Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

105 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

105 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Vanzari (part-time: 20 Ore/​saptamana)


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm: ​ Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! ​ Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.Descrierea jobului Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: ​ Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. ​ Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bi
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Vanzari Craiova Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Craiova.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leadershi
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent vanzari teren Dolj Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Dolj Craiova Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fac
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări și căutăm un nou coleg! Cum ne dorim să fii? Să poți lucra in echipă, să ai ușurință în comunicare și relaționare umană; Să ai capacitate de organizare și planificare a activității; Să fii orientat spre rezultate, inițiativă, tenacitate; Experiența în vânzări consituie avantaj; Să deții permis auto categoria B;Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să identifici noi clienţi și să întreții relația cu cei existenți; Să prezinți şi să promovezi produsele din portofoliul firmei prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali; Să menții o evidență strictă a documentelor cu care lucrezi (formulare cu regim special, fișe de analiză, contracte) Să negociezi și să inchei contractele de vanzare cu clienții;Beneficii: Pachet salarial motivant Mașină de seviciu, telefon
DONI TRADE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b - Zona Sud /​ Sud-vest


Descrierea jobului De peste 20 de ani Aroma Land este alături de clienții săi, iar numele este sinonim cu calitatea și inovația în acest domeniu. Fascinația naturii, subtilitatea aromelor și răsfățul simțurilor ne-au îndemnat să ducem la un alt nivel arta utilizării esențelor aromatice pentru odorizarea interioarelor și echilibrarea și armonizarea corpului, minții și spiritului!Obiectivul nostru este ca în următorii ani să devenim brand cunoscut la nivel național și internațional prin produsele și serviciile de parfumare și aromaterapie, care să dea curaj oamenilor să se bucure de viață, provocând normalitatea.Și pentru asta avem nevoie de un Reprezentant Vânzări alocat în zona Sud / Sud-Vest.Pentru acest rol căutăm o persoană dinamică, pozitivă, orientată către client și spre dezvoltarea pieței, dornică să își crească veniturile. Dacă ești persoana care are încredere în brand-urile pe care le promovează și te simți ca ”peștele în apă” când împărtășești clienților despre produse și ser
ELECTRIC MASTERS SRL

Consilier Vanzari Suplimente Alimentare Mall Craiova


Candidatul ideal Store Consultant CraiovaDescrierea jobului Store Consultant Craiova
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Energie și Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine. Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fa
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Modern Trade - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Orientarea spre consumator; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.Descrierea jobului - Sa asigure aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului;- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia (evitare situatii OOS);- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene (FIFO);- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;- Sa informeze
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Buyer for its client, the largest and most prestigious multinational automotive company in Romania, Ford Otosan Romania.You will have the opportunity to work in an environment that will contribute to your professional development, alongside positive people who love their work and who are ready to share their experiences.Requirements: University degree; Good written and oral English language skills; Commercial business expertise or buying is an advantage; Well-experienced in MS office tools Outlook, Excel, Word, PowerPoint; Good communication and organizational skills – leading cross-functional teams.Descrierea jobului Roles& responsibilities: The buyer has responsibility to ensure value for money procurement of parts or services. Work closely with the business owners to develop sourcing strategies to satisfy forthcoming business requirements. The buyer ensures contractual compliance in line with Ford Otosan Procurement guidelines and negotiates
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 105 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.