Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

215 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

215 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant tehnic vanzari


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Pentru clientul, nostru,
ABC Human Capital

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Reprezentant Vanzari Proiecte Brasov,​ Bucuresti


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRIDacă ești atent la detalii, bun organizator, deții abilități de comunicare și lucrezi în echipă, ești candidatul ideal pentru Orient Ceramic!Posturi disponibile:- București: 1 post disponibil;- Brașov: 1 post disponibil;BENEFICII:- Salariu lunar fix (bază fixă 4.000 lei net);- Comision lunar în funcție de realizări;- Bonuri de masa;- Salariu minim asigurat pentru primele 3 luni: 5.000 lei net;- Salariu estimat dupa primele 3 luni: între 5.000 lei si 8.000 lei net;- Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății;- Mașină de serviciu;- Telefon, laptop;- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă, în limita a 12 ore lunar;- Participarea la cursuri de dezvoltare profesională cu toate costurile asigurate;- Siguranța unui parteneriat pe termen lung în cadrul grupului de firme.Cerințe profesionale:- Studii medii sau superioare;- Permis de conducere categoria B;- Experiența profesională în domeniul vânzărilor de plăci ceramice sau
ORIENT CERAMIC SRL

Reprezentant Zonal de Vanzari


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Persoana organizata, orientata catre rezultate, cu excelente abilitati de comunicare si negociere, cu atitudine proactiva si constructivaExperienta in vanzari de servicii la nivel B2B de 1-3 ani Prezinta avantaj experienta similara in domeniul transporturilor Bune abilitati de utilizare a pachetului MS OfficePosesor carnet de conducere categoria BDisponibilitate pentru deplasari pe zona alocata – Brasov si zonele limitrofe Limba engleza – nivel conversational Responsabilitati Dezvoltarea portofoliului de clienti si identificarea oportunităților de vanzariConstruirea de relații cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări.Colaborarea cu echipele interne pentru a dezvolta soluții și propuneri creative c
Personnel Outsourcing

Media netă estimată pe baza celor 2416 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Responsabil Vanzari Subdistributie


Candidatul ideal experienta in vanzari minim 2 ani; avantaj experienta in lucrul cu subdistribuitorii permis conducere B disponiblitate pentru deplasari in toata tara cunostinte operare PC – email, word, excelDescrierea jobului identifica, oferteaza, contracteaza clienti de tip distribuitori locali sau nationali de produse non-food, care sa distribuie produsele noastre (baterii, spray-uri tehnice, lanterne, accesorii auto).
SPRINTER 2000 SA

Reprezentant Zonal De Vanzari


Candidatul ideal Persoana organizata, orientata catre rezultate, cu excelente abilitati de comunicare si negociere, cu atitudine proactiva si constructivaExperienta in vanzari de servicii la nivel B2B de 1-3 aniPrezinta avantaj experienta similara in domeniul transporturilor sau domenii conexe (logistica, curierat)Bune abilitati de utilizare a pachetului MS OfficePosesor carnet de conducere categoria BDisponibilitate pentru deplasari pe zona alocata – Brasov si zonele limitrofeLimba engleza – nivel conversationalDescrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti si identificarea oportunităților de vanzariConstruirea de relații cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări.Colaborarea cu echipele interne pentru a dezvolta soluții și propuneri creative ca răspuns la nevoile clienților.Prezentarea serviciilor către potențiali clienți, subliniind caracteristicile, beneficiile și propunerea de valoare a serviciilor de transport rutier.Personalizarea soluțiilor în funcție de nevoi
PERSONNNEL OUTSOURCING S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Consilier Vanzari Parc Auto


Candidatul ideal Cerinte:Cautam colega sau coleg.-Persoana dedicata, responsabila si punctuala-Experienta in interactiunea cu clientii-Detinere permis auto categoria B-Disponibilitate de lucru si in week-end-Prezinta un avantaj ( cunostinte in promovarea pe social media, ex: Facebook, Instagram, Tik Tok)( cunoastere la nivel minim spre mediu a limbii Germane si Engleza)Descrierea jobului Responsabilitati:- Consilierea clientilor intr-un mod placut si informarea acestora privind autovehiculele nostre, oferindu-le informatii corecte si clare.- Promovare si recomandare- Invatarea si cunoasterea produselor societatii- Urmarirea permanenta a cresterii numarului de clienti si mentinerea legaturii cu clientii existenti- Propunerea solutiilor de creditare prin partenerii nostri- Asigurarea consultantei intr-un mod profesional potentialilor clienti prin telefon, e-mail cat si a clientilor prezenti in parcul nostru- Intocmirea documentatiei necesare vanzarii ( asigurari, finantare, pregatire dos
AUTOVIV PARK S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Directe


Candidatul ideal Despre jobÎn centrul businessului QFORT stă mereu clientul, iar scopul nostru este acela de a-i înțelege nevoile și de a-i face cea mai bună recomandare. Consilierea joacă un rol esențial în acest proces și tocmai de aceea ne dorim să avem în echipă colegi motivați, care să ajute clienții să își transforme casa într-un loc luminos, cald și primitor.Mai jos sunt câteva informații care te vor ajuta să îți dai seama care sunt așteptările noastre și ce îți poate oferi echipa QFORT.Ce ne dorim de la tine? Studiile tehnice constituie avantaj; Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare; Experienta relevanta in vanzari; Cunostinte PC (Mc Office); Permis conducere categoria B, minim 1 an; Experienta in domeniu tamplariei constituie avantaj; Abilitatea de a gasi solutii optime la probleme.Descrierea jobului Cum va arăta ziua ta? Atingerea obiectivelor de vanzare; Prospectarea zonei si dezvoltarea numarului de clienti; Prezentarea si promovarea portofoliului de produse si ser
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - Limba Romana- Proiect Vodafone


Candidatul ideal Reprezentant vanzari - limba romanaDescrierea jobului Reprezentant vanzari - limba romana
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SRL

Specialist Achizitii (buyer)


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, te cautam pe tine! Noi folosim SoftOne, dar nu e obligatoriu sa fii lucrat fix cu el pana acum. ERP-urile sunt ca zilele de iarna…seamana toate intre ele.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile. Sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilităț
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Consultant Vanzari/​ Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Vrei să lucrezi într-un mediu competitiv și să fii parte dintr-o echipă dinamică? Settlers, o companie imobiliară în plină expansiune, caută un consultant de vânzări ambițios și talentat să se alăture echipei noastre.Constituie un avantaj: Experiență anterioară în vânzări sau experiență relevantă în domeniul imobiliar. Abilități excelente de comunicare, negociere și prezentare. Capacitatea de a lucra independent și în echipă, cu un focus puternic pe atingerea obiectivelor de vânzări. Cunoștințe de bază în domeniul imobiliar și o pasiune pentru industrie. Permis de conducere și mașină proprie pentru a putea vizita proprietățile.Descrierea jobului Identificarea și abordarea clienților interesați de cumpărarea sau închirierea unei proprietăți imobiliare Prezentarea portofoliului nostru de proprietăți și oferirea de informații utile clienților. Consilierea clienților cu privire la tranzacțiile imobiliare, inclusiv asistență în întocmirea contractelor și gestionarea documen
SETTLERS REALTY

Agent Vanzari Igiena Profesionala Si Consumabile


Candidatul ideal Valtec caută un/o coleg/ă dedicat/ă și activ/ă, cu experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile, care să dezvolte o bună înțelegere a produselor noastre pe piața de profil și să pună în practică abilitățile dobândite, cunoştinţele profesionale și politica noastră de distribuție.Dacă ai experiența în domeniile igienă profesională și consumabile ca Agent Vanzari și te consideri a fi o persoană cu abilități bune în domeniul vânzărilor, focus asupra afacerii, capabil/ă să construiești relații personale, să fii creativ/ă și persistent/ă în atingerea obiectivelor, atunci te aşteptăm în echipa Valtec.PROFILUL CANDIDATULUI Minim 3 ani experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile; Să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare şi negociere, fiind o persoană orientată către rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă, capabilă să poată privi o situaţie atât de ansamblu, cât şi în detaliu; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţi
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Iași (Str. Anastasie Panu)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informații și s
ORANGE ROMANIA SA

Reprezentant Vanzari /​ Sales Representative


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Punctualitate, gestionare buna a timpului de lucru, capacitate de organizare si follow-up* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B;* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.* Cunostinte Office si computer general knowledge* Un candidat motivat, energic, cu abilitati de lucru intr-un mediu aflat in continua dezvoltareDescrierea jobului * Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu* Pre
ANKO IMPEX SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier vanzari teren Door2Door


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de vânzare și negociere pentru a se alătura departamentului DOOR TO DOOR, în calitate de CONSILIER VANZARI TEREN DOOR TO DOOR. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Contactarea potențialilor clienți ai companiei (90% activitate pe teren) Raportarea zilnică a rezultatelor obținute Îndeplinirea targetului lunar de vânzări Identificarea de noi oportunități de vânzare Promovarea imaginii și prezentarea companiei în conformitate cu cerințele și standardele acesteia Întocmirea evidenței zilnice și raportarea către Manager
ENGIE

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 215 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.