutia portofoliului de credit gestionat, in colaborare cu Managerul de Relatii, structurile din Divizia Risc si Operatiuni; Urmareste indeplinirea oricaror amanari a indeplinirii unor conditii in intervalul de timp pentru care au fost aprobate – conform procedurilor in vigoare, si il i
UNICREDIT BANK S.​A.​

Bid Manager/​specialist


Candidatul ideal Studii superioare; Minim 5 ani de experiență în managementul ofertelor și proceduri de achiziții publice; Bună înțelegere a pieței IT și a tendințelor este un plus; Bune abilități de planificare și gestionare a timpului; Cunoaşterea cadrului de reglementare a achizițiilor publice din România; Cunoașterea sistemului SICAP/SEAP Limba engleza- nivel B2; Abilități excelente de organizare și de gestionare a problemelor și atentie aprofundata pentru detalii; Capacitatea de a lucra sub presiune în termene strânse, cu accent pe calitate: Abilitatea de a comunica clar si concis; Abilitatati de negociere; Capacitatea de a construi si de a mentine relatii bune cu furnizorii si alte parti interesate implicate in procesul de achizitii publice.Descrierea jobului Întocmirea dosarului de calificare conform cerinţelor din documentaţia de atribuire a contractelor de achiziţie publică; Gestionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului; Redactarea diverselor do
RASIROM RA

Supplier Management Specialist


Candidatul ideal How would you like to work in IT & Communication, toying with cutting edge technologies and enjoying your life? Come closer to #LifeAtOrange.We’ll recruit you from the safety of your home and we’ll prepare you for our activity, which is currently running in hybrid mode.Our Accounting & Tax Team is looking for a new colleague to fill in our Supplier management specialist vacant position within the team!What we’re looking forIf you know about yourself that you have attention to detail and rigor, planning, organizing and monitoring skills and the desire to evolve, the ability to work independently, you will definitely be successful in this role.The role will also challenge you in working with strict deadlines and in producing error-free accounting reports and present the results.Descrierea jobului What you’ll be doingYour primary responsibilities will include: Supplier creation and data maintenance of the supplier card. Create and maintain supplier setup related to differ
ORANGE ROMANIA SA

Specialist Daune Riscuri Complexe


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți începi o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurari, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Inspector Daune Riscuri Complexe: Studii superioare in domeniul tehnic/ inginerie; Experienta pe un post similar (instrumentare daune) – minim 2 ani; Abilități bune de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine asertiva si profesionista; Orientare către client și către livrarea unui serviciu de calitate; Bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice.Descrierea jobului Ce face Inspectorul Daune Riscuri Complexe? Asigura solutionarea dosarelor de dauna alocate (maritime, feroviare, asigurarea logisticienilor, etc) in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislatia in domeniu. Deschide dosarul de dauna dupa alocarea instiintarii de eveniment din sistem
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Specialist Calificari Calibrari


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: studii superioare (inginerie); are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie; persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii; intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor. adaptabilitate Utilizare PC (MS Office-word, excel); Cunoasterea limbii engleze. Atentie la detalii. experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Mentenanta, Controlul calitatii ) constituie un avantaj; experienta dе lucru in metrologie/testarea echipamentelor constituie un avantaj; cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie - constituie un avantajDescrierea jobului Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de cаlificare, cаre pot sa contina: diagrаmе de procеs, schе
ROMPHARM COMPANY SRL

Financial Accounting And Reporting Specialist (french)


Candidatul ideal Qualifying experiences in accounting/reporting or financial audit, with proven strong knowledge in accounting and reporting processes; At least 5 years of proven relevant experience in accounting/financial reporting and/or audit/controlling/financial analysis; You are fluent in French and English; Strong knowledge of MS Office (Excel); Abilities in Microsoft Power Point; Knowledge of Lean Six sigma methodology is a plus; Exposure to multiple stakeholders.Descrierea jobului As a Financial Accounting and Reporting Specialist you will be responsible with providing expertise and performing accounting and financial reporting activities while supporting continuous improvement and process standardization across various perimeters.Specifically, you will be required to: Provide expertise and ensure BAU (“business as usual”) by acting as a back-up for Production teams in case of team’s reduced workload capacity, on a pre-agreed perimeter and for a pre-established period set by t
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS - Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is centra
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Specialist Resurse Umane Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Îți dorești să te ocupi cu analiza cantitativă și calitativă pentru a găsi soluții Data Driven și a îmbunătăți procesele HR?🗸 Te atrag activități precum centralizarea pontajelor lunare, întocmirea rapoartelor periodice sau gestionarea dosarelor de personal?🗸 În plus, ai vrea să participi la adoptarea deciziilor strategice, bazate pe analiza datelor?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, mergi mai departe și îndeplinește-ți visul de a transforma în succes pasiunea ta!Meriți să te alături unei echipe în care generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, exemplaritatea și coerența sunt modul în care ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești: Cu spirit analitic – abordezi orice problemă împărțind-o în mai multe subtask-uri pe care le rezolvi pe rând până la soluționarea integrală a problemei Responsabil – dai dovadă de auto-motivație și perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice atribuț
LEROY MERLIN ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1323 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.