Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

249 Locuri de Munca: remote - Joburi remote

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

249 Locuri de Munca: remote - Joburi remote

Customer Support Specialist With English


Candidatul ideal Wanted: One amazing human being; Strong in making magic happen; generous in spirit, daring and unafraid.Do you love being around people and making them happy? Are you a good listener, a bit of a problem solver with great communication skills? Then, this job is for you!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction gives you the opportunity to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service.Descrierea jobului Requirements Advanced level of English Ability to provide high levels of customer support at all times on multiple products Strong interpersonal and communication skills Problem solving oriented Ability to work well in a team as well as on your own Basic IT skills, including using multiple operating systemsJob description Solving client's requests via email, chat and phone call Working with internal and client provided ticketing system Ensuring all communication is handled professionally and promptly
KONECTA GLOBAL CLIENTS DIVISION

Customer Adviser - Remote


Candidatul ideal Customer CareResponsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși î
EMAG

Rpa - Junior Business Analyst


Candidatul ideal I. Candidatul IdealCerințe: Experiență în activități care a implicat relaționarea / comunicarea cu clienții – de cel puțin 1 an; Experiență în utilizarea aplicațiilor: MS Office: min. Word, Excel, PowerPoint; Experiență în activități de tip project management sau proiecte de durată mică sau medie; Experiență în planificare, organizare; Experienţă în Business Analysis / Robotic Process Automation constituie avantajConstituie un avantaj cunoașterea limbilor: engleză și maghiară. Educație necesară: Studii superioare finalizateCompetenţe: Foarte bune aptitudini de comunicare în scris și verbal; Capacitatea de a vorbi confortabil în fața unui grup de oameni; Capacitatea de a învăța și de a lucra atât în colaborare, cât și în mod individual; Capacitate de analiză; Gândire logică, rațională; Atenție la detalii; Abilitatea de a lucra cu cifre; Aptitudini de planificare și control în relația cu clienții; Respectarea termenelor limite; Capacitatea de a procesa (înțelege) rapid i
GOODROID RPA S.​R.​L.​

Rpa - Business Analyst Cu Experiență


Candidatul ideal I. Candidatul IdealCerințe: Experiență în activități care a implicat relaționarea / comunicarea cu clienții – de cel puțin 2 ani; Experienţă în Business Analysis / Robotic Process Automation – de cel puțin 6 luni Experiență în utilizarea aplicațiilor: MS Office: min. Word, Excel, PowerPoint; Experiență în activități de tip project management sau proiecte de durată mică sau medie; Experiență în planificare, organizare; Constituie un avantaj cunoașterea limbilor: engleză și maghiară.Educație necesară: Studii superioare finalizateCompetenţe: Foarte bune aptitudini de comunicare în scris și verbal; Capacitatea de a vorbi confortabil în fața unui grup de oameni; Capacitatea de a învăța și de a lucra atât în colaborare, cât și în mod individual; Capacitate de analiză; Gândire logică, rațională; Atenție la detalii; Abilitatea de a lucra cu cifre; Aptitudini de planificare și control în relația cu clienții; Respectarea termenelor limite; Capacitatea de a procesa (înțelege) rap
GOODROID RPA S.​R.​L.​

Senior Flutter Developer


Candidatul ideal ABOUT USAccenture Industry X, part of Accenture, helps businesses thrive in the digital era by combining data and digital capabilities. Join us to experience how we deliver 360 value and collaborate with exceptional people, cutting-edge technology, and leading companies across various industries, making a significant impact worldwide.We are looking for dynamic, reliable, and experienced Senior Flutter Developers which can take part in our client's successful project. WHAT WILL YOU DO Analyze requirements, design solutions, and develop software artefacts Interact with our clients to understand their needs Start new projects and actively participate in all project phase Support continuous improvement by investigating alternatives and technologies Work on world-class mobile projects in a truly international teamDescrierea jobului WHAT MAKES THE DIFFERENCE Proven experience developing applications using Flutter Strong proficiency in Dart programming language Mobile dev
ACCENTURE INDUSTRIAL SOFTWARE SOLUTIONS S.​A.​

Swedish/​danish/​norwegian Customer Support Analyst (remote)


Candidatul ideal Join #theAteam!Are you looking for stability, room to grow and develop your career while enjoying working in a mix between at the office and working from home?Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are native or near-native Swedish/Danish/Norwegian + English speakers (B2, C1 or C2 level) to join our Elite Customer Support team for our newest project!Whether it's clients or colleagues, delivering with a personal touch is truly important to us. We work with a diverse range of well-known retail brands, across many sectors.We're proud of our team and are always looking for new members with similar talent and enthusiasm to deliver award-winning customer service.Our client is the world’s largest companies of kitchen appliances and cleaning prod
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Manager Produs (226721)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare in domeniul IT sau echivalent (inginerie) Experienţă practică necesară: Experiență în implementarea de sisteme informatice Experiență în aria de planificare, consolidare și urmărire bugete (CAPEX și OPEX) Experiență în Project management Experiență de lucru: Agile (Scrum, SAFe) și DevOps Descrierea jobului Asiguri coordonarea activității DED Bacău și funcţionarea în condiţii de siguranţă a Sistemului Electroenergetic Naţional, conform ordinului de învestire Cunoști, respecți şi aplici RCD,NTE 009/10, IPSSM, instrucţiunile, procedurile şi reglementările cu privire la activitatea de conducere prin dispecer a SEN, aplici şi răspunzi de aplicarea tuturor prevederilor legislaţiei şi actelor administrative interne aplicabile în domeniul sănatăţii şi securităţii muncii, protecţiei mediului, situaţiilor de urgenţă, ISCIR şi protecţiei informaţiilor clasificate în cadrul activităţii pe care o desfăşori Asiguri realizarea schemelor sigure și
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Polish Interpreter (full Time /​ Part Time)


Candidatul ideal About the roleWe are looking for passionate and driven individuals to join our team! We're currently recruiting for interpreters who have excellent English and Polish language skills.We are looking for... Fluency in English & Polish languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have x2 roles available: Position available, working from the office Remote positions available for candidates in any othe
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Slovak Interpreter (full Time & Part Time)


Candidatul ideal We are looking for... Fluency in English & Slovak languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have 2 roles available: Position available working from the office in Iasi Remote positions available for candidates in any other location in RomaniaLanguages RequiredFluent in English & SlovakWork ScheduleWe have 2 positions available: Full time - Monday - Friday - 10am - 7pm Part Time - Monday - Friday 12p
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Hr Contact Center Associate - French And English (remote) -12-months (fixed-term) Contract


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Very good proficiency in written and verbal in French (B2 CEFR) and English (B2 CEFR).- High school diploma- Computer skills (Windows, Microsoft Office, Outlook)PREFERRED QUALIFICATIONS- Relevant work experience in administration, customer service/ call center or HR environment.- Very good proficiency in additional European languages- Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures- Ability to work with confidential information- Flexibility to work in a fast-paced environment- Good interpersonal, communication, time management, and problem-solving skills.Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Agribusiness Credit Analyst


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Analist Credite Agribusiness vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Analiza Credite. Divizia face parte din Sediul Central din Bucuresti. Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei care detin bune aptitudini de organizare si planificare, atentie la detalii si spirit autodidact. De asemenea, placerea de a comunica este importanta, deoarece vei fi in permanenta in contact cu colegii din alte divizii sau din sucursale. Salariul de incadrare pentru rolul de Analist Credite Agribusiness este in intervalul de 8.000 lei brut si 14.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Absolvent/a studii superioare agronomice;- Experienta minimum 2 ani in analiza credite (clienti persoane juridice din aria agribusiness);- Cunostinte financiar-bancare;- Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational).Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Analizezi dosarele de credit din zona A
LIBRA INTERNET BANK SA

Banking Specialist With German


Candidatul ideal What you need: Working experience in Banking Operations, e.g. Account Manangement Services Team spirit, commitment and a high level of quality awareness Quick thinking, excellent communication skills and hands-on mentality Positive charisma, high service orientation and organizational skills Good command in English, fluency in German Open-minded, team player, rigorous and autonomous Solid analytical and problem-solving abilitiesYou will get extra points for the following: Apprenticeship in banking or equivalent education or university degree in business administration, economics or lawDescrierea jobului Your Team:We are the Account Management Services team and consist of multiple highly qualified Banking Specialists, providing excellent business processes as a service. We support our customers in operational Banking Transaction matters. With state-of-the-art banking software and smart reliable processes we aim to provide efficient value add services in a constantly cha
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Accounts Payable With Turkish


Candidatul ideal Qualifications Bachelor's degree in Accounting or related field 1-3 years experience in accounting Fluency in Turkish and English, with strong verbal and writing skills – C1 language level requiredDescrierea jobului Responsibilities Processing invoices, payments and T&E for Turkey, based on country regulations and procedures within the established TAT (turn around time) and accuracy level; Ensuring query resolution based on cases occurred; Follow-up and processing of invoices to ensure completion based on answers received; Offers support and back-up for colleagues when needed; Client ad-hoc requests and urgencies prioritization - prioritize requests coming from the manager; Monthly and weekly reporting; Ensure great focus for MEC (month end closing)You will enjoy: Bonuses for your results A friendly atmosphere and a multinational environment Wide range of development and training options (including soft skills and language courses) Meal tickets (40 RON/Day); Medica
WNS GLOBAL SERVICES ROMANIA SRL

Customer Support With French & English (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate must have: Advanced level of French (C1-C2) Minimum level B2 of English Problem-solving skills Very good interpersonal skills Customer orientation PC operating knowledge Ability to work remotely (home office) in dynamic shiftsDescrierea jobului Job description Provides telephone and email support to customers answering their pre and post-sales queries in French Redirect problems to the appropriate departments in English and/or GermanBenefits: Full working equipment Training program paid by the company; Permanent follow-up and continuous support by the responsible departments Salary package above market average Working in a multinational team and growth opportunities within the company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Regim Colaborare


Candidatul ideal Cautam agenti de vânzări care să aducă plus valoare în programul Electric Up!Descrierea jobului Cerinte:Experiență anterioară în vânzări, de preferat în domeniul energiei regenerabile;Abilități excelente de comunicare și negociere;Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona eficient timpul;Prospectarea activă a pieței pentru identificarea de noi clienți business pentru programul Electric Up;Evaluarea criteriilor privind respectarea condițiilor eligibilitate;Incheiere contract;Deținerea unui SRL/PFA ( se va lucra în sistem de colaborare).Beneficii:Oportunitatea de a lucra cu o echipă dinamică și inovatoare într-un domeniu în creștere rapidă;Suport și resurse pentru incheierea contractelor;O structură de comision competitivă;Bonus calitativ;Program flexibil.
VOLT EVSE DISTRIBUTION SRL

Senior Cloud Architect


Candidatul ideal A Day in Your Life at MKS:We are looking for a colleague Cloud Architect, to be based in Romania. Senior Enterprise Cloud Architect works with MKS Teams, IT, Cloud, and business stakeholders to effectively create an Enterprise Architecture framework. Develops a cloud first strategy that aims to enhance business value and acquire new opportunities.The role will be remote.Skills You Bring:Bachelor’s degree in Computer Science/Information Systems/Business Computing or other relevant disciplines (Master´s preferred, otherwise longer work experience)More than 10 years of experience in progressive infrastructure/software engineering/IT business domainExperience of working on cloud infrastructure and solutions (possibly AWS)Strong systems thinking, pragmatic and creative problem solving and analytical skillsInfrastructure Security experienceKnowledge of Cloud best practices and guidelinesExcellent communication, negotiation, and presentation skills.DesirableExperience (certif
OPHIR OPTICS SRL

Indoor Sales Representative


Candidatul ideal Profilul tau: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Excelente abilități de vânzare, negociere și comunicare. Abilitatea de a lucra atât individual, cât și într-un mediu de echipă. Cunoașterea utilizării aplicațiilor pentru PC obișnuite (Word, Excel, PowerPoint). Descrierea jobului Căutăm un coleg dedicat și pasionat, pregătit să facă diferența în industria transportului.Dacă ai experiență în vânzări, suntem cu ochii pe tine! Vezi mai mult decât o listă de sarcini - vezi oportunități. Ai abilități excelente de comunicare și negocieri? Ești gata să construiești relații solide cu clienții și să le oferi soluții adaptate nevoilor lor? Atunci ești persoana potrivită pentru noi! Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o călătorie de succes în lumea transportului.În ceea ce privește avantajele, vei fi parte a unei echipe dinamice și orientate spre succes, unde fiecare zi aduce o provocare nouă. Vei avea ocazia să-ți dezvolți abilitățile de vânzări și să f
TRANS MUNDUS S.​R.​L.​

National B2b Sales Director Remote


Candidatul ideal Proven B2B sales experience, especially in service-oriented sectors. Prior experience with selling B2B services in companies like Vodafone or Orange is highly desirable. Demonstrable ability to engage with and influence C-level executives and key decision-makers within corporations. Independent, with a strong entrepreneurial spirit, capable of building and managing your own sales pipeline. Exceptional negotiation, presentation, and communication skills. Remote business development experience, preferably at a corporate management levelThis position is pivotal to our expansion, requiring more than just sales acumen; it demands leadership, innovation, and the ability to make a tangible impact. Ideal candidates will have a solid track record in B2B sales, with experience managing deals between €20,000 to €100,000, particularly in service-oriented industries like telecommunications.Ideal Candidate Profile Proven B2B Sales Experience You have a strong track record in B2B sal
AMS INTERNATIONAL CONSULTING GROUP BY AMALIA S S.​R.​L.​

Avocat Colaborator


Candidatul ideal StartCo este un start-up romanesc de tehnologie si consultanta specializat in simplificarea si automatizarea proceselor birocratice din sfera juridica si contabila. Prin intermediul platformei digitale StartCo, antreprenorii si freelancerii pot accesa servicii de infiintare si modificare a unei firme, pot emite facturi si pot beneficia de servicii de evidenta contabila – totul 100% digital. Misiunea StartCo este de a face viata antreprenorilor si freelancerilor mai usoara, oferindu-le solutii simple, digitale si prietenoase ca alternativa la procedurile birocratice complicate.Activitatea StartCo este in continua dezvoltare, astfel ca ne marim echipa. Daca vrei sa faci parte dintr-un start-up digital 100% romanesc, atunci citeste mai departe.Descrierea jobului Cautam sa ne marim echipa cu un Avocat Colaborator In-House. Ce inseamna asta mai exact?Ce vei face efectiv in calitate de Avocat Colaborator In-House la StartCo: Reprezinti clientii StartCo la Oficiul Registrului
EXODIGITAL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 249 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.