Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

123 Locuri de Munca Vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

123 Locuri de Munca Vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari Divizia Mars/​ Wrigley - Bh,​ Ms,​ Cj


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii (studii superioare reprezinta un avantaj);- orientare spre performanta;- abilitati de vanzare in conditii de concurenta pe piata;- disponibilitate la program prelungit;- experienta in vanzari min.1 an;- permis de conducere categ. B - minim 1 an;- abilitati de comunicare si negociere;- spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate alocata in vederea realizarii obiectivelor de vanzari;- aprovizioneaza toti clientii din zona de distributie.Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;- salariu motivant + comision la vanzari- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Director Vanzari Export


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Leonidas Chocolates Café- Oradea,​ Era


Candidatul ideal - atentă, organizată, curată și îngrijită;- ambițioasă, perseverentă, serioasă, implicată și punctuală;- să ai amabilitate și o bună comunicare cu clienții;- atitudine pozitivă și optimistă;- să-ți dorești un job pe termen lung.CERINȚE:- Experiență minimă de lucru cu clienții;- Să știi să lucrezi cu casa de marcat și să emiți facturi și chitanțe;- Exprimare corectă din punct de vedere gramatical;- Absolvit minim nivel liceal, indiferent de profil;- Limba engleză nivel mediu.Descrierea jobului - Consilierea clienților, prezentarea produselor, promovarea produselor;- Preparare cafea, ciocolată caldă, ceai;- Servirea clienților;- Aranjarea produselor, respectând standardele stabilite;- Aprovizionarea rafturilor;- Inițierea comenzilor și recepția articolelor primite de la furnizori;- Menținerea ordinii și curățeniei în magazin.PROGRAM DE LUCRU:- programul de lucru va fi repartizat în ture, specific activităților desfășurate în spațiile comerciale tip mall. Programul de luc
LEONIDAS CORSO S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Judetele Arad-bihor


Candidatul ideal În calitate de Reprezentant de vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi pe câmp, in vizitele pe care le vei face si prin interacțiunea cu fermierii cu scopul de a oferi soluții personalizate pentru agricultură de precizie.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare și negociere🌟 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🚀 Experiență anterioară în vânzări pe teren, în special în vânzări consultative🌍 Flexibilitate de deplasare în interiorul țării, în special în județele aproape de tine📚 Studii minime liceale – pregătire tehnică sau economică🌐 Cunoștințe de limba engleză cel puțin la un nivel mediu🚗Permis de conducere categoria B valabil🌾Experiența într-o poziție similară în industria agriculturii va fi considerata un avantajDescrierea jobului Ce vei face?🌱Promovarea și vânzarea de echipamente, servicii și soluții te
VANTAGE BALKANS SRL

Consultant Vânzări – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Harnic, cinstit, sincer, punctual, ordonat, rabdator in trafic, interesat de o colaborare pe termen lung.Descrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientiiBENEFICII:Salariu atractiv, bonuri de masa, prime pe masura angajamentului in munca, program de lucru fix.
TEUTON NORD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2630 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii/superioare- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj.- Cunoasterea pietei dе profil din zona alocata ( produse alimentare sau farmaceutice) reprezinta un avantaj.- Abilitati dе comunicare si negociere, orientate spre nevoile clienţilor- Spirit dе organizare dezvoltat şi orientat spre rezultate , spirit dе echipa.- Personalitate dinamică si comunicativă- Permis dе conducere categoria B, (minim 2 ani vechime.)Descrierea jobului - Viziteаza toţi cliеnţii din zonа pe carе o arе in rеsponsаbilitаte, în concordanţă cu rutа şi frеcvеnţа de vizitarе stabilită ;- Promoveazа portofoliul dе produsе catre toti cliеntii existеnti- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti- Se implica in implementarea politicilor comerciale ale companieiOferim:- Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute-Masina si telefon de serviciu-Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national.-Oferim instru
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3006 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consultant Vanzari Super - Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; training de specialitate indiferent
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vanzari Pe Teren


Candidatul ideal - experienta in domeniul materialelor de constructii sau in domeniul produselor metalurgice poate constitui un avantaj;- experienta in vanzari minim 2 ani constituie un avantaj;- capacitate de planificare si organizare;- cunostinte PC (MS Office, Internet);- orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate;- abilitati de prezentare, comunicare, organizare, negociere si lucru in echipa;- creativitate si spirit de initiativa;- cunostintele de contabilitate primara si facturare pot constitui un avantaj;- permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Activitatea se desfasoara 80% in teren;- prеzеntarea, promovаreа, vаnzarеa produselor si serviciilor din portofoliu, D2D /B2B-vanzare directa catre persona fizica /juridica, in conformitаte cu standаrdele si politicile comerciale ale companiei;- prospectarea pietei pentru gasirea de clienti noi si produse noi;- oferirea de solutii optime, solutii adaptate nevoilor clientilor;- urmarirea realiza
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Optometrist - Optica Medicala


Candidatul ideal Comunica si relationeaza cu clientii; Este deschis, energic, sociabil si cu spirit de echipa; Manifesta dorinta de a invata; Este atent la detalii, este ordonat si este capabil sa respecte procedurile, principiile si tehnicile de vanzare; Are studii de Optometrie in curs sau finalizate (in cazul optometristilor); Experienta relevanta in domeniu ( in cazul optometristilor );Descrierea jobului Intampina clientii si le asigura consiliere intr-o maniera amabila, prietenoasa si eficienta; Identifica nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corect si complet despre produsele aflate in vanzare; Realizeaza determinare de dioptrii si adaptare lentile de contact (in cazul optometristilor); Realizeaza operatiuni cu casa de marcat; Gestioneaza comenzile clientilor; Gestioneaza activitatile magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi, inventariere, livrare, vanzare, etc.). Mentine ordinea si curatenia in magazin;Beneficii oferite: Pachet salarial motiv
CRISCOR OPTIC S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Lotus Mall Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Sales Assistant Oradea


Candidatul ideal Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Trimite CV-ul online la următoarea adresă:[email protected];Descrierea jobului Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și con
CA MODA RETAIL SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Buyer


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, preferably SAP; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cult
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2440 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Reprezentant Comercial Utilaje Caterpillar


Candidatul ideal BERGERAT MONNOYEUR, caută pentru departamentul Comercial :Consilier Comercial Utilaje Caterpillar N-VZona Nord Vest (judetele: Bihor, Satu Mare, Maramures, Salaj)Misiuni principale:Promoveaza si vinde utilaje pentru constructii Caterpillar si concasoare mobile Sandvik avand deplasari pe teren in judetele alocate.Indeplineste obiectivele de vanzare, mentine si dezvolta baza de date si relatiile cu clientii.CERINŢE▪ Studii superioare finalizate în domeniul tehnic;▪ Experiență de minim 2 ani în vânzări business to business, în companii multinaționale;▪ Bune cunoștințe tehnice generale (mecanică, electrică, hidraulică);▪ Capacitatea de a construi o relație productivă cu clienții;▪ Bune abilități de negociere;▪ Abilități de comunicare, de relaționare și de prezentare;▪ Disponibilitate pentru deplasări de peste 50% din programul de lucru;▪ Fire organizată, capabilă să își întocmească și să-și finalizeze planul individual de obiective;▪ Bune cunoștințe de limba engleză;▪ Cuno
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Visual Merchandiser Iasi,​ Oradea


Candidatul ideal VISUAL MERCHANDISER:- Studii superioare de specialitate, de preferat;- Experienta similara de minim 2 ani;- Inclinatii estetice dezvoltate, creativitate, abilitati de merchandising;- Foarte buna cunoastere a tendintelor actuale din piata de profil;- Stil si pasiune pentru moda- Persoana deschisa, creativa, spontana, orientata catre client;- Excelente abilitaţi de comunicare si deservire a clientilor;- Personalitate pozitiva, comunicativa, deschisa si cu respect fata de ceilalti- Cunosterea limbii engleze si/sau italiene prezinta avantaj semnificativ . Descrierea jobului VISUAL MERCHANDISER:-responsabil pentru conceptualizare, design si implementare a aranjamentelor pentru vitrina, display-urile din magazin si stilizarea manechinilor-crearea si mentinerea imaginii magazinului, care rezoneaza cu targetul de clienti-cresterea traficului de clienti in magazin prin pozitionarea anumitor elemente de marketing si de asemenea a display-ului de marfa- luarea in calcul a mai mul
EMPORIO COM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 123 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.