Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Beius

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Beius

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Secretar/​a (cu Studii Juridice)


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana; Vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; Cunoștiințe bune operare PC: Pachet MS Office, WORD; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana
Confidenţial

Secretar Notariat /​ Tehnoredactor /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Dacă:- ești o persoană responsabilă,- interacționezi ușor cu alte persoane,- reziști la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- tehnoredactezi rapid și precis,- scrii corect și citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu.te așteptăm să aplici la acest job!CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaje dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitatea desfășurată (ANCPI, ANAF, primării,
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Office Assistant


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega pentru a se alatura echipei noastre in zona de birouri, intr-o pozitie care imbina partea de customer care cu cea de achizitii si de gestionare a portofoliului de produse.Ne-ar place ca noul sau noua colega:-sa fie o persoana ordonata;-sa aibe dexteritate si abilitati foarte bune de operare PC (Excel), rapiditate in folosirea tastaturii;-sa fie o fire comunicativa, optimista, vesela;-sa aibe minima experienta in customer service, sa stie sa vorbeasca frumos si profesional cu clientii nostri;-sa accepte ajutorul colegilor respectiv sa ajute colegii la nevoie, cu alte cuvinte sa stie lucra in echipa;-sa stie limba engleza macar la nivel mediu.Experienta in customer care sau in comertul cu alimente constituie un plus in selectia candidatilor.Descrierea jobului Principalele atributii pe care noul coleg sau noua colega le va avea:-raspunde la telefonul din centrala;-raspunde la emailuri venite de la clienti;-listeaza produsele noi intrate in porto
BIO HOLISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Inginer Asistent Sef Santier


Candidatul ideal Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.Licență în Inginerie Civilă, CFDP, Științe ale Construcțiilor și cursuri conexe. Interes concret pentru o carieră profesională constructii. Fluenta în limba engleză. Cunoștințe tehnice (academice sau derivate din scurte experiențe profesionale) în lumea construcțiilor, infrastructurii, lucrărilor majore.Descrierea jobului Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Coordonator Soferi


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii, dar, mai presus de toate, suntem o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de angajați ai noștri, toți cu spirit întreprinzător, împărtășesc pasiunea pentru afaceri, sunt mereu pregătiți să fructifice oportunitățile și stăpânesc un mod simplu de a face o mare diferență în fiecare zi. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt cei care duc compania mai departe. Noi ne ocupăm de dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le echipamente , de ultimă generație și ținând seama de importanța echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Vrei să faci parte din această experiență? Suntem în căutarea unui Coordonator Șoferi.CE VEI FACETe ești cel
H ESSERS SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Shop Online


Candidatul ideal Atenție excelentă la detalii Flexibilitate, bune abilități de comunicare, și abilități organizatorice și administrative Spirit analitic Interes pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței și a experienței utilizatorilor Experiența anterioară de redactare și editare reprezintă un avantajDescrierea jobului Optimizarea conținutului produselor noi și existente Implementarea tuturor detaliilor de prezentare a produselor: imagini, atașamente și atribute ale produselor Redactarea unor descrieri de produse unice, atractive și informative Prelucrare comenzi online Redactare generală pe site-ul web, dacă este necesar Evaluare constantă pentru a detecta și corecta conținutul web care va îmbunătăți experiența utilizatorului Colaborarea strânsă cu restul echipei, atunci când este cazul, pentru a primi îndrumare și sprijinDe ce Novambient?Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie în creștere.Procese decizionale rapide și scurte - contact direct cu conducerea.Un mediu de lucru
NOVAMBIENT SRL

Gestionar Depozit Oradea


Candidatul ideal • Studii medii;• Cunostinte operare PC;• Bune abilitati de organizare a timpului;• Experienta in utilizarea programelor de gestiune;• Da dovada de dinamism, integritate, atentie la detalii, disciplina, politete;• Detinerea unui atestat de motostvuitorist reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit, verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi, procese-verbale de custodie, certificate de calitate, etc); - Intocmeste procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitative in momentul receptiei marfii si in cazul in care se refuza marfa datorita eventualelor vicii calitatative ale acesteia; - Verifica corectitudinea intocmirii comenzilor din sistem; - Depoziteaza marfurile receptionate in conformitate cu procedurile interne, pe categorii, producatori, prioritati, folosind echipamente si utilaje specifice;- Mentine
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Colete Si Gestionar Depozit


Candidatul ideal Să fie dispusă să învețe – în firmă învățăm și ne dezvoltăm continuu! Sa aibe cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail); Sa aibe dexteritate si atentie distributiva; Sa fie o persoana organizata Sa aiba atentie la detalii responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Responsabilitati: - Ambalаreа in mod corespunzator а coletelor si prеgatireа lor pеntru livrаrea prin curiеr - Asamblarеа cutiilor pentru transport; - Verificarea produselor cu probleme - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Evintenta coeltelor trimise - Stocul consumabilelor si cererea de comanda - Mentinerea ordinii in stocul produselorBeneficii: - Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala - Pachet salarial motivant - Mediu placut de lucru, intr-o echipa tanara
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Asistent Medical/​terapeut


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane dedicate pentru realizarea tratamentelor de epilare definitiva pentru un job fulltime, in ture. Oferim un mediu de lucru placut, relaxant si modern. Candidatul ideal are studii de asistent medical sau kinetoterapeut, insa nu este importanta experienta deoarece ne vom ocupa noi de training-ul si de integrarea ta.Descrierea jobului Reactioneaza cu amabilitate si promptitudine solicitarilor clientilorAsigura un climat placut si armoniosOfera informatii adecvate procedurilor pe care le efectueaza si isi perfectioneaza constant cunostintele dobandite in urma training-urilor oferite de companieIntretine si curata aparatura utilizata cat si cabinetul in care efectueaza tratamentele respectand normele de igienaRespecta normele de securitate a muncii si PSIRespecta secretul profesional si codul de etica profesionala
ZAYAMITRA SERV S.​R.​L.​

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Administrative Support Control Tower


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H. Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrative Support Control Tower. CE VEI FACE În calitate de Administrative Support Control Tower, răspunzi de
H ESSERS SRL

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.