Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

188 Locuri de Munca: remote - Joburi remote

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

188 Locuri de Munca: remote - Joburi remote

Php Developer


Candidatul ideal Dorim să ne extindem echipa web și căutăm un coleg pasionat, ambițios, pragmatic, sociabil, care va deveni un partener pe termen lung și team leader echipei IT.Vei lucra împreună cu echipele din România, Ungaria și Bulgaria, pentru unul dintre cele mai mari proiecte de e-commerce din Europa.Cerințe:• Studii superioare într-un domeniu relevant în informatică;• Cunoasterea limbii engleze este obligatorie;• 5+ ani experiență în Web Developing;• Mentalitate cu adevărat orientată spre servicii și clienți, atenție la detalii;• Experiența în eCommerce constituie un avantaj;• Abilități de comunicare și colaborare, talent organizațional, abilitatea de a face față în scenarii de timp;• Abilitate de a colabora în echipe interfuncționale;• Cunoștințe avansate de PHP/JavaScript/HTML/CSS;• Obligatoriu OOP, MVC;• Familiar cu Smarty constituie un plus;• Experiență în dezvoltarea și proiectarea API-urilor, integrarea API-urilor sau experiență în JS frameworks constituie un mare avantaj
OCEANO MERCADO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 251 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

External Communication Intern - Summer Internship Programme


Candidatul ideal Fluent in English Current student status Quick learner with an ambitious and results-driven personality A proactive attitude Love for problem-solving Excellent communication and organisational skills To feel comfortable working as part of a team in a fast-paced environment Impeccable copywriting skills Natural storyteller, creativity skills and intuition on how to build awareness Passion for disrupting financial services Advanced level of Hungarian (for Romania based role)Descrierea jobului 🎓ABOUT THE REV-CELERATOR INTERNSHIP PROGRAMME 🎓If you’re in your penultimate year of study, this one’s for you. You’ll work with us for three months and get to know everything we do. First, kick off with a few weeks of bootcamp, where we’ll prepare you to jump into work at Revolut with workshops, lectures, and practical exercises to start working on your skills. After a successful preparation, we’ll launch you into on-the-job training. In this stage, you’ll be face-to-face with to
REVOLUT LTD LONDRA SUCURSALA BUCURESTI

Consultant Asigurari Si Turism -autorizare Online


Candidatul ideal Căutăm persoane motivate pentru a dezvolta business-ul nostru și a ne împărtăși viziunea de a ajuta oamenii în educarea lor financiară si gestionarea finanțelor personale eficient. Este important să ai încredere în tine și să deții deja sau să îți dorești să dezvolți abilități de leadership, deoarece ne propunem să construim cel mai mare hub de consultanți profesioniști din țara noastră. Suntem interesați doar de persoane de înaltă calitate, capabile să se alinieze cu viziunea noastră și să contribuie la proiectul nostru.Ai posibilitatea de lucru remote, astfel că poți să desfășori activitatea de oriunde din țară.In acest business, vei avea ocazia să intermediezi asigurări, credite, imobiliare, vacanțe și soluții investiționale, iar responsabilitățile tale vor include analiza nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate. Vei fi o sursă de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și pună banii la treabă indiferent de venituri și să
CONFORT ASIGURAT S.​R.​L.​

Materials Engineer Imds


Candidatul ideal What you bring along:· You are responsible for the assessment and creation of material data sheets (IMDS) for vehicle parts.· You will examine the application area of legal requirements, . REACh and ELV Directive.· You will check customer obligations by using different tools and IT-systems.· Communicating with customers and suppliers concerning all around the IMDS process will be part of your daily business.Descrierea jobului What to expect: · You provide a successfully completed technical degree with material background or a comparable education, . Mechanical Engineering, Chemical Engineering, Environmental Engineering. · First professional experience in automotive development is desirable. · Your English is good in speaking and writing, additionally German skills are preferred. · You are creative and interested in bringing up proposals for improvements. · You are a team player with an independent and structured way of working and communication strength completes your
BERTRANDT ENGINEERING TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Incident Management Officer With German


Candidatul ideal If you thrive on creating trusted relationships that provide opportunities to support and improve the lives of others, influencing and collaborating with others to drive change and improvements, we have a career opportunity for you!Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.The Incident Management Officer acts as the single commander to work with our Customer Service and Support engineers and our customers to coordinate complex reactive support to resolution and provide insights into operational health opportunities for a set portfolio of accounts. The goal of the IM is to be the Customer Advocate and enable resolution of Reactive Issues with the following key activities: Represent the customer’s business impact; Support the end to end problem resolution; Problem identification against the case portfolio.As a trusted account team member, the Incident Management Officer owns the positive outcome for our Customer’s Reactive Sup
ACCENTURE SERVICES SRL

Laravel Developer


Candidatul ideal Ne dorim să integrăm în echipa noastră un Programator Back End care să împărtășească pasiunea noastră pentru crearea de soluții web inovatoare și eficiente.Îți detaliem mai jos competențele și calitățile care ne vor ajuta să te alegem:Experiență Practică: Ai acumulat cel puțin 2-3 ani de experiență lucrând cu PHP și Laravel.Experiența în utilizarea October CMS este considerată un mare plus. Apreciem capacitatea de a naviga complexitatea codului existent și de a implementa soluții optimizate și eficiente.Colaborare și Comunicare: Abilitățile de comunicare și colaborare sunt absolut incredibile când le ai, deoarece vei lucra în echipe multidisciplinare. Și totuși... O comunicare suficientă, care să nu încurce, va fi de ajuns. Capacitatea de a explica concepte tehnice complexe într-un mod accesibil colegilor non-tehnici este foarte valoroasă și apreciată în mod extra.Abilități de Învățare și Adaptabilitate: Tehnologia evoluează rapid, iar noi căutăm pe cineva care este en
SMARTSEED S.​R.​L.​

Devops Engineer


Candidatul ideal Mandatory Skills Description:- 5 plus years’ experience in designing, developing, and implementing cloud and hybrid Azure Platform solutions.- Can demonstrate deep knowledge in setting up Microsoft Cloud Products and hands on experience with Microsoft’s Cloud Adoption Framework.- Prior experience in roles such as Azure engineering, development, or Azure-focused DevSecOps.- Familiarity with Azure cloud native components and products.- 3 years’ demonstrable experience with CI/CD pipelines.- Proficiency in agile methodologies and CI/CD principles and practices.- Proficiency in infrastructure as code (IaC) using tools like Terraform, Azure DevOps, and Gitlab.- Excellent planning and communications skills and able to lead conversations with development and product teams.- BS/MS degree in Computer Science, Software Engineering, or related STEM degree.- Knowledge of following technology stack: Microsoft Azure Active Directory, Microsoft Azure Service Fabric, Microsoft Azure N
LUXOFT PROFESSIONAL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 150 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Abap/​ui5 Developer


Candidatul ideal What You Need to Succeed ​: Profound knowledge of ABAP, including ABAP OO (Object-Oriented), ABAP on HANA, and ABAP 7.5. Mastery of ABAP enhancement techniques. Expertise in integration using SLT (SAP Landscape Transformation) and MDG (Master Data Governance). Very strong knowledge of SAP Gateway Demonstrated ability to create end-to-end documentation, including Functional Specifications, Technical Specifications, and Test Scenarios.Descrierea jobului About AccentureAccenture Industry X, part of Accenture, helps businesses thrive in the digital era by combining data and digital capabilities. Join us to experience how we deliver 360 value and collaborate with exceptional people, cutting-edge technology, and leading companies across various industries, making a significant impact worldwide.About the TeamAre you passionate about DevOps and continuous delivery? Are you looking for a dynamic team that can help you unleash the full potential of technology advances? Look no f
ACCENTURE INDUSTRIAL SOFTWARE SOLUTIONS S.​A.​

Qa Engineer


Candidatul ideal Cautam un inginer pentru asigurarea calitatii aplicatiilor software pe care le dezvoltam si care sa se alature echipei noastre de testare software. Aplicatiile software sunt in domeniul imagisticii medicale. Sunt compatibile cu standardele HL7 si DICOM.Descrierea jobului Cerințe:Realizarea scenariilor de teste, inclusiv rapoartele detaliate ale fiecarui scenariu testat;Testarea functionala a aplicatiilor;Teste la limita, de incarcare, de securitate;Teste de regresie;Evaluarea eficientei interfetelor grafice;Gestiunea bug-urilor si a statusurilor acestora;Beneficii:Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare.Training și dezvoltare profesională continuă;Mediu de lucru dinamic și provocator;
PIXELDATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 114 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Business Development Specialist


Candidatul ideal Eduboom is an EdTech company providing video lessons in engaging and understandable language. We are operating in Romania, Bulgaria, Spain and Italy.Our team is constantly growing and at the moment we are looking for new colleagues to join the Partnerships team, who will continue to help more and more teachers to teach in an innovative way. The position is full-time and remote.Descrierea jobului What will you do at eduboom.ro?The position will put you in front of many exciting challenges and allow you to express yourself in different directions. Your primary duties will include: Development of a partner network of schools in Romania Face-to-face meetings with school representatives Communication via phone and email with school principals in Romanian language Proactively communicating with new and ongoing partners and developing relationships with them Sales of school subscriptions according to set targetsSkills and experience we value: Excellent communication skills Ex
EDUBOOM EDUCAIE S.​R.​L.​

Consultant It Metering (220921)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT/ Tehnice Experienţă practică: Cunoştinte privind grupurile de măsură (contoare inteligente) şi sub-sisteme de transmitere a informaţiilor de la grupurile de măsură Interfeţe HAN, dispozitive IoT Comunicaţii PLC, GSM/GPRS, NB-IoT etc. Structuri de date, Interogări SQL, principii RDBMS Servicii web API IT Networking (porturi, tipuri de comunicare etc. Descrierea jobului Realizezi activităţi de consultanţă pentru sistemele IT de contorizare inteligentă, implementezi, configurezi şi asiguri suportul pentru sistemele IT din aria de responsabilitate Validezi soluţiile pentru sistemele IT din aria de responsabilitate Implementezisoluţiile IT din aria de responsabilitate Configurezi sistemele IT din aria de responsabilitate Realizezi sau participi la realizarea modificărilor de sistem (CR-uri)Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mu
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Creator Continut Social Media


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi:- Are experiență de minim un an în editarea de video și poze;- Are cunoștințe si skilluri necesare de lucru în Adobe Premiere, Photoshop (sau similare);- Cunoaște fleunt limbile română și engleză;- Gândește creativ la rezolvarea taskurilor;- Experimentează în crearea conținutului pentru a maximiza rezultatul;- Analizează trendurile în social media și vine cu idei de implementare pentru conținutul creat- Este deschis pentru noi cunoștințe și urăște procrastinareaDescrierea jobului - Analizarea datelor și elaborarea de rapoarte periodice privind performanța conținutului;- Implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor și serviciilor;- Generarea ideilor pentru conținut;- Coordonarea și colaborarea cu echipa de vânzări și alte departamente relevante pentru implementarea planurilor de marketing;
LIBERTATE.​INIT

Manager De Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCursuri de specialitate in domeniul vanzari/business- reprezinta un avantajExperiență in domeniul agribusiness obligatorieExperienta minim 5 ani activitate in domeniul vanzarilor si/sau 5 ani in functii de managementCunostinte solide a strategiilor de vanzari si a proceselor comercialeCunostinte Excel – nivel avansatCunostinte lb.engleza – minim nivel mediuCapacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a munciiAbilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationarDescrierea jobului Daca te alaturi echipei noastre iti oferim:Loc de munca stabilPosibilitati de dezvoltare si promovareSalariu motivant si platit la timpMediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performantaResponsabillitatile specifice postului:Construieste reteaua de colaboratori, tinand cont cu strictete de politica de tarifare.Indeplineste/depaseste tintele de vanzari, conform targetului de vanzari stabilit pentru
AGROLAND CONSULT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 51 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Customer Care Agent For German Language (m/​f)


Candidatul ideal What we expect from you: a minimum of one year work experience in CC field clear and concise written and oral communication skills outgoing attitude and engaging personality dedication, determination and drive for success good command of computer skills focus on solving problems Who would we like to hire?Are you often told that you are an empath, and you know to listen and understand people around you? Our ideal person have to be a good listener, someone dedicated to providing a high-quality Customer Care support! We want to hire a colleague who is self-confident, responsible and reliable, who wants to grow and develop their skills on our team and can handle multiple tasks on time to fulfill personal and company goals. Descrierea jobului Main responsibilities include: receiving and processing inquiries via email and telephone coordination with other units preparing weekly and monthly reports occasionally performing office tasks
NTH MOBILE SRL

Colaborator Fonduri Europene


Candidatul ideal Candidatul ideal este acea persoana motivata sa invete de la profesionisti o meserie foarte bine platita si cautata in acest moment.Descrierea jobului Societate cu experienta in consultanta accesare fonduri europene recruteaza 5 persoane dornice de venituri suplimentare extrem de atractive, tipul jobului este remote, plata se va efectua pe proiect. Detinem un portofoliu mare de clientie, asiguram training de specialitate.Concret, persoana recrutata va depune proiecte europene cu finantare nerambursabila asistat pe tot parcursul proiectului de o persoana cu experienta din echipa noastra.
IBI MARKETING SOLUTION S.​R.​L.​

Intermediar Asigurari


Candidatul ideal Cerinte:-diploma de 12 clase-laptop/PC si conexiune la internetSa ai spirit antreprenorial;Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane;Indiferent dacă ai experiență în domeniu sau nu, îți oferim o pregătire gratuită profesionistă din partea experților noștri și indrumare pentru obtinerea acreditarii de la stat, ceea ce îți va permite să intermediezi cele mai bune soluții financiare din România.Descrierea jobului Ce vei face?Nu te astepta la descrieri pompoase. Te vei intalni online cu oamenii, evaluezi nevoile financiare si gasesti cele mai bune solutii pentru ei.Nimic mai simplu. Ajuti oamenii si castigi bani.Ai acces la toata piata de asigurari pentru a-ti creste si mai mult veniturile.-RCA/CASCO-PAD/FACULTATIVA-Asigurari de CALATORIE-Asigurari de SANATATE-Asigurari de VIATACe ti se ofera?-Contract de colaborare-Oportunitate de cariera-Program 100% flexibil (muncesti cand vrei si cat vrei)-Salariu pe baza de comision-O echipa tanara, misto, cu glume b
MEKO TRADING S.​R.​L.​

Polish Interpreter (full Time /​ Part Time)


Candidatul ideal About the roleWe are looking for passionate and driven individuals to join our team! We're currently recruiting for interpreters who have excellent English and Polish language skills.We are looking for... Fluency in English & Polish languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have x2 roles available: Position available, working from the office Remote positions available for candidates in any othe
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Slovak Interpreter (full Time & Part Time)


Candidatul ideal We are looking for... Fluency in English & Slovak languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have 2 roles available: Position available working from the office in Iasi Remote positions available for candidates in any other location in RomaniaLanguages RequiredFluent in English & SlovakWork ScheduleWe have 2 positions available: Full time - Monday - Friday - 10am - 7pm Part Time - Monday - Friday 12p
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Customer Service Representative- Italian - Remote


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Native ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have: Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as excellent comprehension skills Very good level of ENGLISH language Able to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc) Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) Ensures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection Standards A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all custo
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Care Associate With Dutch (fixed Term 2 Years)


Candidatul ideal We are looking for an exceptional Customer Service Associate for back-office tasks, who will deal with customer enquiries and requests, providing prompt and professional customer support, owning resolution or escalation as appropriate ensuring total customer satisfaction.What you will bring into the role Good written and oral communication skills in Dutch (B2-C1) and English. Good interpersonal skills. Flexible and customer first team player. Computer literate – Microsoft Office/G Suite. Thorough investigative skills. Sound analytical skills. Confident in multi-tasking. Basic level of technological understanding. Sound experience in a contact centre, customer services environment or administrative background is preferrable.Descrierea jobului What you will do Through incoming customer emails via Salesforce, provide information about services, take, enter and process orders in a timely and accurate manner and obtain details of issues/complaints. Attempt to resolve custom
IRON MOUNTAIN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 188 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.