Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

132 Locuri de Munca Achizitii in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

132 Locuri de Munca Achizitii in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Agent De Vanzari Produse De Vapat


Candidatul ideal - permis de conducere categoria B- ⁠experiența nu este o condiție necesară, dar dacă ai lucrat deja în domeniu, este un plus- ⁠abilități de comunicare și negociere- ⁠orientare spre rezultate și spre o bună relaționare cu clienții- ⁠spirit de organizare și relaționare cu echipa- ⁠disponibilitate pentru un post cu activitate pe teren, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână (luni-vineri)- ⁠cunoștințe de lucru pe tabletă și PCDescrierea jobului Agentul de vânzări contribuie la dezvoltarea propice a companiei prin realizarea volumelor de vânzări și creșterea numărului de clienți în aria repartizată.Stabilește o bună relație de colaborare cu aceștia, dezvoltă zona prin aducerea de clienți noi și îmbunătățirea vânzărilor, distribuie produsele din portofoliul brandului, emite facturi și încasează contravaloarea mărfii facturate. Procesul de vânzare se realizează cu livrarea mărfii pe loc, în sistem van sale.
CRYSTAL TOP COSMETICS S.​R.​L.​

Agen De Vanzari Suplimente Alimentare Luxoya


Candidatul ideal - permis de conducere categoria B- ⁠experiența nu este o condiție necesară, dar dacă ai lucrat deja în domeniu, este un plus- ⁠abilități de comunicare și negociere- ⁠orientare spre rezultate și spre o bună relaționare cu clienții- ⁠spirit de organizare și relaționare cu echipa- ⁠disponibilitate pentru un post cu activitate pe teren, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână (luni-vineri)- ⁠cunoștințe de lucru pe tabletă și PCÎți oferim:- salariu atractiv- ⁠telefon mobil- ⁠mașină de serviciuDescrierea jobului Agentul de vânzări contribuie la dezvoltarea propice a companiei prin realizarea volumelor de vânzări și creșterea numărului de clienți în aria repartizată.Stabilește o bună relație de colaborare cu aceștia, dezvoltă zona prin aducerea de clienți noi și îmbunătățirea vânzărilor, distribuie produsele din portofoliul brandului, emite facturi și încasează contravaloarea mărfii facturate. Procesul de vânzare se realizează cu livrarea mărfii pe loc, în sistem van sale.
CRYSTAL TOP COSMETICS S.​R.​L.​

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Agent De Vanzari In Cautarea Unei Provocari Antreprenoriale


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Vanzari - Scule,​ Echipamente,​ Utilaje,​ Accesorii


Candidatul ideal Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketingNivel de inteligenta – peste medieInstruire – specifica activitatii de vanzareExperienta ideala – minim 2 aniAbilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbalaAptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.Activitatea se desfasoara la sediul companiei in
CRIANO EXIM SRL

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Purem Oradea S.R.LExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
S.​C.​ PUREM ORADEA S.​R.​L

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: NOVATEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
NOVATEX SRL

Director Vanzari - Judetele Satu Mare Si Bihor


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientilor Realizarea de vizit
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial Utilaje Caterpillar


Candidatul ideal BERGERAT MONNOYEUR, caută pentru departamentul Comercial :Consilier Comercial Utilaje Caterpillar N-VZona Nord Vest (judetele: Bihor, Satu Mare, Maramures, Salaj)Misiuni principale:Promoveaza si vinde utilaje pentru constructii Caterpillar si concasoare mobile Sandvik avand deplasari pe teren in judetele alocate.Indeplineste obiectivele de vanzare, mentine si dezvolta baza de date si relatiile cu clientii.CERINŢE▪ Studii superioare finalizate în domeniul tehnic;▪ Experiență de minim 2 ani în vânzări business to business, în companii multinaționale;▪ Bune cunoștințe tehnice generale (mecanică, electrică, hidraulică);▪ Capacitatea de a construi o relație productivă cu clienții;▪ Bune abilități de negociere;▪ Abilități de comunicare, de relaționare și de prezentare;▪ Disponibilitate pentru deplasări de peste 50% din programul de lucru;▪ Fire organizată, capabilă să își întocmească și să-și finalizeze planul individual de obiective;▪ Bune cunoștințe de limba engleză;▪ Cuno
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal -Cunostinte dе limba engleza nivel mediu / avansat – prezinta un avantaj-Aptitudini dе comunicare in relatia cu clientii;-Capacitate dе lucru in conditii dе stress / rezistenta la stres;-Capacitate dе acumulare rapida a cunoştinţelor noi;-Capacitate dе munca in echipa;-Comportament adecvat;-Bune abilitati de negociere;-Capabil sa respecte termenele limita;-Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii;Descrierea jobului -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;-Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu;-Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor;-Contаctаreа cliеntilor, ofertarеа, negocierеа prеturilor, particularizarеa ofеrtеi de produse si sеrvicii pentru fiecаrе potentiаl beneficiаr;-Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati;-Accesar
LUGASI TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari Leonidas Chocolates Café- Oradea,​ Era


Candidatul ideal - atentă, organizată, curată și îngrijită;- ambițioasă, perseverentă, serioasă, implicată și punctuală;- să ai amabilitate și o bună comunicare cu clienții;- atitudine pozitivă și optimistă;- să-ți dorești un job pe termen lung.CERINȚE:- Experiență minimă de lucru cu clienții;- Să știi să lucrezi cu casa de marcat și să emiți facturi și chitanțe;- Exprimare corectă din punct de vedere gramatical;- Absolvit minim nivel liceal, indiferent de profil;- Limba engleză nivel mediu.Descrierea jobului - Consilierea clienților, prezentarea produselor, promovarea produselor;- Preparare cafea, ciocolată caldă, ceai;- Servirea clienților;- Aranjarea produselor, respectând standardele stabilite;- Aprovizionarea rafturilor;- Inițierea comenzilor și recepția articolelor primite de la furnizori;- Menținerea ordinii și curățeniei în magazin.PROGRAM DE LUCRU:- programul de lucru va fi repartizat în ture, specific activităților desfășurate în spațiile comerciale tip mall. Programul de luc
LEONIDAS CORSO S.​R.​L.​

Consultant Vânzări – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari- Piese Auto


Candidatul ideal ​Oportunitate de angajare: Reprezentanți Vânzări de Piese Auto pentru București, Constanța, Pitești și OradeaSuntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de industria auto pentru a se alătura echipei în calitate de Reprezentanți Vânzări de Piese Auto. Această poziție implică interacțiuni directe cu clienții, oferind consultanță și soluții pentru nevoile lor legate de piese auto. Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic; Minimum 3 ani experienta in vanzari de piese auto; Cunostinte operare pachet MS Office, programe de identificare piese; Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere; Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate; ​Posesor carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata; Promoveaza oferta companiei; Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale; Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza po
MANPOWER

Reprezentant Vanzari Zonal – Zona De Vest


Candidatul ideal Reprezentant vânzări zonal – zona de VestFomco GPS este în căutarea unei unei persoane energice, cu abilități de relaționare cu clienții, pentru postul de Reprezentant zonal de vânzări – zona de Vest (SM, BH,AR,TM,HD)Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Responsabilități:Efectuarea de vizite la clienți (existenți și potențiali);Gestionarea apelurilor și e-mailurilor primite de la clienți;Introducerea informațiilor în baza de date proprie;TU ești candidatul ideal pentru noi, dacă:Ești dispus să faci deplasări zilnice pe terenDeții permis cat. BAi o experiență de minim 6 luni în d
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Mathaus


Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic)- Abilitati foarte bune de comunicare- Ablitati de analiza si organizare.Descrierea jobului Responsabilitati:-Asigura interfata magazinului cu clientii;-Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora;-Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc)Oferta (bonusuri, beneficii):-Pachet salarial motivant;-Mediu de lucru profesionist;-Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;-Training inclus.
ARABESQUE SRL

Consultant Vanzari Super - Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 132 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.