Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1146 Locuri de Munca Afterschool - Joburi Afterschool

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1146 Locuri de Munca Afterschool - Joburi Afterschool

Cauta printr-o varietate mare de joburi Afterschool si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Afterschool si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Inregistrari /​traducator (limba Rusa Obligatoriu)


Candidatul ideal Specialist inregistrari /Traducator (limba rusa obligatoriu)Limba Rusa - nivel avansat.Limba Engleza - nivel avansat.Cunostinte de operare PC - Word, Excel.Descrierea jobului Inregistrarea produselor farmaceutice in special in tarile membre CSI . Pregatirea dosarelor pentru inregistare. Traducerea documentatiei din limba romana/engleza in limba rusa/engleza. Respectarea termenelor de elaborare a documentelor. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu autoritatile si urmarirea activitatii de inregistrare a medicamentelor. Gestionarea documentelor şi înregistrărilor legate de autorizarea dosarelor produselor farmaceutice.
ROMPHARM COMPANY SRL

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Operator Call Center – Lb.​ Italiana


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi / Customer support specialist ,Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Quality Analyst - Sibiu - Italian- Hybrid


Candidatul ideal Requirements: Excellent written and verbal in Italian and English; Minimum 6 months of work experience in call center; Understanding of quality processes, tools and measures to evaluate and improve individual/team and overall performance, including quality monitoring processes, CSAT, output metrics; Understand monitoring form attributes; Coaching board / coaching plan understanding; Understand KPIs, charts, tables and targets; Calibration process (including basic understanding of Coach shadowing and individual calibration); targets and tools; Strong feedback and evaluation skills; ability to motivate, support and engage; ability to drive individual improvement through feedback; Motivational skills; Soft skills Ability to communicate clearly (precise, easy to understand, to the point), adapt communication content to the audience; Ability to collect feedback from the team and deliver back to the management after adapting level of detail etc. Verbatim / case category cali
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Content Reviewer Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday, to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid way, in Bucharest.How you’ll make an impact: Data annotation is used by companies to help identify patterns and improve accessibility in terms of AIML. Annotators spend their time reviewing and scrutinizing the data closely to ensure that it is accurately tagged. They help categorize content and work on videos, audios, map,
ACCENTURE SERVICES SRL

Prezentator Jocuri De Tip Cazino Cu Limba Greaca Sau Engleza


Candidatul ideal - Abilități bune de comunicare și prezentare;- Experienta NU este necesara;- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri.Descrierea jobului - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătorilor cu privire la regulile și strategiile jocurilor;- Monitorizarea și raportarea oricăror probleme sau incidente legate de jocuri.Alte informatii:- Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în continuă creștere, cu perspective de dezvoltare profesională;- Mediu de lucru prietenos și colegial;- Oportunitatea de a interacționa cu jucători din întreaga lume și de a câștiga experiență într-un mediu multicultur
PTR LIVE TECHNOLOGIES SRL

Facilitator Educational


Candidatul ideal Credem ca cele mai importante cerinte pentru a desfasura cu succes, sunt: Placerea de a interactiona cu copiii, de la 3 la 10 ani, Experienta de lucru in educatie formala/non-formala cu acest segment de varsta, de minim 2 ani Experienta in lucru cu proiectarea activitatilor de educatie non-formala dupa o tema data Studii superioare (constitutie un avantaj daca esti absolvent de Psihologie, Stiintele Educatiei, Sociologie, Asistenta Sociala, Arta Teatrala), Limba engleza fluent (este un avantaj)Pentru ca la Family Hub ne dorim ca fiecare membru al echipei sa poata sa se dezvolte in acord cu potentialul si dorintele sale, oferim: Program de formare in activitatea de facilitator educational, inclusiv Certificare in Educatiooon3000, Oportunitea de a face parte dintr-o echipa care practica o educatie holistica, revolutionara in Romania, Lucru intr-un mediu fizic nou si modern echipat.Descrierea jobului Rolul tau este foarte important pentru copiii cu care vei lucra si parin
CENTRELE EDUCATIONALE FAMILY HUB S.​R.​L.​

Coordonator Proiecte Educaționale și Evenimente Universitare


Candidatul ideal Candidatul ce se va alătura echipei noastre, îsi va desfăşra activitatea în cadrul Universităţii Europene ‘’Drăgan’’, parte a Grupului Veroniki Holding. Universitatea Europeană "Drăgan" (UED) este o instituție de învățământ superior, un punct de referinţă şi parte a sistemului național de învățământ din România, cu sediul în Lugoj, județul Timiș. Experiență dovedită în domeniul educației și în mediul universitar, de preferință cu pregătire academică (7-10 ani experienţă) Capacitate demonstrată de a crea și implementa proiecte educaționale inovatoare Abilități în organizarea de evenimente și festivaluri, de la planificare până la managementul practic Abilități excelente în relaţionarea cu reprezentaţii media şi în comunicarea cu aceştia Abilitatea de a stabili și menține relații de colaborare cu instituții academice și guvernamentale Cunoașterea procedurilor și oportunităților de finanțare pentru proiectele educaționale naționale și europene Limba engleză fluent (cunoşt
BUTAN GAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Cunostinte Limba Italiana


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane gata să întregească echipa noastră, de aceea solicităm să ai:-Cunoștințe de limba de italiană-Obligatoriu-Experiența în domeniu (reprezintă un avantaj)-Abilități de organizare, coordonare și prioritizare a responsabilitățilorDescrierea jobului Ca asistent manager vei ține legătura directă cu managerul companiei și vei îndeplini activități de secretariat precum:- Primirea, gestionarea, îndosarierea și arhivarea documentelor- Pregătirea programărilor pentru organizarea deplasărilor personalului- Recepție- Emiterea comenzilor pentru produsele necesare companiei- Responsabilitate logistica- Întocmirea de rapoarte, analize și prezentări
PERSONNEL SELECT SRL

Educatoare


Candidatul ideal Absolvent al facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei (specializare PIPP)-persoana calda și apropiata de copii;-experiență în activitățile cu preșcolarii min 3 ani;-limba engleza;-persoana dinamica, cu spirit de echipa, ordonata, prezenta agreabila;Descrierea jobului Responsabilitati:-realizarea de activități cu copii de 2 -6 ani;-întocmirea documentelor specifice invatamantului preprimar;-proiectarea activităților didactice, informare și documentare științifică etc.Beneficii:-carte de munca;-bonuri de masa;-bonuri cadou;-decontare transport;-Concediu odihna: 60 zile;Salariul: 4500-6000 lei netPentru mai multe detalii puteti suna la ​+40 (745) 285 826!
GRADINITA MARY POPPINS

Media netă estimată pe baza celor 189 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Internship Specialist Dezvoltare Zonal,​ Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electroenergetic; Cunostinte legislatie aplicabila in domeniul energetic; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Dorinta de invatare continua; Bune aptitudini de ascultare si comunicare; Atitudine orientata spre rezultat; Buna capacitate de adaptare la informatii noi.Descrierea jobului Elaborare documentatii simplificate pentru proiectele de investitii din programele de investitii si reparatii cu documentatie pe care o furnizeaza proiectantului; Evaluare economica si prioritizarea solicitarilor de lucrari din investitii pentru instalatiile de joasa, medie tensiune si inalta tensiune; Elaborare studii privind dezvoltarea RED din zona in care isi desfasoara activitatea, studii de solutie pentru racordarea la RED a consumatorilor sau pentru eliberarea de amplasamente la medie sau joasa tensiune; Analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor privind parametrii de calitate ai energiei electrice distribuite, reclamatii patrimoniale; Propune lu
EVRYO POWER S.​A.​

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Senior It Service Desk Agent With Italian


Candidatul ideal Fluent in English (C level) and Italian language level (min B1)Previous experience in a role supporting IT Systems, Hardware and Databases.Good understanding of the ITIL framework and best practices.Experience using Service Now or similar ticketing systems.Proven experience resolving IT incidents and requests based on existing documentation and following predefined processes.DB Schenker GBS Bucharest is committed to create a dynamic work environment that values proactivity, customer focus, team spirit, open feedback and integrity.What we take pride in:Attractive compensation packagePerformance-related bonus scheme based on Yearly evaluation processMeal Tickets, Cultural vouchersRewards and Recognition Program, Referral Bonus, Relocation BonusRewarding improvement ideas implemented by our colleagues - IDEAS4SGBSChristmas and Easter bonus;Health and Well-being• Flexible work environment through Hybrid or Remote working model depending on your current location• Private Me
DB SCHENKER GBS BUCHAREST S.​R.​L.​

Customer Support With Italian - Work At Home


Candidatul ideal Are you looking for a multicultural environment to develop yourself and your skills? Join Foundever in Cluj-Napoca to experience thе culture of a multinational company!If you are thе type of person that has a solution to every problem, you like keeping thе pace with technology and enjoy sharing your knowledge, then you are our missing piece.Your main responsibility will be to answer enquires coming from end users via phone, email, chats or forums.What you need: Proficiency in Italian Previous experience in Customer Service preferred Impeccable communication skills A calm, cool and level-headed attitude in every situation Excellent self-organizing skills A pro-active approach and willingness to work on own initiative Ability to work under pressure, in order to achieve deadlines and KPI’s Ability to adapt to a continuously changing environment and procedures Knowledge of Microsoft Office Pack (Word, Excel)Descrierea jobului The main purpose of this role is to work closel
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Îngrijitoare/​asistent Educator


Candidatul ideal Căutăm o persoană:- empatică;- dornică să lucreze cu copiii;- punctuală;- responsabilă.Descrierea jobului Responsabilități:- supravegherea copiilor;- ajutor la activități, la masă;- menținerea ordinii în sala de grupă.Beneficii:- echipă la început de drum dornică să ajute;- sprijin în dezvoltarea profesională;- vacanțe de Paște, de Crăciun, zilele libere legal;
DIVCO PACK PROTECT S.​R.​L.​

Job In Sibiu For Italian Speakers: Learn It @stefanini


Candidatul ideal Joining the IT industry can be tough for someone without previous experience. With us, you can start your career in IT and further progress in diverse branches, such as IT management, Infrastructure, Quality and Training, and many more!The secret ingredients? Bring your Italian and English language skills, desire to learn and team oriented behaviour, and we'll give you the rest: training, support and a friendly team to be a part of.As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului The collaboration for this role will be in a hybrid setup, allowing you to meet your colleagues at the office, while also being able to work from home.Want in? Let’s see: Do you speak Italian and English at advanced level? Then
STEFANINI ROMANIA SRL

Content Reviewer (bilingual: Italian/​english) - On-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Have availability to work from our office Bucharest* Have availability to work in shiftsIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content moderation for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Instalator Sanitare/​ Termice - Germania


Candidatul ideal Firma Germana (GmbH), angajam instalatori sanitare,termice cu experienta in domeniu Experienta in domeniu minim 1 an constituie avantaj. Calitate la lucrarile executate anterior. Cunostinte privind materialele si utilajele/ echipamentele utilizate îi constructii. Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa.Descrierea jobului Asigura buna desfasurare a lucrarilor pe șantier si respectarea termenelor limita de execuțtie. Controleaza calitatea lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentațtile tehnice. Urmareste respectarea normelor de protectie si securitate a muncii;Beneficii: Loc de munca stabil si sigur in orasul München pe termen lung. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Cazare gratuita. Transport intre cazare si locul de munca. Avem o gama de peste 30 de masini generatia noua VW Caddy pentru comfortul cat mai placut. Haine de lucru + scule noi. Asigurare medicala in Germania. Pensia platita in Germania. Salariu atractiv.
CSATA UND CSATA GMBH

O2c Senior Accountant With German


Candidatul ideal Requirements of the job:Bachelor’s degree preferred 2 - 3 years of Cash Application Experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Advanced English level (min B2) and advanced German level (min B2)Advanced knowledge of Microsoft Office package (Excel, Word, Power Point, Outlook etc.) Excellent Analytic skillsAttention to details Ability to work independently and adapt to a fast-changing environmentProblem solving skills Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player Ability to organize, plan and transfer knowledge to new joiners or team members, based on the needs Enthusiasm and commitment to delivering quality results to tight deadlines Ability to collaborate with other departments/ stakeholders to reach the targets DB Schenker GBS Bucharest is committed to create a dynamic work environment that values proactivity, customer focus, team spirit, open feedback and integrity. What we take
DB SCHENKER GBS BUCHAREST S.​R.​L.​

Profesor Fizica


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Entuziasm și plăcere de a lucra cu elevii; Dorința de a te dezvolta profesional; Implicare în activitățile clasei și ale școlii; Deschidere spre dialog și asumarea responsabilității. Noțiuni si experiență aplicată de managementul clasei. Experiență în pregatirea examenului de Bacalaureat.Constituie avantaje dacă ai: Definitivatul; Modulul psihopedagogic I, II; Experiență de predare 3-5 ani;Descrierea jobului Ce responsabilități vei avea? Organizarea și derularea procesului educațional la clasă; Coordonarea și supravegherea copiilor la alte activități; Utilizarea și combinarea de mijloace și metode moderne de predare; Comunicare și oferirea de feedback către părinți; Participarea la activități de voluntariat și extracuriculare (ex. tabere, vizite diverse, ore derulate în alte locații).Ce îți oferim? Oportunitatea de a munci într-o echipă tânără și entuziastă, într-o școală modernă; Clase cu număr redus de elevi; Posibilitatea de a te perfecționa
FUNDATIA TARA MINUNILOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1146 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.