Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Campulung Muscel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Campulung Muscel

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Calitate Masuratori 3d /​ Operator Teste - Cmm


Candidatul ideal Studii liceale / universitare - profil tehnic; Cunostinte de desen tehnic; Cunostinte geometrie; Cunostinte si experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; Experienta profesionala pe un post similar si / sau in controlul calitatii / productie; Experienta in lucrul cu masina 3D - CMM; Proactivitate, orientare catre rezultare, dinamism, bune abilitati de comunicare, spirit de echipa; Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; Cunostinte operare PCDescrierea jobului Efectuarea testelor, emiterea rapoartelor aferente si interpretarea lor (utilizare desen tehnic si instrumente de masura); Masurarea tridimensionala a componentelor, emiterea si interpretarea rapoartelor; Crearea de programede masuratori 3D pentru componentele primite de la furnizori externi si interni; Efectuarea periodica a testelor pentru rotoare; Efectuare de teste solicitate de alte departamente, emiterea si interpretarea rapoartelor aferente testelor; Organizarea si efectuarea trainingur
MAKITA EU

Operator Cnc


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Cunostinte desen tehnic Cunostinte generale operare freze / strunguri CNC Cunostinte operare / programare strung 4 axe CNC Cunostine operare / programare freza in 4 axe CNC Cunostinte operare in sistem Siemens, Fanuc Cunostinte operare calculator ( Microsoft Office, Internet ) Cunoştinţe despre instrumente dе măsurare Studii medii; Experienta in proces/productie minim 1 an - reprezinta un avantaj; Cunostinte tehnice: desen tehnic, materiale, procese dе prelucrare a materialelor; Curs CNC - constituie un avantaj.Descrierea jobului Persoаne interеsаtе si pаsionatе dе tеhnologia nouа de prelucrаrе a mеtаlului Pеrsoаne cаrе аu cursuri de formare profesionalа in domeniul tehnic si care au experienta de munca in acest sector Persoane foarte motivate, cu o atentie sporita la detalii. Responsabil operare masini unelte CNC Realizare setup utilaje CNCSalariu motivant, bonusuri salariale in functie de performante.
OLESCH INDUSTRIAL SUPPLIES

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Operator suport productie


Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Mioveni!Căutăm operatori suport producție!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ești o persoană serioasă și responsabilă;Ai disponibilitate de a lucra în 2 schimburi;Ai rezistență la efort.Oferim:Venit lunar 2200 lei NET (format din salariu fix, bonus, tichete de 25 lei/ zi);Plata orelor de weekend cu spor de 75 la suta, dacă este nevoie;Contract pe perioada nedeterminată;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Instruire la locul de muncă.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări. Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistice cu mai bine de 6000 de colegi.Suntem în permanentă dezvoltare și căutăm continuu extinderea echipei!Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal: exactsystems.ro/notificare-prelucrare-date-recrutare
Exact Systems

Contabil Primar /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidații care pot începe să lucreze săptămâna viitoare sunt avantajoși.- Experienta de minim 2 ani in domeniul contabilitatii- Cunoașterea aplicațiilor ERP Saga constituie un avantaj;- Abilitati de coordonare, planificare, organizare si multitasking;- Cunostinte operare PC - pachet MS Office;- Cunostinte de contabilitate;Descrierea jobului - Operează documentele primare;- Emiterea si urmarirea documentelor financiar-contabile in relatia cu clientii, furnizorii, bancile;- Emiterea facturilor fiscale, İnregistreaza facturile de la furnizori;- Inregistrarea actelor- Evidenta soldurilor (clienti si furnizori)- Verificarea si indosarierea acestora si transmiterea acestora catre firma de contabilitate externalizata- Evidenta si urmarire contracte in derulare- Înregistrați extrasele bancare;- Alte sarcini specifice departamentului de contabilitate- Asigurarea unui flux informational eficient intre managerul companiei si departamentele companiei;-----------------------------
ATLI ROMANIA

Operator Date,​facturare ,​contabilitate Primara


Candidatul ideal Cunoștințe contabilitate primaraPersoana responsabila,atentala detalii.Implicare și capacitate de adaptare la specificul activității.Descrierea jobului Întocmirea corecta a tuturor datelor de contabilitate primara.Pregatirea și transmiterea actelor contabile către expertul contabil.-sa realizeze corect toate activitățile la nivel de contabilitate primara.-sa întocmească facturi și chitanțe.-sa păstreze legătura cu expertul contabil.-sa mențină in ordine toate documentele legale.
SERVICII INGINERIE GENERALĂ

Casierie /​ facturare


Companie verificată
Aplica rapid
Euro Tehno Group Pitesti Recrutează în vederea angajării Casierie - Facturare Cerințe: Experiență într-un post similar minim 3 aniCapacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționareCapabil să lucreze în echipă
Euro Tehno Group

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Studii economice medii/superioareExperienta in domeniul financiar-contabil minim 2 ani, de preferat in firme din domeniul industrialCunostinte solide privind legislatia in domeniul contabilitatiiCunostinte avansate de MsOffice, cunoasterea sistemului SAP constituie avantajLimba engleza - nivel conversationalAbilitati de analiza si sinteza dezvoltate, atentie la detalii si o foarte buna gestionare a timpuluiDescrierea jobului Efectueaza operatiunile contabile aferente registrului de casa si cele aferente achizitiilor de la furnizori diversiPreia si verifica seturile de documente din departamentul comercial si cele legate de cardurile de combustibilRaspunde pentru corectitudinea inregistrarilor introduse in conformitate cu legislatia contabila in vigoarePregateste si intocmeste operatiunile necesare in ceea ce priveste sfarsitul lunii sau inchiderea anualaOfera consiliere si indrumare contabila altor departamenteIntocmeste orice analize aferente activitatii sale, solicit
BAMESA OŢEL

Contabil Junior


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal studii superioare finalizate in domeniu cunostinte avansate de operare PC cunostinte medii de limba engleza experienta in lucrul cu softuri de contabilitate si, implicit, cunostinte aprofundate de legislatie finaniciar-contabila experienţă în contabilitate primara sau domeniu economic de minim 1 an constituie avantaj bune abilitati de comunicare si relationare, cu o buna capacitate de analiza si sinteza, coordonare, lucru in echipaDescrierea jobului Intocmirea deconturilor lunare si a pontajelor pentru conducatorii auto Verificarea cheltuielilor Recuperarea creanțelor lunare Recuperarea creanțelor vechi Identificarea diferențelor dintre inventar și decont de cheltuieli Verificarea documentelor CMR primite de la conducatorii auto Introducerea de comenzi in sistemul contabil Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii , vanzari, banca in lei, registru de casa, fisa de parteneri, , stocuri, arhivare documente fin-contabile, etc Respectarea proceduri
VALDEN GROUP INTERNATIONAL

Pilote Facturation Aval (f/​m)


Candidatul ideal PROFIL CAUTAT:Studii superioare Tehnice / Economice Limba engleza - nivel avansat, Limba franceza - nivel intermediarBusiness Intelligence, SAER Interactiv, Spotfire (utilizator), Excel avansat constituie un avantajExperienta in meseriile de transport si distributie constituie un avantajCapacitate de sinteza pentru optimizari, rigoare de analiza si capacitate de sinteza, organizare si capacitate de animare, capacitate de lucru in transversalDescrierea jobului Lanseaza cereri de cumparare in sistemul de cumparari, pentru solicitarile inregistrate in workflow-ul de urmarire intern, asigurandu-se in prealabil de coerenta datelor, a valorilor si a documentelor justificative anexate;Anima actorii implicati in procesul de validare a platilor manuale, in vederea optimizarii timpului de inchidere a dosarelor;Pregateste si incarca in sistemul ALIS (Activity Logistic Invoicing System) datele asociate platilor efectuate in proces de plata manual;Raspunde diverselor solicitari tra
Groupe Renault Romania

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
Credit Europe Bank

Retail Delivery Consultant - Showroom Pitesti


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 3 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce contribuie un tehnician în showroom-ul eMAG Receptioneaza si aranjeaza/organizeaza marfa in de
eMAG

Consultant Vanzari - Showroom Pitesti


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG

Consultant Clienti - Bacau/​ Ploiesti/​pitesti (remote)


Candidatul ideal Căutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional! Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Vrem să te cunoaștem!Descrierea jobului - Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;- Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;- Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;- Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:- Asigurare medicală privată;- Bonuri de masă;- Contract pe perioadă nedeterminată;- Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;- Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);- Abonament 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și activități de tip outdoor.Pentru mai multe informații privind cultura noastră organizațională, vă invităm să accesați:Pagina noastră de blog:
CGS Romania

Operator/​deservent Manitou/​forklift - Pitesti


Candidatul ideal Permis categoria C sau TR + atestat stivuitorist Autorizatia de macaragiu prezinta un avantaj Experienta similara; Fara abateri de circulatie; Seriozitate.Descrierea jobului Localitate: Pitesti, Arges- Exploatare in parametri optimi ai echipamentului;- Pastrarea echipamentului in conditii optime;- Incadrarea in consumurile specifice de carburant si lubrifianti- Avertizare conducere santier cand se ating numarul de ore de functionare in vederea efectuarii lucrarilor de mentenanta;- Avertizarea personalului superior cand apar defecte ale utilajului;- Participa alaturi de ceilalti angajati la actiunile organizate pentru inlaturarea incidentelor si avariilor precum si la actiunile de aparare impotriva fenomenelor hidrometeorologice periculoase;- Sa evite lasarea fara supraveghere in timpul programului de lucru a masinilor si instalatiilor in functiune;- Sa execute intreţinerea zilnica a utilajului, exploatarea sa se faca in condiţii corespunzatoare pentru reducerea cheltui
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT

International Freight Forwarder - Operator Trafic/​operatiuni


Candidatul ideal Companie internațională specializată in sectorul transporturilor expres (Premium Freight) caută INTERNATIONAL FREIGHT FORWARDER si AGENT TRAFIC SI OPERATIUNI cu experiență pentru TMC - Biroul nostru de Operațiuni Transport din Pitesti.Descrierea jobului Cerințe: cunoștințe solide si experiență în domeniul transportului rutier expres si al transportului în general. Experiență în cotații de transport si selecția furnizorilor.Abilități: capacitate de lucru in echipă, comunicare, managementul și rezolvarea incidentelor si spirit de muncă în echipa.Limbi: română, engleză la nivel înalt. Alte limbi (poloneză, maghiară, sârbă, bulgară) vor fi deosebit de apreciate.Punct de lucru: Pitesti, Arges.Dacă ești interesat de această poziție, trimite-ne CV-ul tău în limba română / engleză la: [email protected]
ARIN EXPRESS LOGISTICS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.